Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

12 متر تنهایی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ
بیش از نیمی از تعلقات و امکانات و وابستگی های زندگیِ من، گره خورده به وجود و حضور بقیه؛ و این یعنی اگه بقیه نباشن و تنها باشم، زندگی برام به مراتب خلوت تر و جمع و جور تر و ساده تر از چیزی میشه که الآن هست. اگه بخوام یه آینده ی تنها واسه خودم متصور بشم، قطعأ یه خانه ی ویلاییِ 300 متریِ بالای شهر با امکانات فوق العاده و مدرن مثل تلویزیون چند صد اینچِ چند بعدی و کنسولِ بازیِ PS4 و کف پارکت و دیوار های پر از تابلوهای نقاشی با سبکِ رئالیسم و آشپزخانه ی لوکس با یخچال چند دره ی خفن که توش پر از میوه های نوبرانه و آب میوه های گرون قیمت و یه کِیک خامه ای دست نخورده و ژله ی ترسوی پرتقال و کلی غذای شیکِ گرم و سرد که اسم بعضی هاشونو نمیدونم حتی، قطعأ این خانه و تشکیلات توی آینده ای که بخوام توش تنها باشم جایی نداره؛ توی تخیل و رویا. هر چند اگه تنها هم نباشم حالم بد میشه از این حجم از تشریفات و زرق و برق. آینده ای که بخوام توش تنها باشم، یه آپارتمان جمع و جور سه در چهار متریه؛ بدون آشپزخانه و دستشویی و حمام؛ من تو تنهایی فست فود رو ترجیح میدم؛ پیتزا و سوسیس بندری. دستشویی رو میرم توالت عمومی یا دستشویی پارک یا مسجد. حمام رو هم اگه خیلی وضع و اوضاعم بد شد و داشتم کپک میزدم، میرم حمام عمومی؛ چون من تنها خودم واسه خودم زیاد مهم نیستم! رو هر یکی از چهار تا دیوارِ اتاقم هم پوستر فیلم هایی رو میزنم که قراره ببینم. یه لپ تاپ و یه دسته و اینترنت هم دارم؛ با چند تا کتابِ فوق العاده خوب، ترجیحأ جزء از کل و مردی به نام اوِه و ناطور دشت و 1984 و پیرمردی که از پنجره ...  نت رو هم واسه فیلم و بازی و وبلاگ. یه تلویزیون کوچیک سیاه سفید هم لازمه؛ که دنیا رو با رنگِ واقعیش ببینم؛ سیاه و سفید، خاکستری. کفِ اتاقم رو هم یه فرشِ 12 متریِ خوب میندازم. آدم باید روی یک سطحِ با کیفیت زندگی کنه و بخوابه و بیدار شه؛ من رو زمین میخوابم، نه تخت! حتی اگه تنها باشه. راستش این آینده ی تنها واسم ترسناک نیست، اگه بخوام تنها باشم، این زندگیِ دلخواهِ منه؛ چون منِ تنها زیاد واسم مهم نیست. چیزی که بخواد من رو مهم کنه، یکی دیگه س! منِ تنها تو همون 12 متریِ خلوت و ساده خوشحالم، مگر اینکه یکی باشه که اونقدر واسم مهم باشه که من رو از اون 12 متریِ ساده و خلوت بِکَنه!
  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

خوبه :)
پاسخ:
بله
  • دُچــــ ــــار
  • ژله ی ترسو رو از خودت گفتی؟ خیلی توصیف خوبی بود :)

    یخچال چنددری هم طنزش قشنگ بود
    پاسخ:
    ژله کلا ترسوعه :))

    قابل نداره
    چقدر دوست داشتم متنو:)))
    ولی تنهایی رو دوست ندارم
    شاید همیشه دارم میجنگم برای اینکه بقیه رو کنارم نگه دارم و احتمالا نباید اینکارو بکنم!!
    پاسخ:
    آدما با هم فرق دارن به هر حال
    من عاشق تنهاییم ....
    پاسخ:
    تنهایی هم عاشق شما هست؟!
    چیزی که بخواد من رو مهم کنه، یکی دیگه س!

    جالبناکِ ایده تون برای اینده :)
    پاسخ:
    قابل شما ر نداره
    اگه واقعا کسی نباشه و تنهایی تنها گزینه باشه فکر کنم افسردگی و مرگ خیلی زود میاد سراغ آدم

    بقول یکی از دوستان : آدم به آدم زنده س
    پاسخ:
    بستگی به آدمش داره 
    میدونستین خیلی خوب تصویر سازی کردین؟؟ :)
    من اگه تنها باشم دقیقا همون جایی که شما نمیخوایین رو ترجیح میدم. ولی تصور آینده تنها زیاد هم جذاب نیست حداقل تا 40 سالگی جذاب نیست.
    حموم اومو تو رو خدا بخاطر خودت هم که شده برو معدنچی :|
    "چون منِ تنها زیاد واسم مهم نیست"----> این یعنی خوش به حال اطرافیانتون.
    پاسخ:
    آره :))))
    بله خب. گفتم ک! منم اینو واسه تنهاییم میخوام. شایدم تنها نباشم.

    :))))) وجدانأ واسه چی برم؟! خودم که بدم نمیاد :)))) مسواک هم نمیزنم دیگه حتی :)))) اینا رو واسه بقیه انجام میدم


    خدا حفظم کنه واقعأ
    بابا اعتماد به نفس :)

    نهههههههههههه. مسواک و حداقل نزارین کنار. همه چی به کنار تنهایی دندونتون میپوسه هاااا
    من نمیتونم خودمو بدون مسواک زدن تصور کنم حتی.

    انشالله :)
    پاسخ:
    من بهش میگم نداشتن تعارف با خویش :)))

    بپوسه خانم بپوسه :))) تو اون شرایط واسم مهم نیست :))) دندون میخوام چکار. تهش اینه که گیاهخوار میشم :))))

    ان شاءالله
    "من ترجیح میدم سکوت اختیار کنم."

    پاسخ:
    درود بر شما اصن :)))
    اصلا اون عاشق من بود که منم عاشق خودش کرد ....
    پاسخ:
    اوه گاد
    جالب بود ولی خب به هر حال ما ها تنها نیستم و بالاخره توی زندگیمون اون کَنَندهه پیدا میشه
    پاسخ:
    تا خدا چی بخواد
  • دیوونه ی بارون
  • قلمتون ستودنیه =)
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره :))
    تنهایی خیلی دوست داشتنی تر از بودن با هر کسی هست
    باید اونقدر تو چهار دیواری خودت و خودت موند تا ادمی که ارزش کنده شدن از تنهایی رو داره رو پیدا کرد
    پاسخ:
    دقیقأ
    تنهایی فقط به بودن آدما تو دور و اطراف نیست،ممکنه یکی دور و اطرافش پر از آدم باشه ولی بازم احساس تنهایی کنه!همه ی آدما گاهی این احساس تنهایی رودارن....تنهایی خیلی ناجوره فقط آرامشش خوبه!
    ینی اگه شما شریط و پول این همه امکانات و داشتید،بازهم میرفتید تو یه اتاق سه در چهار متری زندگی میکردید؟؟باورش سخته:)
    پاسخ:
    بله خب. موافقم. اینم یه نوعشه.


    همه چی بستگی به تنها بودن یا نبودن داره.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • النظافة من الایمان!!
    ان شاالله اون یه نفر پیدا میشه که واستون مهم باشه.
    پاسخ:
    :)))))
    ان شاءالله
    حموم نرید خودتون خارش سر و بدن می‌گیرید:/
    آدم تنها چه انگیزه‌ای داره بره تا توالت پارک! پس یادتون باشه نزدیک توالت عمومی خونه بگیرید. گاهی آدم یهو حالش بد میشه طولانی نباید باشه مسیر:/
    تلوزیون سیاه سفیدم فقط ادبی بود وگرنه اضافیه. با نت ببینید:/
    و دیگر هیچ!
    پاسخ:
    به درک :)))) فوقش میرم حمام عمومی دگه

    باشه باشه :)))

    خیلی هم لازمه! سیاه سفید خیلی باحاله!
    من دعا میکنم شما هیچ وقت تنها نشین و البته هرچه زودتر از تنهایی درآیین؟‌ خدایی حمام و دستشویی عمومی؟‌ پیتزا و سوسیس اونم همیشه؟ البته از اونجا که من گربه سیاهمو به دعامم بارون نمیاد خواهشمندم دوستان بیانی این دعا رو بذارن تو اولویت :دی

    نداشتن یه تلویزیون و تخت و پی اس نهایت دل بریدن از 12 تومن پوله درحالیکه یه فرش خوب باکیفیت با اجازه تون کم کم 50 تومنه. گفتم در جریان باشین تو تناقض نیفتین :دی
    پاسخ:
    دوستان دعا کنید :))))

    گفتم که! فرش فرق داره کلأ!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی