Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

به جهانیان بگویید: او یک شُمالی بود...

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

یک روزی میمیرم، بدنم را تشریح میکنند و میبینند، که چای شمالی از درون میجوشد و به غلیان می‌افتد! و آن روز به جهانیان ثابت میشود که فردی شمالی، از درون استحاله شد و چای وجودش را فرا گرفت! 

  • ۹۷/۰۶/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۴۹)

هیچ وقت نتونستم فلسفه ى چاى رو درک کنم وهمین طور هیچ وقت نتونستم فلسفه ى ادم هایى که به چاى علاقه دارن و خودم رو که علاقه ندارم درک کنم 
چه موجود عجیبیه چاى و در عین عجیب بودن خوشمزه البته از نظر دیگران
پاسخ:
سعادت خانم! شما فاقد سعادت کافی برای درک فلسفه‌ی عمیق چای هستید! از خداوند متعال در این شب مبارک طلب مغفرتتان ر دارم! :)))
این چای چیست که همه عالم دیوانه‌ی اوست؟! :)
پاسخ:
الله و اکبر! الله و اکبر خانم!
  • مریــــ ـــــم
  • دومین چای لیوانی را سرمیکشد
    :|

    پاسخ:
    حیف دختری و اسلام دست و بالم ر بسته! پسر بودی به نشانه‌ی بیعت به آغوش میکشیدمت! :)))) فلذا از راه دور به شرفت‌ درودی میفرستم! 
  • مریــــ ـــــم
  • :)))))
    خیلی مسخره ای
    بدون شوخی من حتی میخوام تو عروسیم چایی پخش کنم اخر شب 
    بعد با لیوانای چاییمون بزنیم به سلامتی مزارع چای شُمال
    بعد هم توهم بلولیم
    همینقد خر‌ِ چایی
    پاسخ:
    آره میدونم.
    پس دعوتم کن بیام چایی دم کنم برات! :))))
    خوشحالم که میبینم دخترانم وطنم به چنین درک عمیقی از فلسفه‌ی چای رسیدن! اح‌سنت دخترم! بارک‌الله!
    متوجه دلیلِ الله اکبر گفتنتان نشدم. :)) ولی در کل خامنه‌ای رهبر.
    پاسخ:
    خیلی دگه‌ داغانی پس :/ :))
    پرچــم شمالیا بالاست :)
    متن کوتاه گرمی بود :)
    موفق باشین :)
    پاسخ:
    بدون شک! :))
    تشکر
    زنده باشید.
    بدنِ من رو که تشریح کنند می‌بینند خرمای نخلِ خانه‌ی مادربزرگ از درونش می‌جوشد و به غلیان می‌افتد. و فردای آن روز به جهانیان ثابت می‌شود او یک جنوبی بود!
    پاسخ:
    نه این شدنی نیست :| :)))
    مام یکی دوتا شمالی توی فامیلمون داریم که چنددددددد ساله ورود پیدا کردن
    ولی هر کاری کردیم اینا چای خور نشدن
    یا به اصطلاح خودشون
    مشهدیا خیلی چای خورن
    نمیدونم والا
    پاسخ:
    یقیناً از ما نیستند
  • بهارنارنج :)
  • ما دوست شمالی داریم،و رئیس یه کاری چایی های اونجا اشناس صد کیلو صدکیلومیخریم کل طایفه رو تغذیه میکنیم😁😁هرکیم چایی اسانس داره خریدنی بگیره تحریمش میکنیم:دی
    پاسخ:
    زنده باد!
    چرا؟!
    خرماهای خونه‌ی مادربزرگ یطوریه که جاهای دیگه نیست. خیلی گوگولیه :)) وقتی می‌رسه قوت غالبِ من می‌شه خرما.
    پاسخ:
    چون خرما امکان جوشش و غلیان نداره :/ از لحاظ علمی مگم :/ :)))
    اونقدری اینجا گرمه که خرماهامون هم به جوشش و غلیان می‌افتند :/ :|
    پاسخ:
    نه امکان نداره به هر حال :/ :)))
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • از اولش میدونستم شمالی هستی
    عکس پروفایلت منو یاد رفیق آملی ام مینداخت 
    پاسخ:
    همانا تو از رستگارانی!
    چجوری از پروفایلم به این کشف عظیم رسیدی؟!
    یه لیوان خرمای مذاب پست می‌کنم واستون :|

    راستی عیدتون هم کلی مبارک :)
    پاسخ:
    آره باشه :/ تو خواب

    عید شما هم مبارک باشه خانم حوا سادات :| عیدی ما چی شد؟! 
    بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر
    کز آتش درونم دود از کفن برآید

    این شعر رو حتما در مدح تهرانیا سرودن:))
    پاسخ:
    باید ریشه‌یابی بشه! :)))
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • پروفایل قبلی ات که عینکی روی عکس پسری میکس شده بود
    او یکی نه ای یکی 
    البته اخلاقیاتت هم تشخیص دادم :/
    پاسخ:
    اَو :))
    تو خواب چرا :) فردا می‌رسه به دستتون :|

    عیدی چی می‌خواید؟! :)
    پاسخ:
    خا خا. ما هم پفکیم.

    پول خانم! پول!
    نوچ شما چیپسِ سرکه نمکی هستید فقط فعلاً نمکتون تهنشین شده سرکه‌تون مونده :|

    چقدر؟! :/
    پاسخ:
    اونم خوبه. 

    هرچقدر کَرَمتانه دگه.
    الان ما محتاج یک لیوان چای شدیم کی پاسخگوئه ؟
    پاسخ:
    حسن
    چای سیاه یا سبز؟
    خب من باید بدونم! :))
    پاسخ:
    چای سیاه دگه. سبز سوسول‌بازیه! :)))
    ای بابا نگین..
    یه کیلو چای سبز و چای ترش خریدم، هنو هیچ کدومو امتحان نکردم :|
    پاسخ:
    اشتباه کردین دگه :/ اینا انحرافات خانواده‌ی چای هستن! اسیر تبلیغاتشان شدید :/ 
    چای اصیل و با عظمت فقط سیاه! برید توبه کنید :/
    شمالی ها چای رو صرفا برای ما ترک ها تولید میکنن:)
    یک ترک دو سوم بدنش آب نیست بلکه چاییه :)
    به افتخار هر چی چای خوره
    بزنین دست قشنگه رو
    پاسخ:
    عجب! :/ صرفاً هم که نه! شمالی‌ها به ترک‌ها حال میدن در اصل :/ :))) وگرنه که خود شمالی‌ها خوره‌ی چای هستن. این وسط لذت خوردن چای رو با ترک‌ها هم به اشتراک میذارن :))) 

    صلوات! :))) 
    آذربایجان اوشاغی، چای سیزلیغا یوخدی تابی
    «بچه ی آذربایجان طاقت بی چایی رو نداره»
    این شعار ما تو اردوی مشهد بود
    بسیجی ها رو ذله کرده بودیم بابت چای:)

    پاسخ:
    :))))))

    والا ما هم همینیم! چایی نخورم احتمال داره تبدیل به زامبی یا خوناشامی چیزی بشم! :)))
    اصلا چای خور بودن یا نبودن میتونه جزو ملاک های ازدواج هم قرار بگیره مسولین کوتاهی کردن در این زمینه :)
    پاسخ:
    نقش خانواده‌ها هم در این کوتاهی قابل ذکره!
    لعنتی!
    دلم بره ی چای خودن با همدیگه دور هم تنگ شد.
    پاسخ:
    لعنت به من
    لعنت به تو
    لعنت به اون
    لعنت به این
    لعنت به همه
    ما تو خونمون روزانه سه بار مهمونی چای می گیریم بعد هرکی بیادم چند دور با اون میزنیم. همه عاشق چایd های مامانم هستن کلا چایی که مامانم دم می کنه متفاوته مزش و مخصوصا که چای چای گیلانه
    مخصوصا که اگر چین اول هم باشه. اصلا یه چای داریم که فقط مخصوص موارد خاصه وای باید آروم آروم مزش کنی، بوش کنی و گرماشو حس کنی و آرزو کنی زمان متوقف شه♥‿♥

    پاسخ:
    مجدداً الله و اکبر! الللللله و اکبر! :))) چیه این چای؟! 
    اینقدر خوشحال میشم عادات شمالی رو می نویسن بلاگرا :))
    خوشحالم که تو هم یه داغانِ چای خور هستی :دی
    پاسخ:
    ما داغان‌ها عمدتاً چای‌خوریم!
    نه نه فقط داغان های شمالی میتونن تو این گرما روزی 6 لیوان چای بخورن و بعد باز غر بزنن چرا سماور خاموشه :دی
    پاسخ:
    این عادت رو به داغان‌های عزیزِ تُرک هم انتقال دادیم خا! این چای باعث پیوند فرهنگی ما شده! عامل وحدت! قدرت نفوذ چای! و این است چای! :))
    دوست دارم تو مهمونی های چای انگلیسی ها هم شرکت کنم و اونو هم تجربه کنم همینطور هم با یه انجمن چای ژاپنی آشنا بشم و آدابشون برای نوشیدن چای رُ ببینم به نظر خیلی هیجان انگیزه
    پاسخ:
    به نظر من که هیجان خاصی نداره :| :))) ما خودمان به اندازه‌ی کافی چای خوردنمان هیجان‌انگیز هست! :))) خودکفا هستیم!
    اینکه آدما تصمیم بگیرن یه کاریو با آداب و علاقه ی خاصی انجام بدن جالبه
    این آداب نماینده ی تاریخ، فرهنگ و تفکر اونهاست.
    همونطور که هیچی مثل چای سماور نمیشه و هیچ فنجونی جای یه کمر باریک رو نمی گیره هیچ شیرینی جای شیرینی های سنتی رو در کنار یه چای ایرانی نمی گیره. انتخاب های ما همشون برمی گرده به علایق گذشتگان و  اونچه که طبیعت در اختیامون گذاشته.
    پاسخ:
    درسته. من نظر شخصیم ر گفتم.
    ترجیح میدم خودم پاشم برم دم کنم. |:
    پاسخ:
    :))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عکس اون گوشه، گویای احوال هست!
    ولی چایی یه خاصیتی داره که توی بعضی جمع‌ها بیشتر می‌چسبه!
    پاسخ:
    دقیقاً
    شماره کارت بدید پس.
    پاسخ:
    میدما! من شوخی ندارما! 
    بدید. منم شوخی ندارم. فقط اینجا روستاست باید صبر کنید پام به بانک برسه.
    پاسخ:
    باشه! ولی شما سید نیستید :/ :)))
    ربطی نداره. بمونه واسه حالِ خوبش.
    پاسخ:
    پس هروقت رسیدید شهر بگید :))) 
    یه چیزی بگم صادقانه
    منم و سیزده هزار تومان! :| کارتم خالی شده بس که به هر بهانه‌ای ملت به زور خودشون رو مهمونِ من کردن :/ :))
    پاسخ:
    :)))))
    چه عدد خوش یُمنی! منم که فکرش ر کردم دیدم با شماره کارت اسم و فامیلیم لو میره :))) فلذا قید ۱۳ تومن ر میزنم :))) برید واسه خودتان فالوده بخرید.
    کلاً رو دورِ شانسم این چند وقت :|
    خب بره در عوض برکت میاد تو زندگیتون! :)) من فالوده دوست ندارم :/
    پاسخ:
    پفک بخرید پفک!
    راستی دیدید چی شد؟!
    پاسخ:
    آره دیدم
    من ندیدم ولی :/
    پاسخ:
    سعادت نداشتین
    بذارید بگم خب
    پاسخ:
    خا بگید. 
    دارم خوابگاهی می‌شم (خون گریه می‌کند)
    پاسخ:
    به سلامتی :)) دوشواری نداره
    سلامت باشید. باور می‌کنید یک هفته با خانواده بحث کردم تا راضی شدن؟! شاید فقط یه احمق حاضر بشه همچین کاری بکنه!
    پاسخ:
    تمام جوانبش ر سنجیدید دگه. نگرانی نداره.
    نگران که نیستم. فقط دلتنگی عذاب‌آور می‌شه که خب هر چیزی بهایی داره.
    پاسخ:
    بله دقیقاً.
    فقط و فقط و فقط پُررنگش نشان اصالته :)
    چایی که تلخیش تو گلو حس نشه چای نیست.
    پاسخ:
    حالا خیلی پررنگش هم مضره :| :))
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ایام بر شما مبارک


    عرض کنم که:
    "یک روزی میمیرم، بدنم را تشریح میکنند و میبینند، که خشکِ خشک!! هیچ نبود که توش بجوشه و به غلیان بفته! و آن روز به جهانیان ثابت میشود که فردی ....، را با جاسازی اندکی موز در معده می توان از استحاله درونی نجات داد که هیچ!!! جان از دست رفته را فراخواند!(لبخند)


    آره دادا...جلو بِچا نمی شِد گفت!!! بعدا آسِکی بِد میگم کوجایَم.. (لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی


    پاسخ:
    سلام. من به زور بتونم‌ مسلمان باشم! مومن‌ چیه رفیق؟ :)))

    :))))

    ما مخلصیم.
    یا حق
    جالبش اونجاست که تو اوج گرما وقتی دارن خودشون و از nامین استکان چای [استکان بزرگااا نه فنجون فسقلی] سیراب میکنن و همزمان قطرات عرق از پیشونی و صورتشون جاری میشه،وقتی تعارف میکنی که آیا بازم میل دارید؟؟میگن اگه هست بریز:|
    تازه اعتقاد دارن رفع تشنگی میکنه:/
    پاسخ:
    همینه که هست :/ دوشواری داری؟ :/ 

    اگه میدانستی چای چیست! همچون پروانه به دورش میچرخیدی و سر آخر خود را در آتش عشقش میسوزاندی :/
    درود بر شرف آریاییت با این پست :)) فکر نمیکردم یه داغان هم بتونه جایگاه چای رو‌ درک کنه :-"
    اصلا شاعر هم میگه که «اکسیر چای بر مسم افتاد و زر شدم»! و از اونجایی که اسلام دست و پای منو نبسته، یک آغوش - به نشانه‌ی بیعت - طلبت بخاطر این پست D:
    پاسخ:
    مردک! جایگاه رفیع چای مدیون همت و اراده و یُمن وجود ما داغان‌هاست! و اگر نبودیم ما داغان‌ها، عمراً یک داغانی مثل تو جایگاه و مفهوم عظیم چای ر درک کنه :/ خلاصه مدیون ما شمالی‌ها هستین داغان :/ :)))) 

    خوشمم نمیاد ازت، ولی با اکراه بیا بغل. :)) 
    من اگه دوووشواری داشتم الان آبدارچی خونمون نبودم😂😅

    خا خا:/همین الانشم کم لب و لثه های مارو نسوزوده:|
    برای شما سوزش در آتش عشقتان را آرزومندم:))
    پاسخ:
    حقا که این مقام و جایگاه برازندته! :))))

    صبور باش سرد بشه خا :/ مجبوری مگه؟!
    ایشالا همه با هم :)))
    تا قبل کنکور میونم با چای چندان روبه راه نبود ولی بعدش چنان رو به رشد شد که فکر میکنم دارم مرزهای فنای فی الچای ر درمی نوردم! ∣: (((:
    پاسخ:
    بارک‌الله بارک‌الله
    چای فقط لیوانی, تازه یکی هم نه ها, حداقلش دو تا :) حتی تو گرم ترین هوا هم باید چای خورد :)
    پاسخ:
    اح‌سنت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی