Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چتری که بسته شد

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

خب دگه. تو آخرین جلسه عملیات چتر بازی در حرم، امام رضا شخصأ پا شد گفت جمع کن برو دگه! مگه خانه زندگی نداری؟! درس و دانشگاه نداری داغان؟! خسته کردی ما رو از بس چسبیدی به ضریح! کَنه! بایودنت! سیریش! راضی! واسه نصف جمعیت بشریت دعا کردی داغان! چه رویی داری تو! قصد نداری از رو بری؟! بعد خواست یکی از خدام رو بفرسته که سریع و خشن وارد کار بشه که خودم دست به کار شدم چتر رو بستم و زدم بیرون از حرم و حرکت کردیم سمتِ یه جا دیگه. از شوخی که بگذریم. خلاصه که من همه ر دعا کردم وجدانأ. مخصوصأ اونایی که گفتن. فقط یه نکته. تمام اتفاقات خوبِ یک ساله ی اخیر و سه ساله ی آینده ی زندگیتان مربوط به دعاهای من و به برکت وجود من در حرم و دعاهای من واسه شماس! اگه واستان خواستگار آمد، یا زنتان دادن، یا بچه دار شدین چند سال بعد یا سال بعد کنکور قبول شدید یا هر اتفاق خیر و مثبت دگه واسه خاطر دعاهای منه. برید و راضی باشید و واسه رفقاتان تعریف کنید.


+  آقا به شدت کریم و بخشنده س. امیدوارم قسمت همه تون بشه به زودی و واسه مون دعا کنید.

  • ۹۶/۰۷/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • تشکر می شود:)))))
    پاسخ:
    مخلصیم :))
    دست شما درد نکنه واقعا:))))
    پاسخ:
    نوش جان
    دست شما مرسی:))
    یاعلی
    پاسخ:
    اگه خواستگاری چیزی آمد واستان از دعای منه خلاصه :)))
  • علیـ ـرضـا
  • رو سفیدم کردی داغان :)))
    پاسخ:
    تو هم اگه زنت دادن واسه دعای منه :))))
    اها باشه حواسم هست:)) فقط اگه کنکورم رو راست و ریست میکردی فایده اش خیلی بیشتر بود:))
    پاسخ:
    اشتباه نکن! شوهر یه چیز دیگه س :)))))
  • آندرومدا :)
  • خا پس ینی اینکه من ریاضی ۰.۷۵ شدم بخاطر دعاهای شماس -_- میشه منو دعا نکنی اصن بیخیال -_-
    پاسخ:
    نه نه! مسئولیت اتفاقات بد ر به عهده نمیگیرم! خودت کوتاهی کردی داغان!
    :| میفرماید که: کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی:))
    دستت درد نکنه من کوپنم رو میدم به یکی دیگه همون کنکور رو فعلا اجابت کنه بهتره، بقیه اش بمونه واسه دفعه ی بعدی که رفتی مشهد:)))
    پاسخ:
    :))))) خوبی نیامده ها
    ببینم دعاهات چه میکنه یاغی :))
    پاسخ:
    ایشالا یکی میاد میگیرتتون :))) بدبختِ بیچاره اون طرف قربانی دعای من میشه :)))))
  • بهارنارنج :)
  • نیگا ش کن تورو خدا:)))
    زیارت قبول
    پاسخ:
    :))
    ممنون
    جنابِ جیمی مچکریم :)
    پاسخ:
    شما هم در همین چند سال آینده یکی پیدا میشه که بیاد شوهرتان شه :))))
    ممنونم ازت :))))))))
    راستی رشتت چیه؟ چ دانشگاهی درس میخونی داغان؟
    (فضول هم خودتی داغان)😂😂😂
    پاسخ:
    نوش جان
    اینا ر به هیچکس نمیگم داغان :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • ممنون. و زیارت‌هاتون قبول! :)
    پاسخ:
    قابل نداشت :)) واسه شما هم تو 36 سال آینده یه خواستگار میاد حتما :))
    حالا که انقد مطمئن طور میگین مام خالصانه طور تشکر می کنیم.

    نصف جمعیت بشریت!

    آمین.
    پاسخ:
    شوما هم خواستگار تو راهه واستان :)))) 83 سال آینده ان شاءالله :))


    آمین
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خیالم راحت باشه پس؟ :| :))
    پاسخ:
    خیالتان تختِ خواب خانم
    این همه لطف و محبت رو چطور جبران کنم من؟! :|
    پاسخ:
    با پول
  • هویجوری :)
  • خب نمیشه همه ی دعاها باهم باشه؟؟:دی
    دستتان درد نکناد:)
    پاسخ:
    خرج داره دگه :)))
    تو این دو پست اخیر خواستم بگم چرا دعاهاتون جهان شمول نیست منصرف شدم این سری دیدم هر خیری گفتین گفتم امام رضا ی عنایتی کردن بهتون ولی انگار اشتباه فکر کردم.

    یه بنده خدایی میخواست ی دستی بزنه نتونست گفتم در جریان باشین
    پاسخ:
    متوجه نشدم راستش



    زیارت قبول! :)
    و اگ اون گوشه موشه ها منم دعا کردید ممنون :دی
    پاسخ:
    ممنون
    شوما هم خدا بخواد به زودی تا 37 سال آینده یه اتفاق خوب واستان میفته :)))
    از خداش هم باشه والا.
    دختر به این خوبی، یه پارچه ماه، خوش اخلاق، کدبانو، مهندس، قد و بالا هزار الله اکبر اه برم به مامانم بگم باز اسپند دود کنه برام. تازه حافظ جان شیرازی هم یه هفته است همه اش تعریف تمجید میکنه بلکه یه نگاه بهش بندازم والا :)) پاشنه درو از جا کندن :))
    پاسخ:
    مشخصاتِ سوگلی فتحعلی شاه ر میگید؟ :)))) بهتان نمیاد :)))))) داغان تر از این حرفایید ولی :)))))
    دعاتون سریای پیش خواستگار داشتن و زن دار شدن بود میخواستم بگم جهان شمولش کنین این دفعه تو متن شد ولی تو ذات انگاری نشده :)

    کسی که ی دستی میخواد بزنه تنها راهش اینه جوابشو ندی خوش باشه بعله
    پاسخ:
    اوووووپس :))
    خا خا
    ی سوال فلسفی طور چطوریاست شما گفتین تمام اتفاقات خوب این سه ساله به دعای شماست بعد آخر کامنتا میگین 37 سال و 38 سال؟
    یعنی جا داره معرفتو بذار کنار و بگم امام رضا این چه وضعشه عاخه :دی
    پاسخ:
    سه سالِ من با سه سال شما فرق داره چون :)))) دنیای من فرق داره با شما انسان های فانی

    :)))))) همینه که هس
    انسان فانی دعا کردن بیشتر میخواد. اینجوریاس
    پاسخ:
    دعاتان کردم جماعت فانی :))))
    37سال یخرده زوده! من جنبه اینهمه خوشبختیُ یه جا ندارم :/ :)
    پاسخ:
    پ واسه یه قرن دگه حساب کنید :)))
    :))) ای خدا نکشتتون :))
    حالا خواستگار شاهکار نیست، پاشنه در رو که در جریانید برا موارد دیگه هم منتظرم اثرات دعا ر ببینم. :)
    پاسخ:
    ان شاءالله :)))

    چسب رازی😑
    پاسخ:
    خا خا :))
  • اسمارتیز :)
  • میگم من زمینمو از هفت شدم چار و نیم فکر کنم تاثیر دعاهای شماست پس:/ دی:

    * دست شما درد نکنه:)
    پاسخ:
    نح! گفتم که اینا از کوتاهی خودتانه :)))



    نمیکنه :)))
  • شادوَرد __
  • تشکرجات ویژه جناب معدنچی، ممنون.
    منتظر کلی اتفاق های خوبم:)
    پاسخ:
    قابل نداره :))
    حال کنید :)))
    زیارت قبول...
    پاسخ:
    تشکر
    مرسی داخان^_^
    پاسخ:
    اگه یکی اومد و گرفتت، اونم از دعای منه :)))))
  • مریــــ ـــــم
  • ینی اینکه دیشب برای اولین بار ماکارونیم خوشمزه شد و ته چینشم درست در امد ازخیر دعای شما بود؟
    پاسخ:
    یه در صد فکر کن اینطور نباشه
  • حامد سپهر
  • چترتون مقبول

    نگو که دیروز موقعی که داشتم یه فیوز میبستم برق منو نگرفت دعای شما بوده ؟!!!!!! :))
    پاسخ:
    اجرکم مقبول :)))

    شک داری مگر؟ :))
    خب خداروشکر:)))
    پاسخ:
    آره دگه. برو حال کن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی