Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بلاگرشیما

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ
یکی از باگ های وجودیِ من کم آوردن در واکنش به ابراز علاقه و محبت و قربون صدقه رفتن های رفاقتی بوده و هست. معضلی که دختر و پسر نمیشناسه و همه درگیرش هستن؛ البته بی انصافیه که نگم غلظت و شدتش تو دختر ها بیشتره! تو پسر ها معمولأ دو نوع قربون صدقه و ابراز علاقه و محبت داریم. اصلی ترین و رایج ترینش فحاشی در سطوحِ اقوامِ درجه یک و دو هستش. جوری که مادر و خواهر و عمه ی طفلکِ فردِ روبرو با حملاتِ شدیدی مورد هجوم قرار میگیره. به این شکل که:

+ سلام مادر پفک! حالت چطوره خواهر چیپس!
- مخلصِ داداشِ پدر سیبم هستم! عمه ی آناناست زنده س هنوز؟!
+ چاکرم! عمه مم سلام داره خدمتِ خاله ی شوفاژت!

نوعِ دوم که کمتر دیده میشه نسبت به نوعِ اول اینجوریه که:

+ بَــــــــــــــــــــــــح! داداشِ گلم! چطوری سالار؟! چند وقت سایه ت رو سرمون نبود سیاه سوخته شدیم!
- من نوکرتم داداشی! فدایی داری به مولا! جای دوری نبودم سلطان! پایِ چپت رو میاوردی بالا، زیرِ کفشت می زی دم! خاکِ زیرِ کفشتم به جوونیمون قسم! بارون بگیره فنات بشم!
+ آقایی مشدی! سکوتِ سردِ دهنتم! بشکنش منهدم شیم! 
- خاکِ روی زیر شلواری خط دارتم! بتکون شهیدت بشیم!
+ مخلصم! ارباب شو برده ت بشم سرور!
- رهبر شو فداییت بشم سید علی!
[ و این مکالمه تا لحظه ی انهدامِ هر دو ادامه داره ]

ولی درموردِ دخترا میخوام بیان و فضای کامنت های بعضی وبلاگ ها رو مثال بزنم! چون وضعیتِ قربون صدقه های دخترانه تو واقعیت که بر همگان مبرهن و شفافه مثلِ چی! ولی تو بیان:

+ قرررررربوووونتتتت برم شفیر جون با این متنِ عاشقانه ت! عاشقتم میدونستی؟ عاشقت! [ یه بوس به گونه ی راستت و یه نگاهِ عاشقانه تو تخمِ چشمِ چپت ]
- فدااااااااتتتت شم شلما جونییی! مِیسی هسسسیی! قربونِ اون چشای آسمونیت بشم من آخه [ یه بوس به گونه ی چپ و نگاهِ عاشقانه ی نیمه شدید ]

******

+ واااااااای خدااااااااا! فرگسی چقدر خوبی تو آخه! لعنتی تو چجوری اینقدر خوبی خب؟! من بمیرم واست خب! خب؟! [ یه بوس به هر دو گونه و یه نیم بوس به نوکِ دماغ و یه جیغِ عاشقانه ]
- من از خجالت بخار شدم که! قربونت برم آخه که انقدر مهربونی تو! فدات بشم من خب! خب؟؟!! [ بوس به پشتِ گوش و پسِ گردنت و دوتا بغل و یه جیغِ صورتی ]

و اینگونه بود که بلاگرشیما رخ داد و نود و پنج درصدِ دخترهای بیان بر اثرِ کشتار جمعی توسطِ خودشان به فنا رفتن و البته پسرهایی که نود و چهار درصدشان به بردگی و اسارت گرفته شده و به شهادت و لقاء الله رسیدن!


  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۴۲)

  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • بیا یه دونه بغلت کنم. وجدانا نه نیار....

    ما تعارف هم داشتیم در جوونی که میگفتیم پشم زیر بغلتیم.......دستتو بیار بالا مارو میبینی.
    هعی... کجایی جوونی؟
    پاسخ:
    :{} :))))

    شماها دگه خیلی داغان بودین :)))))
    مرسی خوب بود.
    پاسخ:
    نوشِ جان
    سکوت سرد دهن رو خوب اومدی
    ایول
    پاسخ:
    قابل نداشت :))
    D:
    D:
    پاسخ:
    (:
    :)
    خندیدم:))
    ولی انصافا من اینجوری نیستم :دی
    پاسخ:
    چی خوب
    وجدانأ بعیده :))))
    چقدر خندیدم
    قشنگ بود واقعا

    دوستای من چیزهای زشت تری از کامنت اول میگن. رکیک نیست ولی زشته و خانواده نشسته و دیگه نمیگم :)
    پاسخ:
    بح بح! داداش کف کن بریم تو کفت :)))) یا کف کن ببریم :)))))) 

    نوشِ جانت! همیشه به شادی.

    نگی به تقوا نزدیکتره :)))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • عالی بود عالی
    پاسخ:
    ممنانم
    سلام
    ممنون از شما
    پاسخ:
    سلام
    چراع؟!
  • بهارنارنج :)
  • دروووووغ؟یعنی....(سه نقطه)من فکرمیکردم شما پسرا هرچی باشین روناموس غیرتین,نوچ نوچ کلا رد شدید رفتید

    دخترارو قبول دارم اما کمن,من خودم چی بشه بگم قربونم..یا یکی صدام کنه محبتم قلملوبه شه بگم جانم..
    وگرنه ما هرکی ازین اداها درمیوردخصوصا عشقمی و..میگفتیم اه چندش جمعش کن حالمونو بهم زدی وازین صوبتا!والا حتی ما دوران عاشقی چندساله نداشتیم عشقم و ازین صوبتا:/
    پاسخ:
    نه داغان! خیلی وقته یه سری خیلی داغان شدن!

    خا خا! شما خوبی اصن :))))
    یعنی هلاک این نوع دیالوگا شدم. اولی و دومی رو دیدیم دور و بر ولی خداییش پشم آیا؟
    پاسخ:
    بله! میگن :))))
    [به خود شک کرده و کلِ جواب های کامنت هایِ اخیر پست هایش را چک می‌کند! :|]
    پاسخ:
    :))))
  • بهارنارنج :)
  • نگفتم بگی داغان عواقبش چیه؟؟؟:||
    پاسخ:
    بابا به ما نمیخوری :))))
    داغان
    ریز
    کوچک
    وااااای خداا همیشه بخندی معدنچی، از شدت خنده فک ام درد گرفت :))
    فقط اسامی :)) شفیر، شلما، فرگسی :)))
    پاسخ:
    والاااااع
    یاد اون پست بلاگفان افتادم!
    واقعا فکر نمی‌کردم نوع اول واقعیت داشته باشه.
    نهایت واکنش من به ابراز علاقه‌‌ی دوستان یه استیکر قلب و مشتقاتشه. یه بارم اومدم بگم خاک کف پاتم اشتباهی گفتم چرک کف پاتم :دی تصمیم گرفتم به همون استیکر و لبخند اکتفا کنم!
    پاسخ:
    واقعیت داره :)) ولی نه در این حجم و ابعاد :)))

    :))))
    راستی عکس هم جالب بود.
    پاسخ:
    میدانم.
    :))))) جیمی خدا نکشتت :))
    من ندیدم البته ازین دخترا ... در عوض تا دلتون بخواد پسر پاچه خوار دیدم بگم کانورسیشناشونو ؟

    - سلام حالتون خوبه؟ نمی دونم چرا بقیه پسرا مخالفن ولی دخترا شیرن مث شمشیرن پسرا شیلنگن دس بزنی میلنگن.

    - :|

    شاید باورتون نشه :| گونه جدیدی ن
    پاسخ:
    آمین :))

    گفتی دگه :/ :))

    :))
  • آندرومدا :)
  • عربده منو بکار میبری تگ کن تگ ذکر منبع برادر کپی رایت شوفاژ 😂😂 عررررربده شوفااااژژژ؟
    پاسخ:
    همینکه افتخار دادم داغانت کردم خیلیه :))))


  • بهارنارنج :)
  • شلغم
    پوشش
    دراز:|
    حقته!
    پاسخ:
    😂😂😂✌
  • 1 بنده ی خدا
  • 😐 له شدم،لهههههه
    انصافا راسته همش
    پاسخ:
    در جریانم
    ما همینیم خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • פـریـر بانو
  • اون جانی و دلی ای دل و جانم همه تو... اونو نباید اونجا می نوشتین انصافا! -__-

    :: خیلیم مهربونیم ما! شما پسرا بی احساسین به ما ربطی نداره :)))

    (وی درحالیکه با نگاهی مشکوک به آن "شفیر" نگاه می کند از کامنتدونی خارج می شود)
    پاسخ:
    دقیقأ جاش همونجاس اتفاقأ :))))

    خا خا :)))

    :))
    خیلییم خوبیم!
    مثل بعضی از شماها خوبه؟بی احساس باشیم؟:/
    :دی
    پاسخ:
    آره آره :/ فقط شماها خوبین
    خیلی خندیدم :)))
    ولی در موردِ من صدق نمی‌کنه :)))
    پاسخ:
    یه نگاه به کامنتِ چهارمِ پستِ اخیر از بالا کنید :)))) پاسخ به تنها :)))

    نمیدونم چی بگم !!

    عزیزی ..
    فدایت :)
    همین؟!
    خاع؟!
    :/
    پاسخ:
    ویرایش شد
    نمیخواستم نابودتان کنم :)))) مجبورم کردید
    :||

    فدایت جزوِ مواردی که گفتید نبود انصافاً -_-
    پاسخ:
    فرق نداره
    اتفاقأ تو عکس هست :)))
    کشتار جمعیه به هر حال!
  • مریــــ ـــــم
  • دقیقا همینطور مسخره هستیم
    :|
    پاسخ:
    :))
    :)
    خیلی خوب بود. دخترا دقیقا همینن بلکه یکم هم با پیاز داغ بیشتر.
    در کل اینجور قربون صدقه رفتنا خیلی مسخرس.
    پاسخ:
    :))
    همینی که هست ما دخترا قلبمون برا هم میتپه دیگه از این کلمات ... که به هم نمیگیم برین از خدا بترسین از عمه و خالتونم بعد خدا بترسین چه گناهی کردن عمه خاله شما پسرا شدن :/
    پاسخ:
    هه
    شفیر=حریر
    شلما=هلما
    فرگسی=نرگسی 
    تا درودی دیگر بدرود. :)))
    پاسخ:
    خیلی ضایع بود باباع :))))) 
    درس بگیرید دگه
    عجبا
    :))))
    چی بگیم مثلا؟؟
    میگه قربونت بگم بربرو بااباع؟؟
    :))
    الانم به انتخاب اسمها نگاه میکنم از خنده فکم درد میگیره خیلی باحال بود خیلی :))
    پاسخ:
    ممنون
    تشکر
    مرسی
    لطف داری
    عزیزی
    مهربونی
    مثلا اینا! خون و خونریزی راه میندازید چرا :/ :)))

    میدونم :))
    اینا خیلی رسمی مشین :)
    حالا من یه هفته امتحانی سعی میکنم ببینم چطور میشه، شاید من بعد کم کشته مرده بدیم. :))

    داغان :))
    پاسخ:
    مشین :)))) 
    خیلی خوب میشه :)))

    برید بخوابید باباع
    رفتم بخوابم :)
    پاسخ:
    شبتون بخیر :)))
    و من شر حاسد اذا حسد... D:
    پاسخ:
    باشه باشه :)))) چقدرم حسادت بر انگیزه این خونوک بازیا
    اگه همین مسببانِ این خونوک بازی ها نباشن، شما میتوانید زندگی کنید آیا؟؟!
    پاسخ:
    چرا که نه :/ خیلیم قشنگ زندگی میکنیم :/ 
    خدایی؟ انصافا؟ وجدانا؟ حقیقتا؟ راست و حسینی؟
    پاسخ:
    تا منظور از مسبب کی باشه!
    مثلا آرزو (رویا) خانم (:
    پاسخ:
    اون اینجوری نیست :/
    هست، من میدونم (((((((((:
    پاسخ:
    نیست :/ ندانید :/
    دعا میکنم باشد ^_^

    + باز من جدی برخورد کردم آیا؟!
    پاسخ:
    نکنید :/ دعا اثر ندارد

    + نه :))
    میخواستید بگید به دعای گربه سیاه بارون نمیاد؟! ((((((((:
    ولی بدانید و آگاه باشید ما با ملکوت اعلی در ارتباطات خفنی به سر می بریم *_^

    + الحمدلله ربِّ العالمین ((:
    پاسخ:
    احسنت به این هوش :))))) 
    از این خبرا نیست‌. دلتان ر خوش نکنید :/


    و قسم به هوش و دعا
    آن گاه که عشق آغاز شود
    آن هنگام که نگاه های گیرا توزیع شوند
    و خانواده ها شدیدالعمل به کار خود مشغول شوند!
    در این هنگام نه خااااهای شما
    و نه گیف های تلگرامیِ شما فریادرس شماست!
    پس وای بر کسانی که در هنگامِ نامزدی
    مشغول به گردش و تفریح بودند فقط!
    آنانی که پس از بروز خونوکیاتِ آرزو، می گویند
    ای کاش هرگز به این زندگی وارد نمی شدم
    و ما آیا پنددهندگانی از جنس خودتان نفرستادیم
    و شما را از عواقب آینده بیم ندادیم؟
    در این هنگام شما به نفسِ بیش از حد از آرزو مطمئنِ خود روی می آورید
    ولی او نیز در جواب می گوید
    من فقط آنچه را خودت پنداشتی به مغزت خوراندم
    این تو خود بودی که فکر کردی!
    پس نه تو فریادرس مایی، نه من فریادرس تو!
    آری این است سزای پند نگیرندگان
    و چه بد جایگاهیست...
    باشد که پند گیرید به امید این که رستگار شوید.
     صدقت المستور العظمی
    ((((((((((:

    پاسخ:
    :)))))))
    عالی
    حالا فکرامو میکنم. ولی قول نمیدم :)))
    ممنون ^_^ 
    و چه بد جایگاهیست ر فراموش نکنید خود به خود قول داده میشه :دی 
    پاسخ:
    :))))
    سعی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی