Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بهرام و جوری که از ظاهر قضیه بر میاد

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ
هیچی دوستان! ما یه رفیقی داشتیم معتقد به قطعیتِ نظریاتِ خودش و محتمل بودن نظریاتِ بقیه! به این شکل که در مورد وجود و رشدِ گیاهِ اسطوخودوس در یکی از سیاراتِ کهکشانِ MACS0647 که در فاصله ی 

126,000,000,000,000,000,000,000 کیلومتریِ ما قرار داره، با قطعیت و بدونِ هیچ شکی نظر میده و انگاری رفته خودش  از سیاره ی مذکور، اسطوخودوس چیده، دَمنوشش رو خورده و برگشته! ولی وقتی در برابرش در مورد یه مسئله ی کاملا روشن نظر میدی، برمیگرده میگه: به ظاهر که درست به نظر میرسه! 

شما فرض کن داری در مورد نظریه ی خیس شدنِ اجسام در برابر برخورد با آب حرف میزنی! این دوستِ عزیز برمیگرده میگه: نمیدانم! ولی به ظاهر که درست به نظر میرسه! 
یا داری در مورد سفید بودنِ ماست حرف میزنی، برمیگرده میگه والا نمیدانم! ولی گویا به ظاهر که درست به نظر میرسه! 
یا مثلا طرف بر اثر تصادف سیستمِ اعما و احشاش ریخته کفِ آسفالت و مغزش از کاسه سرش افتاده دو متر اونور تر، برمیگردی بهش میگی: طرف مُرد! برمیگرده میگه: چِمیدانم! به ظاهر که حرفت درست به نظر میاد!
هیچی دوستان! چند وقت پیش با هم رفتیم فوتبال، قبلِ بازی تو رختکن بهش گفتم: بدنِ انسان در برابرِ ضربه ی شدید، درد میگیره دگه! طبق معمول برگشت گفت: مطمئن نیستم! ولی جوری که از ظاهر قضیه برمیاد، حرفت درسته!
دو تیم شدیم. اون تیمِ مقابل بود، منم تیمِ مقابلش طبیعتأ! گرمِ بازی شده بودیم که توپ زیر پاش بود، داشت میرفت سمتِ دروازه، یه دور و خیز کردم جفت پا از پشت رفتم تو کمرش، مثلِ مارِ زخم خورده داشت دورِ خودش میپیچید و ناله میکرد. رفتم بالا سرش! من رو که دید برگشت گفت: چی شد بهرام؟! منم یه پوزخند زدم برگشتم گفتم: هیچی رفیق! جوری که از ظاهر قضیه بر میاد، به چاکِ عظما رفتی!

* من بهرام نیستم :| سو برداشت نشه! 
  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۶)

یاد فلسفه پیش افتادم :))
پاسخ:
درمورد به چاکِ عظما رفتن بود؟ :))))
  • مریــــ ـــــم
  • جوری که از ظاهر قضیه بر میاد با مزه بود
    :/
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد خیلی داغانی :/ :)))
    تو سه دقیقه هم اومدم، هم خوندم، هم نظر دادام
    یعنی سرعت عملم تو چش و چال دشمنان اسلام دی:
    پاسخ:
    اصن من هیچ! من کلا هیچ! :)))
    چاک عظما یعنی چی؟ 
    پاسخ:
    ینی فنا :| یه چیزی تو این مایه ها که در این مقال نمیگنجد :| :)))
    به ظاهر دیگه هیچ وقت اینگونه با شما صحبت نکنه، احتمالا
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد همینطوره :))))
  • مریــــ ـــــم
  • جوری که از ظاهر قضیه برمیاد روزی که این لفظ داغان از دهن تو بیوفته عید منه
    :/
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد این آرزو ر به گور خواهی برد :)))
    چی بگم ! به ظاهر درست به نظر میاد جفت پا تو کمر :)
    پاسخ:
    :))
    خا که چه :/
    پاسخ:
    هیچی
    من به نیابت از ایشون بعد از شنیدن این حرف میگمتون که: شاید این چاک عظما نیست @_@ شاید ظاهر قضیه داره گولمون میزنه که این چاک عظماس! :دی
    پاسخ:
    :)))))))
    شما هم جفت پا لازم شدید ولی :)))))
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • بله آقا بهرام 
    حال چند تا سوال تصوری تصدیقی؟
    دمنوش اسطوخودوس تا حالا خوردی؟
    تا حالا مار زخم خورده دیدی؟
    تا حالا دیدی کسی دستشو بکنه تو آب ولی خیس نشه؟
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد آره
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • حیف اینجا مجرد های خانواده محور رد میشن
    و الا با قالب نوشتاری "از ظاهر قضیه" از خجالتت در می اومدم
    پاسخ:
    :))))))
    رعایت حال خانواده ها ر کن :))
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • امثال تُ بنیان خانواده ها را داغان میکنند
    مفسد فی البیان
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد تو هم هوس جفت پا کردی داغان صفت
    کار ما از جفت پا گذشته اس! به ان همزمان میخندیم و میگرییم :/ :دی
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد شما هم مثل ما رد دادید :))))
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • صفت و موصوف ات ر یکی میکنم
    داغان محور دغان لوژیست داغنیست رادیکال
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد باید بدم بکننت تو گونی پسر
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • بهرام 
    پاهات رِ غلاف کن 
    که داداشت فقط شطرنج بازی میکنه

    پاسخ:
    بیشتر بهت میاد منچ باز باشی ولی :)))
    بیچاره رفیقت
    پاسخ:
    ها خیلی

    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد شما بعدش از رو سکوی تماشاچی ها بازی رو دنبال کردی چون بعدش کارت قرمز گرفتی:)

    فقط اون چاک عظما حق مطلب رو ادا میکنه:)))


    پاسخ:
    یه فصل محرومم کردن :))))

    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد موافقم باهات :)))
    نه ما بلو دادیم #هارهارهارهار خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    جوری که از ظاهر قضیه بر میاد هار هار هار و هارها :)))))
    #نه به خشونت در فوتبال:)
    پاسخ:
    برو فاصله بگیر تا خودت به چاک عظما نرفتی داغان
    باید کُشت اینجور آدما رو:/
    پاسخ:
    بله بله
  • آسترامانوس ×_×
  • جوری که از ظاهر قضیه کاملا مشخصه اینه که چقدر لوس بود :/
    پاسخ:
    بله خیلی
  • مهدی رنجبر
  • خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    تشکر از شما
    آدم این اعداد و حروفا میبینه میترسه پست و بخونه:|
    پاسخ:
    واقعی هستن ها :|
    من هر بار میام اینجا،یاد نمو میوفتم:)دست خودم نیس
    "مردی به نام نئو"،شباهت عجیبی به "در جستجوی نمو "داره😅
    پاسخ:
    نئو خودش شخصیت فیلم هم هست خانم :| یادِ اون بیفتید :||
    باشه قبول که تو بهرام نیستی:| 
    مرض داری زدی بچه‌ی مردم رو ناقص کردی؟(ارسال برای بهرام) :))
    پاسخ:
    آره :|
  • آسـوکـآ آآ
  • بعد تد و اوه و نئو فقط همینو کم داشتیم که بهرام شی :دی

    پاسخ:
    خا خا :/
    راهکار خوبیه منم یه دوست باهمین خصوصیات دارم احتمالا خواهرشه:)) برم باهمین راهکار قانعش کنم حیف فوتبال بازی نمیکنیم :)) کامنتارا خوندم سرگیجه گرفتم چه همه جمله این بنده خدارا تکرار کردن :/ ولی کنکورم باهمین روش شما داره منا قانع میکنه هی جفت پا میاد تو ستون فقرات من باز من هیچی نمیگم:// آقا بهرام راهکارتون برا قانع کردن این رفیق من کنکور چیه؟؟
    پاسخ:
    از پشت جا پا بدید بیفته تو جوب!
    مگه از پشتم میشه جا پا داد معمولا از جلو پا جا پا میدن :)) این چغر بد بدن
    به این راهتی نیست
    پاسخ:
    بلد نیستین؟ حالش هم بیشتره!
    خخخ راحتی:/
  • خونه مادری
  • خوب شد گفتی بهرام نیستی:)
    پاسخ:
    حال کن
  • آفتابگردون ...
  • خوبه حالا اون تئوری دل و روده و مخ کف خیابونو برای توجیهش اجرا نکردین. از همین تریبون از شفقتتون صمیمانه سپاسگزارم!
    پاسخ:
    رأفت اسلامی شامل حالش شد
    نه ولی فک کنم فاطمه بلده برم ازش یاد بگیرم :))
    پاسخ:
    سریع فقط
  • زمستان ‌‌..
  • بابا خوبه که با شک و تردید میگه درسته! یه رفیق دارم من که هرچی خودش میگه درسته، مال بقیه همش بنکل ایراد داره...یه راهکاری بذار ور پای ما! (فوتبال بلد نیستیم هیچکدوم)
    پاسخ:
    ترور بیولوژیک!
    داغان شد؟
    پاسخ:
    به عبارتی!
    تو رو باید ببرن فرهنگستان زبان فارسی در تولید واژه های جدید کمکشون کنی :)
    پاسخ:
    قدر نمیدانن که! 
    جوری که از ظاهر قضیه برمیاد غالبا هیچ چیزی اونطور که باید از ظاهر قضیه بربیاد برنمیاد! 
    پاسخ:
    بله بله همون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی