Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

داستان جدید

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ق.ظ

سلام

قصد دارم در کنارِ پسر تاریکی، بطور موازی یه داستان دیگه رو هم شروع کنم که اون هم از قضا رمز دار خواهد بود؛ دوست ندارم هرکی از اینجا رد شد بتونه بخوندش. اگه تمایل به خوندنش دارید همینجا اعلام کنید تا وقتی منتشر شد رمزش رو بفرستم واستون.

  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

آقا این همه اراده رو از کجا می‌آرید؟! :)

اگه قابل می‌دونید تمایل داریم. :)
پاسخ:
اسیرِ قلمیم :)) دست خودمان نیست.

قابل میدانیم :)) قابل دارید.
از گیرندگانیم! 
از دهندگان باشید -_-
پاسخ:
سر پسر تاریکی ارادت داریم خدمتتان :|| اینم مثل همون خواهد شد بازم از گیرندگانید؟ :)))
زشت نیست من بیام بگم رمز رو واسه منم بفرستید؟! :|
پاسخ:
نه اصلاً
خودتون خودجوش باید بفرستید :/
پاسخ:
از این خبرا اینجا نیست :))) شیطانه مگه رمز ندم بهتان کلا حالتان گرفته بشه ها :)))
:|
شما برید حلیم ر با شکر بخورید :/
پاسخ:
شیرین پلو بخورید افطار به حق پنج تن
رمز هارو به ما هم بده :|

پاسخ:
خا :|
خو بدع :|
پاسخ:
زوده داغان :|
خا اونو چون از وسطاش اومدم و خوندم چیزی نفهمیدم و کلا بی خیالش شدم (اطلاع دارید :|) و همچنان منتظر چاپ و جشن امضاش هستیم :/

ها شوما بفرست کاریت نباشع :|||
پاسخ:
بهانه بنی اسرائیلی :| 

خا خا
دعاهاتون گیرا نیست که خدایی نکرده؟! :|
پاسخ:
ایشالا که هست به امید خداوند
علیکم السلام 
بنده هم به طور موازی دنبال می کنم این داستان جدید ر (: 

+ مگه حلیم رو با شکر نمیخورن؟! 
پاسخ:
خا خاع :))

+ من دگه با شما حرفی ندارم و رمز هم نمدم بهتان
واقعا مگه شوما حلیم ر با شیکر نموخوری؟؟ 😶
پس با چی موخوری؟؟؟؟
پاسخ:
این سوال من از همه‌ی اونایی که با شکر مخورنه! چجوری با شکر مخورین؟ چجوری واقعا؟! حلیم با نمک است که حلیم است!
عه، چرا؟ 
پاسخ:
چونکه زیرا
من دیگه با شما هیچ حرفی ندارم :/
پاسخ:
:)))
و این شامل رمز هم میشه
به خاطر خوردن حلیم با شکر؟! 
منطقتان کجا رفته سفر که اینقدر از شما دور افتاده؟! ∣: 
پاسخ:
همین است که هست
هم رمز میخوام هم حلیم رو با شیکر میخورم :دی
پاسخ:
شما ر هم رمز نمیدم حالا که اینطور شد :)))))
حلیم ر با شکر میخورین شما؟  ://///
پاسخ:
میبینی یره؟! اینا خیلی داغانن
  • آفتابگردون ...
  • من!
    پاسخ:
    بخور شکلات :| :)))
    همینی که هست اشتباه است 
    خدا هدایتتان کنه ان شاءالله 
    پاسخ:
    خا باشه
    اصلا حلیم رو با چیزی میخورید؟!
    حیفِ حلیم نیست؟!
    منم اگه میشه :)
    پاسخ:
    بالاخره یه‌ چاشنی میخواد دگه

    حتماً
    حداقل بخاطرِ این که تو تیمِ شمام رمز ر بفرستید :|
    البته شما تو تیمِ من هستید درواقع!
    پاسخ:
    کدام تیم؟ تیم نداریم.
    سلام
    لطفأ واسه من هم بفرستید رمز رو. مچکر
    پاسخ:
    به روی چشمانمان
    تیمِ #نه_به_حلیم_با_شکر
    :/
    پاسخ:
    :))))))

    @حوایی
    برو باباع
    😁
    با من کل‌کل نکن محبوبه :||| من سرِ این موضوع با کسی شوخی ندارم :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • سلام داغان اعظم :-D
    رمز رو به ما هم بده
    پاسخ:
    خاع
    منم که گفتن نمیخواد صددرصد میخوام. :)
    پاسخ:
    حتماً
    مِن تازه بیَمِّه تِ بِلاگِ دِلِ:)
    رمزِ مِرَم دِنی؟
    پاسخ:
    :)))
    چشم. مخلص‌بچه های شمالم هستیم.
  • بهارنارنج :)
  • وای تو حلیم باشکر نمیخوری؟؟؟؟:|
    پاسخ:
    وای حلیم ر با شکر میخوری؟!
    میشه منم رمزشو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

    :((
    پاسخ:
    بله بله
    سلام
    منم هستم اگه اجازه هست:)
    پاسخ:
    باشد
    خب مثلا بعدا بخوایم بخونیم رمز نمیدید اون موقع؟:/
    حس بیعانه دادن بهم دست میده:))

    خداییش حلیم و با نمک میخورید؟
    نکنه فسنجونم با شکر میخورید؟؟:/
    ماهی شور و با چی میخورید؟
    پاسخ:
    نح :/

    من با افرادی که حلیم ر با شکر میخورن حرفی ندارم
  • آفتابگردون ...
  • کوووو میخوام شکلان 😭😭
    پاسخ:
    تو مغازه
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • رمز خواهیم، مرحمت فرمایید
    پاسخ:
    به وقتش
    ما هم متمایلانیم:))

    داغان تر از کسایی که حلیم رو با نمک میخورن کسایی هستن که حلیم رو با قیمه یا خامه میخورن :)))
    پاسخ:
    برررروع داغان
    میشه منم داشته باشم ؟؟

    پاسخ:
    چرا که نه
    مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ناموسا حلیم با نمک؟؟؟؟ 
    چطور؟؟
    اصلا چطور میتونید؟؟

    رمز هم که فعلا یه کنکور پیش رو دارم میترسم نخونم زایع شم فی الواقع
    پاسخ:
    برو بچه جان برو خدا شفات بده :))

    حله
    مِن تازه بیَمِّه تِ بِلاگِ دِلِ

    رمزِ مِرَم دِنی؟


    ( ببخشید کپی کردم... @سیدسعید)

    [با این که شمالی ام، نمی تونم درست و حسابی صحبت کنم:))]

    پاسخ:
    چشم چشم :))
    تشکر :))
    پاسخ:
    :()
    لطفا اگه میشه رمز رو واسه من هم بفرستید. خیلیم دا ممنون. :)
    پاسخ:
    باشد :))
    :/// دو روز نبودم کلی پست گذاشتن کلی متن نوشتن داستان جدیدم نوشتن خوبه برنتابم؟ خب اقای داغان .داغان اقا امیدوارم لااقل بعد کنکور اومدم باز اسم و وب عوض نکرده باشین
    پاسخ:
    سعی خودم ر میکنم :))
    این پست رو ندیده بودممم:/
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی