Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

شاید کلیشه،ولی دوست داشتنی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

یه روزه خوب میاد[نقطه]

خیلیا بهش میگن کلیشه!چیزی که غیر ممکن و شعاریِ.

ولی من این کلیشه رو دوست دارم و بهش ایمان دارم.

یه روزه خوب میاد...

شایدم نیاد،ما باید بسازیمش

نمیدونم؛ولی خوب میدونم حتی اگه یه رو به پایان جهان مونده باشه،اون روز،روزه خوبه و من به عشق دیدن همون روز نفس میکشم.

  • ۹۵/۰۶/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

نظر منم همینه...
شرایط هیچ وقت بد نمیمونه و بالاخره خوبیا خودشونو نشون میدن:)))
البته نمدونم واقعا چرا بعضیا اینو قبول ندارن و باز بدترش اینه که قبول ندارن خودمونم میتونیم خوبیا رو بسازیم و این واقعا رو اعصابه:/
پاسخ:
امیدواریم یه روزی همه به اومدن یا همون ساختن این روز امیدوار باشن : )
  • بهار پاتریکیان D:
  • قطعاً اگه این پست رو یه روز دیگه میخوندم مخالفت میکردم ولی چون امروز خیلی بهم خوش گذشته موافقم :))))))
    پاسخ:
    عجبا :))
    خب ایمان داشته باشید ب این خوب بودن مطمئن باشید خوب خواهد بود . حداقل این ک بد نمیشه :)
    پاسخ:
    بلهع : )
    من با ساختنش موافق ترم 
    پاسخ:
    خودمم : )
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • من با این جمله زندکی میکنم: a good day will come!!!! 😉
    پاسخ:
    غرب زده :))
    منم موافقم که یه روز خوب بالاخره میاد....
    پاسخ:
    خیلی هم خوب : : )
  • پریســآتیـــس (:
  • بنظر منم میرسہ ولی از آسمون نمیرسہ قطعا :)))
    پاسخ:
    خدا رو چ دیدین :)) بارون هم از آسمون میرسه!یهو دیدین خدا بهمون حال داد :))
    امیدوارم ک بسازیمش پس
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • روز خوب ساختنیه :)
    پاسخ:
    : ) دقیقأ
    منم به این کلیشه معتقدم
    پاسخ:
    عالیه : )
    آینده رو باید ساخت
    پاسخ:
    یعس : )
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • چه روزه خوبیه امروز

    :))))
    پاسخ:
    عالیه اصن : )
    اگه این جمله کلیشه ایه پس من یه دیوونه م ک ب کلیشه ها ایمان دارم :)
    پاسخ:
    من نیز هم :))
  • خانــــAliـــوم ^_^
  • یه روز خوب میاد
    شایدم نیاد؛ ما باید بسازیمش.

    خیلی قبولش داررررم
    عالیییی ^_^
    پاسخ:
    : ))
    چ + بین  
    پاسخ:
    توصیه ی شدید به شما هم میشه ::)
    زندگی روز های خوبی هم داشت که نیامدند...؛)
    البت روز خوب نمیاد...تو باید بری دنبالش؛)
    پاسخ:
    چشم
    میریم دنبالش
  • آقای سوژه خوار
  • روز خوب میاد
    ولی کی اومدنش به خودمون بستگی داره
    پاسخ:
    دقیقأ همینه!
    روز خوب تو یکی از همین روزهای ما گم میشه... 
    یعنی روزی که اتفاق بدی نیافتِ از نظر من روز خوبیِ و روز خیلی خیلی خوبی که ما انتظار داریم کن فیکون شه... وجود نداره
    پاسخ:
    نظرتون محترمه،ولی یهو ک کن فیکن نمیشه ک!ما باید زمینه شو بسازیم تا به وقتش همه چیز حل شه!
    اصلا باید امیدوار بود به همون روز خوب:)
    اگه امید اومدن اونروز رو هم از دست بدیم یعنی رسما ارزوهامون رو دفن کردیم:)
    براهمینه که خودمون باید بسازیمش:)))))))))
    پاسخ:
    دقیقأ!
    باید به آینده امید داشت :)
    پاسخ:
    باید : )
  • دخترِ انار :)
  • یه روز خوب میاد و مارو با خودش میبره :)
    پاسخ:
    امیدوارم : )