Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تار نگار

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ


نه دستم لرزید و نه دوربینم بی کیفیت است، دلم لرزید...

8 ریشتر...

دل که به لرزه بیفتد، ناخودآگاه تصویر هم تار میشود...

همه ی تصاویر...

از همه ی زوایا...

منِ عکاس بی تقصیرم؛ دوربین هم. معماریِ دلم ضعیف بنا شده، زلزله هم ویران کننده بود. ویرانی ای که برای آبادیِ دوباره لازم است... 

این خانه از پای بست ویرانه است؛ این فعلِ مضارعِ حالِ من است؛ و اصلأ جذاب نیست؛ من بود را میخواهم. ماضیِ گذشته ی فراموش شونده.

  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

التماس دعا :)
پاسخ:
محتاجیم :)
التماس دعا.
پاسخ:
محتاج تریم.
چه متن زیبایی عالی دوست عزیز :)
دلم هوای حرم امام رضا رو کرده :(
خوش به سعادتت که اونجایی،برای ظهور آقا امام زمان دعا کن دوست عزیز داغان😂(ک نمیدونم اسمتم چی هست)
راستی چجوری اینقدر خوب مینویسی؟زیاد کتاب میخونی؟چیکار میکنی؟ممنون میشم به ماهم آموزش بدی دوست عزیز داغان😂
پاسخ:
عالی میخونی :))
قسمتت بشه ان شاءالله.
چشم.
:))) داغانی ار خودته :)))
راهنمایی؟! در حدی نیستم که راهنمایی و اینا بدم :)) به نظرم مطالعه و نوشتن مؤثره :)
  • علیـ ـرضـا
  • داغان کم بسوزون مارو :|
    پاسخ:
    حقتانه :))) باشد که هدایت گردید :)))
  • هویجوری :)
  • مرسی واسه عکس..هرچند تاره ولی خیلی خوبه:)
    مارو یادتون نره:))
    پاسخ:
    یادمان نمیره :))
  • °° مریم °°
  • صحن گوهرشاد!
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع
    پاسخ:
    : )
    ای ظل عنایتت پناه همه‌کس.
    پاسخ:
    همه کس
  • بهارنارنج :)
  • کاش الان حرم بودم کاش...
    پاسخ:
    ان شاءالله قسمتتون بشه به زودی
    مشهدی دهن سرویس؟ دعا کن یره.
    پاسخ:
    دیهان خودت سرویس ک نیستی داغان :))) 
    خب خبر مدادی میامدم مشهد.
    پاسخ:
    خبر دادم دگه :))) بیا مشهد :)))
  • شادوَرد __
  • لطفا شادورد فراموش نشود:(
    پاسخ:
    نمیشود : )
    واستا شلوارمه عوض کنم الان میام.
    پاسخ:
    :))))
  • کنت دراکولا
  • سلام مارِ هم برسون.
    پاسخ:
    باشه
    التماس دعا:)
    پاسخ:
    محتاجیم
  • مریــــ ـــــم
  • میشه برام دعا کنی؟
    دعا کن اتفاقای خوبی بیوفته
    خواهش میکنم
    پاسخ:
    حتمأ : ) شما هم واسه من دعا کن.
    اگه مشهد هستی صحن غدیر هم برو. صبح نزدیک اذان صبح، گلبرگای حرم رو هر روز بسته بندی میکنن به زائرا میدن
    پاسخ:
    ممنون که گفتی. اگه بشه میرم.
  • آقای دیوار نویس
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم آقا :)
  • حامد سپهر
  • برات حال خوب و بود رو آرزو دارم
    پاسخ:
    خیلی دمت گرم
    بریم بیایم! هی بخونیم این سه تا پست رو هی منقلب شیم...
    پاسخ:
    التماس دعا پس
    من نمیگم برای خودم دعا کنید! میگم برای خواهرجانم که فردا نتیجه کنکورش میاد دعا بفرمایید لطفا:))))
    پاسخ:
    باشه باشه :)))
    یه جور متفاوت مسجد گوهرشاد رو دوست دارم!
    مخصوصا اون پنجره که میشه صورتتو بچسبونی بهش و خیره شی به ضریح❤
    التماس دعا...
    زیارت قبول :)
    الهی که ماضیتون تکرارشونده بشه!
    پاسخ:
    عالیه
    محتاجیم ما :)
    ان شاءالله
    زیارت قبول
    التماس دعا
    پاسخ:
    تشکر
    اگه برنگشتید سلام برسونید:)
    پاسخ:
    هنوز چتریم :))
    سلام . روزتون عالی و زیارت قبول .
    هنوز هستید؟ ( چترید به قول خودتون هنوز ؟)

    آقا اون وسط مسطا برای منم دعا کردید؟؟ حاضری زدمااا. نکنه از قلم انداخته باشید منو ;-)

    حال دلتون همیشه خوب و ممنون بابت این پست ... خیلییییی قشنگ بود. بدجور به دل نشست :-)
    پاسخ:
    سلام. تشکر.
    هنوز چتریم :)))) آخراشه دگه

    دعاتون کردم اتفاقأ. دو بار.

    نوش جان :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلی خوش به حالتونه!
    التماس دعا.
    پاسخ:
    به شدت! 
    محتاجم
    به شدت التماس دعا :(
    پاسخ:
    به شدت محتاجیم
    از آقا برات کربلا بخواید. امام رضا خیلی خوب کربلا میده به زائراش. التماس دعا. ان شاءالله اربعین راهیِ کربلا شید.
    پاسخ:
    هرچی خدا بخواد
    من بود را میخواهم. ماضیِ گذشته ی فراموش شونده. چقدر به دلم نشسته بود منتهی نمیدونم چرا من فراموش شده می خوندمش شاید چون خودم همین رو میخوام.

    فک کنم موقع گرفتن عکس حال دلتون، مثل حال چشمای ما موقع خوندن دو پست قبل بود. اگه هنوزم حرم هستین خوشحال میشیم بنویسین. ماهم سعی میکنیم گلگی و بی معرفتی نکنیم و گله ها رو یکجا پیش خودش بگیم.
    پاسخ:
    همینطوره : )

    فکر نکنم دیگه چیزی بنویسم اینجا. تو کانال ولی یه سری ویدئو و ویس گذاشتم :))
    بی نهایت سپاسگزارم از لطف شما :-)

    ان شاءالله این آخراش یه جور خاص تری بهتون بچسبه و حالتون رو عالی کنه .
    پاسخ:
    خواهش میکنم :))

    ان شاءالله
    یادم باشه این موردم به گلگیا اضافه کنم (حالا انگار فردا مشهدم).
    خب من پاک پاکم
    پاسخ:
    ان شاءالله هرچی زودتر


    خدا ر شکر
  • طراحی سایت
  • با سلام وبلاگ خوبی دارید دوست عزیز بنده طراح سایتم اگر دوست دارید من قالب وبلاگتون رو شکیل تر کنم و جذاب تر
    09127371388
    پاسخ:
    مفتی یا صلواتی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی