Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یازده دقیقه به هشت

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ب.ظ


1. هرچی فکر میکنم نمیفهمم، منِ به این داغانی، چرا باید واسه دومین بار، بعدِ حدود هفت ماه، قسمتم شه که بیام مشهد و زیارت؟! خدا جان؟! با منی وجدانأ؟! با پشت سریم نیستی؟! گویا نیستی. خلاصه که دوباره آمدم خدمت امام هشتم، رضا علیه السلام. ولی این بار آمدم که یه سری قول و قرار هم بذارم باهاش. هر بار این درو... نه ببخشید. هر بار این قول و قرار رو با خودم گذاشتم، شکستمش؛ فکر کنم تنها کسی که باهاش بدقولم خودمم. ولی الآن اینجام که به آقا قول بدم. دگه خودش هوامو داشته باشه و منم حواسم باشه که این بار این درو... همون قول و قرار رو نشکنم و آدم شم. دفعه پیش خرس بودم چون :)) امیدوارم آدم شم اینبار.

2. نزدیکیم ها. این چند روز قشنگ چتر شم خانه امام رضا :)) 

3. راستش من بطور پکیجی دعا میکنم همه رو. درسته دعای ما مثل تفنگ ترقه ای فقط صدا داره، ولی خب اگه بخوام به اسم دعا کنم لطف کنید یه حضوری بزنید تا دعاتان کنم. دعا واسه بقیه برمیگرده به خودمان چون :)) پس پذیرای التماس دعاهای پولی و کارتیِ شما هستم :)) هر دعا متناسب با کَرمتان کارت به کارت کنید به این شماره حساب: **************** 

بخت گشایی و قبولی در کنکور و پایان نامه، حداقل 800 تومن، به نیت امام رضا بریزید به حساب :))) 

  • ۹۶/۰۷/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

  • بهارنارنج :)
  • خوش به حالت:)
    پاسخ:
    بله. به شدت.
  • محبوبه شب
  • بح بح ^_^
    التماس دعا مستر یاغی : )))
    پاسخ:
    شما دعای ویژه نیاز دارید :)))) 
    خیلی ممنون. حتما.
  • محبوبه شب
  • دعای ویژه تانم نیازمندیم ^_^
    پس پیش پیش زیارتتون قبول باشه و اینا : ))
    پاسخ:
    خا خا :))
    ان شاءالله که باشه :))
  • شادوَرد __
  • ^_^
    به یک دعای خیلی خیلی ویژه نیازمندیم.
    زیارتتون قبول مشدی معدنچی:)
    پاسخ:
    هنوز پولی از سمت شما واریز نشده خانم :/ :))))))

    چشم. حتما.
    ممنونم
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • منم هرچی فک میکنم دلیلی نمی بینم بعدِ هفت ماه دوباره بری مشهد=/!
    در هرصورت التماس دعا
    پاسخ:
    :)))))
    این صراحت بیانت منو یادِ جوونی های خودم انداخت جوون :)))))
    در هر صورت پولو بریز اول :/ :)))
  • هویجوری :)
  • پست و عکسای هفت ماه پیشتون از حرم خیلی حالم و خوب کرد:)
    پاسخ:
    جدی؟! چه خوب
    قسمت بشه بازم مینویسم حتما
    اون ۸۰۰ تومن رو بر میدارم خودم باهاش یه سفر میرم مشهد برای خودم دعا میکنم:))) خدایا هزینه ی دعا هم زیاد شده:))
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    دعای خودت واسه خودت بدرد نمخوره ک :/ روایت داریم دعای دیگران و علی الخصوص معدنچیان خیلی میگیره :/ خلاصه که هنوز فرصت هست :)))

    محتاجیم :) حتما
  • اسمارتیز :)
  • من ۸۰۰ تا تک تومنی ریختم تو صندوق صدقات:)

    دعا رو بزنید به حسابم:)
    پاسخ:
    پس ننداخت اونو؟ خجالت بکشید خانم :/ :))))

    الساعه :))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • در محضرِ شما درس پس میدیم استاد
    [کلاهش را به نشانهٔ احترام برمی دارد]

    بزا یارانه ها رِ بریزن پولو اونموقع میدم
    پاسخ:
    آره. قیافه ت آشناس. اون ته کلاس میشینی خیلی حرف میزنی همه ش :)))
    [ نگاهی به لیستِ اسامی کلاس می اندازد ]


    باعش :))
    اون بخش آخرش از کیه؟ قال جیمی؟:))
    حالا فعلا دعا کن بعدا خشکه باهات حساب میکنم:))

    ممنون
    پاسخ:
    دقیقأ :)))
    ببینم چی مِشه :)))
  • خونه مادری
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    مخلصیم
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • منظورت اینه که کفشامو شلوار جینمو پالتوم آشنائه دیگه؟
    البته بعلاوهٔ چهارپایه ای که روش میشینم
    پاسخ:
    نه دگه
    شما و بقیه کفش و شلوار جین و پالتو و چارپایه میبینید، من خودِ قیافه ر!
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • صحیح!
    لطفا دعا کنید تهِ خوبی داشته باشیم.
    خوش به سعادتتون.
    لطفا برای همه دعا کنید. برای آرامشِ همه. مسلمونای میانمار رو فراموش نکنید! مدافعین حرم رو هم دعا کنید.
    پاسخ:
    چشم
    برای سلامتی رهبر و سیاست کشورمون و نابود شدن جاسوسامون هم دعا کنید. :/ گفتم جاسوس باز داغ دلم تازه شد :( خداااااا :(
    پاسخ:
    بطور کمپلت دعا میکنم واسه کشور :))
  • شادوَرد __
  • اون اس ام اس آخری بانک واسه من بوداا:)
    ممنون
    پاسخ:
    عه؟ حله پ :))
    کامنتم کو؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نبود چیزی به مولانا!
    عجب...
    عرض کردم زیارت قبول.
    بفرمایید ما رو هم بطلبه.
    حسابمون چند میشه؟
    پاسخ:
    شوما چون 4 درصدی هستی دوبل باید حساب کنی :)))
    شوما لطف کنید منم دعا کنید برار، فقط با یه حساب سرانگشتی من یه دو سه تومنی باید کارت به کارت کنم، برم دنبال وام یا قسط بندی کنیم؟؟ :))
    زیارت قبول.
    پاسخ:
    برید دنبال اختلاس به نظرم :)))))

    ممنون
    :)))))
    چجوری تشخیص دادی؟ والا ما از کارگرای معدن بدتریم بوخودا... 4درصدی کجا بوده؟؟؟؟؟!!!!!!!
    تو بگو بطلبه من دو دوبل واریز کنم. والااا...
    :)


    الهی که همه حاجت روا باشن. زیارت شما هم قبول باشه و چندین باره مشرف بشید.
    لیاقت میخواد. به هر کسی نمیرسه.
    :/
    پاسخ:
    من 4 درصدی ها ر از فرسنگ ها دور تر تشخیص میدم :)))

    ان شاء الله قسمتتون شه.
  • علیـ ـرضـا
  • من مشهدی که از شهر خودم دورم و نمیتونم بیام زیارت ، تو از جای منم زیارت بنما !
    پاسخ:
    باشد :) دعا میکنم یه سرمه ای بنفشی صورتی ای چیزی نصیبت بشه هر چه زودتر :))
    خب تو حرم تشریف دارید به زیارتتون برسید مام دعا کنید. واس چی هی گیر میدید نوشتی نوشتی؟:دی
    پاسخ:
    دلیل نمیشه از کار شما غافل بشم :/
    سلام زیارت قبول. چه جایی یم هستین
    احتمالاً اشاره به من کرده بودن شما جای ما رفتین. ما حاضری زدیم به اسم صدا کنین و البته تر اینکه موقع نماز و زیارت خوندن یادی از ما کنین.
    پاسخ:
    سلام. ممنون. عالی.
    :)))
    باشد :))
    ممنون و لطف میکنید رو به کامنت بالا اضافه کنید
    پاسخ:
    :)))
    سخت نگیرید
    زدین به معدن طلا پس...

    + سوغاتی آوردنم از آدابه سفره، صرفاً جهت یادآوری :دی
    پاسخ:
    اصن عالی


    ما از این رسم ها نداریم :)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عنوانِ بسیار خلاقانه‌ای بود!
    زیارت‌تون قبول و التماس دعای عاقبت بخیری برای همه (:
    پاسخ:
    قابل نداشت
    چشم :)
  • کنت دراکولا
  • خب خوشبحالت.من اوندفعه دعات کردم باید دعام کنی.
    پاسخ:
    کِی دعا کردی؟ :/ :))
    باشه. قابل که نیستم. ولی دعا میکنم.
  • کنت دراکولا
  • مسابقات نمک شو بود.که گفتم من مسافرتم نمیتونم شرکت کنم.:|
    پاک فراموشکار شدی تد!
    پاسخ:
    اها
    فهمیدم
    فشارهای زندگیه دگه دراکولا :/ 
  • آندرومدا :)
  • آندروووومدااااااا آندررررروووووومداااااااااا رممممممم دعاااااااااا کننننننننن عررررررربدههههه
    پاسخ:
    :)))))
    همین کامنتتو میبرم نشون امام میدم خودش از عمق ماجرا مطلع میشه :)))))
    وااای چقدر خوووب:)))
    منم که دعا کنید دیییگه:)))))
    پاسخ:
    حتمأ :))
    کامنت الیکا و جوابش...:))))))))))))))
    همیشه سر سوغاتی بلاهایی سر آدم میاد دیدنی و شنیدنی...
    پاسخ:
    :) والاع
    معثوله ی مهمیه :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی