Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

مسیرِ شادی و شعف، از بین پاهای تو میگذرد

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

آقا/خانم! این پدر ما به شدت با فوتبال در خانه مخالفه! میدانم مسئله‌ی عجیبی نیست؛ طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده از سمتِ موسسه‌ی آمار گالوپ، ۹۷/۶۸ درصد پدرهای جهان با فوتبالِ در خانه مخالفن. والا بنده در عجبم که اگه هالِ خانه جای فوتبال‌ بازی‌ کردن نیست، پس کجاست جاش؟! زمین فوتبال؟! سالن ورزشی؟! الله و اکبر! مسئله‌ی بعدی تفاوت شدتِ قباحت فوتبالِ در خانه هست که بین پدرها متفاوته. من پدرهای بقیه رو کاری ندارم، ولی قباحت فوتبال‌بازی‌کردن در خانه واسه پدر من، با تیکه‌تیکه‌ کردن جمال خاشُقچی در کنسولگری عربستان سقوطی در ترکیه برابری میکنه! فقط فرقش اینه که تو مسئله‌ی فوتبالِ در خانه‌ی ما، دونالد ترامپی وجود نداره که بیاد همه‌چیز رو ماست‌مال کنه بره؛ بدون هیچ شکی باید پاسخگوی افکار عمومی و افشاگری‌های روزنامه‌ی "ینی شفق" ترکیه باشی! این‌ها رو نوشتم که برسم به امشب؛ که من و داداش کوچیکم داشتیم از نبود پدر در خانه سواستفاده میکردیم و مثل چی کِیف میکردیم؛ با فوتبالِ در هالِ خانه. غرق در بازی و حال بودیم که یکهو پدر وارد هال شد و ضدی زد بر حال‌مان! ولی از اونجایی که ما ول‌کُن‌مان اتصالی داشت، حماسه‌ای وزین خلق کردیم. اینکه جمع میبندم بخاطر سهیم کردن برادر خُردسال و جویای ناممه که هنوز ابتدای مسیره و میخواد اسمی برای خودش دست و پا کنه؛ وگرنه که خلق این حماسه تماماً به پای باکفایت شخصِ خودم رقم خورد. ولی سوال اینجاست که چه حماسه‌ای؟! من آن سمتِ هال درحال پنالتی‌ زدن به برادرم بودم که این سمتِ هال، از دروازه‌ که دیوار بود حفاظت میکرد. دروازه‌ای که سمتِ چپش از سمتِ من درِ ورودی هال بود. سرگرم بازی بودیم که پدرم در رو باز کرد و وارد شد. یه نگاه به من، گردن کج، یه نگاه به داداشم، ما جفتمان با هم نگاه به پدر، پدر وارد شد، در رو بست، گاردِ مختارطور در مقابل سپاه شامی با نعره‌ی هَهههههههههههل مِن مباااااااارز رو گرفت! چند تا نصیحت و سرکوفت ریز زد و به سمتِ توپ حرکت کرد که بازی رو جمع کنه! من ولی کم نیاوردم. منم حرکت کردم سمتش. با توپ. فکر کرد میخوام تحویلش بدم. نگاه در نگاه، نفس در قفسه‌ی سینه، قدم به قدم، آمد توپ رو با پا بزنه که با یه حرکت ظریف و فنی، یه لایی بهش زدم! و بعد به سمتِ سکوی هوادارا رفتم و شادی پس از لایی انجام دادم و داداشم رو هم به آغوش کشیدم. پدرم هم چون لایی خورده بود رفت تو بالکن نفسی تازه کنه. بن‌سلمان هم تو این بین چندتا روزنامه‌نگار دیگه رو خورد.


* لایی چیست؟! به عبور دادن توپ از بین پاهای رقیب گویند. فوتبالی‌هاش از شدت و عمق فاجعه‌ی روحی‌روانی این واقعه آگاهند.

  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

کسی هست ندونه لایی چیه؟! :/
پاسخ:
آره هستن. 
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • از بچگی زنگای ورزش شطرنج بازی میکردم 
    نه فوتبال
    پاسخ:
    این داغان‌بودنت ریشه در کودکیت داره پس‌.
    چه باحال. 

    پاسخ:
    خیلی زیاد.
  • ستوده‌ی خشنود
  • عجب...
    والا یبار از شدت جو شوتیدم خورد بالای سر مادرم که یک لیوان شیشه ای بود و هزار و یک تیکه شد رو سرش...
    چه حالی می داد یادش بخیر...
    ولی ما اگه لایی می زدیم یا چیزی، پدر نمی رفت بالکن رسما کمربند رو مثل ششیر می کشید و مادرم دمپایی رو مثل تیر کمون...
    خخخ
    پاسخ:
    :))))
  • ستوده‌ی خشنود
  • البته مزاح می کنم...
    پاسخ:
    بله بله
  • مریــــ ـــــم
  • امشب همه ی پدرا داغدارن
    پاسخ:
    چه‌ خبر؟!
  • ستوده‌ی خشنود
  • اونقدر از کثرت کارها خسته ام که نمی تونم دیگه به فوتبال فک کنم به قول سید الان فقط شطرنج قابل بازی کردنه...
    پاسخ:
    منچ چی؟!
  • ستوده‌ی خشنود
  • نه نه الان هیچ ورزشی بهتر از خوابیدن نیست...
    حرفمو پس میگیرم نه شطرنج نه منچ...
    پاسخ:
    برو بخواب باباع!
  • مریــــ ـــــم
  • تد تو که باهوش بودی
    پاسخ:
    بابا با خودتم! خودت چه خبر؟! 
  • مریــــ ـــــم
  • هان
    :|میگم ه نداشت
    گشنگی!سردرد!هوای سرد!یه مشت مخش ننوشته،قسط نداده،قرض نگرفته
    بازم ادامه‌بدم؟
    پاسخ:
    آره بگو خالی کن خودت ر. قصد خودکشی یا خودزنی که نداری؟!
  • مریــــ ـــــم
  • فعلا تو فاز دگر زنی هستم
    دنبال یکی برای زدن میگردم
    پاسخ:
    باقر در دسترس نیست؟!
  • مریــــ ـــــم
  • نه متاسفانه
    فعلا خورزو خان فقط این وراست
    پاسخ:
    گرده‌نخود هم که زدی.
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • :)
    دیهانت
    پاسخ:
    دیهان خودت ملعون بدعهد کوفی.
  • مریــــ ـــــم
  • سردردمم احتمالا برا همونه
    ایندفه جنسش خوب نبود
    :دی
    پاسخ:
    ناخالصی داشته‌. امان از تحریم‌ها و نرخ دلار!
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • من داستان ترسناک مینوشتم مخرب بودم تا سازنده
    والا بد عهد نیستم
    چون شمام اگر فیلم تیکه تکیه شدن چند تا آدم و سوزنده شدنشون توی اسید رو میدید ذهنتون به شدت خراب میشد
    پاسخ:
    چرا مثل بچه‌ها حرف میزنی وجداناً؟! بزرگ شدی سید. خجالت بکش.
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    خونه اگه آپارتمان باشه که انصافا جای فوتبال نیست.(بدبخت همسایه پایینی).

    +حالات روحی لایی خوردن و خوب اومدین.
    پاسخ:
    سلام
    نه نیست‌. طبقه پایین ارواح و اجنه ساکنن.

    نوش جانت. لایی خوردی گویا :)))
  • حامد سپهر
  • نکنه جمال قاشقچی از دیدن لایی خوردن یه پدر ،خشتک دریده و سر به صحرای عربستان گذاشته :))
    پاسخ:
    و شاید هم خودش ر انداخته تو چرخ‌گوشت!
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • مثل بچه ها :)
    پروردگارا
    پاسخ:
    برو خجالت بکش سید. برو داغان. فکر کن به حرف‌هایی که میگی. 
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • چیزی مصرف کردی
    دقیق میشه بگی از کجای حرفام باید خجالت بکشم و بچه گانه بوده؟
    پاسخ:
    هیچی ولش کن. چیزی مصرف کردم.
  • سراسر گنگ
  • دیگه میتونم بگم قلمت پسندمه ( کدوم زبان شناسی میخواد به این ساختار اشکال وارد کنه تا بهش وارد کنم )
    لذت فوتبال هالی با فوتبال عالی حتی اگه تو سانتیاگوبرنابئو باشه قابل مقایشه نیست .
    یک قیلی هست که میگه رونالدو و امثالهم وقتی از فوتبال در هال خونشون خسته میشن میان زمین چمن
    پاسخ:
    الله و اکبر :)))
    اح‌سنت به این شعور و درک فوتبالیت.

    حیفه که اینجا قابلیت ضبط صدا نداره وگرنه هوادارانه طور براتان در شیپور گلو میدمیدیم و صدای دودورو دودو درمی آوردیم 😂😂😂 
    ((((((((((((((:
    پاسخ:
    شیپور دارید؟! :))
    از کسی که رفته توی بالکن و داره نقشه می کشه بترس :)
    پاسخ:
    دگه من بعدش ر نگفتم. وارد جزئیات نشیم.
  • آسـوکـآ آآ
  • من با داداشم وقتی بچه بود تو خونه فوتبال بازی میکردم. تمام دیوارامون پر بود از لکه های ناشی از ساییده شدن توپ به دیوار. ولی بابام خودش یه پای بازی بود و لکه ها ناشی از شوت های محکم خودش بود:-|
    پاسخ:
    درود بر شرف پدر :|
    من جزو خواهران جهانم ولی از مخالفان توپ پاره کنه این کار غیر اخلاقی هستم:)
    شماهم از قدت خجالت بکش فرزندم:|داغان 
    پاسخ:
    از این‌ پیرزن‌های غرغرو خواهی شد که رو مخن :|
    :)))
    پاسخ:
    :[]
    با اجازه بله!! ((:
    پاسخ:
    از الکی
    شانس اوردین شبو تو کوچه نخوابیدین😁😁
    پاسخ:
    :)))))
    آره
    از راستکی
    پاسخ:
    عکسش ر بفرستید.
    می ترسم کهیر بزنید D: (((((:
    پاسخ:
    :/ بفرستید باباع
    خداوند از همان ابتدا لای خور منو ملس کرده بود و من در اوج لایی خوردن ها کلا ترک کردم این حرفه رو:'( 
    پاسخ:
    گذشته‌ی تباهِ فوتبالی
  • خورشید جاودان
  • با داداشم و پسر خالم تو هال فوتبال بازی میکردیم اومدم توپ رو شوت کنم نمیدونم چرا دیوار رو شوت کردم انگشت کوچیکه پای راستم شکست  همچین فوتبالیستی بودم من😁
    پاسخ:
    خداقوت :)))
  • دنیای کامپیوتر ...
  • سلام.
    پاسخ:
    علیک.
    ما که حداقل یه سه چهار سال با برادر بزرگم مشغول این کار مقدس بودیم. بعد تلویزیونمون که اون موقع ال سی دی بود یه لکه برداشت اینا به ما تهمت زدند که شما شوتیدید توش. از اون موقع به بعد دیگه محروم شدیم:|
    الانم همین که اجازه میدن دو روز تو هفته پِس بزنیم خیلیه:)))
    پاسخ:
    پس حرف هم دگه‌ رو خوب میفهمیم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی