Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عکس

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ


روزِ جهانی عکاسی مبارک.

آدم هایی که نوعِ نگاهشون به اتفاقات و موجوداتِ جهان با بقیه متفاوته و میتونن با یه عکس، دنیا رو تکون بدن. خیلی جاها با کارهاشون خندیدیم و خیلی جا ها هم بغض کردیم و باریدیم؛ وقتایی رو هم به آثارشون فکر کردیم و غرقِ در هنرشون شدیم. عکاس ها، انسان های با گذشت و فداکاری هستند. لذت های زندگیشون رو با ما به اشتراک میذارن و خوشحالن. خاطراتی رو میسازن که خودشون، توش نیستن و خوشحالن. عکاس ها خیلی انسان اند.

در مورد عکس هم بگم که از اون آثاری هستش که بعد از دیدنش میبارم. چرا؟! چون هر بار با دیدنش میرم جلو آیینه و یه نگاه به عکس میندازم، یه نگاه به الآنم؛ درحالی که به پهنای صورت اشک میریزم کادر رو ترک میکنم. واقعأ روزگار چه میکنه با ما؟!!! در این حد داغان کننده؟! داریم مگر؟! :))

هنوز یک سالم هم نشده بود. یادش بخیر عمیقأ! خوشبخت ترین موجوداتِ زمین، اونایی هستند که هیچی از هیچیِ این دنیا نمیدونن! بچه ها رو میگم.

  • ۹۶/۰۵/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۲۲)

خدایی خیلی گوگولی بودین! گذر زمان چه میکنه با آدم!
پاسخ:
اصن نابود میکنه
تو بیمارستان عوضت نکردن؟؟:))بچگیت انگار دختر بودی:))
ولی خیلی بانمک بودی:)
یاعلی
پاسخ:
هندی نکن قضیه ر دگه :)))
بله! خیلی بودیم :| :)))
شما چه خوب مناسبت ها رو در نظر دارید ها! :)

موها چتری! D:
پاسخ:
شوما ندارید؟! :))

هییییع
جدا عوض شدیاااا!!!! بچه بودی خوشکل بودی!! ^__*
پاسخ:
اصن زیر و رو شدم
پیر شدی جیمی
پیر شدی ):
پاسخ:
امان از روزگار
چه عکس خوووبی:))

امیدوارم تا چندسال آینده کلمه " عکاس " کنار اسمم قرار بگیره و بتونم روز عکاس رو روز خودمم بدونم:)))
پاسخ:
عالی!

خیلی عالی!!
  • بهارنارنج :)
  • :)))))
    اخی...
    پاسخ:
    خیلی
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • نشانِ کیوتِ اعظم به شما اهدا می شود


    چقد گوگولیِ
    پاسخ:
    :)))

    به شدت
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم بچگی هام خیلی بامزه و دوست داشتنی بودم:|
    زمان چه میکنه با ما:(
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم بچگی هام خیلی بامزه و دوست داشتنی بودم:|
    زمان چه میکنه با ما:(
    پاسخ:
    ابراز همدردی می نمایم
    بچه ها فرشته ان ما ییم ک سعی میکنیم بال هاشونو پچینیم
    سپاس!!
    پاسخ:
    بله
    این بچه اگه میدونسته قراره یه مدت خرس گریزلی باشه و الانم معدنچی از قیافه دخترونه اش خجالت میکشیده. :)
    پاسخ:
    :| :)))))
    حالا که نمیکشه
    لپ خودتونو بکشید و با صدای دخترونه بگید گوگولی خاله :|
    پاسخ:
    بدنم مور مور شد
    شخصیتت به عکست میخوره :))
    شخصیتت به عکست میخوره :))
    پاسخ:
    خا خدا ر شکر :)))
    :)))) این همه تغییرات 180 درجه تغییر کردین الکی مثلا من دیدم الان چه شکلی هستین :/ از همون اولم زیادی بلند بودین از خم شدنتون واسه اینکه تو کادر بیافتین معلوم :)) خدایی چطوری انقد عکساتون کیفیت دارن من عکسای بچگیم داغونند شانس نداشتیم که
    پاسخ:
    :))))
    از کودکی بلند بودیم
    دگه دگه :))
    شبیه دخترا بودین :دی
    الان من عکس بچگیامو بذارم ملت فکر میکنن عکس داداشمو گذاشتم :))
    پاسخ:
    گویا :|
    :)))
    وای تد خودتی واقعا؟ چه چهره ی بامزه دخترونه ای داشتی. چه موهای چتری و صافی.
    پاسخ:
    شواهد و اسنادِ تاریخی اینو میگن :| 
    حالا همه هم میگن :| :)))
    روزشون مبارک باشه. غرق هنر شدنو واقعاً قبول دارم ولی میخواستم بگم برای ما شادی خاصی به اشتراک نذاشتن که یهو یادم افتاد اگ عکسها نبودن چی میشد. دمشون گرم

    حالا ببینین الان فاز غم دارین فردا روز همین عکسو به عقدس و رویا و غیرهم نشون میدین میگین ببین چقد گوگولی و ناز بودم :دی
    والا اون زمونای ما بود که بچه ها خوش بودن و ایضاً ما بودیم که گذشت زمان اذیتمون میکنه الان بچه هام مثل ما دنیا بزرگشون کرده
    پاسخ:
    دمشان گرم :))

    مهم الانه خانم! الآن :)))
    ۸۷ درصدِ کامنت‌ها گفتن شبیه به دخترا بودین!
    اونوقت قبلاً من که گفتم خشمگین شدین :|
    ولی خیلی اگوری پگوری بودین :)))

    یه حقیقت هم وجود داره مبنی بر اینکه بچه‌هایی که در کودکی تپل و گوگولی هستن بزرگ که بشن شبیه به چوب‌شور میشن! :|
    پاسخ:
    :#
    بله!

    :|₹
    من الان چند باره میام اینجا و خبری از تد نیست. اینجا چی شده ؟ الان قالب وبلاگ عوض شده یا نویسنده هم عوض شده یا چی ؟ یکی منو روشن کنه
    پاسخ:
    صاحب وبلاگ تغییر نکرده ک :))
    حالا نگا ://
    جوابِ همه چه مهربانانه هست کلی لبخند داره مالِ من چرا اینطوریه؟! ://
    خب شبیه به دختر بودین! گوگولی و اگوری! تقصیرِ من چیه؟! :|

    موردِ آخر رو هم راجع به خودم بدجور صادقه! :|| مامانم میگه زمانِ تولد ۳ کیلو و ۸۵۰ گرم وزن داشتم :|| الان در افق محو شدگانیم :||
    پاسخ:
    همیجوری حال کردم اونجوری جواب بدم :| :)))

    خدا زیادتان کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی