Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

موهاتو

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ

چند روز پیش موهام رو زدم. اومدم خانه و مادر و داداش کوچیکه و همه خلاصه تأیید کردن که چقدر خوب زده و فلان. بعد پدر خانه نبود. شب اومد. منم اومدم. موها رو دید و گفت:

+ این چرا موهاتو اینجوری زده؟

- چجوری؟

+ زده خراب کرده موهاتو که

- همه میگن خوبه که

+ چیش خوبه پسر؟ زده خراب کرده

- حالا اتفاقیه که افتاده


یه ربع بعد


+ نچ نچ نچ! ببین زده موهاتو خراب کرده طرف! چرا اینجوری زده این؟ کاکل گذاشته دور سرت ولی کوتاهه. چرا خراب کرده این؟! اه اه

- چه گیری دادیا بابا جان. خوبه دگه. سخت نگیر.

+ بابا خراب کرده سرتو. چقدر بد زده اینبار. از صادق بعید بود [ آرایشگر ]


یه ساعت بعد


+ پسر!

- بله؟

+ چقدر بد زده موهاتو وجدانأ. ببین چکار کرده با موهات! من باید یه صحبتی با صادق داشته باشم. زده خراب کرده سرتو اصن.

- پدرِ من! نوکرتم من. تا خودِ فردا هم بگی موهامو خراب کرده، جز خراب شدن اعصاب من فایده ی دگه ای نداره و موهام تغییری نمیکنن. بیخیال وجدانأ.


سه ساعت بعد


+ نه! نشد! باید بری کلا صاف کنی موهاتو. این صادق خیلی بد زده موهاتو! 

- [ . ]

  • ۹۶/۱۱/۱۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

بابات خیلی باحاله
بابای خدا بیامرز منم اینجوری بود
پاسخ:
زیادی از حد باحاله دگه.
روحش شاد.
عکس نوشته ها فوق العاده ن
پاسخ:
یه چیزِ عجیب غریب اصن!
🙄🙄🤣چرا خراب زدید خوب :))))
پاسخ:
من نزدم که! صادق زد خانم :/ خراب هم نزده :/ :)))
:))) 
احترام پدر واجبه برو صاف کن ، داغان
پاسخ:
قبلش دیهنِ تو ر صاف میکنم :| :))))))
شوخیه مگه موهاتو خراب کنی دهنبقیه رم صاف کنی ؟ |:
پاسخ:
آره :|
جدیا! 😑 خیلی بد زده :|| 
اصن خیلی زشت شدین :/ 
نیگا تو رو خدا زده موهاتونو خراب کرده چیه این مدل مو :///

+صرفا جهت تضعیف روحیه و اینا :دی
پاسخ:
خا خا :/ داداش شما خوبه :/ خودتات خوبن اصن

+ دارم به خودکشی با کش شلوار فکر مکنم!
راست میگن خب. کاکل کوتاه چه معنی داره اصلا؟!
پاسخ:
والاع به حضرتِ عیسی. تهاجم فرهنگی تا چه حد؟
از همین خا خا ها که اینجا میگی به پدر جان هم بگو. 
بعدشم بگی عههه راس میگیا میرم میگم درستش کنه حل میشه. 
پدر مادر گیر ندن که روزشون شب نمیشه. 
پاسخ:
مورد ضرب و جرح قرار میگیرم اونوقت :))))

خخخخ یه کلاه میذاشتی سرت تا نبینه و هی بگه موهاتو خراب کرده خب ..ولی فک کنم موهاتو خراب کرده :دی
پاسخ:
:||
:)))
مشکوک تر میشد
به داداش من چیزی گفتین نگفتینا دهع :// : )))))))
اتفاقا مدل موی داداش من البته خان داداشم :دی خیلی قشنگه ^_^
فقط نمیدونم این کوچیکه چرا هنوز از مدل موی فرق وسط دست نمیکشه موندم والا :| :/
پاسخ:
وخزین باباع وخزین :)))) 

پایبند به سنت هاست :)))
دیگه زیادی پایبنده :/
وجدانا موی سیاه پر کلاغی و پر پشت حیف نیست برای فرق وسط؟ :///
خداوند به راه راست و مستقیم مدل موهای جوان پسند هدایتش گرداند :| (لال نمیرید بلند بگید آمین)

حالا اسم مدل موتان چی چی هست؟
پاسخ:
:))))
دوست داره خا! چکارش دارید طفلک ر :/

والا ما از کودکی میریم پیشش میگیم همون همیشگی :/
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • ولی وجدانا بد زده موهاتو نچ نچ نچ😆😜😅
    پاسخ:
    خدا خودش هدایتتان کنه :)))))
    نع واقعا موهاتو بد زده
    زده خراب کرده برو جلو آینه بیین :/
    پاسخ:
    برم کچل کنم پ :/
    کچل کنی میگن دیدی چه موهاتو خراب کرد مجبور شدی بری کچل کنی چقدر بد شدی 
    :))
    پاسخ:
    :))))
    و آنگاه به فنای اعظم میروم
    صادق است دیگر... :)
    پاسخ:
    می‌شناسید که :))))
    آره دیگه... :) همیشه خوب میزدا! از صادق بعید بود. نمیدونم چرا این سری انقد خراب کرد؟! واقعا چرا؟؟؟ :))) شاید فکرش مشغولِ چیزی بوده! :)
    پاسخ:
    :))))))
    یحتمل
  • یِِکـ دانِشـ آموز !
  • صادق تو مسلمون نیستی :)))
    پاسخ:
    :))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • روی حرف پدر که نمیشه حرف زد!
    پاسخ:
    خدا نیاره اون روز ر
    منم بچه بودم یه بار مهدی موهامو کوتاه کرد. 
    # مهدی داداش زنداداشمه.
    پاسخ:
    عخخی :))))
    یه عکس میزاشتی ماهم نظر میدادیم خو :))
    پاسخ:
    بیشتر از این نابود میشدم :))))
    چه جالب 
    همسر منم وقتی از ارایشگاه میاد تا سه روز دیالوگ من همینه
    هروقت میبینمش میگه موهاتو خراب کرده
    خاااک تو سرش با این کوتاه کردنش
    چپ چپ نگاش میکنم و میگم وااااقعا خراب کرده خاااک تو سرش
    سه روز ادامه داره 
    پاسخ:
    نکنید خانم! نکنید! خدا ر خوش نمیاد!
    دست خود ادم نیست:)
    باید از چشم طرف مقابل خودتو ببینی:(

    پاسخ:
    ای باباع
    کی این رو منتشر کردید؟! O_o
    پاسخ:
    تاریخش هست
    بله دیدم
    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی