Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه دل میگه بزن؛ یه دل میگه نزن!

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

سلام. بدون حرف اضافی و مقدمه چینی! حتی ژاپنی. و یا کره ای و پنیری! عرض کنم خدمتتان که دو شب پیش شروع به نوشتن پستی کردم که موضوعش بیان و حواشی و اتفاقات ناخوشایند داخلشه! یه جور نقد به فضای حال حاضر بیان و بلاگ. به یه جاهاییش که رسیدیم، خودم خوندم، دیدم تا همینجاش به حدود 87 درصد دنبال کننده های خودم و باقیِ بلاگر های بیان یقینأ بر خواهد خورد و دلخور خواهند شد. نه که فکر کنید بی ادبی و یا توهینی کرده باشم، نه! فقط نقد و نظر شخصی بنده درمورد یه سری اتفاقات در حال جریان در فضای بیانه! یه دو دو تا چهارتایی با خودم کردم و تصمیم به پیش نویس کردنش گرفتم. چون با توجه به جنبه و ظرفیت نقدی که از دوستان به خاطر دارم، حس کردم دلخوری پیش بیاد. الآن ولی دو دل شدم که آیا این پست ر کامل کنم و گزینه ی انتشار ر بزنم یا نح؟! شوما نظرتان چیه؟! حس کنید یکی میخواد نقدتان کنه و تعارف هم نداره ابدا! فکر کنید اصن مخاطب اون پست خودتان هستید! تاب و توانش ر دارید؟ به نظرتان منتشرش کنم یا به همین روندِ بیخیالی و بی تفاوت از کنار مسائل تلخِ فضای بیان رد شدن، ادامه بدیم؟! کلا نظرتان چیه در این رابطه؟!


* موقت احتمالأ

  • ۹۶/۰۹/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

الان خیلی ریز گفتین من بی جنبه ام داغان؟؟😠😠 
:))) چه زود میتونم خون به پا کنما :)))
پاسخ:
دقیقأ :))))
تازه هنوز هیچی نشده :())))
من نقدهای به زبان جدی‌ت رو ترجیح می‌دم به طنز نویسی‌هات و در این مورد هم فکر می‌کنم امکان سوءتفاهم کم‌تره. 
پاسخ:
ببین اون اتفاقاتی که داره میفته تو بیان و قراره بهشون اشاره کنم اونقدر مسخره و مضحک هستن که واقعأ جدی نوشتنش هم طنز محسوب میشه خود به خود. ولی سعی میکنم جدی باشم :)))
بزنید اون انتشارِ رِ :)
پاسخ:
انتشار ر ر درسته :))))))



من خودم به شخصه انتقاد پذیرم ولی توهین پذیر نیستم. :)
به نظرم بین نقد کردن و توهین کردن مرز باریکی وجود داره, سعی کنید که اون مرزو رد نکنید. :)

اگه رعایت میشه منتشر کنید :)
پاسخ:
با تشکر از توصیه ی حکیمانه ی شوماع :))
خواهش می شود :))

+بسی کنجکاو شدم که بدونم چی نوشتید و کجاهاش شامل حالِ منم میشه :))
پاسخ:
منتظر بمانید پس :)))) [ پوزخند های داغان طور ]
  • شادوَرد __
  • امید است جزو آن سیزده درصد باشیم:)
    بزنید اون انتشار ر ر، ما خیلی نقد پذیریم!
    پاسخ:
    ان شاءالله که از صالحانید :))))
    درسته شاید اولش یکم ناراحت بشم ، ولی پست رو بذارید:))))
    دوست دارم بخونم حتما:)
    اگه پست رو نذاشتید لااقل بدید من بخونمش😅😂🙊
    پاسخ:
    خودتان ر آماده کنید پ :)))

    من که گفتم قبلا :)
    پاسخ:
    سنگر بگیرید
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • منتشر کنید حالا
    یا می پذیریم یا با کُلت تشریف میاریم خدمتتون:|
    پاسخ:
    هه
    بابا به ما نمیخوری داغان 😏
  • آندرومدا :)
  • حالا به حر هال بیان یه طوفان عم نیاز داره :| [لبخند ژکوند]
    پاسخ:
    طوفانی ک سر ها را به باد خواهد داد [ لبخندِ کامبیز ]
    یه دل میگه بزن انتشار ر ر ...

    یه دل میگه دس نگهدار...
    همین که فضا رو آماده کردید نشان از تدبیر شما داره.
    با همین مقدمه نوشته تون رو رمز دار کنید. هر کسی نقد پذیر نیست نخونه.
    یکی مث منم پیدا میشه هم نقد پذیر نباشه هم مطلب رو به خودش بگیره و هم خون بپا کنه.
    درسته اصل نوشتار برای انتشار عمومیه ولی به هر حال ممکنه و شاید  انتشار عمومیش تبعات زیادی رو به دنبال داشته باشه.

    پاسخ:
    شوما که حالا از وبلاگ نویسی دوری میجویید :)))
  • خونه مادری
  • یکی از بدی های بیان نوشته رمز داره :)
    پاسخ:
    گاهی اوقات لازمه ولی
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • هه 
    میبینیم😏
    پاسخ:
    دارم برات [ پوزخندِ خفن ] 
    آماده ام من:))
    پاسخ:
    خااااع :)))
    بزن:/
    /:بزن
    بزن :/

    پاسخ:
    خا خا خا ها :)))
    ما در امور بزرگترها دخالت نمی کنیم. :)
    پاسخ:
    اح سنت :)))
    مخالفم پس :/
    پاسخ:
    اهمیتی ندارد دگه #))))))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • مقدار بیشتری دارم برات
    {پوزخند خفن تر}
    پاسخ:
    خا خا :))))
  • جنابــــــــ دچار
  • ما که توجه نمیکنیم تو میخوای نقد کن میخای فوش بده :))
    پاسخ:
    ا
    باشه
    حالت ر میگیرم من :)))
  • جنابــــــــ دچار
  • نح
    نگیر :)
    پاسخ:
    دگه دیره برار :)))))
  • جنابــــــــ دچار
  • بیا آرژانتین راضیت میکنم خه 🎅
    پاسخ:
    :)))))
    من الآن آفریقام
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شما بنویسید، هر کی خواست قبول میکنه و هرکی نخواست نمیکنه!
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • حامد سپهر
  • تو که میخوای اون دگمه ی انتشار لهنتی ر بزنی اینجوری بازار گرمی میکنی؟
    بزن اون دگمه رو
    ترکا یه ضرب المثلی دارن که میگن: اوستلی بازار دوستلقی پوزار
    یعنی بازار ( معامله ی )سربسته دوستیارو بیشتر بهم میزنه
    پاسخ:
    بهش میگن آماده سازی فضا 
    شاید بهتر باشه با این مسائل تلخ روبه رو بشیم!
    فوقش اگه دیدیم خیلی بی جنبه ایم بقیشو نمیخونیم :)))
    پاسخ:
    فکر خوبیه
    منتشر کن
    از تو بعیده نکنی:/
    پاسخ:
    شک نکن
  • مرتضی معادی
  • سلام
    خوب مشخصا من کلا جز اونایی که احتمال داره بهشون بر بخوره نیستم ولی در کل اگر کسی مستقیما هم بیاد اسم منو بیاره و نقد و اینا ناراحت نمیشم. حرفش یا منطقیه یا نه! اگر بود که میپذیرم و با هم چکش کاریش میکنیم. اگه زیادی هم پرت بود کلا توجه نمیکنم دیگه!
    بنظرم بذار هر چی هست، حرف برا زدنه دیگه ...
    پاسخ:
    سلام
    دمت گرم.

    کم پیدایی مرتضی ;)
    19 ساعت گذشت:/ 
    پست رو بذارید من ببینم چی نوشتید که اول آمادگی دادید:/😂😂🙈
    پاسخ:
    امشب ان شاءالله :)))
    خب پس اوکیه میام میخونم ببینم چی گفتید-_-
    😂😂
    پاسخ:
    قبلش خوب گریه هاتان ر کنید :)))
    من عادت کردم دیگه:)))
    پاسخ:
    یه تنوعی چیزی بدید :)))) خود زنی هم کنید اینبار 😂😂
    بجای خودم شما رو بزنم قبول نیست؟😏
    😂😂😂
    پاسخ:
    نه دگه. اون موقع که اسمش خود زنی نمیشه :))) ove زنی میشه که قبول نیست :)))
    اینم تنوعه به هر حال:))
    پاسخ:
    بله بله :))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی