Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

محسن و مولانا!

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید
در این عشق چو مردید همه روح پذیرید
بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید
کز این خاک برآیید سماوات بگیرید
بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید
که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید
یکی تیشه بگیرید پی حفره زندان
چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید
بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا
بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید
بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید
چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید
خموشید خموشید خموشی دم مرگست
هم از زندگیست اینک ز خاموش نفیرید

[نتیجه ی همکاریِ محسن خانِ چاوُشی و مولانا یه چیزی میشه مثلِ همین ;) ]

دریافت
حجم: 8.96 مگابایت

+ پستِ قبل در همین امروز و شب!


  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۲۲)

عالیه... حرف نداره :)))
از لحظه ی دانلود چند بار گوش کردم :)))
پاسخ:
محسنه دیگه :))
:))))))) الان روح طرفداراش شاد شده:دی!
تبریک:)
پاسخ:
بره تو چشت :)))
خا :)))
روحِ من الان زیادی شاده :))))
پاسخ:
مواظب باشید گشت نیاد ;))))
  • •✿ آرورا ✿•
  • چقدر خوب که این شعر رو خوند ...
    پاسخ:
    همین چیزاس که محسنِ چاوُشی رو خاص میکنه!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • قشنگ بود 
    سپاس 
    پاسخ:
    قابل نداشت ک
    شما هم مواظب باشید پس :))
    پاسخ:
    من کنترلم دستِ خودم نیست! دستِ مادرمه :))) خیالم راحته :)))
  • غـــــــو غــــا
  • (-:بااینکه خیلی محسن گوش نمیدم ولی این خوب بود
    پاسخ:
    گوش دادن به محسن هم سعادت میخواد خانم ;))))

  • غـــــــو غــــا
  • ((-:مگه یاسربی نامه؟یادایان؟که سعادت بخواد
    پاسخ:
    :/ :)))))))
    به سلیقه تون احترام میذارم!

  • غـــــــو غــــا
  • از شما بعیده(((-:
    پاسخ:
    فانوسأ؟! :))))
    خداییش خیلی تحمل کردم که چیزی نگفتما :))
    وگرنه آخه چاوُشی رو میذارید کنارِ دایان یا بینام؟!! اینا به هم میان اصن؟!
    نمیان وجدانأ :)_
  • یا فاطمة الزهراء
  • واقعا روحم شاد شد 
    میگن سندی برگشته گفته چاووشی صداش مصنوعیه :||| 
    پاسخ:
    چ خوب : ))

    :)))))
    میگن سندی به گورِ بابای گنجی خندیده :)))
    از پشتِ صحنه هم میگن چاوُشی درسته! چاووشی گفتنت رو مخه :)))))
  • غـــــــو غــــا
  • |:€بـــــلہ حداقل سطحی نگرے توقعــ داشتمــــ
    هرکس یه سلیقه ای داره یعنی شما دایانو ول میکنید چاوُشے گوشـ میـــدید؟؟
    پاسخ:
    :))))))))
    حالا نیگا
    من الکی که چیزی نمیگم :))

    نه پس :/
    محسنُ ول کنم بیام دایان گوش کنم :/ :))) 
    عین اینه که پسته رو ول کنم برم تخمه ژاپنی بشکافم :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • وای عااااالییییییه این آهنگش  :)))))))))))
    مولانا و چاوشی چه شود❤😍
    پاسخ:
    خیلی : )
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • فقط اون ترکش با شعر مولانا که میگه:
    مروح کن دلُ جان را
    دلِ تنگِ پریشان را
    :)
    اون آهنگ تو کانالتون همینه؟
    میخوام ببینم اونو دانلود کنم کفایت میکنه یا نه :))
    پاسخ:
    عالی 👌

    بله بله :) همونه 
    فقط کیفیت و حجمش پایین تره اون!
  • یا فاطمة الزهراء
  • پشت صحنه به منم گفت :))))) 
    ماشاللّه ماشاللّه خدا حفظش کنه خیلی فرضه :)) 
    پاسخ:
    خیلی تیزه :)))
    فرز یا فرض؟؟! مسئله همین است :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خدایی جا نداشت من بگم هه هه اوو .....
    اشاره به نیم ساعت اول آهنگ :))
    پاسخ:
    :| اگه میگفتید خشمِ تِد در انتظارتان بود!
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • باید یه اعتراف دیگم یکنم :دی اون قسمتاییش هست که میزنه روی یه چیزی، یاد آهنگایی که مستر سخی تو رادیو پاتوق میخوندن افتادم :))
    خودشون که تو افقن این روزا یادشون رو زنده نگه داریم لاقل :)))
    پاسخ:
    ینی این مصداقتون منو پوکاند :))))

    تازه داشتم میرفتم تو ترک‌ها! نمیذارید که!
    قشنگ بود.
    پاسخ:
    :))))
    خیلی قشنگ بود
    عالی بود ^_^
    پاسخ:
    محسن است دیگر : )
  • بلاگر آرام
  • شنیده بودم خداحافظی کرده. دروغ بووووود؟؟؟:\

    با نگاهی به نظرات عارضم که:
    من محسنو ول نمیکنم کسی دیگه گوش بدم ولی صد درصد پسته رو ول میکنم تخمه ژاپنیو میچسبم. به محبوب من توهین نشه لطفا:\
    پاسخ:
    :| 

    خب برمیگرده به همون سلیقه :))) 
  • 🍁 غزاله زند
  • چقدر به دل نشست مثله همیشه صدایش عالی ;) 
    پاسخ:
    عالی تر :)))
    بازم مثل همیشه داداش محسن گل کاشته :))
    پاسخ:
    اوووپس :)) داداشتون بود محسن و ما گردِ جهان می‌گشتیم؟! :)))
    :))
    پاسخ:
    (((: