Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نرود میخ آهنین در سنگ

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۶ ب.ظ

دوباره ماه رمضان‌ شد و به رسم ماه های محرم و اعیاد و مناسبت های اسلامی، تخمِ کفترِ جمعی از بلاگران فراهم آمد تا طبق معمول با هرزه‌گویی و نمک‌پرانی و تیکه‌پرانی به اسلام و مسلمان‌ها، اون مغزِ به حسابِ خودشان آزاد اندیش و انسانیت محورشان رو ارضا کنند. البته که این عزیزان خیلی وقته حد و مرز شعور و ادبشان نسبت به اعتقادات ملت رو به منصه‌ی ظهور رساندن و یه وقتایی که دُزِ پروتئینِ موجود در تخم کفترشان بالا بوده و تراکمِ اکسیژن حاضر در جوی که مخاطبینشان براشون فراهم کردن زیاد بوده، به خدا هم تیکه پراندن و چون چهار نفر مثل خودشان به روشان خندیدن، حس با نمک بودن و کول و کیوت بودن هم بهشان دست داده. ولی همیشه قرار بر سکوت همه نیست! یه وقتایی لازمه جواب این قبیل افراد داده شه تا متوجه شن داستان از چه قراره. 

بحثِ ماه رمضان و روزه داری و روزه خواری شده نقل مباحث خیلی از دوستان که خب اعتقادی به اسلام و روزه داری ندارند و معتقدند در این ماه به اونها ظلم میشه و این ظلم از سمت مسلمانان و روزه داران در حقشان انجام میشه و آه و فغان و ناله و بیداد. ابتدا لازمه ذکر کنم که بیشعوری و بی فکری یه عده رو نمیشه به حساب همه گذاشت و جمع بست! که همه‌ی مسلمونا فلانن و بهمانن! نه دوست عزیز! اگه یه فرد روزه داری عقل و شعورش نمیکشه که تو کار ملت دخالت نکنه و فضولی دلیل روزه نبودن بقیه بهش نیومده، برمیگرده به شعور اون شخص و بس! وگرنه که اکثر آدمایی که روزه میگیرن متوجه این هستند که تو این حدود هشتاد میلیون نفر، n تعداد نفر عذر پزشکی دارن، n تعداد نفر عذر شرعی دارن و n تعداد نفر هم کلاً اعتقادی به این امر ندارند. جار و جنجال و کولی بازی نداره که بزرگوار! با شرایط موجود اگه افرادی هم تحت فشار باشند روزه‌دار ها هستند. شرمنده که تو مملکتی با قانون و نظام اسلامی باید از شماها اجازه بگیریم بابت روزه گرفتن و بریم تو پستو و کمد و انباری روزه بگیریم که مبادا به تیریش قبای مولوکانه‌ی شما بر نخوره! الان باید بابت روزه بودنت پاسخگو باشی تا نبودن! هجمه‌ی مجازی و حقیقیِ همفکرانِ شماست که با پوسیده و زنگ زده خواندن عقاید و خز و خنده دار بودن اعتقادات و پایبند به اصول دینی، باعث شدین همون تعداد افراد معدودی که روزه هستند و نماز میخوانن تحت فشار روحی روانی باشند و تمسخر و توهین های شماها رو تحمل کنن. 

حساب مردمی که به هر دلیلی عذر دارند جداست، حساب مردمی که اعتقادی ندارند، ولی توهین و تمسخری هم ندارند و احترام میذارن به اعتقادات بقیه هم سواست، طرف حساب من اونایی هستند که به عمد و قصد و با هدف لج بازی و تمسخر و توهین به اعتقادات مردم، در ملاء عام با شکلی تحریک آمیز روزه خواری میکنن و انتظار دارن با یه لبخند ملیح و سکوت در برابر این افکار و رفتار توهین آمیز، به سادگی ازشون بگذریم! کسی که مریضیِ فکری و روحی داره، باید باهاش برابر قانون برخورد شه. تکرار میکنم! برابر قانون! اختیار منِ شهروند در برابر این افراد مریض، یک تذکر و در مرحله‌ی بعد اعتراض ساده‌س! باقیش رو باید سپرد به قانون. و البته میشه با بی تفاوتی از کنارشون رد شد و گذاشت در اون جهل آلوده به مرضشون‌ زندگی کنن.

در آخر هم یه ابراز شرمندگی و عذرخواهی داشته باشیم. ببخشید که افرادی تو این‌ مملکتِ اسلامی هستند که مثل شما آزاد! اندیش و بی قید و بند از دین و مذهب زندگی نمیکنن. شرمنده که هستند افرادی که پایبند به یه سری اصول و اعتقادات مذهبی هستند که حاضرن بابتش حدود ۱۷ ساعت تشنگی و گرسنگی بکشن. تو رو خدا ببخشید که یه عده دوست ندارن شبیه شماها باشند. شما هم که ادعای آزاد اندیشی و روشن فکری داری و پز احترام به عقاید مخالف میگیری و مینالی از اینکه بقیه اعتقاداتشون رو تو حلق و بینیت نکنن، لطف کن بی قید و بند بودن خودت ( به مسائل دینی ) رو تو حلق و بینی و به کل مجاری تنفسی ما نکن! و هی سعی نکن با نمک پرانی و مزه ریزی عقاید بقیه رو مورد تمسخر قرار بدی و زیر سوال ببری! هر چند میدونم سخته اینکار! چون اگه تیکه پرانی هاتون به اسلام و مسلمان ها رو از وبلاگتون بگیرن، وبلاگ‌هاتون سوت و کوره! جذابیت داره واستون تیکه پرانی به اعتقادات بقیه! 

قرار بود تمام بشه، ولی یه جمع بندی کوتاه هم کنیم. اون به ظاهر مسلمانِ روزه داری که به آدمای روزه ندار که خب یه عذری دارن ( پزشکی و شرعی و یا اعتقادی ندارن و بی احترامی هم نمیکنن )، میپره و پاچه میگیره و فضولی و دخالت میکنه،‌ قطعاً بیشعوره و امیدواریم خدا خودش هدایتش کنه و نباید این افراد رو تعمیم داد و جمع بست با تمام روزه دارها.

اون شخصی هم که به قصد تمسخر و لجاجت و توهین، در ملاء عام روزه خواری میکنه مریضه و بهترین واکنش در برابرش، تذکر و اعتراض زبانیه و قانون پاسخگوش خواهد بود.

والسلام! تِمام!

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۴۳)

  • آقای هیچ‍ ‌‌
  • عالی بود تد جان ...  حرف دل مارو زدی.
    ای بابا ماه رمضون هست وگرنه یه لیوان آب قند میدادم به اعصابت مسلط باشی. :) ایشا الله بعد افطار
    پاسخ:
    مخلصیم
    از من به اعصاب مسلط تر پیدا نمیکنی هیچ جان :))) فقط یه خورده جدی بودم که لازمه‌ی این بحث بود ؛)) 
    میدونی اُوه
    فقط نگرانم همین یه ذره ایمانمونم بپره

    پاسخ:
    الکله مگه؟ :| نمیپره اگه عمیق باشه :| داغان :))
    با یه "داغان" کلی حالم خوب شد :))
    پاسخ:
    چه میکنه این لفظ تدانه‌ی داغان با دل های مومنین؟ :))))
    مانیفستی دیگر از تد 
    پاسخ:
    صدای تکبیرت به گوش نمیرسه حاج خانم :)))))
    صدای زن رو نباید شما بشنوی حاج آقا :)
    پاسخ:
    :))))))
    اووووووپس
    تکبیر موردی ندارد. جایز است. رها کن صدایت را :))))
    نه دیگه نشد حاج آقا 
    داری مصادره به مطلوب می کنی که در قاموس ما نیست :)
    پاسخ:
    بابا قاموس :))))) بابا مصادره به مطلبوب :))) ای بابا خفن :) کلاس درس بذار بشینیم پای درست بیاموزیم از آموزه‌هاتان اوستااااود :))
    دارم مرد تربیت می کنم با این دروسم :)))) ثبت نامش شروع شد خبرت می کنم :)
    پاسخ:
    کنار پنجره واسه من جا رزرو کن :)))
    شما باید میز جلوی جلو بشینی 
    حواس پرتی :)
    پاسخ:
    بابا من خیلی مظلومم بر خلاف ظاهر :| 
    ماه رمضان پیارسال که توی تابستون بود و خعلی گرم بود یه دختر جوان سانتی‌مانتال توی اتوبوس بطری آب معدنی نیمه یخ زده دستش بود و هی با ولع می‌خورد بعد یه بنده خدایی کنار من ایستاده بود معلوم بود روزه‌ست و حال خوبی نداره انقدر که لب‌هاش از تشنگی ترک خورده بود یه جووووررری اینو نگاه می‌کرد من جیگرم کباب شد.جالب اینجاست دختره قشنگ ملتفت بود که داره نگاهش میکنه و....
     با خودم فکر کردم ما همیشه می‌گفتیم شمر و یزیدم و عمربن‌سعد چه جوری انقدر بی رحم بودن که توی چشم زن و بچه و سپاه تشنه‌ی امام حسین نگاه می‌کردن و قلپ قلپ آب می‌زدن بر بدن؟؟!! الان دیگه قشنگ فهمیدم چه جوری 😊
    پاسخ:
    تاریخ به شکل مدرن تکرار میشه!
    نه نه 
    من باور نمی کنم :)
    پاسخ:
    اگه یه روزی خدایی نکرده زبانت لال من ر ببینی متوجه میشی :| :))))
    عکس هات که این ر نمیگه 
    پاسخ:
    عکس ها دروغ میگویند :))
    الله اکبر، خمینی رهبر، مرگ بر ابریکا، مرگ بر ابریکا:)))
    راست بگو موقع نوشتنش فشارت بالا نبود؟ قندت نیوفتاد؟:)))
    پاسخ:
    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما :))) 
    نه :/ خیلی ریلکس دراز کشیده بودم :))
    آخ آخ آخ آخ 
    نمک پرانی هاشان در حلق و بینی و به کل مجاری تنفسی تان رفت؟ 
    روزه تان باطل شد که!! 
    پاسخ:
    ماسک :|
    سلام 
    دست شما درد نکنه. خیلی موافقم.  کسی که دغدغه اش فقط روزه نگرفتنه، خب نمیگیره. تدارک و تهیهء آب و خوراکش رو هم مثل بقیه سال و بقیه آدمها خودش به عهده میگیره. 
     اما کسی که آسمون ریسمون بهم می بافه، و از کاه کوه میسازه و مزه پراکنی و تمسخر میکنه؛ دقیقا نشون میده که نه فقط میخواد خودش، بلکه دوست داره هیچ کس روزه نگیره. 
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا موافقم
  • جامانده از قافله عشق
  • امان از مذهبی نما ها😣😑😓
    اونی که واقعا مذهبی و معتقد باشه هیچ وقت هیچ وقت تو کار بقیه دخالت نمیکنه به اسم امر به معروف و نهی از منکر
    میگم شما میخواین اسمتونو عوض کنید بزارید زبان بیانی ها😀


    پاسخ:
    امان امان

    نه بابا :)) 
    از بوی معطر (!) حرف ها چگونه در امان بودید؟ ((((: 
    پاسخ:
    صلوات میفرستادیم :))))
    آقا شما هم به حال ما روزه دار ها رحم کن  تو این متن طولانی : تصویری ، فاصله بیشتری بذار :/
     وخب متاسفانه  اون افرادی که ^ نَباید ^ میشن تصویر اول از باورها.

    پاسخ:
    چار خط متن خواندینا :| :)))

    متاسفانه
    آقا خیلی موافقم واقعا با این متن و صحبتا..

    من خودم بخاطر شرایط امتحانام و مسیری که باید تا خونه برم و تایمی که تو راهم ، امسال زیاد نمیتونم روزه بگیرم ، بعد برای اینکه دوستای دیگم روزه ان خیلیاشون دو روزه هیچی نمیخورم که اذیت نشن!! :/ اینا چجوری جلوی همه میخورن:/
    پاسخ:
    بابا ما این انتظار رو هم نداریم. مرا به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان :| :))) 
    روزه نگیرن، ولی توهین و تمسخر هم نکنن! 
    فتوای جدیده که با صلوات مبطلات روزه از بین میره شیخا؟ ((: 
    زحمت کشیدین رفتین بالای منبر دو کلوم نطق کردین آن هم با دهان روزه، همه ی مریدان هم آمدندی و جامه بدریدندی و نعره ها سر بدادندی که شیخا آن چنان که تو می نمایی ما نیز هستیم 
    خلاصه که اونی که باید این حرف ها بهش برسه، بهش میرسه؟ خودش ر میرسونه؟مریدان بهش میرسانن؟ یا چی؟ (((: 
    پاسخ:
    نه دخترم. صلوات فضا را عطراگین مینُماید :))

    اهمیتی ندارد :)) مهم حرف است که زده شود

    الان یه روزه میگیری،صد نفر میپرسن روزه ای ؟چند تا گرفتی ؟همشو گرفتی؟واییی تو مگه جون داری روزه میگیری،داری میمیری😅😂 آدم شرمنده میشه از روزه گرفتنش اصن:/خدایا خودت ظهور کن،میترسم چند سال بعد روزه گرفتن مثل نماز شب خوندن شه
    روزه نمیگیری باز میپرسن روزه ای؟ :/آی کوفت آی درد..😐

    حالا بماند که آیت الله نئو گفتن کلا نگیر دخترم:)مام که حرف گوش کن
    پاسخ:
    :)))) والاااع

    تبارک‌الله! همانا شوما از رستگارانید!
    استشمام بوی عطر روزه ر باطل می کند بابا بزرگ (((: 

    نع دگه ((: طرف مخاطب که نخوانه فایده نداره، باید بخوانه بدانه و به فکر فرو بره بلکه در تفکراتش تجدید نظر کنه وگرنه گفتن این حرف ها فایده ش بدون خواندن مخاطب مذکور چیست؟ (: 
    پاسخ:
    عطر معنوی صلوات موردی نداره :/

    گفتم که. حرف خطاب به یه جریانه. شخصش زیاد مهم نیست.
    یعنی دیگه خسته شدم از خوندن و شنیدن بعضی حرفاشون،انگار اگه نا روزه نگیریم تمام مشکلات حله یا ریشه همه گرسنگی ها و مشکلات روزه گرفتنه
    امشبم تز یه گروه تو واتس اپ لفت دادم
    اخ اخ خصوصا هشتک التماس تفکر،یا کمی تفکر میزنن میخوای سرتو بکوبی دیوار،این گروهه هم جمعشون سن بالا بودن بچشون من  یعنی حدود40/30دارن،تا یه سری مودبانه درجواب یکیشون نوشتم ان شاءالله که باقی سال به یاد گرسنگان باشید وگرنه با بیان این حرفا در ماه رمضان شکم کسی سیرنشده و نمیشه


    پاسخ:
    خدا صبر بده وجدانا :| سر آخر بدلیل خودزنی نمیریم‌ :)))
    خا /: 

    منظور بنده هم شخص خاصی نیست، در واقع استعاره از همان جریان ر داشت ولی خا تفهیم شدم (((: 
    پاسخ:
    خا خا :/ :))
    امسال ماه رمضون، بر خلاف سالهای دیگه آرامش روحیم خیلی زیاد بود! این پست شما واقعا عالی بود و خیلی وقت بود که داشتم یه چنین چیزی رو توی ذهنم مرتب میکردم که پست کنم. آقای هاتف هم چند روز پیش یه پست در همین مورد نوشته بودن که واقعا عالی بود و حرف دلم بود. 
    حدودا از دهم آبان ۹۶ تا الان به خاطر درس از شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و توییتر فاصله گرفتم و اکانت هام رو دی اکتیو کردم. اولش فکر میکردم که وقتی کنکور رو بدم با شادی و خوشحالی برمیگردم و اکانت هام رو فعال میکنم ، اما هر چی که گذشت با فاصله گرفتن از اون فضا دیگه واقعا دلم نمیخواد حتی اگه درس هم نداشتم برگردم و اکانت هام رو فعال کنم. 
    یعنی هر مناسبت اسلامی که میشد یه عده‌ای که تموم سال دم از احترام به عقاید بقیه و روشن فکری و فلان و بیسار میزدن، شروع میکردن به تمسخر مسلمان ها! ببینید، من واقعا درک میکنم که شاید توی جامعه براشون پیش اومده که  یک به ظاهر مسلمونی بخواد توی کارشون فضولی کنه یا یه چیزی بهشون گفته باشه که ناراحتشون کرده باشه، اما دلیل بر این نمیشه که در مقابل بقیه‌ی مسلمون ها جبهه بگیرن و مسخره‌شون کنن! وقتی خودشون از اینکه به عقایدشون احترام گذاشته نشده می نالن چجور عقاید بقیه رو مسخره میکنن؟! به عزاداری برای امام حسین عقیده نداری؟  باشه نداشته باش! چرا میشینی الکی یکی که اعتقاد داره رو مسخره میکنی؟! دوست نداری روزه بگیری و به نظرت روزه گرفتن گشنگی کشیدن بیخوده، نگیر! ولی مجبورت نکردن که بقیه رو مسخره کنی!  از همه اینا مسخره تر وگان شدن ناگهانی ملت ایران توی عید قربانه =))) عاخه دانشمند دو روز پیش با کباب برگ و دوغ و پیاز و قلیون استوری گذاشتی، بساط کله پاچه‌ت به راهه همیشه، بعد واسه من از درد کشیدن گوسفند و خشونت ذبح گوسفند میگی؟ =)) مشکلت با قربونی کردن گوسفند و اون همه گوشتی که نذری به فقرا میرسه توی اون تاریخ چیه مثلا؟=)) فقط چون یه باور اسلامیه؟=))  
    یا مثلا تعطیلاتش رو بدون استثنا توی کشورای عربی میگذرونه بعد واسه من میگه که با حج رفتن فلان و بهمان میشه=)) خب شاید یکی اون سفر آرزوش باشه! فقط چون به جای لب ساحل میره مکه کارش زشته؟=))
    یا کادوی ولنتاینی که واسه دوس دخترش میگیره کفاف پنج شیش ماه پول مورد نیاز یه خانواده پنج نفری رو میده ، اونوقت میگه پولاتون رو خرج عزاداری نکنید:))نمیدونه اونی که پول خرج عزاداریش میکنه خمس و زکات و فطریه‌ و صدقه‌ش سرجای خودشه. 
    واقعا خسته کننده و تهوع آوره این توهینا. خوشبختانه این مدت بین وبلاگهایی که دنبال میکردم چنین چیزی ندیدم و اعصابم آروم مونده:)) 
    پاسخ:
    خدا رو شکر بابت آرامش روحی‌تان : ]

    ولی در رابطه با کامنتتان مشخصه که مثل من و خیلی از دوستان دل پری دارید :))) و ممنون بابت کامنتتون. 
    کامنتتان خودش جامع و کامل بود. منم در تاییدش باید بگم یه عده با ذات اسلام مشکل دارن؛ محرم و رمضان و حج و فلان و بهمان بهنانه‌س واسه نشان دادن کینه و دشمنی هاشون نسبت به اسلام.
    و درمورد روزه خواری:)) من خودم هر وقت روزه‌ام تفریحم اینه که برم یخچال رو باز کنم و مرور کنم واسه افطار چی در انتظارمه =)) یا مثلا میرم توی سایتای آشپزی و شیرنی پزی در به در دنبال رسپی غذاهای جدید میگردم و مثلا یکی دو ساعات مونده به افطار رو مشغول درست کردن چیزایی که دوست دارم میشم و خودم واسه خودم یه پا روزه خوارم:)) ولی بعضی رفتارای بعضیا واقعا رو اعصابه:)) 
    یه بار وقتی اول راهنمایی بودم، روزه گرفته بودم که یکی از دوستام در حالی که پفک میخورد ازم پرسید روزه‌ای؟ گفتم آره. بعد قسم میخورم، اومد با همون پفکای توی دهنش توی صورتم هااااا کرد و نفسش رو زد به بینیم.:|||||| فوق العاده رفتار چندش آدر و تهوع آوری بود و به جای اینکه دل من واسه پفک آب بشه تنها چیزی که حس میکردم تهوع بود و تهوع.  
    یا مثلا وقتی سوم دبیرستان بودم بازم یکی در حال خوردن لقمه‌ی کوکوسبزی به همراه سبزی، با دهن پر ازم پرسید روزه‌ای؟=)) بعد که گفتم آره ، لقمه‌ش رو آورد نزدیک صورتم و تکون داد=))))))))) یه دختر بالغ و گنده و با ادعای روشن فکری =))) باور کنید من اصلا دلم واسه اون لقمه‌ش آب نشد، فقط از رفتارش شاخ درآوردم =))) در هر حال امیدوارم خدا شفاشون بده =))
    پاسخ:
    ابببلللفضلللل :))
    والا به جان خودم همین‌چیزا هست و میدونم و دیدم که این‌ پست رو نوشتم :)) خود خدا هم در عجبه از چنین مخلوقاتی که معلوم نیست دارن‌ به‌ چه سمت و سویی میرن!
    برم دعوا؟
    پاسخ:
    بچه زدن نداره یره :))
    اول که عنوان ر دیدم گفتم یه جاش می لنگه! 
    خلاصه متن ر خواندم و عنوان یادم رفت 
    الان یادم اومد که اصلش نرود میخ آهنین در سنگ هست (((: 
    وزن ر رعایت کن أخوی (: 
    پاسخ:
    گاهی اوقات باید رها شی از این چارچوب و محدودیت ها! ولی چون نمخوام دلتان‌ بشکنه تغییرش میدم :)))
    خودمم بهش معتقدم! 
    قانع شدم 
    پاسخ:
    باریک :)))
    احسنت👏👏👏👏
    پاسخ:
    تبارک‌الله :)))
    بدتر از اونایی که روزه نمیگیرن و مسخره میکنن کسایی هستن که روزه میگیرن وناله میکنن که این چه رسمیه و چه دینیه ما داریم و همه ی کارای سخت رو انداختن گردن مسلمونا و از این صوبتا
    خب برادر من یا روزه بگیر و به کاری که میکنی معتقد باش و غر نزن یا اینکه روزه نگیر و بشین سر جات دیگه این ننه من غریبم بازیا چیه
    پاسخ:
    وااالااع
  • چارلی ‎‌‌‌
  • رو اعصاب ترین، این متن هاییه که میان روزه گرفتن رو در مقابل دروغ نگفتن و اینا میذارن و میگن بجای اینکه چیزی نخورید آدم بهتری باشین و اینا :| مرزهای مغلطه رو جابجا میکنن اصلا :/
    پاسخ:
    مرزهای بی‌شعوری را نیز
    سلام. جوونه توی گروه، میگه من دکترم. روزه برای سلامتی ضرر داره. بهش می گم اسلام هم گفته اگه ضرر داشت نگیر. در ضمن مسلمان ها در 1400 سال روزه گرفتند و هیچ کسی نه زخم معده گرفته نه ...
    بعدش میگه استمناء هم برا سلامتی مفیده ...

    تازه می فهمم مشکلش کجاس
    پاسخ:
    سلام
    مشکل تو کینه‌ورزیه!
    این قسمت نمیخوام دلتان بشکنه ر تازه دیدم؛ یعنی دست پیش گرفتین که پس نیفتینا ((((:
    پاسخ:
    حالا بیا و خوبی کن :| :))
    ولی خا وجدانا، انصافا، حقیقتا، خدا وکیلی، راست و حسینی بخاطر دل من بود؟
    ( زبان روزه دار دروغ نمی گوید ر فراموش نکنید (= )
    پاسخ:
    آره وجدانا. بخش زیادیش مربوط به ضایع نشدن شما بود :)))
    اول بود دل نشکستن
    الان شد ضایع نشدن؟ /: (((:
    ولی خا دستتان درد نکنه، اجرتان با امامزاده کامبیز ((((((:
    پاسخ:
    فرقی ندارن واسه من :/
    ادم احساس میکنه جرمی مرتکب شده :( منکه الان چند وقته دارم عین جنایتکارا زندگی میکنم هرکی زنگ میزنه فرار میکنم ازبس از این نصایح پشت تلفنی خاطره بد دارم ینی طرف به اسم خیرخواهی هرچی بد وبیراه نثارت میکنه تازه موقع حرف زدنشم باید یه ده کیلومتری گوشیا بگیری اونور تر گوشت کر نشه:/
    پاسخ:
    عخخخخیی :))
    قابل درکه ولی
    برید دکتر، چشم بصیرتتان مشکل پیدا کرده (((: 
    پاسخ:
    فعلا که چشمای شما قلب قلبی شده خانم :/ 
    این چشم ظاهر است که بله خب امروز عینکی شدم رفتم 
    ولی مقصود ما چشم باطن شماست (: 
    پاسخ:
    خااااع شما خوب اصن :))) 
    خوبی از خودتانه (((: 
    یحتمل دعای بنده با زبان روزه مستجاب شد و چشمتان شفا یافت و ما ر فول اچ دی دیدید 
    و البته که تف تو ریا ((((((: 
    پاسخ:
    تف تف تف :))
    دارم یه کتاب می خونم تقریبا داره همینو میگه 
    عکس ها بنابر برداشتی که ما ازشون می کنیم حرف میزنن و لزوما درستگو نیستن :)
    پاسخ:
    حال کردی؟ :))) من خودم صاحب نظرم
    یعنی اصلا این نظریه پردازی هات منو کشته :)
    پاسخ:
    راضی به مرگ‌ شما نیستم حالا :)))) بمان واس ما :)))
  • آسترامانوس ×_×
  • والا ماهاییم ک روزه نمیگیریم با کلی استرس و اینور اونور و نگاه کن کسی نباشه یه چیزی میخوریم باباع -_- 
    خودم به شخصه تو این صفحه های مجازی دیدم از این دست آدمایی که میگی و واقعا به همون اندازه که فضولان نفرت انگیزن اینام نفرت انگیزن :/ 
    پاسخ:
    داستانی داریم خلاصه
    کم هم نمیاری که تو :)
    پاسخ:
    خدا نکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی