Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سینما نوعی مکان است!

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

یه زمانی تو سینما، تنها عضو بدن که بر همه‌ چی حکم‌فرما بود، چشم بود و چشم! در اون بین دهان هم یه کارهایی میکرد؛ الآن سر سانس های خلوت مخصوصاً، واسه یه عده‌‌ای لب و دهن بطورِ جِد حرفِ اول رو بینِ اعضای بدن میزنن و یه کارهایی‌میکنن! اون وسط مسطا چشم یه نیم‌نگاه هایی به اینور اونور داره که یه وقت قضیه سه نشه فقط! حالا در کل به من ربط نداره، فقط از جهت وسیع بودنِ بسترِ سینما برای کاربردهای گوناگونش گفتم که متوجه باشید با چه پدیده‌ی شگرف و منعطفی روبروایم! 

  • ۹۷/۰۲/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

هیچوقت متوجه این پدیده تو سینما نشدم.یا همیشه وقت شلوغ رفتم،یا حواسم به اطراف نبوده یا هم اصلا این پدیده تو سینماهای اینطرفا نیست
پاسخ:
پدیده‌ی خوبی نیست :))) ایشالا که روبرو هم‌ نشید کلاً 
چشماتو درویش کن بچه:))
پاسخ:
چشم بی صاحابمان ر درویش کنیم، با رویش ناگزیر شنوایی گوشمان چه کنیم؟! :))))
🤦‍♀️فکرکنم یبار تو ترمینال باهاش روبرو شدم
پاسخ:
ترمینال دگه خیلی سینمایی‌عه :))))
اون گوشای منحرفت رو هم درویش کن، اصلا چه دلیلی داره بچه بره سینما؟:))
پاسخ:
:))))))
فیل‌شاه داره ننه بزرگ :( 
😂دیگه ملت خعلی داغون شدن.روز روشن بود دم در اتوبوس
پاسخ:
اینا به اصلِ شفافیت معتقدن شدیداً :))) 
لازم نکرده، بذار یه چند روز دیگه سی‌دی‌هاش میاد بیرون:)))
واسه یه فیل‌شاه که نباید چشم و گوشت زیادی باز بشه، بشین تو خونه به تقوا نزدیک‌تره:)))
پاسخ:
چشم حاج ننه چشم :)))) انقدر میشینم تو خانه تا زخم بستر بگیرم :))))
چرا تو سینماهای ما ازین خبرا نیست؟:|

شاید چون من سینما نمیرم:دی
پاسخ:
منم به فکر عمیقی فرو برد اون شایدت که شااااااید دلیلش همون باشه :| شااااید
افرین فرزندم:)))
پماد هست برا زخمات خوبه:D
پاسخ:
بیا همینجا به این بحث خاتمه بدیم‌ ننه :| :))))))
  • جامانده از قافله عشق
  • حالا باز سینما خوبه خیلیا متوجه نمیشن مگر اینکه...
    روز روشن وسط چمنای پارک دیگه تهشه
    پاسخ:
    مگر اینکه چی؟! بیا با من‌ صریح باش رفیق :| :))))
    شفافیت شعار اصلی این گونه روابط است!
    اره شاید واقعا:دی
    البته سینما هم میرما اما تو تالار دانشگاه..چون هم ارزون تره هم کیفیتش بهتره

    اونجام که تفکیک جنسیتیه هیچ انگشت سمت دماغت میبری دوتا حراست ظاهر میشه:|
    پاسخ:
    اون دگه سینما نیست :| تالار دانشگاهه :| 

    انگشت سمت دماغت نبر :| زشته 
    باشه فرزندم، خاتمه‌اش به تقوا نزدیک‌تره:))))
    پاسخ:
    الله اکبر :)))
    مرسی که ما رو با فضای وسیع سینما آشنا نمودی:)
    پاسخ:
    خلاصه حواستان باشه فرزندانم که من حجت را بر شما داغان ها تمام کردم!
  • آفتابگردون ...
  • سینما که خوبه نهایت خیلی گندشو دربیارن ادم توجهش جلب میشه تازه کاراشون محدود تره به نسبت پارک... پارکا رو دیگه چند ساله کلا نمیشه رفت. تا همین پارسال به بچه ها میگفتم پشت بوته موته ها و جاهای خلوت نریم ولی الان دیگه نظرم اینه که کلا نریم بهتره! همه جوره و همه جا!!! ادم حس میکنه شاید خودش اشتباهیه:/
    پاسخ:
    بالاخره یه جاهایی میزنه بیرون دگه!
    باز جو اطراف شما رو فرا گرفت پدر؟:))
    پاسخ:
    من جو را فرا گرفتم دخترکم :))))
    آره حواسم به این نبود:/ 
    پاسخ:
    برو مشقات‌ ر بنویس بچه :| فردا مگه کلاس نداری؟! :)))))
    ۱ : مشق ندارم ددی!!
    ۲ : بیحالم اگر هم مشق داشتم..
    ۳ : مدرسه اردو مطالعاتیه .. که مثلا درس بخونم :دی
    پاسخ:
    ددی چیه غرب زده :|| ابهت مقام پدر ر با این سوسول بازی ها بازیچه قرار ندین :|| :))))

    آره مثلا
     یه سینمای شهر ما 12 ساله بسته س بخاطر همین پدیده شگرف :-|

    پاسخ:
    ابببلللفففضلللل :))))) اونجا دگه فکر کنم قضیه به جاهای باریک کشیده شده بوده
    دلم خواست اذیت کنم:/ 
    دوست داشتم بگم ددی بجای پدر :/

    مثلا منم خوندم الان...
    پاسخ:
    خا خا

    خااااع :))
    یه جوری شده میری سینما که فرهنگ کشور رو دگرگون کنی
    ولی فرهنگ کشور تو رو گیج و دگرگون میکنه و میای بیرون!
    پاسخ:
    والاااااع :)))) 
    ناک اوتت میکنه به عبارتی دیگر
    شما فیلم میبینی یا حواست به... استغرالله...! اسمایلی لب گزیدن
    پاسخ:
    بابا نمیذارن که خانم :||| هی حواس ما ر پرت میکنن بندگان خدا :/ وگرنه که ما میریم جهت ارتقا سطح فرهنگ کشور :|| :))) استغفرالله اصن خانم :))) ما از پاک‌ شلوارانیم :)))
    از اتفاق همین امشب سینما بودیم جاتون خالی مکان بود واقعا و حواس ما رو پرت کرده بودن، بعد جالبیش این بود ما معذب بودیم و خجالت می کشیدیم تا اونا :-//
    پاسخ:
    دنیای جالبی شده :)))
    تو خیابون، تو ماشین هم دیده شده. :))
    ولی یه باحالش رو یه بار تو اتوبوس مشاهده نمودیم تا برسم تبریز همینجور غش غش میخندیدم البته نه برای عشق بازی اوناها نه، به حرف پسری که منم متوجه صحنه کرد. قشنگ رو صندلی ولو شده بودم که دیدم یه پسره هی میزنه پشت دستش و هی میگه: خب شاید مام دلمون خواست آخه، چه وضعشه آخه. به بغل دستیش میگفت: منم میخوام منم میخوام. شانسو نگاه، پسره بغل دستیش هم میخندید کنجکاو شدم دیدم بعله منظورشون به عزیزان دل غرق شده تو دل و روده و لب و دهن هم هستن هستش. بعد هی میگفت: من نگرانم سالم به تبریز نرسم رانندهه داره فیلم صحنه دار میبینه از تو آینه. :)
    پاسخ:
    من هیچ من در کف :| :)))))
  • آسترامانوس ×_×
  • خیلییی ازین کارا برای منم میگن که اتفاق افتاده ها ولی نمیدونم چرا من میرم خبری نیست :| 
    چرا خب؟؟ کنجکاوم یه بار با این پدیده مواجه بشم :))) 
    پاسخ:
    برا سنت خوب نیست بچه جان :|
  • جامانده از قافله عشق
  • مگر این که فیلمه خل باشه و ادمم حوصلش سر بره
    :)))
    مورد مشاهده شده بعد از لو رفتن بلند شد دنبالمون کرد عوض خجالت 


    پاسخ:
    :))))
    ای باباع
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • حاجی ما راضیم سینما مکان باشه ولی سالن میزگرد نباشه. حرف زدن رو نمیشه تحمل کرد تو سالن سینما.......
    پاسخ:
    بله بله. رو مخه.
    من شده 12 شب هم برم سینما
    ولی نه خودم از این کارا کردم
    نه کسی رو دیدم اینجور ! :)

    فقط یه بار آخر فیلم که از سالن اومدیم بیرون یکی از بچه های دانشگاه رو دیدم که با یه خانم بود. نمی دونم خواهرش بود یا حالا هر چی
    اصلا به من چه؟ فقط حدس زدم اگه سلام کنم معذب بشه :) و کردم! :))
    پاسخ:
    درود بر شرفت :)) 
    آقا من شانسم تو این مورد خیلی زیاده تا دلت بخواد تو این چند سال اخیر از این صحنه ها دیدم:)))تو سینما ، تو پارک تو ماشین کوچه ی خلوت ...
    البته از دستها هم غافل نباشین که تو سینما بیکار نیستن:))

    از بد حادثه سر خیابون ما یه دبیرستان دخترونه س باید باشی و ببینی موقع خداحافظی این پسر دخترا وقتی که پسرا میرسوننشون ، یعنی ننگ بر ما و شرم برما باد:))))
    پاسخ:
    یعنی الان خوش شانس محسوب میشی؟ :))))
    دست که دگه هچی

    اووووپس ؛)))) چی داستان‌هایی که نداری پس
    بد داستان اینجا ظهر با پدرت بری سینما بعد همچین صحنه هایی هم اتفاق بیفتن :-\ اون سانسو بخوابیم نبینیم خجالت بکشیم :-\
    پاسخ:
    عخخخخیی :))))
    از بس که هر جای دیگه ای رو واسه این جوونا نامنعطف کردن دیگه 
    پاسخ:
    آره دگه
    اتفاقاً قدیما بدتر بود:/
    مادر بزرگ من الانم دید خوبی به سینما نداره،بهش میگه مطرب خونه:|
    چون اون موقع فیلماشونم ناجور بود آخه..
    پاسخ:
    اون موقع منع قانونی نداشتن واسه اینجور فیلما! الان که مملکت اسلامیه مثلا و منع قانونی هست فیلما دارن به سمت ناجوری میرن!
    به قول آقای اردکانی کاش مکان بشه ولی میزگرد نه.
    رفتیم لاتاری ببینیم،یه گروه از دخترای تین ایجر نشستن پشتمون انقدر واسه بازیگرا غش و ضعف کردن هیچی از فیلم نفهمیدم.
    حتی راجع به پوستر محمد صلاح که یه لحظه نشون داد هم نظر میدادن:|
    پاسخ:
    چقدر رو مخ و داغانن این افراد :||
  • چارلی ‎‌‌‌
  • خوش بختانه من که تاحالا بر نخوردم به همچین مواردی. حالا شما بیا با این پستات چشم و گوش ما رو باز کن :|  :)))
    پاسخ:
    تو قمی برادر ؛))))) نبایدم ببینی :)))) اصن اگه ببینی عجیبه :))) استغفرالله اصن :)))) صلوات
  • چارلی ‎‌‌‌
  • قم قبلا قم بود برادر :)) الان یه موجوداتی تو قم هستن که تو خود لس‌آنجلس هم نیستن :|
    پاسخ:
    برووووع :))))
    خوبه مامان بابای من از سینما بدشون میاد وگرنه منو تحریم میکردن
    پاسخ:
    لازم شد یه گفتگو با پدر گرامیتان داشته باشم
    دلت میاد همین سینما رو هم از من بگیری من که اینقدر سر به زیرم
    فقط روبه رو رو میبینم همین:)
    پاسخ:
    دلم که میاد :))) ولی باید فکرامو کنم :))))
  • فرزانه سامانی
  • واقعا خیلی بد شده
    یه بار یه پسره چند ردیف جلوی من نشسته بود هی برمیگشت عقب رو نگاه میکرد. من معذب شده بودم فکر میکردم منو نگاه میکنه بعد از قوه شنواییم کمک گرفتم فهمیدم دو ردیف پشت سر من از همین خبراست که شما میگید
    پاسخ:
    استغفرالله :||
    اینقدر که در این موارد که به صورت گسترده ترش رو ما در اتوبوس های بین شهری میدیدم،ماخجالت میکشیم طرفین مذکور مجال خجالت کشیدن نمی یابند:/

    سینمای خوب برید،صندلیاش خیلی بلند باشه نبینید اطرافتون چه خبره!
    پاسخ:
    ای دلِ پر :)))

    دگه صندلی هم‌ تا یه حدی بلنده  :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی