Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دغدغه + دغدغه‌ها تایید شدن

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

بیاید ۵تا از دغدغه‌های زندگی‌تان رو بنویسید. 


* تا اطلاع ثانوی کامنت‌ها تایید نمیشن که از رو دغدغه‌های هم تقلب نکنید! :)) یعنی بطور ناخودآگاه تاثیر نگیرید. تعداد کامنت‌ها به یه حدی رسید منتشرشان میکنم. 

لطفاً شرکت کنید. جالب و مفیده. بهش فکر کنید متوجه میشید.

** دغدغه‌ها تایید شدن. اگه نظر یا نکته‌ای حول محور فضای حاکم بر دغدغه‌ها داشتین بنویسید. 

*** سطح دغدغه‌های همه محترمه؟! نمیدانم. قابل قضاوت نیست؛ اگرم باشه آمادگی پذیرش نقد و بررسی رو خیلی‌هامون نداریم. کلاً حقیقت‌گریزیم. ولی به هرحال یه نمای تقریباً کلی به همه میده که چندچندیم با زندگی‌هامون.

**** ممنون که شرکت کردید. 

  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

1.چیزی که میخوام قبول شم.
2.آدم مفیدی باشم برای جامعه و اطرافیانم(هیچم کلیشه ای نیس)
3.کمک کنم همسرم به اهدافش برسه و کنارم آرامش داشته باشه.
4.تو زمینه ی هنر حرفی برای گفتن داشته باشم.
5.بتونم اطرافیانم رو کتابخون کنم.
فقر
عدالت در اجرای قانون
آموزش پرورش کارآمدتر
به توپ بستن مجلس فعلی :|
  • پونیکا :)
  • این که روزی قراره مادر باشم و تربیت خوب و رفتار درست خیلی کار سختیه.
    این که چطور یه گوش شنوای خوب باشم. چطور به آرزوی این که بتونم آدم هایی که با بار بزرگی از درد و غم میان سراغم با لبخند و حال خوش از پیشم برن، برسم.
    این که بفهمم چطور میشه یه منتظر واقعی بود و در راه عمل بهش قدم بردارم.
    این که بتونم یک مبلغ فرهنگی خوب باشم.
    این که در راستای دغدغه اولم بتونم به خانواده ها هم بفهمونم چقدر تربیت و وقت گذاشتن برای کسی که ثمره زندگی‌شونه ارزشمند تر و مهمتر از هرچیزیه و تا وقتی حس میکنن وقت و زمان کافی برای این کار ندارن دست بردارن از بی مهابا تن دادن بهش بخاطر این که تبدیل شده به یه روتین.

    و خیلی این های دیگه :)
    گمونم همش خلاصه میشه توی این دغدغه کلی که《چرا با بقیه یا اکثر ملت فرق داره دغدغه هام؟ :|》 مثلا من از فلان چی عصبیم بقیه درک نمیکنن یا براشون مهم نیس بعد اونا از فلان چی عصبین و من درک نمیکنم یا برام مهم نیست. یا برداشت ها فرق داره یا هرچی. بحث خود خاص پنداری نیس. واقعا اذیت کنندس این ناتوانی در برقراری ارتباط
  • قَلَتْ‌قُلوتْ‌نِویث ‌‌‌
  • حالا که مخای سطح دغدغه‌مندی افراد ر بسنجی، بهتر است که از دغدغه‌های خود بگویم تا از فضائل بنده، مستفید، مستفیض، منور، مفرح، مستجاب، مستجار، مشتاق، مستعین، مستغاث و... شوی. 😎
    ۱- اصلاح و هدایت شخص حودم
    ۲- تبیین درست دین یا اصلًا فرهنگ درست به خلق اللّٰه و در نتیجه شاید هدایت خلق اللّٰه :/
    ۳- سعی و تلاش برای سپردن کار به کاردان
    ۴- تلاش برای پیشرفت کشور از هر لحاظ
    ۵- ۴تای قبلی :|
  • آفتابگردون ...
  • اولویت اولم اینه که توی زمینه ی رشد شخصیت به اون حدی که میخوام برسم. بیشتر منظورم رشد روحی هست با معیارای خاص خودم
    اولویت دومم اینه که  بعد از اسفند با قدرت درس بخونم تا سال آینده آزمون تخصص رو توی رشته و شهر مورد علاقم قبول بشم و بتونم به سلامت اون دوره رو بگذرونم تا برای هدف بزرگ سی سالگیم (تاسیس بیمارستان خودم توی منطقه مورد نظر ) اقدام کنم.
    اولویت سومم تشکیل خانواده موفق و مادر موفق بودنه. این درواقع الان چون در حد طرح اولیه ست سومه وگرنه درمرحله اجرا که برسه با اولویت دوم هم طراز خواهد شد.
    در کنار همه اینا خانوادم و پدر مادرم در همه حال اهمیت و اولویت دارن ...
  • آسـوکـآ آآ
  • هیچ اتفاقی برای پدر و مادرم نیفته، دفاع، یار، یه ارشد دیگه بگیرم، مقاله بدم و برم.
    در حال حاضر : امتحان نهایی...کنکور!
    :دی
    1-کنکور 2-کنکور3- کنکور4-کنکور5-کنکور 
    هرچی فکر کردم دیدم تموم تا اخر میتونم فقط بنویسم کنکور چون تموم دغدغه هامو دربرمیگیره|||||:
  • سراسر گنگ
  • بتونم نهایت لذت رو از زندگیم ببرم . و زندگی در زمان حال رو برا خودم ملکه کنم.
    یک مکتب فکری قوی ایجاد کنم که حتی اگه زمان خودم بهش توجه نشد بعدها اثر مهمی بذاره .
    اگر تقوای لازم رو داشتم حرکتی رو شروع کنم که جهان رو به سمت تعالی ببره ( منظورم از جهان اینکه که افق دید حرکت گلوبال باشه نه لوکال )
    عاقبتم به خیر بشه و خیلی دوست دارم که شهید بشم ( البته با وضعیت الانم قریب به محال به نظر می رسه )
    و پنجمی هم اینکه دائم التحصیل باشم ‌‌.

    بزرگترین دغدغه زندگی ام اینکه قرار آینده ام چی بشه اون کسی که قرار وارد زندگی ام بشه دقیقا همونی که فکر میکنم یا نه 
    دغدغه بعدی اینکه میتونم ی روزی مجدد ادامه تحصیل بدم و به واسطه‌ی مدرکم میتونم اون شغل مد نظرم پیدا کنم 
    دغدغه بعدی انقدر پول داشته باشم تا کسی بهم گفت بهم کمک کن نگم ندارم واقعا وقتی ته جیبم هزار تومن چطوری کمک کنم :)
    دغدغه چهارمی ی روزی واقعا برسه که مامان و بابام از ته ته دل بخندن 
    .
    .
    .
    بخاطر دغدغه اول مجبورم ناشناس باشم 
    داروی خواهرم .سلامتی پدرم .پول.آینده.تنهایی
  • حامد سپهر
  • ۱. مهاجرت از کشور
    ۲. مادرم
    ۳.بیماری یه دوست
    ۴.رییس جدیدمون
    ۵.شااااااید ازدواج

    +: ژوژمان های اخر ترم
    +: پروژه تبلیغات فردا
    +: کنکور ارشد
    +: زبان ضعیفم که میخوام بخونم ولی تنبلی نمیذاره
    +: رزومه خلوتم رو شلوغ کنم :ا
  • بهارنارنج :)
  • اولیش ارشده!چون یه ترم مرخصی بودم کلی واحد مونده و بعضی استادا و مسئولانم علنا عقده ای!و ذره ای اهمیت نمیدن به آینده دانشجو،منم باید این ترم حتما معدلم بالا شه و ترم آینده24واحد اختصاصی اگه بتونم بردارم بار سنگینی از رو دوشم برداشته میشه
    بعد اخلاق وروحیم
    بعدی کار
    بعد ازدواج
    بعد سلامتم
  • حسین مداحی
  • مهم ترین دغدغه م پیشرفته. یعنی مدام در حال پیشرفت باشم و اگر مدتی راکد باشم حالم به شدت بد میشه.
    بعد مهربانی و مهربان بودن و مهربانی کردن نسبت به هم نوع ها.
    بعد دین و وظایفم در قبال خدا و پیامبرش.
    و حوصله ندارم بیشتر فکر کنم
  • مسـ ـتور
  • ۱. خودم رو بشناسم، جهانم رو درک کنم، خدا رو بفهمم
    ۲. تا جایی که میتونم مسبب حال خوش اطرافیانم باشم
    ۳. راکد نمونم و رشد کنم
    ۴. تو یه برهه ای از زندگی هستم که باید تصمیمات مهمی بگیرم؛ امیدوارم که ان شاءالله درست تصمیم گیری کنم
    ۵. جوری نمیرم که بگن "اصلا واسه چی زنده بود؟!"
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • دغدغه برخورد درست اجتماعی
    دغدغه آدم خوب بودن
    دغدغه رسیدن به برنامه‌هام
    دغدغه زندگی هدفمند
    اصلی ترین و مهمترین دغدغه ام اینه که روزهام عین هم و کسل کننده سپری نشه. آینده به خودی خود یه دغدغه بزرگه.! وقتی هرروز با اتفاقات و قصه های و پیش آمدهای جدید روبه‌رو میشم از الانم هم میترسم... 
    البته من از ترس هام گفتم.. یعنی بنظرم ترس هام دغدغه های فعلیم رو تشکیل میدن.
    نمیدونم چرا دوست ندارم با جزئیات بگم!
    ۱.کنکور
    ۲.ناهارکامل
    ۳.تموم کردن تکالیف زبان و فیزیک که همیشه موجود هستن
    ۴.بوس و شب بخیر:|
    ۵. مهار تهاجم بی رحمانه ی بزرگ شدن پرسرعت شکم و چربی جمع شده در پهلوها:\
    توجه! اینا نسبت به هم برتری ندارن:)
  • یه بنده خدا
  • 5 دغدغه ی 5 نفرو رو بدونم :/
  • سربازِ روزِ نهم
  • بعضیاشو قبلا تو بلاگم نوشتم

    1.اطمینان به اتفاقی که داره تو زندگی شخصیم میوفته و راهی که انتخاب کردم
    2.تلاش برای به سرانجام رسوندن ایده ای که تو ذهنم دارم تو زندگی حرفه ای
    3.اگر روزی بخوام در رشته ای که دارم درسش رو میخونم کار کنم به نحو احسنت انجامش بدم
    4.اماده شدن برای مهاجرت
    5.یادگرفتن فلسفه ی هنر.
    به‌نام خدا
    سلامتی مامان و بابام
    آینده‌ام
    زندگی داداشم و برادرزاده‌هام
    وام و قسط و ...
    اینکه گرونی تا کجا میخواد پیش بره و پدر جد و آباد ما رو در بیاره
    هنوز هم هست، ولی خب بیخیالش همینا بسه :)
    دغدغه ام آینده ی شغلی ام
    کتابی که دارم می نویسم
    ازدواج کردن یا نکردن
    و خیلی چیزهای دیگ هاست
    ترتیب ها براساس زمانن نه اولویت:
    1. امتحانا و کنکور
    2. فهمیدن اینکه میخوام با این زندگی لعنتی چی کار کنم و کدوم گرایش زبان شناسی رو بخونم
    3. رفتن از شهرم و بعد رفتن از ایران( و طبعا جمع کردن 8640 یورویی که لازم دارم)
    4. بالا بردن اعتماد به نفسم و حل کردن سایر مشکلات شخصیتیم
    5. یادگرفتن چهارتا زبان
  • آفتابگردون ...
  • نئو دغدغه هاتو بنویس لطفا همین جا!
    پاسخ:
    تو کامنت‌ها ارسال خواهم کرد.
    سلام
    ی سوال ؟
    نئو  این پست رو نوشته در : ۹۷/۱۰/۰۳
    ارسال بیشتر کامنتها در :  ۰۲ دی ۹۷ 
    ..........................................................
    دغدغه های من تبدیل به غصه شدن :((


    پاسخ:
    سلام
    ویرایش شده دیگه.
  • آسـوکـآ آآ
  • من حاضرم نقد بشم. ولی فکر کنم دغدغه ها کاملا شخصیه و نمیشه نقد کرد کسی رو.
    پاسخ:
    به عنوان یه دوست میشه سطح دغدغه‌های هم‌ رو نقد کنیم. 
    یکی از بزرگترین دغدغه‌هام در حالِ حاضر خودشناسی هست. به شدت دنبالِ اینم که بفهمم کجاها رو ضعف دارم و کجاها رو فکر می‌کنند ضعف دارم!
    یکی دیگه از دغدغه‌هام اینه که برم یا بمونم. دوست ندارم برم اما رفتن برام یقیناً خیلی بهتره.
    دغدغه بعدی آینده‌ی تحصیلیم هست. دلم می‌خواد بزنم زیرِ همه چی و برم دنبالِ فیزیولوژی تا مقطعِ دکترا.
    بچه‌های کار! واقعاً دلم می‌خواد یکاری کنم براشون. یکاری بشه براشون.
    کتاب‌های نصفه و نیمه خونده شده یا اصلاً خونده نشده رو زودتر تموم کنم.
    و غیره.
    اونجایی که قضاوت میشم بهتره ناشناس بنویسم.
    یادمون باشه هر معلولی یه علتی داره.قاضی هام قبل قضاوت  به علت فکر میکنن
    پس: 
    ۱)از لحاظ فیزیکی سالم بودن
    ۲)از لحاظ روحی سالم بودن 
    ۳)قابل اتکا بودن برای رسیدن به اهدافم
    +)برنامه ریزی و نظم
    ۴)لذت بردن از لحظات زندگیم و ساختن تجربه های ناب
    ۵)دغدغه مالی
    ۶)تنها نبودن
    اولویت اولم کثافتیه که دنیا رو فرا گرفته.
    اینکه کِی قراره اوضاع قشنگ بشه.
    اینکه سعی کنم جزوی ازش نباشم که هستم تا حدی.
    اولویت دومم کتاب‌هاییه که نخواندم.
    که خیلی زیادن.
    و اینکه خیلی نمیدانم! خیلی زیاد.

    اولویت سومم عشقیه که تجربه‌ نکردم.
    و جهانی که بعد از تجربه‌ش، تجربه میکنم. اینکه هنوزم که هنوزه آمادگیش رو ندارم.

    چهارم چاپ یه کتاب درست‌درمان تو این اوضاع خنده‌دار کتاب‌های داخلیه که یه حرفی واسه گفتن داشته باشه.

    پنجم اینکه انسان و بنده‌ی بهتری باشم. که نیستم الان.
    خیلی از مواردی که گفته شد بیشتر هدف بود تا دغدغه:))
    پاسخ:
    خا این خودش میتونه به این معنا باشه که واسه یه عده اهداف‌شان دغدغه‌هاشان محسوب میشه :))
  • مریــــ ـــــم
  • ۱:ازدواج داداشام
    ۲:زبانم
    ۳:بلاخره دوسم‌داره یا نه؟
    ۴:پول قبضای بری و آب و گاز
    ۵:تموم شدن حجم بستم
  • مریــــ ـــــم
  • تایید کردی که
    پاسخ:
    آره دگه. اولاش بود که تایید نمیشدن. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی