Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اندر احوالات کفیِ کفشِ آن شیخ

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ
اگه یه روزی، یه جایی، یه جوونِ بلندِ لاغر رو دیدید که از فرط بدبختی تو جوب افتاده و در مرداب سختی های زندگی غوطه وره و به ته خط رسیده، ولی با این وجود تو همون جوب هم یه پاشو انداخته رو اون یکی پاش و لبخند میزنه، اون شخص منم! اصولأ معتقدم دنیا ارزش حرص و جوش و غم و غصه و ماتم ر نداره! مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی بیفته. که واسه من هر چند سال چنین اتفاقی میفته که باعث شه عمیقأ ناراحت و غمگین بشم یا حرصِ عجیب غریبی بخورم. چه غمگین و چه شاد کره ی زمین به دور خودش و خورشید در حال گردشه و این چرخش ها عمر ما رو رقم میزنن؛ عمرِ ما هم ثانیه به ثانیه داره به تهش نزدیک میشه، جوری که نمیدونیم داره به سنمون اضافه میشه یا ازش کم میشه، که در واقع داره کم میشه! ثانیه به ثانیه! این ثانیه ها و زمان هم به کفیِ کفششون نیست تو توی چه حال و هوایی داری گذر عمر میکنی، توقع هم که نداری به احترامت متوقف شه؟! پس تو هم به کفیِ کفشت هم نباشه چه اتفاقات تلخ و حرص در آری واست می افته و کیا چی در موردت میگن و حرف میزنن و خیلی مسائل دیگه که ارزش ناراحتی ندارن! سعی کن وقتی ناراحت شی و غم و حرص بخوری که ارزش سپری شدن عمرت با اون حال رو داشته باشه؛ اگه اینطور نیست غم و حرص نخور که باختی! سنگین هم باختی!

* نصایح الحیات الدنیا، سیرت المعدنچی، بابِ حواله کردن به کفیِ کفش، صفحه ی به درک، بندِ ز غوغای جهان فارغ


* تصویر خودم در نهار خوران
* عزیزم؟! پاییزه! میبینی نارنجی ها ر؟! 
عزیزش: آره عشقم! میبینم نارنجی ها رو ^__^ 
صاحاب هزینه های عزیز: هیچی دیگه! همین. تا همین جاشو بلدم من. بکن تو چشمت نارنجی ها ر ببینم چی بهت میدن هوا به این سردی!  :/  بده اون دستمال کاغذی ر باباع :/
  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۴)

زیادی هم بی خیال بشی خوب نیست ...
پاسخ:
این بیخیالی مد نظر من با چیزی که نظر توعه فرق داره. وگرنه حرفت درسته. ولی منافاتی با حرف من نداره.
عمیقاً حق با شماست
ولی خودآزاری هم بد دردیه که خدا نصیب نکنه
یه وقتایی با مرض الکی غصه خوردن همدست میشن میفتن به جون آدم
پاسخ:
امیدوارم پیش نیاد واسه شما
گردنت درد نگیره اینطوری :دی
پاسخ:
اگه خودت دهن و فکِت درد گرفته اونجوری [ اشاره به عکست ] گردن منم درد میگیره اینجوری :))))
  • 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
  • بیخیالی خیلی خوبه خخ
    پاسخ:
    آره 
  • علیـ ـرضـا
  • یکی از ژشت های خوابیدنت که شدیدا بهش عادت داری ! :|
    - حاجی همه چی رو که دایورت نمیکنن بعضی چیزا اصلا قابلیت دایورت توشون موجود نیست :)))
    پاسخ:
    :))))
    حاجی خیلی چیزا ارزش دایورت شدن دارن که دایورتشون نمیکنیم! خیلی چیزا رو بیخودی گنده میکنیم! منظور منم هموناس.
  • بهارنارنج :)
  • یاد اون اهنگ افتادم...
    میگفت
    اوووووون منم!
    پاسخ:
    نشنیدم
    از ته دلم میگم منم امیدوارم اینطوری بشم ولی اصلاً‌ و ابداً اینطوری نیستم

    بله شما بایدم تو همچین منظره ای عاشق پاییز بشین مام حق داریم که متنفر باشیم.

    چه عزیز تو عزیزی شد. عزیزشون بیاید تا جوون مردم از دست نرفته
    پاسخ:
    ولی بِشید

    :)))) 

    نمیاد ک
    زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
    آنقدر سیر بخند
    که ندانی غم چیست
    پاسخ:
    اح سنت
    بله بله درسته :) الکی غصه نخوریم! :)

    +یاد کتاب مشایخ الشیوخ خودم افتادم. :)
    پاسخ:
    درود بر شما بانوی پاکدامن :)))

    + همونی که از روی کتاب ما کپی کردید؟!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • دقیقا اول راهنمایی بود که تصمیم گرفتم بی‌خیال و شاد بزیَم. حتی لقبم و تکه‌کلامم هم شد. الآن دیگه نیستم ولی دوست داشتم اون بی‌خیالی رو. و شعری که چند وقته گیر دادم بهش:‌| :
    دو شاخه نرگس است ای یار دلبند
    چه خوش عطری درین ایوان پراکند
    اگر صدگونه غم داری چو نرگس
    به روی زندگی لبخند، لبخند
    پاسخ:
    اگه دوست داریدش که دوباره بدستش بیارید.
  • هویجوری :)
  • نمیدونم چرا یاد دراز نشست میوفتم:/
    چه عکاس خوبی:))
    پاسخ:
    :/ خاکی بود خواهرم :/ خاکی :/ نمیشد سرمو بذارم رو خاک ک :/ سرمم دیده نمیشد دگه :/ 
    قابل نداره :))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • کم‌کم دارم تلاش می‌کنم! :)
    پاسخ:
    دم شما گرم پ
  • هویجوری :)
  • خا من که چیزی نگفتم:/ انا تسلیم:))
    پاسخ:
    دگه چی میخواستی بگی؟ بیا تف کن تو صورتم راحت شی خانم بیا دگه لهنتی! چرا واستادی؟! بیا بزن زیر گوشم! بچکون اون ماشه رو لهنتی :/ :)))))) 

  • شادوَرد __
  • به شدت با پست موافقم
    راستی این کتاب گرانبها کجا پیدا میشه بخریم؟ نصایح :))
    پاسخ:
    همانا از بهشتیانید پ
    در تمامی کتاب فروشی ها غیر معتبر و غیر قانونی و زیر زمینی کشور :)))
  • هویجوری :)
  • چه خبرته حاجی؟؟یواش تر! خانواده خوابن..حیف که نمیخوام دستام خونی شه:))
    پاسخ:
    :))))
    عمیقاً موافقم :)
    پاسخ:
    عمیقأ موفق باشید
  • حامد سپهر
  • متاسفانه خیلی وقتا خیلیهامون قبل اینکه غصه و بدبختی و حرص خوردنا بیاد سراغمون خودمون میریم به استقبالش اصلا یه وقتایی اونم مارو بیخیال بشه ما بیخیالش نمیشیم
    دقیقا باید واسه خیلی از ناراحتیهایی که کاری از دستمون بر نمیاد ، تیک دایورت رو فعال کنیم

    ناهار خوران یادش بخیر زمان خدمت با هم خدمتیا رفتیم جای قشنگیه
    نارنجیارو عشق است:))

    چقده لاغری تو پسر !!! وبلاگ نویس باید چاق باشه :))
    پاسخ:
    دقیقأ همین

    خیلی عشق :))

    با این اوصاف پس من وبلاگ نویس نیستم دگه :))))
  • ماهی قرمز
  • بی خیال بودن و خودازاری نکردن خیلی خوبه ، منهم اینطوریم اما در مواقع خاص ؛در یک سری مواقع واقعا کنترل از دستم خارج میشه و اصولا هر کی دور و برم باشه باهاش تندی میکنم البته باز هم در مواقع خاص :/

    نهار خوران :)))
    اولنگ هم برید ,؛
    همون روزی که برف اومد رفتیم اولنگ برف بازی :)
    پاسخ:
    همون مواقع خیلی مهم هستن دیگه. باید تو همون مواقع مواظب باشیم.


    اونم میریم :))
    چه خوب :))
    :)

    +از رو کتاب شما؟ کپی؟ من؟! :) من خیلی وقته کتابام به چاپ رسیده جناب! من قبل تر تر از شما حرفی از کتابم زده بودم :) بعله! :)
    پاسخ:
    وقتی ازتان شکایت کردم و کتابتان توقیف شد میفهمید خانم :/ :))))
    من خیالم راحته. شما هر جایی که دلتون میخواد برید آقا! کتاب های من مدتهاست که چاپ شدن و میشن و خواهند شد. نگرانی ای نیست! بعله! :) شما مراقب چاپ کتاب های خودتون باشید. :)
    پاسخ:
    تو دادگاه میبینمتون خانم :)))))
    میبینمتون مستر معدنچی! :) حتما یه وکیل درست و حسابی بیارید با خودتون جناب. :)
    پاسخ:
    حتمأ خانم
    ولی شما هم بیخودی پول وکیل ندید. چون تهش بازنده ی این پرونده اید :))))
    زیادی مطمئن حرف می زنید جناب! :) من وکیل نمخیوام اصن! من خدارو دارم. :) خدا خودش حواسش به من هست که کسی حقمو نخوره! :) ولی شما حتما وکیل بگیرید که به شدت لازمتون میشه! :)
    پاسخ:
    اووووپس :))))) خا خا پس
    :)
  • آقای دیوار نویس
  • عکسه چه قشنگه :)) یه اسپندی چیزی باید دود کنیم :)
    پاسخ:
    آره داداش :)))) دست بکار شو سریع :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی