Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من عشق هستم

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۵ ب.ظ

ریشه میکنم تو قلبت،

جوونه میزنم تو مغزت؛

وجودت رو استحاله‌ میکنم.

سعی کن درگیرم‌ نشی؛

ولی اگه شدی،

سعی نکن جلوم رو بگیری.

  • ۹۷/۰۱/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۴۶)

خوشوقتم منم مامور عذابم -_-
پاسخ:
نیازی به معرفی نبود البته :)))))
  • مریــــ ـــــم
  • بیشتر از اینکه عشق ادمو به استحاله بکشه به اسهال میکشه
    :|
    (هنوزم معتقدم من بی ادب نیستم!)
    پاسخ:
    بی ادب نیستی :| فقط کتک نخوردی در کودکی :|
    الان کدوم مرحله ای ؟ :)
    پاسخ:
    دنبال بذر خوب میگردم :)))
    جوابتون عالی بود : )))
    پاسخ:
    میدونم میدونم :)))
    -_-
    بی جنبه نباشید دیه ://
    : ))))
    پاسخ:
    دست خودم نیست وجدانا :))))
    بچگیاش خوب بود
    بنده خدا الان اینجوری شده!


    پاسخ:
    ای روزگار بی رحم
    اون سعی نکن جلوم رو بگیری‌، از همه مهمتره و سخت‌تر حتی
    :)
    این رویای شما پیدا نشده هنوز؟ کی پیدا میشه دیگه؟:/ پیر شدید شما که دی:
    پاسخ:
    میگن خیلی سخته :))

    نمیدانم والاع :/ کمک برسانید پیداش کنیم دگه.
    میدونم میدونم :دی
    پاسخ:
    مرزهای نمک‌پاشی ترک خورد :)))))
    شما راه کمک رسانی نشون ما بدین، ما همه با کله میریم که رویا رو پیدا کنیم... والا... دو قرنه داریم عاشقانه‌های بی مخاطب شما رو میخونیم، دل مام کبابه از این هجرانی که شما توش قرار گرفتین دی:
    پاسخ:
    دعا کنین دعا :)))
    خخخخخ 
    پاسخ:
    میخند؟
    متن منهای کامنت ها عالی بود. 
    پاسخ:
    کامنت ها جنبه‌ی سرگرمی دارن بیشتر
    آره
    پاسخ:
    همیشه به شادی :)) ولی الان به چی؟
    نمیدونم 
    نحوه ی نگارشش خنده آورد برام 
    عشق انصافا می دونم چیه؟ جواب این سوال را هم نمیدونم
    الان یک پست که یجورایی بهش مربوطه گذاشتم 
    پاسخ:
    جدی؟ خدا ر شکر :)) بخندید همیشه :))
    چطور درگیرت نشه وقتی وجودش رو استحاله میکنی
    اصلا تقصیر توعه:)
    پاسخ:
    بعضیا وجودشون رو دوست دارن خا :)) نمیخوان استحاله شه.
    [صفحه را می بندد و مشقش را می نویسد]
    پاسخ:
    باریک
  • مجهول الهویه
  • چقد واسم آشنا بود

    پاسخ:
    از چه سو؟
  • مجهول الهویه
  • منظورم سبک شعر بود
    یا شاید خود کلمات شعر بود
    پاسخ:
    مگه شعر بود؟ :| :)))

    نه یره؟

    پس مویم علاقه یم!

    پاسخ:
    جدی یره؟
    بیا بغلوم پس
  • آفتابگردون ...
  • قشنگ معلومه ب قصد کشت میاداااا
    پاسخ:
    بستگی داره دگه
    عشق همه رو شاعر میکنه
    پاسخ:
    یه سری ر
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • ای دل وقتی به گیسوی پریشون میرسی خودت رو نگه دار
    ای دل وقتی به چشمون غزل خون میرسی خودت رو نگه دار
    پاسخ:
    الله الله
    عشق خیلی خوب خودشُ معرفی کرده. -___-
    پاسخ:
    :)))
    از پست ها جالب تر همیشه کامنتان :دی من کامنتارا خوندم فهمیدم ایه و رویارا قاطی میکردم گویا :))) یهو رفتین به عرفان واینا فلسفی شدین یه چند روز گوشیتون خراب بود چه تغییری

    پاسخ:
    :))))
    انزوا گزیدم و ریاضت کشیدم
    الان که فک میکنم همچین بی ربطم نیست ریاضتی بدتر از نبود گوشی لامصب از راه رفتن روی ذغال داغ و میخ بدتره
    پاسخ:
    هعیی روزگار
    ove با شناختی که ازت پیدا کردم به حالت رپ خوندم :دی
    ببین چقدر شناختم داغانه :دی
    پاسخ:
    خودتم داغانی :)))
    خیلی ممنون :)))))))
    پاسخ:
    خا :)))))
    زیرهمین پست هرگونه رابطه ی فامیلی بامریم روانکارمیکنم وانتظاراون روزی رومیکشم که ازشدت عشق زارزارگریه میکنه ازخوشیش
    این خط/ این نشون•
    پاسخ:
    کار عاقلانه‌ایه :))) 
    آره بابا. پفک اضافی میخوره :)))
  • مریــــ ـــــم
  • من چیزای غیر بهداشتی اجازه ندارم بخورم
    :///
    عااارفههه منووو فروووختیییی به یه ا س ه ا ل ؟؟؟؟؟ واقعا که
    عزیزم عشق از من فراریه و من از اون
    پاسخ:
    په چرا دور دهنت نارنجیه؟ :| :)))

    مثل شلغم‌فروختت در واقع
    مدیم دعوای خانوادگی رونریزتووبلاگا...:)
    بیشترتوازاون فراری ای

    پاسخ:
    :))))
    مریم دروغ میگه:)
    اینانمیتونن رابطه ی خوب بین من وتوروببینن
    حقیقتاکه ازوجودتومویی به عالمی نفروشم وتمام.
    پاسخ:
    کاملا مشخصه داری ماست مالی میکنی
  • مریــــ ـــــم
  • عاغا من فقط اسمم بد در رفته
    والا تو از من بی ادب تری
    مدیون منی اگه فکرکنی من بی ادب تر از توعم


    بدتراز اون در واقع
    پاسخ:
    برووووع 
    من‌ کجا بی ادبم؟! خا پفک‌ خوردی دور دهنت نارنجیه. به من‌ چه.
  • مریــــ ـــــم
  • میدونم عارفه
    واصلا فکرنمیکنم کامنت آخرت صرفا جهت حفظ جونت نوشته شده
    :)))))
    پاسخ:
    داره ماله میکشه بابا
    به متنایی که توش از صور خیال استفاده شده باشه به وفور، میگن شعر سپید که وزنم نداره 
    الان این متن میتونه حدودا یه شعر باشه 
    تخلصتون رو چی میذارید استاد؟ 
    پاسخ:
    جدی؟! شاعر شدیم‌ رفت؟!

    کفتر کاکل به سر چطوره؟!
    بله بله

    نه خیلی طولانیه، میشه خلاصه ش کرد تو "فاکولی" :دی
    پاسخ:
    نح! کفتر کاکل به سر! نه یه کلمه کمتر و نه یه کلمه بیشتر.
    وزنش به عبارتی میشه فاعِلُ مُستَفعِلُن
    بعد اینو بخواید توی شعر به کار ببرید سخت میشه ها!
    حالا از ما گفتن و از شما نشنیدن
    پاسخ:
    ما ر دست کم‌ نگیرید شما :/ 
    باشه
    ببینم شعر بعدی توش کفتر کاکل به سر داره یا نه!
    اگه نداشت چی؟
    پاسخ:
    مگه قراره شعر بگم بازم؟ همین چند خط کافیه واسه جاودانگی!

    + یه چیزی تو این مایه ها واستان فرستادم دیشب.
    خب توش که کفتر کاکل به سر نداشت! اینجوری حساب نیست

    + همان کرک و پر؟! :دی
    اونا شعر محسوب نمیشن که!
    پاسخ:
    نمیدانید کدام ر میگم
    اووووووووووووو یادم اومد
    آره خیلی خوب بود
    مگه خودتون نوشته بودین؟؟؟؟
    پاسخ:
    کدام ر میگید الان؟
    خب صبر کنید برم پیداش کنم
    آها
    ایناهاش:
    دنیا را تاب تحملم نیست...
    اینو میگم
    پاسخ:
    بله همین
    اثر کفتر کاکل به سر بود؟
    پاسخ:
    آری
    پس به نوعی شد دوتا شعر (:
    پاسخ:
    عه؟ په خدا ر شکر
    تا سه نشه بازی نشه
    سومی هم ر بگید که کفتر کاکل به سر هم توش باشه :دی
    پاسخ:
    باید دید بهم الهام مشه یا نه
    مطمئنم میشه (:
    پاسخ:
    تا چه پیش آید
    هر چه پیش آید خوش آید 
    پاسخ:
    خیر :/
    بله 
    خدا که بدِ بنده ش رو نمی خواد 
    اگه الهام بشه خیره 
    اگه نشه هم خیره 
    پاسخ:
    خدا که نه. ولی خود بنده هم‌موثره.
    ان شاءالله که بنده هم تأثیر مثبتی داره 
    پاسخ:
    ممکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی