Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

انحراف ناپذیران

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

اونایی که کتاب میخونن، واقعأ کتاب میخونن، کتابِ خوب میخونن، به همراهش فکر میکنن، این افراد همرنگِ جماعت منحرف نمیشن! گوسفند نیستند هرجا هرچی شد، دنبالِ گله سرشون رو بندازن پایین و بیفتن دنبال گَله! ولی به وقتش، وقتی بفهمن اشتباه کردن، تعصب بیخودی خرج نمیکنن! لازم باشه میکوبن، از نو میسازن! بیایم کتابخوانِ واقعی باشیم! 24 آبان، روزِ کتاب و کتابخوانی رو تبریک میگم.
+
تو کانال یه کاری رو شروع کردیم؛ کتابِ جز از کل رو داریم صوتی میخونیم و میذاریم تو کانال. با هم و به صورتِ چرخشی. تا الآن دو نفر داوطلب شدن و قسمتِ اول رو هم خودم خوندم و دیشب گذاشتم تو کانال و قصد دارم این کار رو ادامه بدم. چون واقعأ لذت بخشه! با هم کتاب خوندن، اونم به این شکل خیلی حال میده! امشب رو هم یکی دیگه از دوستان خواهد خوند و فردا شب رو هم یکی دیگه. از بینِ شما هم هرکس دوست داره به ما ملحق شه و تو دور قرار بگیره، لطف کنه به آی دیِ بنده تو تلگرام پیام بده تا از صفحاتِ مربوطه ی کتاب عکس بگیرم و بفرستم واسش تا جمعمون گرم تر بشه و حالش بیشتر. 
کانال که اون بالای صفحه هست، آی دیِ منم pulse151@ هستش. 
منتظر شماع هستیم خلاصه ;)
  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

جز از کل 656 صفحه ست... حالا چرا این کتاب؟ 
پاسخ:
یکی از دلایل همین طولانی بودنش بود :)) بیشتر با همیم.
دلیل دیگه هم اینه که واقعأ کتابِ خوب و محبوبیه بینِ کتابخون ها.
کتاب خوندن خیلی خوبه..فقط جوری باشه حلقمون خشک نشه..پایه میز نشکنه و.. بهترم میشه:((
پاسخ:
سلام هیدر :)))))
درست میگی. ولی ما میتوانیم.
من تلگرام ندارم بای👋😂
پاسخ:
[ سجده ی شکر میکند ]
😂😂😂😂✌
ما جزء جمعیت کتابخوان و کتاب دوست هستیم ها، ولی متاسفانه وقت نداریم:|
( او به سمت تلویزیون میرود) :D
پاسخ:
برو همون جومونگ ببین داغان :/
[ به سوسانو زل میزند ]
صرف خوندن کتاب ما رو از خطر گوسفندیسم ایمن نمیکنه
بلکه برخی کتب ما رو به سمت کوسفند شدن سوق میدهند!
کتاب بخونیم اونم زیاد اما هر کتابی نخونیم
پاسخ:
اگه دقت کرده باشی گفتم همینو دوستِ باحالِ من.
حس میکنم از تمام عالم بیشتر اذیتتون کردم که اینطوری گفتید😒😑😂
|همانا این حسای من الکیه😂😂🙊|
پاسخ:
😔😔😔😰
[ به نهنگِ آبی می اندیشد ]
:))))
من دیگه حرفی ندارم:/
😂🙊
پاسخ:
مجددا همون سجده هه :)))
  • علیـ ـرضـا
  • جز از کل کتاب بینهایت باحالیه !
    ولی حاجی خیلیییییی طولانیه !
    بیکار شدم هماهنگیاشو میکنم یه بخششو میخونم ابلیس ضال ! :/
    ابلیس ضال داشتی ؟ خودم کف کردم :)))
    پاسخ:
    خودم دفعه اولمه میخونم :)) همراه بقیه. ولی میدونم باحاله و طولانی بودنش باحالترش هم میکنه.

    خا خا :/ یجور میگه هماهنگی و بیکار شدن که هیچکی ندانه فکر میکنه مارک زاکربرگه :/ مگس ها ر بپران خرمگسِ افلیجِ کچل :/ :)))))))

    من هنوز تو شوکم برار! دستت درست فردا شیفتِ صبح دانشگاه ها ر تعطیل کن :)))
    الرژی دارم بهش:))
    پاسخ:
    پ بیا تو تیمِ ما :/ تنبلِ تن پرورِ بیهوده زیست :/ :))))
  • بهارنارنج :)
  • منم که الهی شکر تلگرام ندارم...

    ضایع گشتی داغان!
    پاسخ:
    باعث افتخار و عامل شکرگزاریه


    باشه
    حالا شایدم گهگاهی بیام به کانالتون یه سر بزنم و اینا😎😂😂

    پاسخ:
    تبر را بر روی شاهرگ خود میگذارد

    😂😂😂
    آماده ضربه باشید الان میام پس😂😂😂
    پاسخ:
    سر به جنگل و کوه میگذارد

    :)))
    تغذیه و آب و پتو اینا یادتون نره:)
    پاسخ:
    خا خا
    میام تو کانال تون حتما ..اگه مدت وویسا طولانی نباشه،فیض میبرم:)
    پاسخ:
    طولانیه :)) ولی بیاید :))
    آخه من کتاب بخونم که شما ها اعتماد به نفستون و از دست میدید😂😜
    پاسخ:
    استقبال میکنیم :))
    اون موقعی که ما کتاب میخوندیم تو کجا بودی یاغیه داغان:)))
    ( او به سمت کتابهای کنکورش میرود و با افسوس به آنها خیره میشود) :))
    پاسخ:
    من داشتم کتاب مینوشتم داغانِ اعظم :)))))))

    [ به جز از کل و باقیِ رمان های خفنش خیره میشود و پوزخندی میزند ]
    داشتی شنگول و منگول رو بازنویسی میکردی؟:)))
    [ او زهرخندی میزند و ریا را کنار میگذارد و اجازه میدهد یاغیه داغان به فخر فروشی اش ادامه دهد] :)))
    اصلا داغان مگه تو امتحان میان ترم نداری؟ برو درس خوان مگو چیست درس:))
    پاسخ:
    آره :))) دیدم دچار کم خوابیِ حاد شدی. گفتم شنگول و منگول ر واسه قصه ی شبت بنویسم دوباره :))))))

    [ هه ]


    نح! یه ماه دگه یه
    اتفاقا به شدت بد خواب شدم ولی قصه های تو بدتر خواب از کله ی آدم میپرونه، همون برو رمان بخون بهتره تا شنگول و منگول رو خراب کنی داغان:)))

    خا پس برو به استقبالشون قبل از اینکه اونها بیان به استقبالت:)))
    پاسخ:
    خا خا 

    :)))
    بله
    منم تاکید فراوون تر کردم
    پاسخ:
    دمِ شما هم گرم
    خوشمان امد از ایده خلاقانه تان :)
    پاسخ:
    خیلی هم نیکو
    بعدش این برنامه رو برای همه ی کتاب های دانشگاهی همه ی رشته ها هم اجرا کنید . 

    به امید روزی که هیچ دانشجویی به علت مشکل تنبل ( ! ) بودن از درس ها عقب نمونه و بتونه چشم بسته و هندزفری به گوش در راه علم و دانش مجاهدت بنمایه . 
    پاسخ:
    :)))))))
    فکر خوبیه! مثل مورفینه :)))) قشنگ همه با هم میخوابیم بعد از گوش دادن به درس :))) بیهوش میشیم البته.
  • هانیه شالباف
  • چه عکسای خوبی! 

    هی خواستم جز از کل رو بخونم و هی نشد!
    حالا سعی می‌کنم با کتاب صوتی ارتباط برقرار کنم و بشنومش :)
    مرسی.
    پاسخ:
    عالی :))

    منتظریم پس.
    اومدم بگم برید تو سایت اسنپ فود و سه دقیقه هر روز کتاب بخونید و جایزه بگیرید:)) تا چند روز دیگه فرصت هست!!
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ولی اطلاعی که من از شانسم دارم اینه که حتی اگه دونفر هم شرکت کننده داشته باشه، اونی که برنده نمیشه منم :| :))))
    این اصلا حالت قرعه کشی و اینا نیستا
    وارد سایت میشی ، یه صفحه از یه کتاب میده بهت ، تایمر شروع میکنه به راه افتادن... متنو که خوندی ، میزنی نمایش سوال...بعد جواب میدی و اگه درست باشه ، کد تخفیف رو میفرسته برات!!
    پاسخ:
    تخفیفِ رستوران؟! 

    باشه. ممنونم بازم.
    علاوه بر رستوران سه تا تخفیف دیگه هم هست که میفرسته براتون:)
    خواهش میکنم..
    پاسخ:
    : )
    ایول میایم یه سر میزنیم :)
    پاسخ:
    خیلی هم عالی
    کتاب جز از کل عالییی بود خیلی خوشم اومد ازش
    دلم خواست منم بهتون بپیوندم...
    از کجا باید بفهمم کدوم صفحه ها رو بخونم؟
    پاسخ:
    موافقم : )
    بپیوندید خب
    گفتم که. لطف کنید تو تلگرام به بنده پیام بدید تا صفحه ها رو هماهنگ کنیم و درصورت نیاز عکس بگیرم و موزیکِ متن رو بفرستم و شما هم بعد از ریکورد فایل رو بفرستید تا هروقت نوبتتون شد بذارم تو کانال.
    باشه پس پیام میدم ولی نمیدونم چجوری اون آهنگو بذارم روی ضبط... کلا یه راهنمایی واسه ضبطم بهم بکنید. مرسی :)
    پاسخ:
    حتما
    :// سلام:// باز من چند وقت نبودم کلا تغییر کرد وبتون خب مگه جیمی چش بود باز این کیه مگه تد چش بود:/ سرگیجه گرفتم چرا هی تغییر رویه میدین :/
    پاسخ:
    سلام
    من عذر میخوام :| :)))
    دگه تکرار نمشه!

    امید است رویه کانال تغییر نکنه. احسنت من فعلا گوش میدم واقعا یکی از ارزوهایی که فک کنم به گور میبرم وقت ازاد برای مطالعه کتابای غیر درسی به شدت نیاز به دنیای جدید تو کتابای جدید دارم
    پاسخ:
    نه ان شاءالله. ثابته این قضیه ی کتاب خوانی!
    واقعا کتاب خوندن خیلی کمه تو کشورمون:-(
    پاسخ:
    متأسفانه
    هی میخواستم اینو تلگرام بگم قسمت نشد همینجا میگم
    من جز از کل رو کامل خوندم کتاب فوق العاده ایه فوق العاده ولی خیلی طولانیه و در عین طولانی بودن صفحه هایی داره که فوق العاده است میشه همونا رو خوند و تو کانال گذاشت اگه حوصله ی همه نمیکشه واسه 600 صفحه اش.
    با اینکه واقعا صدام به درد این کار نمیخوره ولی من هم میخونم یه قسمت هاییشو:)
    پاسخ:
    طولانی بودنش عیب نیست. کوتاه کوتاه میخونیم که حوصله ی همه بکشه. کتاب به اندازه ی کافی جذاب هست که این طولانی بودن جذاب ترش کنه!
    پس لطف کن یه پیام بده تو تلگرام تا صفحاتش رو بهت بگم و موزیک متن رو بفرستم و باقیِ مسائل!
    یه چز دیگه هم بگم برم سر درس و مشقم
    من هی میخوام این کتاب مردی به نام اوه رو بخونم هی وقت نمیشه هی میام وب شما هم داغم تازه میشه...اصلنشم:/

    پاسخ:
    یکی از بهترین تجربه های کتاب خوانی رو هی از دست میدی :))))
    احسنت گوش دادم عالی بود یکم وقتم ازاد شد منم شرکت میکنم البته میدونم کلا اگه شرکت کنم دیگه کسی ادامه کتابا گوش نمیده که هیچ از کتاب گوش دادن هم سیر میشه ولی چیکار کنم کاریه که از دستم برمیاد:دی
    پاسخ:
    ما استقبال میکنیم :)))
    سلام مستر Ove. وقتتون بخیر و شادی :) اسم جدید و قالب جدیدتون هم به مبارکی و میمنت :))))
    من هم با افتخار تلگرام ندارم. :))))

    _باشد که رستگار شویم. :)


    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون :))

    خاع :))
  • ارش حسن پور
  • امیدوارم فرهنگ کتاب خوندن هرچی زودتر جا بیفته
    پاسخ:
    ان شاءالله
    جز از کل را یک بار خوندم ولی کلا پایه کتاب صوتی ام
    میشه آدرس کانالو به من بدین ؟ لطفا
    پاسخ:
    :|
    گفتم ک. اون بالای صفحه ی وب ر نگاه کنید پیداش میکنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی