Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نهنگ قهوه ای

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

بازی نهنگ آبی نه تنها بحران و فاجعه نیست، بلکه موهبتی است الهی، که در آن موجوداتِ نخاله و عنگل [ ! ]، اقدام به حذف، فیلتر و پاکسازیِ لاشه ی خود از جهان هستی میکنند و موجبات بیشتر شدنِ مقدار گیاه خاکِ بافت زیرینِ زمین و  افزایش سطح  منابع مواد غذایی و بالا رفتن درصد غلظت و مقدار اکسیژن در جَو و هوا و گشاد تر شدن فضاهای حرکتی بر روی سطح زمین و کاهش ترافیک و کوتاه تر شدن صف توالت های عمومی و صفِ نان و یارانه و سبد کالا و تنگ تر شدن لایه ی اوزون میشوند. این اوزخل ها را به حالِ خودشان رها نموده و به امتداد حیاتِ فیزیکی و روحی و روانیِ بشریت کمکِ شایان و بلکم نویانی کنید! لازم به ذکر است این نهنگ آبی نبوده و در اصل قهوه ای سوخته بوده و در اینجا مقصود از آبی بودنِ نهنگ، محل زندگی و منظور از قهوه ای سوخته...

نوشِ جانشان و گوارای وجودِ روحِ سرگردانشان!


+ نهنگ آبی

  • ۹۶/۰۶/۱۹
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۳۳)

اینجوریم نیس. واقعا بعضیا از سر بچگی یا بر اثر یه بحران روحی وارد این بازی میشن و نمیتونن خارج بشن.
خیلی وحشتناک و غم‌انگیزه
پاسخ:
نظر من چیزیه ک نوشتم. اونی که درگیر این بازی بشه ارزش زنده بودن رو نداره!
وحشتناک و غم انگیز هم هست البته. ولی چیزی از نخاله بودن و ضعیف بودن و بی عقل بودنشون کم نمیکنه.
:))
واقعنی سازنده این بازی هم گویا همچین هدفی داره. دیگه به این شیوایی و رسایی بیان نکرده ها ولی مفهوم حرفایی که در مورد انگیزه اش گفته همین میشه.
پاسخ:
به همین برکت داره خدمت میکنه به بشریت!
قبول دارم
ولی به نظر من این یه فکر پشتشه که جوونا رو عضو گروه هایی مثل داعش کنن
برید قوانین مراحلش را بخونید
پاسخ:
خوندم که نوشتم. شما خوب نخوندی ولی گویا : )
هدف این بازی واضحه! مرگ!
دقیقا سازندش گفته که کسی که بخاطر بازی خودکشی کنه ، همون بهتر که نباشه!!!
پاسخ:
والاع دمش گرم
  • بهارنارنج :)
  • لحنت خیلی مزخرف!بدم اومد...ازت انتظار این چیزارو نداشتم!
    افسردگی حاد میفهمی یعنی چی؟نمیفهمی!
    همه ادما پدرمادرخوب بالاسرشون نبوده رفیق نداشتن..
    بعضیا قوی نیستن..
    نیستن!
    خودازاری شنیدی؟
    حادش که خیلی بده,ولی بعضی افسرگی ها هم باعث خودازاری در درجات مختلفت میشه..
    عنگل؟؟
    هه
    پاسخ:
    اختیار داری!
    درستش انگله البته. عنگل ایهام داره!
    هه بک
    به قول یکی جای شکر داره کسایی که تو فضای مجازی همیشه در حال درفشانی ان، همونجا هستن و وقتی برای معاشرت تو فضای واقعی ندارن. این جمله درسته چیزی رو تو واقعیت حل نمی کرد ولی حال آدمو خوب می کرد.

    اما این خیلی فرق داره درسته واقعاً میشه بهشون گفت اوزخل!!! (بر وزن خز و خیله؟) اما واقعاً هیچ وقت از مردن کسی خوشحال نمیشم مگر کسایی که واقعاً ضربه میزنن به دیگرون اینا که فقط به خودشون ضربه میزنن. در هر حال بلا به دور باشه. من میگم خونواده ی این آدمای ساده چه گناهی کردن که رنج بکشن هوم؟
    پاسخ:
    نظرات متفاوتن! ولی من حرفمو تو پست زدم. 
    اون روانشناس اخراج شده که این بازی رو ساخته یه همچین هدفی داشته، ولی یه نوجوان که غرق در احساسات و نوعی افسردگی هست وارد این بازی میشه! و طبق بازی پیش میره! واقعا ارزش داره بخاطر یه بازی بمیره!؟
    جون همه آدما ارزمشنده حالا یه عده ای احمقن وارد این بازی میشن!
    من دارم اینو تصور میکنم که اگه پسر نوجون خودم هم گرفتار همچین دامی چه واکنشی می داشتم!
    از این منظر هم نگاه قضیه کنید.
    پاسخ:
    من اگه خودمم وارد این بازی بشم خودمو مستحق مرگ میدونم و ارزش زندگی کردن رو ندارم! چه برسه به بقیه! 
    جداً بعد از اون چهل‌ونه مرحله‌ی مسخره و مضحک و وحشتناک، خودکشی زیاد هم مسئله‌ی سختی نمیشه برای ذهن اونی که قبلی‌ها رو انجام داده. یه‌جور مرگِ تدریجیه. نمیشه بهشون گفت نخاله و بی‌مغز. ولی خب، عقلشون یه‌مقدار ناقصه که واردِ همچین مرحله‌ای میشن...
    پاسخ:
    اونی که وارد این بازی مضحک میشه دقیقأ همون چیزیه که گفتم تو پست! عادت ندارم حاشیه برم. نظرمو صریح گفتم.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تا حالا کسی به چشم معدنی به قضیه نگاه نکرده بود!
    پاسخ:
    حالا نگاه شد :))
  • علیـــ ـرضـا
  • این نهنگ تموم شد ! رئیس فلان ایران گفته تمامی ادمین های بازی دستگیر شده
    پاسخ:
    ای باباع :))
    ولی خدا ر شکر بازم
    ریلکس ریلکس ریلکس تر :|
    پاسخ:
    از من ریلکس تر خودمم :)
    همه‌چیز اینقدری که فکر می‌کنید صفر و صدی نیست توی رفتارشناسی و مسائل روان‌شناختی. آدم‌های «عاقلی» هم هستن که خودکشی کنن یا دست به رفتارهای اشتباه میزنن. منتهی نمیشه همه‌ی حرکات و سکناتشون، و همه‌ی زندگی‌شون رو بر پایه‌ی بی‌عقلی و نخالگی گذاشت. اینکه نظرتون رو «صریح» گفتید خیلی خوبه. اما هیچ تضمینی وجود نداره که «نظرات صریح»، صحیح و دقیق و منطقی هم باشن :))
    پاسخ:
    این قضیه شامل حال نظرات شما هم میشه :)) و من نگفتم نظرم کامل و صحیح و مطلقه! گفتم نظرِ بنده س و ترسی واسه بیانش ندارم! میتونه نادرست هم باشه حتی. 
    هیچ آدم عاقلی وارد این جریان نمیشه! هیچ! ممکنه عاقل بوده باشه ولی بعد از ورود به این بازی به جمع نخالگان و بی عقلان می‌پیوندد :))
    خدا کنه هیچ کسی درگیر این جور بازیا نشه ...
    چون یک سری از بازیا هستن که اعتیاد آورن و اگر کسی بره توش بازگشتش دیگه باخداست :((
    یکیش کلش آف کلنز هیچ وقت حتی نگاهش هم نکردم چون این جوری که بقیه میگفتن هم
    جذب کننده است هم اعتیاد آور ...
    دقیقا اینم همینه چون اول از همه با روح و روان بازی میکنه و هدفشم فقط روانی و دیوانه
    کردنه ...ممکنه طرف اصلا سالم باشه اما بره بازی کنه ذهنش بهم بریزه و عاقبت های این چنینی..
    پاسخ:
    امیدوارم زودتر تموم شه
    مسخره شده دیگه
    بین روسها هم رواج هجیبی پیدا کرده . خوشبختانه مورد استقابل هم واقع شده:)
    پاسخ:
    ای باباع :)
    فقط می‌تونم بگم احمقانه ست! همین! به شخصه هیچ توجیهی برای درگیرِ این بازی شدن نمی‌بینم جز حماقت.
    پاسخ:
    حرف ما هم همینه
    از یه نظر درسته
    اما به هر حال باید جلوش گرفته بشه خیلیا ندونسته و از روی بچگی میرن سراغ اینطور بازیا ....
    از یه نظر درسته
    اما به هر حال باید جلوش گرفته بشه خیلیا ندونسته و از روی بچگی میرن سراغ اینطور بازیا ....
    پاسخ:
    جلوشو فقط عقل و فهمِ شرکت کننده هاش میتونن بگیرن
    وااااالا
    پاسخ:
    به همین برکت اگه
  • سایت تفریحی چفچفک
  • تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.
    پاسخ:
    کار خاص و پیچیده ام هم نیست
    ممنون
    البته من نظرِ احساسی‌ـم رو نگفتم. بر پایه‌ی یک اصول و قواعدی باید اینطور تصریح کرد که مسائل رفتاری، صفر و صدی نیستن و نمیشه بر اساسِ یک حرکت و یک قصد و یک عمل، همه و همه‌ی موجودیتِ کسی رو زیر سوال برد.
    پاسخ:
    بنده هم احساسی نگفتم. هیچ عقل سلیمی این بازی رو نمیپذیره و درگیرش نمیشه و باقی حرفایی که تو کامنت قبل گفتم!
    کسی که دچار افسردگی حاد یا جنون موقت می‌شه آرزوش مرگه، کاری هم به حرفای من و شما نداره :| واقعا مسخرس که هر کسی میاد در مورد هر مطلبی، هر نظری دلش می‌خواد، می‌ده و فکر می‌کنه درست هم گفته! هر گونه انتقادی هم که به حرفش وارد می‌شه مزخرف می‌دونه! واقعا مسخرس! وقتی فردی وارد این بازی می‌شه قصدش خودکشیه، یا اگه نیست قصدش خودکشی نیست، لااقل قصد خودآزاری رو داره ک با این کار با یه آرامش نسبی می‌رسه! یکی از اقوام ما تو مدرسه‌ی تیزهوشان درس می‌خونده، نمره اول مدرسه‌ی تیزهوشان یکی از کلان شهرهای ایران، سال کنکور به علت فشاری که بهش وارد شده بوده، دچار جنون موقت میشه، دیوار اتاقش از بس سرش زده بوده به دیوار گود شده بوده، خودکشی ناموفق داشته، ایشون به قول شما "عنگل" جامعه نبوده بلکه شرایطش از هشتاد درصد جامعه هم بهتر بوده، خود جامعه، فشار های درسی، فشار های خانواده این رو به این روز انداخته که تو بیمارستان بستری شه! شما تا حالا اینا رو از نزدیک ندیدی و فقط یه نظری در موردش میدی!
    پاسخ:
    شما میدونی که من دور و برم ندیدم از این افراد؟! 

    من که درمورد نهنگ آبی پست نوشتم، ولی لازمه بگم اونی هم که بخاطر کنکور خود زنی و خود کشی میکنه هم ارزش زنده موندن نداره! این بچه ها که تو یه مسئله ساده مثل کنکور کم میارن و خود زنی و خود کشی میکنن، اونقدر ضعیف و سوسول هستن که اگه هم زنده بمونن و نمیرن، تو مراحل مختلف زندگی که قطعا مهم تر و سخت تر از کنکوره، کم میارن و خودکشی میکنن! عنگل بودن.یا نبودن آدما به معدل مدرسه تیزهوشانشون نیست! پارامترهای منطقی تر و درست تری داره که ربطی به معدل و نمره ی مدرسه نداره! آدم میتونه نخبه ی کشوری باشه ولی عنگل باشه! انگل هم نه ها، عنگل!
    بیخودی هم پز آدمهای همه چی دون و عالم رو نگیر! منم آدمی نیستم بیخودی و رو هوا چیزی بنویسم! یه چیزایی رو درک کردم و دیدم که مینویسم.
    ممنون از نظرت در ضمن.
    آقا ما دانش‌آموزِ تیزهوشان بودیم. نمره اول هم بودیم. :|
    سالِ کنکور هم به شدت تحتِ فشار بودیم! از هر نظر! ولی فکرِ خودکشی و خودآزاری به سرمون نزد.
    در کل ربطی به تیزهوشان و کنکور و اینا نداره!
    پاسخ:
    والاع
    حالا شما هم پز نده
    نه تیزهوشان پز داره نه نمره اول شدن! فقط یه اسمِ سنگین رو یدک میکشه وگرنه هیچی نداره! :|

    اصلاً من دیگه هیچی نمیگم :/
    می‌رود که برود و دیگر پشتِ سرش را هم نگاه نکند برای بارِ هزارم.
    پاسخ:
    خا خا :))
  • פـریـر بانو
  • چی میشه که ملت میرن سراغش؟ واقعا درک نمی کنم! یه اپسیلون فهم و شعور داشته باشی نمیری سراغ بازی ای که مرحلۀ آخرش مرگه! :/ عجیبه! هوممم -__-
    پاسخ:
    بی عقلی
    جایی نگفتم علت این کاراش کنکور بوده! گفتم "سال کنکور" و دلیل این کاراش هم گفتم "خود جامعه، فشار درسی، فشار خانواده" صرفا کنکور دخیل نبوده! حرفای من یه سمت، برداشتای شما هم یه سمت! من گفتم، یه فردی با چنین شرایطی، یه مسائلی براش پیش میاد که به سمت این بازیا و خودکشی کشیده، اینم به خاطر حالت روحی هست که براش ایجاد شده، خودکشی رو تنها راه نجات میدونه! تو نظر قبلی هم گفتم، کسی که وارد این بازی میشه قصدش خودکشیه، کاری به نظر من و شما هم نداره! حالا شما هم اسمش رو بذار "عنگل" یا هر مزخرف دیگه‌ای!

    "بیخودی هم پز آدمهای همه چی دون و عالم رو نگیر!" با این حرفتون مشخص شد این بحث دیگه ارزش ادامه دادن نداره!


    پاسخ:
    کامنت شما موجوده. پاسخ من هم! هدف شما هم هم!

    در ر هم ببند بی زحمت
    !! این آدمها بیشتر از هر چیز دیگه ای باید مفهموم و ارزش زندگی رو بدونند!
    وگرنه هیچ آدم عاقلی حاضر نیست وقتی فقط یکبار فرصت زندگی کردن داره ، خودش رو محروم کنه!:)
    پاسخ:
    کاملأ درسته
    از این منظر بهش نگاه نکرده بودم! :|
    احسنت! :)
    پاسخ:
    نوش جان :))
    میگم خوب شد خدا نشدی:)
    پاسخ:
    اینکه قطعأ
    ولی جزای خودکشی ر خود خدا هم مشخص کرده خانم تشخیص دهنده ی صلاحیت خدایی :)) با کسی هم تعارف نداره!
    با حرفت مخالفم.
    خیلی از آدم‌ها نیاز به کمک دارن. همه قوی به دنیا نمیان. بعضی‌ها ضعیف‌ان. خیلی‌ها تنها، غمگین و سرخورده اند، شرایط روحی مناسبی ندارند و یا بیماری روانی دارن. ممکنه اصلا دست خودشون هم نبوده باشه! خانواده خوب و یا محیط خوبی برای رشد نداشته‌اند.
    شخص الف بازی بازی نهنگ آبی رو می‌سازه تا اون افراد ضعیف رو حذف کنه، برای این که یه جامعه بهتر داشته باشیم و قوی‌ترها بمونن.
    این رفتار من رو یاد استدلال نازی‌ها می‌اندازه، یهودی‌ها، افراد معلول، همجنس‌گرایان و ... رو می‌کشتند و یا تبعید می‌کردند که نژاد آریایی راستین داشته‌باشن!
    من و شما هم قوی‌ترین نیستیم! خیلیا هستن که از من و شما باهوش‌ترن، خیلی‌ها هستن از من و شما زور بیش‌تری دارن.
    درسته اون قوی‌ترها طی یه فرایندی ما رو حذف کنن؟ چه حسی پیدا می‌کنیم؟

    شخص ب رو در مقابل شخص الف فرض کن: کسی که تلاش می‌کنه به افراد ضعیف‌تر از خودش و کسانی که شرایط خوبی نداشتن، کمک کنه.
    واقعا از این مطلب بدم اومد، اصلا توقع همچین حرفی رو نداشتم، یه حرفی مستبدانه و مغرورانه، یه عده آدم دیگه رو نخاله می‌دونی و می‌گی بذار حذف بشن! به درد جامعه نمی‌خورن.
    برات متاسفم.
    پاسخ:
    باش [ نقطه ]
    سلام. منم با شما کاملا موافقم !
    اما خُب نفسمون داره از جای گرم بلند میشه !
    پاسخ:
    سلام
    شما از دمای مکانِ خروجِ نفسِ بنده مطلعی؟
    دمای مکان خروج نفس شما رو نوشته ی شما مشخص کرده : )

    + نظر شخصی ام رو گفتم .. و ازونجایی که اندکی همراه با قضاوت بود ! حق دارید که برنتابید ..
    حذف کنید بره اقا
    نقطه
    پاسخ:
    کجاش دقیقأ؟ :)) یادم نمیاد تو وبلاگم از اتفاقات تلخ و سختِ زندگیم نوشته باشم.


    + نه آقا :))
    حذف چیه
    اختیار داری
    بزرگوارید شما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی