Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ببخشیم

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ب.ظ

خدا با اون عظمتش،

 این همه‌ گناه،

از این همه آدم،

که طی همه‌ مدتِ عمرشون انجام دادند رو،

تو یه لحظه میبخشه،

ما که از خدا بزرگتر نیستیم؟! هستیم؟! 

پس چرا نبخشیم؟!

خدا میبخشه، ما نبخشیم؟!

+

تو این شب‌های عزیز که خدا مشغول بخشیدن ما آدم‌های سر به هواس، ما هم یه سر به کینه‌های خاک خورده و یا تازه‌مون بزنیم و ببخشیم. یکم، اندازه خودمون شبیه خدا بشیم. ببخشیم، تا بخشیده شیم، این یک چرخه‌ی عادلانه‌س. من ر هم ببخشید‌ اگه باعث رنجش‌تان شدم.


به رسم این شب ها، التماس دعا

  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

چقدر گفتم؟! و در آخر خدا رو شکر...
پاسخ:
چی ر‌ گفتید؟! ولی به هر حال خدا ر شکر :))
  • بلوط خانوم
  • سلام
    چه یادآوری خوبی. باشه. می بخشیم.
    پاسخ:
    سلام از ماست.
    آره ببخشید. بخشش یکی از کارهای پر تکرار خداست.
    همین حرفا رو. به جانِ کاکتوسِ پرپرشده‌‌ی ناکامم هر سال میگم تو رو خدا بیاید همدیگه رو ببخشیم. اینطوری راحت‌تر می‌تونیم ازش بخوایم ببخشه این همه خطا رو.
    شما هم ببخشید حوا رو. همه رو که دعا کردید من رو هم دعا کنید :)
    پاسخ:
    آها. بله درست میفرمایید. ما هم میگیم. ان‌شالله که فقط حرف نباشه و در عمل هم بخشنده باشیم همه.
    محتاجیم.
    البته اول باید به خودم بگم. بعد هم یدونه سیلیِ محکم بزنم به خودم!
    پاسخ:
    اگه معذوریت دینی نبود میتونستم در این امر نیک کمکتان کنم :)) سیلی ر میگم.
    تو کلِ زندگیم همه رو در لحظه بخشیدم جز یک نفر که نشد... شبِ نوزدهم هم نشد! لعنت به دلی که راضی نمیشه... :(
    پاسخ:
    هعی زندگی
    :|
    مچکرم |:
    :|
    پاسخ:
    حالا نشد دگه. سعادت نداشتید.
    آره واقعاً اگر ببخشیم خدا هم خواهد بخشید.
    پاسخ:
    آره دوست عزیز. ببخش تا بخشیده شی.
    بخشش به حرف راحته ولی تو عمل سخته.
    کسی که میبخشه قلب خیلی بزرگی داره.
    همه مون این حرف های کلیشه ای که ببخش تا بخشیده بشی و ... رو هزار بار تکرار کردیم ولی ....
    خلاصه که هر کی بتونه ببخشه، من یکی دستشو میبوسم بخاطر قلب دریاییش.
    پاسخ:
    بله. کسی نگفته سخت نیست. ولی باید به اون مرحله از بزرگی برسیم. این کلیشه خیلی دوست داشتنی و منطقیه! اگه درکش کنیم. اگه بهش عمل کنیم. 
    من امشب تمام رنج‌های خرده ریزه رو بخشیدم، هر چی که در توانم بود، تو هم ما رو ببخش اگه حرفی زدیم،شوخی کردیم یا چیزی بوده که باعث رنجشت شده‌.
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون :] ولی کی رنجاندمت داغان؟ :| :))) کلاً هرقت چیزی شد بی تعارف بگو تا حلش کنیم :| :)))
    نه بابا. من به شدت کم پیش میاد برنجم. 
    کلی گفتم داغان با تو نبودم که:| 
    پاسخ:
    میگم که من‌ خیلی خوب و باحالم :| :))) یه لحظه فکر کردم با منی :|| :))
    من اصولا همه رو میبخشم! :) فقط الان یکی دو نفر رو نمیشه...نه نمیشه فعلا!
    شما هم منو ببخشین اگه خطایی ازم سرزده.. :)
    پاسخ:
    فعلاً خوبه. بعداً ببخش ولی. 
    میبخشم فرزندم. بخشش از ما بزرگان است اصلاً :)))
  • علی خراسانی
  • خدا می بخشد ار ما ببخشیم
    پاسخ:
    درسته
    حالا ببینم چی میشه!!!
    گفتم حتما امشب دیگه جدی حرف میزنی :دی 
    باز که به خودت گرفتی😒😂
    پاسخ:
    ببین
    :))))
    امیدوارم کسی از من ذره ای ناراحتی تو دلش نباشه و اگه هست ببخشه یا لااقل بذاره جبران کنم... 
    پاسخ:
    راه های جبران زیاده. یکیش مثلا شماره کارت بنده‌س.
    برات امشب ارزو میکنم خدا بهت تواضع هم عناین کنه و از داغانی درت بیاره داغان:)
    التماس دعا
    پاسخ:
    :)))))
    الهی آمین
    بفرمایید یادداشت کنم 
    پاسخ:
    خصوصی میفرستم خدمتتان
    راستی اون پستی که مشتاق به خوندنش بودم چی شد؟ 
    پاسخ:
    آماده‌س.
    نمیبخشم |:
    پاسخ:
    به درک :||
  • آسـوکـآ آآ
  • بخشیدن یه لحظه س
    آدما میبخشن
    اما هیچوقت یادشون نمیره طرف مقابل باهاشون چیکار کرده
    وهربار از یادآوریش دلشون از چندجا میشکنه(این اسمش بخششه؟)
    اما خدا میبخشه،نه به روی کسی میاره، نه یادآوری میکنه اشتباهاتت رو و نه ...
    خدا خفن بخشنده ترینه :-)
    پاسخ:
    ما هم میتونیم ببخشیم و به رو نیاریم. میتونیم به این وضعیت نزدیک شیم.
  • آسـوکـآ آآ
  • ما به رو نمیاریم
    ولی با یادآوریش خودمونو اذیت میکنیم



    پاسخ:
    پس خوب نمیبخشیم

    حالا از همه‌ی اینا گذشته چرا در این شب‌های عزیز نمیای برکینگ بد ر نگاه کنی؟
  • آسـوکـآ آآ
  • قسمت یکش رو دیدم
    راستش دوسش ندارم :-D
    یه سریال دیگه بهم معرفی کن :-D
    پاسخ:
    داغان ر ببین ها :||
    بهترین سریال تاریخ بر اساس امتیاز مخاطبین و منتقدینه. 
    باید سه چهار قسمت ببینی تا بفهمی چقدر این سریال خفن و قویه.
    بعد شخصیت‌ اولش هم که همکار خودته داغان. برو شرم کن مگو چیست شرم :||
  • آسـوکـآ آآ
  • شیمیسته که
    من مهندس شیمی ام:-D
    پاسخ:
    حالا انگار چی فرقی دارن :/ جفتشان شیمی‌ان‌ دگه
    حالا ببینم چی میشه :))
    پاسخ:
    خا خا :/
    حالا که حرف شب قدر وبخشش واینا شد پیشاپیش عذر میخوام میخوام از فضای وبلاگتون سو استفاده کنم
    هرکسی داری این کامنتا میخونی امشب میون حال خوبت وسط دعای خودت تورو خدا واسه منو همه کنکوریا دعا کنین دعا کنین هیچ کنکوری شرمنده ارزوهای توی دلش و نگاه پدرومادرش نشه
    پاسخ:
    دوستان دعا کنید واسه این طفلکیها 
  • آسـوکـآ آآ
  • رجوع شود به http://asooka.blog.ir/1397/01/30/%D9%85%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D9%85
    پ ن 4 :-D :-D
    پاسخ:
    خوانده بودم‌ بابا
    مهم اینه جفتشان شیمی دارن
  • آسـوکـآ آآ
  • نداره آقا ندارههههههه
    ما همه ش 12 واحد شیمی خوندیم
    ما فرآیندهای شیمیایی بلدیم اونا فقط واکنش بلدن

    پاسخ:
    بالاخره تو اسم جفتشان شیمی هست
    :))))))))))
    مادر جفتشان شیمیه
  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی خسته و داغانم انرژی ندارم بیشتر توضیح بدم :-D
    پاسخ:
    تکبییییر :))))
  • مریــــ ـــــم
  • اگه یادت بودم برای منم دعا کن
    پاسخ:
    دعا میکنم
    هرکی گفته ر دعا کردم وجدانا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی