Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

این باشه واسه اون روز

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ
درحال حاضر که قصدِ ازدواج ندارم، یعنی نه شرایطش رو دارم و نه عرضه شو به واقع! ولی اگه یه روزی! یه روزی بخوام ازدواج کنم و شرایطش رو داشته باشم، یه زنی میگیرم که اینجوری باشه:
چند دقیقه مثلِ بز [ بلا نسبتِ جناب بز البته! در واقع دارم خودمو میچسبونم به جناب بز! ] و با حالتِ تفکر و حیرت و کف آلود طور، زل میزنم بهش تا وقتی که دگه معترض بشه که چیه؟! زل زدی چرا؟! چرا انقدر متعجب نگاه میکنی؟! بعد من برمیگردم بهش میگم: هیچی! در عجبم! چی شد که تو ر دادن به من؟! و چی شد که تو به من بله گفتی؟! دیوانه :|

یه زن در این مقیاس و ویژگی ها خواهم گرفت خلاصه :| :)))))) به همین برکاتِ واصله! 
  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

به نکته‌ی ظریفی اشاره نمودید! دیوانه :)))
پاسخ:
آی آی آی آیییی :| حواستان ر جمع کنید :/ فقط من میتانم بهش بگم دیوانه! وگرنه که دیوانه خودتانید :| :)))))
در این که دیوانه‌ام شکی نیست! :)))
می‌فرماید:
عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم!
ولی شما هم حواستان ر جمع کنید :// آدم ر میگم بیاد بزنه کتلتتان کنه. :|
پاسخ:
خا خا
دعا کنید نبینمش! 
  • حامد سپهر
  • یعنی اون کیه که به این فیض عظیم نائل بشه:)))
    پاسخ:
    یحتمل از مقربین درگاه حق تعالی :))))
    شما برید دعا کنید نبینه شما ر :/
    پاسخ:
    از همین الآن خودتان ر بی شوعر فرض کنید
    هه
    رویا خانم باید خودش ر بی شوهر فرض کنه :/
    پاسخ:
    خا خااااع
  • حامد سپهر
  • البته تجربه نشون داده این دیالوگ چند سال بعد ازدواج برعکش میشه
    زنه برمیگرده زل میزنه به شوهرش میگه من عقلم کجا بود اون موقع به تو بعله گفتم
    پاسخ:
    دگه دیره :|
    ارزوی سعادت و خوشبختی  میکنم براتون :/
    زندگی خوبی خاهد بودع :))
    پاسخ:
    ابتدا آرزو کنید اتفاق بیفته :| :))))))

    خب حالا یکم بخندیم :)))
    پستِ جالبی بود :|
    پاسخ:
    موردی ندارد :/ :))))
    میدانیم :/ :))
  • یک بلاگر
  • :))))
    با این نخ بری جلو دعوا میشه

    *سر نمی زنی ها!! حواسم هست!
    پاسخ:
    دعوا نمکِ زندگیه برار :)))))


    * میدونم. شرمنده ام به ناقوس. یکم ناخوش احوالم. میخونم. ولی کامنت ها رو گذاشتم سر فرصت بفرستم.
  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر قانعی آخه ove
    من فک کردم نیکول کیدمنی چیزی می خوای :D

    پاسخ:
    میدونم میدونم. نافِ ما ر با قناعت بریدن اصن
    نه باباع! انقدر هم حریص نیستیم. در حدِ مارکو رابی هم باشه ما شاکریم به والله
  • یک بلاگر
  • خیلی تو پاکت گفتم دعوا میشه
    چون میشناسمت میگم یک هو آمپرت میره بالا آخر میگی خاک تو سر بابا ننت که تورو دادن به من با این سلیقه مزخرفشون و ناگهان جسم سختی به سویت پرتاب و مابقی ماجراها ..
    پاسخ:
    :)))))))
    نه کوچه جان! دارم خودم ر واسه تغییرات ملموس آماده میکنم :))))
    اینطوری نگاه نکنید ما رو :/
    این شد هزار و دویست و شصت و سه بار :/
    پاسخ:
    میتانیم نگاه میکنیم
    میتانید نذارید اینجوری نگاه کنیم :/
    سرما خوردید؟! :/
    پاسخ:
    خیر! جسمانی نیست :/
    امیدوارم زود برطرف بشه.
    اینطوری نگاه نکنید دیگه :|
    پاسخ:
    باشد
    بیچاره زنتون:/
    پاسخ:
    تقدیره دگه
  • سه ‌شنبه
  • وا ! شکسته نفسیه...من آماده کردم بهش بگم « خوشحال باش که من گرفتمت، وگرنه الان مونده بودی!!!
    پاسخ:
    نه خا! اونی که من خواهم گرفت نمیموند به هیچ وجه :| :)))) ینی احتمال موندنِ من به مراتب بالاتر از اون بوده :)))))
    این رو بیخیال .. 
    دعوتم کن :| 

    پاسخ:
    دوره اذیت میشی وجدانأ. راضی به زحمتت نیستیم ماع. شیرازی بودی دگه؟!
    پستتون به کنار ،نظرها هم جذابیت خودشو داشت :دی
    :)
    پاسخ:
    کامنت ها کلا یه چیز دیگه ان :))
  • هویجوری:)
  • عکس العمل این عمل دو حالت داره،یا اوشون میگه اواا عزیزممم؟؟کی از تو بهتر؟؟؟😅😂یا میگه دیوانه خودتی ندید پدید مگه تو چیزی میکشی؟؟
    بعدشم مطمئن باشید هیچوقت تعجب نمیکنید چون اگه شخص مذکور در اون حدی که میگید باشه،احتمالا هفت خان رستم داره:))
    پاسخ:
    دومی محتمل تره :| :)))
    به هر حال! صدخان هم باشه قضیه عجیبه :))))
    اره :) 
    اصلا نمیخاد خودتو ناراحت کنی اوه :))
    راهی نیست ! میام واستون
    پاسخ:
    عی باباع عی باباع :)))))) سرِ رات حافظ و سعدی ر هم بِکن بیار مجلس شعر و طرب هم برپار بشه پس
    چ خسیس :|
    :)) حافظ جان و سعدی اهلش نیستن اغای محترم :/
    پاسخ:
    بابا راه دوره خسته میشی احتمال داره وسط راه کتلت شی بمیری خانواده ت عزا دار شن :| وگرنه یه بشقاب غدا که این حرفا ر نداره :| :)))

    شعر هاشان که چیزِ دیگه ای میگه خانم محترم :/ 
    این قضیه ک تحلیل شدس آغاجون !
    اونا عاشقِ نقطه چین نبودن :| 
    عِشق ناب خدایی بوده میگن -.- 
    اره!هیسسس حاشیه هم نرو

    + فقط ی بشقاب:/؟ اینجا ما عروسی از جوجه چینی داریم تا ماهی و ماهیچه
    تازشم نمیخام بیامـ واسه شامتون ک :))) میخام برقصم باهاتون D:
    پاسخ:
    جمع کن باباع :/ 
    اون آقام مولانا بود فاز معنوی و عرفانی و حالِ الهی داشت! سعدی و حافظ اتفاقا اهل حال و عشق دنیوی بودن :)))) 
    برو خجالت بکش بررررروع شعرا ر بشناس :)))))

    بچه خوبی باشی ماست هم میدیم :/ عالی باشی دوغ هم :/ دگه خیلی فوق العاده باشی ته دیگ هم میدیم بهت :/
    ما اهل این تجملات و تشریفات و لاکچری بازی ها نیستیم :/ ساده و با عشق و صفا میگیریم مراسمات ر :/ :)))) یه لقمه نون و ماست میذاریم وسط میخوریم :/ اِی سلطنت طلب :/
    رقص چیه خانم. قباحت داشته باش :/ فقط ذکر و صلوات! همراه با دعای کمیل و ندبه :)))))
    راستی اسم عروس رویاس :|?
    پاسخ:
    میگن :))))
    ایشالاه که همین باشه اسمش
    :| 
    خسته شدم 
    پاسخ:
    :)))))
    ای بابا چرا حذف کردی
    تو خیابان بودم نمیتونستم جواب بدم داغان
    -.-.
    پاسخ:
    داغان :| :))))
    عه :) میخای ته دیگ بدی واسم پس مسواکم رو هم یادم باشه بیارم :)
    پاسخ:
    آره همه چی بیار :)))
    با هرچیت کنار اومده با رپ گوش دادنت چطو کنار اومده ؟
    پاسخ:
    دوشواریت چیه با رپ داغان؟ :/
    نمیخام :(
    نمیامـ
    پاسخ:
    #|
    داغانها رپ گوش میدن خو (:
    پاسخ:
    پس سعی کن داغان نباشی :/ چون اگرم بخوای ما نمیذاریم :/ :)))))
    جهندم (((:
    پاسخ:
    داغان
  • آقای دیوار نویس
  • بیچاره زنت :|
    پاسخ:
    ببچاره خودتی :| بدبخت
    دلم براش سوخت:))) واقعا دلشون اومد دختر به اون‌ دسته گلی رو بدن به تو؟ حیف واقعا حیف:)))
    پاسخ:
    برو باباع :)))) منو بگو که با خواندن اون شعرِ داغانت دلم برای شعر و ادبیات فارسی سوخت :))))
    اون‌ موقعی که ملت شعر سپید و موج نو میگفتن کجا بودی برای دلسوزی؟:))
    به زیباییه اشعار خودت ببخش داداغان:)))
    پاسخ:
    داشتم در عالم والا سِیر میکردم :)))
    تکرار نشه فقط! داداغان :))
    بپا نیوفتی:))
    داداغان:)) احتمالا کوتاه شده ی برادر داغان رو گفتم:))
    پاسخ:
    نح
    یحتمل
  • آذری قیز
  • آرزو بر جوانان عیب نیست :) باشد که مقیاسش به مقیاستان بخورد
    پاسخ:
    همانا وعده ی الهی نزدیک است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی