Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کنکاش

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

+ چرا آلبوم های عکسِ بچگیت و دفترهای خاطراتت رو بهم ریختی؟! 

- هیچی! دارم دنبالِ یه دوست قدیمی میگردم. [ آلبومِ عکس را ورق میزند ]

+ دوستِ قدیمی؟! بینِ عکس های بچگیت و خاطراتِ گذشته ت؟!

- آره خب. [ صفحات خاطراتش را مرور میکند ]

+ کی هست این دوستِ قدیمیت؟

- خودم 

  • ۹۶/۰۸/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

خدا بود. آفرین.
پاسخ:
خداع :)) ممنون
فکر می‌کردم فقط نوجوونا دچارِ تحولِ رفتاری می‌شن.
توی آدم بزرگا هم شایعه یعنی؟!

+تغییراتِ جدید؟! D:
پاسخ:
اون چیزی که راکده، مردابه :)) خوبه که عادت کنیم رود باشیم! رو به جلو متحول شیم.

+ ان شاءالله :)
آدم خودشو دوست قدیمی بدونه چه معنی میده؟‌ من که سکوت میکنم :دی
حالا پیدا کردین؟
پاسخ:
سکوت روا نیست :))) بفرمایید نظرتان ر بگید.
دارم تلاشمو میکنم.
به نظرتون چه روحیه ای باعث میشه کسی مثل شما به خودش بگه دوست؟
پس آرزوی موفقیت می کنم براتون :دی موفق باشید
پاسخ:
واقعأ چی میشه که اینجوری میشه؟ :)))
مورَید باشید :)))
  • بهارنارنج :)
  • :)
    خوبه خیلی خوبه هرچند تلخ بنظر بیاد
    پاسخ:
    آره
    تو فکر به زودی در این مکان اسم و اینام الان:))
    پاسخ:
    اونو بیخیال :))) پست ر بچسبید
    هر چی بزرگتر‌ میشی انگار بین روزمرگی های دنیا و مشغولیاتش خودتو بیشتر گم‌ میکنی.
    حالا خودتو پیدا کردی؟
    پاسخ:
    بله بله
    خیر خیر
    خا خا با این جواب دادنت:)))
    کل حس های عرفانیم رو نابود کردی:))
    پاسخ:
    :)))))
    هدف همین بود اصن :))))
    اینجا فقط من فیلسوف و عارفم :)))
    پس جیمی چی شد یاغی؟؟ :)
    پاسخ:
    مانا نبود :))
    فقط مراقب باش حس های عرفانیت نپره ها یاغی:))
    پاسخ:
    بستمشون :))
    اسم جدید سخته عادت کردنش:( همون تد خوبه دیگه. انقدر اسمتو عوض نکن خب
    جمله قبلی بیوم: بیشترین کسی که دلتان برای او تنگ می‌شوید کسی است که قبلا بودید (یا یه همچین چیزی:/ )
    پاسخ:
    این اسم جدیده باحاله :))
    سعی میکنم تکرار نشه دگه

    بستگی به اون گذشته ت داره!
    من از اول میدونستم یا بهتره بگم حس کرده بود یاغی :)
    پاسخ:
    اح سنت
    مشکل اینجاست که هر چقدر گشتم نبود!

    سناتور برنمی‌گرده؟!
    پاسخ:
    جاهای دیگه رو بگردید 


    نح
  • جنابــــــــ دچار
  • کامنت اول خیلی قشنگ بود
    + باهاش ذات هم پنداری کردم :)
    پاسخ:
    نوش جان
    + هم پنداری ذات نکردی یه وقت؟ :))
  • جنابــــــــ دچار
  • خخخخ همون :)
    پاسخ:
    سلام کربلایی
    اسم جدید اینه دیگه آره ؟

    با پستت یاد ترانه ی سیاوش قمیشی افتادم ( دنبال خودت نگرد) { ترانه را پلی میکند} :)))
    پاسخ:
    سلام حامد
    نه بابا :)))

    بح بح پس
    بغض کرده و می‌رود.
    پاسخ:
    :-
    بلا به دور :|
    اینا رو از کجا یاد می‌گیرین شما؟! حداقل ترجمه هم بکنین بفهمیم یعنی چی. :|
    پاسخ:
    یه نگاه ساده ولی عمیق بود :)))
    الان اگه سناتور بود دستمالِ خرسی تعارف می‌کرد. 
    بیشتر بغض کرده و دورتر می‌رود. :|
    پاسخ:
    :)))
  • کنت دراکولا
  • جمع کن این لوس بازیا رِ داغان!
    ما سناتور تد رِ میخایم‌ این معدنچیه شدیدا باهات تناقض داره!
    پاسخ:
    دارم جمع میکنم دگه :))))
    سناتور تد که رفت بنده خدا
    ولی این جدیده که داره میاد تو مایه های همونه :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حسش آشنا بود!
    پاسخ:
    به سلامتی
    منم خیلی دنبال دوست قدیمیمم..
    پاسخ:
    موفق باشی
    چقدر دلم واسه نوشین سوخت :((


    خط دوم اسمش رو امین نوشتین ولی پیامک بنام نیما بود
    پاسخ:
    امین یکی دیگه س کلأ :)) اینا فرق دارن
  • علی گلپایگانی
  • سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    اگه با دنبال کردن مشترک و تبادل لینک پایه اید خبرم کنید
    onyx1.blog.ir
  • علیـ ـرضا
  • چاقال اینا رو کی نوشتی من ندیدم :|
    پاسخ:
    همون موقع که تو خواب غفلت خر و پف میکردی ملعون :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی