Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه مسابقه، یه شهر، یه هوای تازه

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

تو خیابون ها که راه میرم، ملت رو که نگاه میکنم، انگار یه عمو پورنگِ بزرگ وسط شهر واستاده و بالا پایین میپره و دست هاشو اینور اونور میکنه و با خنده ی مصنوعی میگه :

" کی از همه قشنگ تره؟! " 

بعد یه مشت دخترِ شبیه هم که لباس و قیافه هاشون مثلِ همه از یه طرف داد میزنن:

" من من من " 

ولی عمو! تو اگه موهای بلوند و چشم های آبی و دماغ گربه ای و گونه عروسکی و لبِ شتری و سی... [ !!!!!!!!!! Error! 404 not found ! صفحه پیوند ها! از این رنگی رنگی ها ] خلاصه اگه این ها ر میدیدی هرگز این سؤال مسخره ر نمیپرسیدی! تکرار نشه عمو! اینجا همه ملکه و پرنسس و بانوی برگزیده و ایناییم! 

یه وَرِ دیگه یه مشت پسرِ هورمونیِ آرنولد نما و مجددا شبیه به هم با جیغ و دست و هورا میپرن هوا و میگن:

نه آبجی! این چه حرفیه! قطعأ " من من من " ولی ببین عامو! [ با چشم اشاره به دورِ گردن و سر سینه و  بازو و کمر و error not found 404 و مدل مو و دماغِ عمل شده و باقی جاهای عمل شده میکند ] هیچی دگه! دگه دگه!

باز عمو پورنگ بزرگه یه پوزخند میزنه و یه دور میچرخه با همه یه دست میده و میدَوِه میاد وسط شهر با همون دست های چرخونش داد میزنه:

خا حالا که اینجور شد " کی از همه پولدار تره؟! "

باز همون دختر پسر های شبیه به هم، از سر و کولِ هم بالا میرن که بگن:

مسخره میکنی عمو؟! تیپ ر ببین تو! همه مارک سرِ جدم!  اپلِ گاز زده ر ببین جانِ من! لکسوس ر نمیبینی؟! [ فلامینگویی می ایستد ] ساعت رولکس نرفت تو چشمت؟! پس با اجازه باقی بروبچ " من من من "

منم اونجا دلم واسه عمو قناد تنگ میشه، واسه یه هوای تازه، یه تنفسِ آزاد وسطِ یه برنامه ی شلوغ، یه برنامه ی جدید، دلم واسه عمو قناد تنگ میشه، که بیاد وسط شهر بالا پایین بپره و به سمتِ خروجی شهر حرکت کنه و دست هاشو با هم به چپ و راست تکون بده و بگه:

" یهههههههههه برنامه ببینیم یههههههههه برنامه ببینیم "


  • ۹۶/۰۸/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۳)

  • بهارنارنج :)
  • یعنی واقعا:||||||
    چقدر ظلم میکنن درحق خودشون و بقیه و خیلی های دیگه که اهل این چیزام نیستن
    پاسخ:
    متأسفانه
  • آقای دیوار نویس
  • خدا شفاشون بده :|  بیشتر از اینکه خودشون باشن لباس هاشون و مدل گوشی و از اینجور چیز ها هستن! 
    پاسخ:
    همه ی ما به گونه ای بیماریم :) خدا همه ی ما رو شفا بده :)) با هم.
    گذشته از تاسف نهفته در بطن مــتــن و ما ...
    دست مریزاد به قلم...
    پاسخ:
    گذشته از لطفِ شما به بنده، تأسف به حالِ کنونِ جامعه و ماع  :))
    آدم تا میاد به کی از همه قشنگتره بخنده، لبخنده رو صورتش می ماسه. بدتر از همه اینه که رو ذهن بچه ها طوری کار کردن که انگار همه آدم موفقا،  مانکنن.
    پاسخ:
    یه جور توهم! همه گیر! مسری!
    ماع که گناهی نداریم. ولی واقعا جای تاسف داره مصرف گرایی و تمدن زدگی در جامعه حال حاضر . که اگر چه خوب نیست ولی بد هم نیست به هر حال ملت مشغولیت دارن. و کلی حرف نگوی دیگه که گفتنش فقط حساسیت ایجاد می کنه.
    از قدیم در ختم کلام گفتن خلایق هر چه لایق...
    پاسخ:
    به هر حال ما هم اشکالاتی داریم که بشه به حالشون تأسف خورد دگه :))

    درست میفرمایید واقعأ
    همش از کمبوده:|
    پاسخ:
    کمبودِ چی؟!
    شاید اعتماد به نفس یا توجه
    پاسخ:
    شاید
    من از اول تا آخر خیابون که میرم هر کی رو میبینم احساس میکنم همین الان از کنارم رد شده بود:| لامصبا همه شبیه به همن:)))
    پاسخ:
    دستگاه کپی گذاشتن همه ر کپی زدن
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • بعد از ابراز خوشحالی از این‌که قراره باز هم طنز بیشتری اینجا بخونیم، مثل قبل‌ترها؛ باید بگم شعر سمت چپ عجب شعری‌ست! 
    پاسخ:
    فوق العاده یه!
    خون گریه می‌کند و می‌رود. :|
    پاسخ:
    مدام درحال رفتن هستید دگه :))))
    پدر و مادر های آیندن دیگه
    پاسخ:
    آره دگه
    خیلی خوب گفتی 
    معرکه مینویسی:دی
    پاسخ:
    لطف داری شوما :))
    عموقناد میگه: یههههههههه برنامه ببینیم! :دی
    پاسخ:
    خا حالا
    اونم میگفت دگه :/ 
    درستش میکنم ولی :/ :))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی