Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سندت به ناممه!همه چیت مال منه!

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

-یکی دیگه بریزم؟

+یعنی نیت کردی من رو با این قهوه دادن هات منهدم کنیا!

.

.

.

+خُبه حالا!اونجوری قیافه نگیر!شوخی کردم دیگه!بریز بخورم عجقم!

-اه اه!چندش!چیه اینجوری حرف میزنی تو؟؟؟با این کارات دلم صاف نمیشه ها!پسره ی جلفِ بی ادب!

+اولأ که جلف خودتی و اون دختر عمه ت!دومأ!فکر کردی نمیدونم از دیروز که جلو خودت،اون پسر داییِ پر رو و بیشعورت رو ادب کردم،یجوری شدی باهام؟؟

من خودم ته این کارام!نفس بکشی میدونم چته!

-یعنی انتظار داری ازت دلخور نشم؟؟چرا اونجوری باهاش رفتار کردی؟؟؟چرا جلو جمع خوردش کردی؟؟؟

+عجبا!!بدهکارم شدیم حالا؟؟؟من صدبار ازت خواهش نکردم با این پسر داییِ دختر باز و مشروب خورت بگو بخند نکن؟؟تو مگه نمیدونی من چقدر از این مرتیکه بدم میاد که هی باهاش حرف میزنی و مجبورم میکنی اونجوری برخورد کنم؟

آخه عزیز من!خانم من،قربون اون چشمای مشکیت برم!!اون بشر شایستگیِ اینو نداره که توئه تحصیل کرده و متشخص بری باهاش گپ بزنی!تو که میدونی چقدر واسم مهمی،میدونی نفسم به نفست بنده!خب ارزش و جایگاه خودتو بدون و به فکر من و‌علاقه م نسبت به خودت باش.

منم مَردم و نسبت به تو که خانمم باشی حساسم!خوشم نمیاد با هر کَس و ناکَسی حرف بزنی.حالا اون میخواد پسر داییت باشه یا هرکی!

-با بغض جواب میده:

خب…

خب ببخشید...

منم قصد بدی نداشتم خب!

نمیدونستم در این حد ناراحت میشی.

+ببین دختر کوچولو!من وقتی میگم عاشقتم!یعنی همه چیزت واسه خودمه!!چه اون خنده های نازت که منو داغون میکنه؛چه اون لحن حرف زدنت که اصن آدمو میبره تو خلسه!چه اون نگاهِ گیرات که منو محو میکنه!همه و همه واس خودمه!!!مال خوده خودم!تو این زمینه به شدت خسیس و ندید بدید هستم و نمیخوام اینا رو با کسی جز خودم شریک شی.کلا این ویژگی هات سند خورده به نام دل خودم!میفهمی اینا رو؟؟؟عار یو عاندر استند؟؟«بعد گیر پاتریک تصحیح نوشت:دو یو عاندرستند» 

-اشک از چشماش سرازیر میشه و درحالی که سرش پایینه،یه لبخند ریز هم میزنه و میگه:ممنون که اینقدر به فکرمی.

+اووووو اینو ببین!خجالت نمیکشی با این سنت گریه میکنی؟دختره ی لوس!بیا اینجا ببینم اصن!


«شما از این صفحه هفت هشت رنگا تصور کن که یهو وسط فیلم میاد»


پ ن:این داستان بر اساس واقعیت نوشته نشده و زاییده ذهن نویسنده است : ))

  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۱)

بعدش الان قصه.. دیالوگ ... در واقعیت رخ داده ؟
پاسخ:
خیر
کاملا تخیلی بود.
  • پآنْـدّآ 🐼
  • نمیدونم چرا خندم گرفته D: خنده هم اصلا ول نمیکنه :دی وای خدااااا 
    نوشته خودتون بود ؟ میشه بگید نیست وگرنه جر میخورم از خنده :دی 
    شما خیلی خشنید اصلا :/ بهتون نمیاد از اینجور چیزا بنویسید :|
    پاسخ:
    یعنی جا داره با لگد بیام تو کبد و لوذالمعده تون با این کامنت تا بفهمید من خشن نیستم :))) حیعف دخترید دیگه :/ حییییعف
    عاقا شما ابعاد و لایه های پنهان منو ندیدین هنوز :))
    قضاوت نکنید خب :))
    من ب این مهربانی و لطیفی :))
  • پریســآتیـــس (:
  • چرا تخیلی بود آخه! 
    پاسخ:
    ب خدا تقصیر من نیست :(
    خخخخخخ
    تبحر خاصی در نوشتن این متنا پیدا کردینا:)))
    (اون قسمت صفحه هفت هشت رنگا هم خیلی خوب بود:))) یا میتونست صحنه آهسته ی صحنه های قبل باشه حتی خخخخ)
    ولی جدا از شوخی به همسر آینده‌تون(حالا یا اقدس خانوم یا هر کی‌دیگه) نگین دختر کوچولو://// 

    + اینکه پ.ن نداره ینی چی؟؟؟:)))))) مخاطب خاص داره ینی؟؟:))) آدرس میدم شیرینی رو پست کنین بیزحمت:)

    پاسخ:
    خودمم تازه فهمیدم :)))
    این صفحه در مواقع خیلی خاص یهو میاد وسط فیلم :)) مواقع خاص ها :))
    دوست دارم به همسر آینده م بگم دختر کوچولو اصن :/ دوشواری دارین؟ :)))
    ما از این حرفا با هم نداریم ک :))

    +یعنی مخاطب نداره :•|
    شیرینی هم برید از سرکوچه بخرید :/
    والاع :))
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • خخخخخخخخخ
    ماشالا چه ذهن خلاقی دارین شوما :))))) 😂😂😂

    بسی عالی بود :))))))))
    پاسخ:
    قابل نداره :)
    ممنون
  • بهار پاتریکیان D:
  • دو یو آندرستند صحیح ـِه با اجازتون :)))
    +
    اقدس >_<
    پاسخ:
    ما بهم میگیم عار یو :/
    چیه حالا همه تیچر شدن واس ما؟ :)))
    والاع
    وسط این همه عشق و محبتی ک داره موج میزنه میان غلط گرامری میگیرن :))
    مرسی کوفد :/
    اگر فیلم بسازن و یه قسمتش هم از روی نوشته شما باشه..شک نکنید خانواده خوشبخت مورد علاقه همه اقشار بیننده (بجز من)همین خانوادس...؛)

    پاسخ:
    شما ک کج سلیقه ای اصن :))
    جا دارد که بگم نویسنده خیلی خلاق عست
    ^_^
    پاسخ:
    جا داره نویسنده ازتون تشکر کنه : )
    ممنون
  • ژله پرتقالی
  • پسره ی جلفو خوب اومد خخخخ
    والا چه معنی داره :)
    پاسخ:
    والاع :))
    شگفتا!!!D: 
    چقدر قشنگ بود!
    انقدر خوب نوشتید که من اون صفحه رنگارنگ کاملا تصور کردم:|
    الانم ذهنم هنوز تو صفحه رنگارنگه نمیاد بیرد:|
    پاسخ:
    توصیه میکنم هرچه سریعتر بکشیدش بیرون از اون صفحه :))))
    الآن تموم میشه پیشیمون میشیدا :)))
    ممنون ک خوندین
    اینا رو بهش میگن شوق جوونی! لذت ببرید ازش !
    عمیقا امیدوارم این نوشته به واقعیت تبدیل بشه براتون. به غیر پسردایی مشروبخور:/
    پاسخ:
    لذت چی ببریم عاخه؟ :)))
    نیست ک 
    نییییست :)))
    مچکرم
    خندم تموم شه میام کامنته درست و حسابی مینویسم D:
    عجب متنی بود :))))))))))

    پاسخ:
    پس نیفتید باز دیه تون بیفته گردن ما ؛)))
    :)))صفحه هفت هشت رنگ؟؟
    :))
    الان صحنه عوض میشه مثلا از خونه میره تو خیابون..چی مارو فرض کردن اخه؟:|
    پاسخ:
    یعنی خودم اینجوری شدم با خوندن کامنت :())))
    ما شما رو انسانی باشخصیت و مؤدب فرض کردیم :))
    کلا آنتن خراب شد :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چه زاییده ی ذهنی ... !!! 
    باریک
    پاسخ:
    ممنون ک خوندی : )
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • ذهن نویسنده عجب چیزهایی می زاید!
    من آهنگ عنوان رو پاکیدم :(

    بهتر است دوباره بگویم که... حیف است این نوشته ها بی مخاطب بماند.
    هرچه زودتر بگویید برایتان آستین بالا بزنند! 
    :)))))))
    پاسخ:
    چشم
    میگم بهشون :))

    هی میگم خلاقه ها(ذهن نویسنده)
    اون یکی که اسم دخدره رویا بود قشنگتر بود:))
    پاسخ:
    سپاس :)
    نظرتون محترمه :)
    خیلی لوس و کلیشه ای بود...
    ببخشید که به به! نمیگم...:)
    پاسخ:
    از کسی انتظار به به ندارم  : )
    ممنون بابت وقتی ک گذاشتید و تحمل کردین.
  • نیمه سیب سقراطی
  • ماشالله قدرت تخیل ؛)
    پاسخ:
    قابل نداره : )
    الان جا داره بگم ای منحرف!! :دیییییی
    منظورم این بود از "شوق جوونیتون"لذت ببرید :)
    پاسخ:
    همون دیگه
    تنهایی حال نمیده ک :))
    چ تخیل لوسی ............
    .
    .
    اولش ک نمیدونستم تخیله . خودمو آماده کرده بودم بپرسم : چند سالتونه ؟؟ :) حالا زیادم مهم نیس 
    پاسخ:
    واقعأ جا داره تشکر کنم بابت نظر لطفتون :)))
    عاره!اصلأ مهم نیست!
  • دخترِ انار :)
  • جا داره وبلاگتونو به صفحه پیوند معرفی کنیم :دی
    چه وضعشه خب جونای مردم رد میشن از اینجا :)))

    جای دختر کوچولو هم مینوشتید خانوم کوچولو خوشگل تر بود :دی))
    تا پیشنهادات برای متن های منشوری بعدی شما را به خدای بزرگ میسپارم :))
    پاسخ:
    عجبا :))
    اگه پیوند ها نبود که دست و بال منم باز تر بود :)) نمیذارن ک :))
    خانم کوچولو بهتره :) ممنون

    منتظر پیشنهادات شما هستیم : ))