Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ایوانکا ترامپ؛ یک مادر

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ق.ظ


+ قبلأ تو کانال بهش اشاره کردم، ولی واقعأ حیفم اومد اینجا درموردش بحث نشه!

ایوانکا ماری ترامپ رو احتمالأ همه تون میشناسید! دخترِ دونالد ترامپ رئیس جمهورِ امریکا! تاجر، نویسنده، مدیر و در گذشته مانکن! و درحالِ حاضر در کنارِ فعالیت های مهمی که داره، یه جورایی بانوی اولِ کاخ سفید و یه جورایی مشاورِ دستِ راستِ دونالد ترامپ هستش! حالا اینا رو داشته باشید، ایوانکا 35 سالشه و درحالِ حاضر 3 تا بچه ی اکوری پکور داره که میبینید تو تصویر! حالا بحثِ من میدونید چیه؟! بحثِ من اینه چطوری میشه یه دختر خانمی که متولد 1981 هستش و در سالِ 2009 ازدواج میکنه، و با وجودِ مدیریت، تجارت، نویسندگی، دستیار و مشاور رئیس جمهوری و در گذشته مانکن بودن، میتونه 3 تا بچه به دنیا بیاره و لطمه ای به پیشرفت و فعالیت های مهمش وارد نشه، اونوقت یه سری خانم تو سیاره ی چُغالجوز [ یه جای دور ] هستند که از 24 ساعت، 25 ساعتش رو بیکار و مشغولِ دورِ همی و مهمانی های فامیلی و غیرِ فامیلی، کلاس های موسیقی و طراحی و آواز و ایروبیک و غنی سازیِ اورانیوم و هزارتا کلاسِ دیگه که در واقع اصلأ هم بد نیستند، ولی توجیه و بهانه ای میشن واسه مادر نشدن و بچه دار نشدن! جالب اینجاس تو کشور مدرنی مثلِ امریکا، خانواده های ثروتمند و طبقه بالا، تعداد فرزندان هاشون معمولا خیلی زیاده! بطورِ مثال خودِ دونالد ترامپ 5 تا بچه داره! اونها معتقدن بچه تأثیرِ مهمی تو روندِ ثروتمند شدن و موفقیت داره، چیزی که تو اسلام ازش به عنوان رزق و روزی اسم برده شده و به ارتباطِ مستقیمِ فرزند و رزق و روزی اشاره شده، ولی تو ایران اینطور نیست! خانواده های ثروتمند معمولأ تک فرزندی یا که هیچ فرزندی و سگ و گربه فرزندی هستند! خانواده های سطحِ پایین هم که با توجه به مشکلاتِ مالی ای که دارند، دیگه مثلِ سابق به طرفِ فرزند آوری نمیرن، چون میترسن از عهده اش بر نیان! 

حالا واقعأ باید ریشه ی این اتفاق رو پیدا کرد که اونایی که ادعای مدرن و بروز بودن دارن، و یه جورایی کاملأ امریکایی زندگی میکنند و تمامِ زندگی و لایف استایلشون، بر مبنای امریکایی زیستن شکل گرفته، تا به معقوله ی فرزند آوری و از اون مهم تر، مادر شدن که میرسن، بهم خوردن استایل و فرمِ بدن و کار و مشغله و فعالیت های حاشیه ای و غیر حاشیه ای رو بهانه میکنن و ترجیح میدن یا اصلأ بچه نداشته باشن یا یکی داشته باشن یا سگ و گربه رو جایگزینِ بچه کنند! این سبک از زندگی، تناقض داره با چیزی که دارن اداش رو در میارن! لااقل اگه ادا در میارین، کامل در بیارین! نه گزینشی و سلیقه ای! پیشنهادم اینه یا کلأ سبکِ زندگیت رو تغییر بده و دنبالِ دلایل و توجیهاتِ منطقی تری باش یا بطورِ کلی یه سبکِ زندگیِ جدید واسه خودت طراحی کن و ادعای مدرن و امریکایی زندگی کردن نداشته باش!

 با تشکر! 

  • ۹۶/۰۳/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۴۷)

جالب بود!
پیچیده‌ست مقوله‌ی فرزندآوری و پروری!
پاسخ:
و مهم!
البته بانوی اول امریکا قاعدتا بچه هاش پرستار دارن و خودش بزرگشون نمیکنه که بخواد لطمه ای به کارش و اینا وارد بشه:)


پاسخ:
عخخخیی! اینجا پول ندارن پرستار بگیرن واسه بچه هاشون :/
چه حرفیه خانم! مهم اینه پذیرفته که مادر شه! اونم 3 بار! و داره همزمان به همه کارهاش میرسه! حالا اینجا بانوی اولِ امریکا ک نیستن :)) اونا چرا؟!!
  • نــاریــن عـآبی :)
  • اخی :((( تد به فکر مادران ایندست :/ اقا بهضیها نمیتونن خببببب
    پاسخ:
    چه کنم دیگر؟ :((
    دلیلِ منطقی بیارن خب! به من چه!
    اون سگ و گریه بشه فرزندشون که من میزنم له اشون میکنم. (همین قد خشن)
    طوری که زیرآب دخترعموم رو پیش بابام زدم و عکس پروفایلش که سگ چندمیلیونیش رو بغل کرده بود رو نشونش دادم جو دادم و یکم دلم خنک شد :))
    دوم سر بچه نیاوردن هم فازشون واقعا معلوم نیست بابا دوتا بچه اس خب، امکاناتشو داری بیار، صبر میکنن صبر میکنن چهل چهل و پنج سالگی به فکر بچه میافتن و با این فاصله سنی زمینه مشکلات اجتماعی رو هم فراهم میکنن.

    پاسخ:
    خیلی خشن :)))

    فازِ مجهولی دارن
    ولی این جمله درست نیست که اگه ادا در میارین، کامل در بیارین. چون آدم ار هر فرهنگ و کشور و حتی آدمی، رفتاری رو که دوست داره و به نظرش خوبه(جدای از اینکه واقعا درست هست یا نه) رو بر می‌گزینه و تلاش می‌کنه توی زندگی خودش هم پیاده کنه. حالا اینکه از بخش زیادی از لایف استایل آمریکایی خوشش میاد و به اصطلاح اداش رو در میاره، دلیل نمیشه بخواد ادای بقیه‌ش رو هم در بیاره!

    اون قسمتی که خانواده‌ی سطح پایین طرف فرزندآوری نمیرن رو هم زیاد قبول ندارم. لااقل چیزی که من دیدم برعکسه تا حدودی.
    پاسخ:
    من دارم چیزی که به نظرم درسته رو میگم! اگه ادعای امریکایی زندگی کردن داره باید پایبند به همه مسائلش باشه! حالا بحثِ من این نبود حالا! اصلِ کاری یه چیز دیگه س!

    خانواده های سطح پایین دیگه مثلِ سابق سمتش نمیرن! اینو آمار میگه!  [ کامل تر کردم جمله رو تو پست ]
    ://
    خو پذیرفته که مادر بشه ولی خودش که بزرگش نمیکنه؛بچه بدبختیش به دنیا اوردنش که نیست بزرگ کردنشه.من اصلا به صدای ونگ و وونگ بچه فکر میکنم سرم درد میگیره://
    خو دوست ندارن حتما باید بانوی اول امریکا باشن مگه؟ یه عده هم کور تقلیدی هستن اونا جدا هستن:)
    پاسخ:
    حالا شما 24 ساعته تو زندگیِ ایوانکا ترامپ هستی و میدونی اصلأ بزرگ و تربیتشون نمیکنه حتمأ :/

  • نــاریــن عـآبی :)
  • خب بچه خرج داره ! اعصاب میخواد ، وقت میخواد ، ( البته اونایی که هم وقت دارن هم خرج باید بیارن چه معنی داره اصن :/) ولی خب کلا ایران داره به سوی تنهایی ادم ها میره ، روزی میرسه که باید از بچه هامون بخاطر اینکه عمو عمه و خاله و دایی ندارن معذرت خواهی کنیم :)
    پاسخ:
    الآن موافقی یا مخالف تهش؟ :|
    نه ولی دارم از نظر بانوی اول امریکا بودن بهش نگاه میکنم با اون همه کار؛ اینجا معلم هامون بچه های کوچیکشون پرستار دارن دیگه چه برسه به ایوانکا :)))
    حالا تو به اعصابت مسلط باش:))

    پاسخ:
    الآن وجدانأ موضعت چی بود آخرش؟ :|| منظورِ اصلیِ من از مادر بودن رو متوجه نمیشی! من میگم هرچی هم که نباشه ایوانکا ترامپ پذیرفته 3 بار مادر شه! و نمیتونی قاطعانه بگی کوتاهی میکنه تو مادر بودنش!
    می‌دونم، می‌دونم!
    نظر من اینه که اصلا همون بهتر که بعضی افراد به بچه‌دار شدن فکر نکنن:/ کسی باید مادر شه که دغدغه‌ی مادری داشته‌باشه، الکی که نیست! :)
    پاسخ:
    خب بحثِ منم همون دغدغه س : )
    موضعم اینه که به عنوان فرزند یه خانواده پرجمعیت میدونم بزرگ کردن بچه سختی ها و مسئولیت های زیادی داره و صرفا متولد کردن یک بچه به معنی مادر شدن نیست.من اصلا نمیگم کوتاهی میکنه ولی میگم اکثریت مادرها که پرستار نمیگیرن برای بچه هاشون(بیشتر اونهایی که شاغلن و بچه کوچیک دارن) و باید خودشون سختی های بزرگ کردنش رو تحمل کنن شاید یکی از دلایل فرار از بچه دار شدن همین باشه و گاها هم مشکلات مالی.
    ولی چند فرزندی هم خوبی های خودشو داره یکیش برادر و خواهر داشتن  یا عمه و خاله و ... داشتن.
    تد وجدانا بازم منظورم متوجه نشی میام میزنمت:))
    پاسخ:
    من همه ی اینا رو میدونم! ولی خیلیا دغدغه ی این مسائل رو ندارن اصلأ! واسشون مهم نیست اصلأ! 

    من نمیتونم حرفی که میزنی رو درک کنم به هر حال هر کسی که قبول میکنه مادر یا پدر بشه قاعدتا دغدغه ی خوب بزرگ کردنش رو هم داره حالا مقدار این دغدغه متفاوته ولی به نظرم نمیشه که نباشه.فکر میکنم این یه امر کاملا فطری باشه.
    پاسخ:
    :))
    میگم کلأ بچه دار شدن واسشون مهم نیست که بخوان دغدغه شو داشته باشن! 
    ها اون بالش:)))
    نمیدونم تا حالا از نگاه اونا دقیق بهش نگاه نکردم ولی قاعدتا اونها هم یه سری دلایل دارن که از چشمان تیزبین خرس گریزلی دور مونده.:))
    پاسخ:
    :||
    مسعود فراستی وار اومدی که مخالف باشیا فقط :))))
    چه کامت های انتقادی و چالشی ای. ..
    پاسخ:
    لطف دارن دوستان :))
    ۱ بار دیگه هم پستت رو خوندم و بازم همون برداشتی رو کردم که اولین بار که خوندم کردم:))
    یحتمل شاید خودتم منظورت یه چیز دیگه بوده:)))
    مخالف نیستم ولی دید تو رو هم کاملا درست نمی بینم:)
    یاعلی
    پاسخ:
    یا حق :))
    اینجام یه زمانی اینجوری بود،بعد دیدن جمعیت زیاد شد
    هی گفتن فرزند کمتر زندگی بهتر
    الانم دیگه هر چی میگن نمیشه مثل گذشته
    من قبول دارم حرفاتونو،ولی تا بیان باز
    فرهنگش رو رواج بدن،متاسفانه خیلی
    زمان ااز دست دادیم
    پاسخ:
    متأسفانه
  • مجتبی مطوری
  • خیلی جالب بود(:
    یکی هم تو فامیلمون هست دقیقا اینجوریه هروقت بهش میگی چرا بچه دار نمیشی میگه بچه استایلم رو خراب میکنه اندامم بهم میرزهD:
    نه اینکه فک میکنه جنیفر لوپزه دلش نمیخواد استایلش بهم بخوره
    پاسخ:
    طفلک :))))
    قبول دارم که تو ایران لایف استایل بهم ریخته،و خیلیا با این که شرایط خوبی دارن تمایلی به صاحب فرزند شدن ندارن...تو رزاقیت خدا شکی نیست ولی فک نمیکنم که این خانم به امید خدا بچه هاشو بدنیا آورده باشه،البته جسارت نمیکنم مطمئنا ایشون هم خدا رو قبول دارن ...،دختر رئیس جمهور دیگه دغدغه ی اینو نداره که بچش کم خونی بگیره یا سو تغذیه داشته باشه،به فکر روند رشدش نیست،مطمئنا اون بچه ها تک تک لحظاتشون برنامه ریزی شدست،خب کسی که تو سطح متوسط یا ضعیف جامعست هم دوس داره بهترین شرایط واسه بچش فراهم باشه... کسی که شکمشو به زور سیر میکنه یکی دیگه رو بدنیا بیاره که چی اونم مثل خودش بشه:/ ..کی بدش میاد بچه ها از سر و کولش برن بالا و در آینده کلی نوه داشته باشه؟یه چیزی ام هستااا من احساس میکنم الان واقعا کسایی که لیاقت مادر یا پدر شدن و داشته باشن خیلی کم شدن...الان توقعا رفته بالا،زندگی تشریفاتی شده،در نتیجه بی پولی و اینا که آخرشم ختم میشه به بی اعصابی و بد خلقی و سر همه تو گوشی و ازین حرفا که میگن ما که اعصاب خودمونم نداریم بچه میخوایم چیکار،به قول مامانم معنویت کم شده،طرف خودش نمیتونه سالم زندگی کنه،معلوم نیست دو ماه دیگه سر خونه زندگیش هست یا نع بچه میخواد چیکار اخه..تازه بچه ها هم شیطون تر شدن،از هیچکس حساب نمیبرن که...این نظر الان من بود نمیدونم بعدا چقدر میخواد عوض بشه:/
    +راستش اولش فک کردم میخوای در مورد حج رفتن ترامپ پست بزاری:))
    پاسخ:
    اونا واقعأ به این اصل که بچه ی بیشتر موفقیت میاره اعتقاد دارن! حالا من نمیگم حتمأ بحث معنویه! ولی اونجا رسم اینجوریه!
    بحثِ من درموردِ سطحِ بالا و ثروتمندِ جامعه بود بیشتر! اونایی که ادعای مدرن و امریکایی زندگی دارن!

    + اونو هم گذاشته بودم ولی حذف کردم قبلا :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چند روزی هست غر میزنم، چرا ما فقط دوتا بچه ایم؟! اینجوری حوصلمون سر میره!! هیجان زندگی هم کمتره!!!

    پاسخ:
    والاع! مسئولین رسیدگی کنن :)))
    بچه فقط چهار تا اونم جفت باشن عالی میشه ^_^
    پاسخ:
    ان شاءالله :))))
    اووووف تف به ریا بازم سر سجاده و اینا .....
    قبول باشه : )
    پاسخ:
    سجاده :)))) این حرفا به ما نمیاد :)))
    قبول حق :))
    هوم میدونم :/
    پاسخ:
    :| از کجا؟
    دگه دگه...
    هیچ وقت یه مشهدی رو دست کم نگیرید آقا : ))
    پاسخ:
    :|
  • گلبول سفید
  • منم خیلى دلم میخواست مادر بشم، ولى چه کنم که مشکلات شغلى و فیزیکى اجازه نمیده. :))
    پاسخ:
    بله بله
    درکت میکنم
    ها 
    من به سبک جلبکی زندگی کرده و ما را چه به آمریکا اصن :/ 
    سگ و گربه رو هم قبول ندارم :| 
    ونگ بچه هم که اصن 😑 اوه اوه بدبختیاش 😑 کاری به فعالیت هام مدارم خودم حوصله اش و ندارم 😂😂 
    خوش بحال این خانم به ما چه حاالا :/ او بانو اول آمریکاس ما بانو اول زندگی خودمونم نیستیم 😂😂😂😂😂 
    پاسخ:
    و من الله توفیق :)
    از اونجایی ک بسیار بسیار حسود هم هستم به مامانمم گفتم اگه یه بچه دگ بخواد بیاره خودم میکشمش 😐 
    پاسخ:
    این سطح از خشونت قابل هضم نیست!
    اتفاقا ترس من دو چیزه ، یک جنگ و دوم اینکه روزی فرزندم ازم بپرسه اصلا چرا منو به دنیا اوردین اونم تو این مملکت . حالا دومی رو باز میزنم تو برجکش ولی اولی فوبیای خودمه. دخترداییم میگه باید بچه زیاد بیارین تا خدای نکرده اگه جنگی شد بره دفاع کنه از مملکت. خداییش این شد دلیل؟! که به فتوای مرجع و رهبر و ‌... من بچه دار شم که جبهه و خاکریزها پر شه؟! اصلا اون بچه این هدف جزو آرمانهاشه . رفاه زندگی خیلی شرطه . ضمن اینکه توی ایران دیدم برادری که ارث پدر و سرمایه ی یکسانی داشتن یکی تعداد فرزندانش بیشتر یکی کمتر. نتیجه ! یکی فرزندان با حقوق کارمندی در رفاه و اونیکه بیشتر بودن با همون حقوق کارمندی هشتشوون گرو نه شونه . چون ارث یکسانی بهشون نرسیده. مثل تقسیم یه نون بین سه نفر و همون نون بین هشت نفر. لامصب تهه دل رو هم نمیگیره 😃😃😃
    پاسخ:
    خداییش دلایلتون خیلی غیر منطقی بود :| خودتون قانع میشید؟
    پست جالبی بود. و البته این به توانایی افراد برمیگرده! یکی میتونه همه چیزو باهم داشته باشه و هم در کار موفق باشه هم در زندگی! ولی یکی نمیتونه...تفاوتای فردی رو نباید نادیده گرفت... مثل این میمونه که یه دختری بلده یه غذایی(بر فرض مثال زرشک پلو با مرغ) درسته کنه و یکی نه... یا یکی پلو رو همیشه خوب درست می کنه و اون یکی شفته! البته اینکه یه گروه بزرگی از خانوم ها به دلایل مسخره ای مثل هیکلم به هم میخوره و الخ بخوان مادر نشن واقعا جای تاسف داره :/

    :: اون سگ و گربه فرزندی ... ای ای ای... فقط میتونم بگم خاک بر سر بودن شاخ و دم نداره :| تازه شما نمی دونین یه وقتایی لب ساحل چه بساطی درست می کنن... یه روز یه دختره همچین قربون صدقه سگش می رفت و داشت با حوله اش خشکش می کرد که مادربزرگ جان فکر کرد داره یه بچه رو تر و خشک میکنه! وقتی بش گفتیم بچه نیست سگه... آقا بیخیال...ولی خیلی خندیدیم :دی
    پاسخ:
    مشکل اینجاست کلأ از ریشه با بچه مشکل دارن!
    :: استغفرالله :))))
    مختصر و مفید باید بگم که موافقم. :)
    پاسخ:
    تشکر
  • آندرومدا :)
  • اون دختره و پسره خیلی با اقتدار دارن میان پایین :/ 
    پاسخ:
    اقتدار هم داره دیگه
    باهات موافق نیستم! :)
    بچه رو اگه نتونی آینده‌شو تامین کنی نباید بیاری!
    الان ما رو ببین...
    من و داداشم که بی‌کاریم، آبجی کوچیکه هم که کوچیکه فعلا...
    من اگه جای بابام بودم پشیمون بودم از بچه دار شدن! :))
    پاسخ:
    اختیار داری.
    ولی آینده ی بچه رو خانواده تأمین نمیکنه! خانواده فقط بسترش رو فراهم میکنه! خودِ بچه باید به فکرِ آینده ش باشه! اینجوری که میگی نسلِ بشریت منقرض میشه! خیلی بد بینانه س! حالا روحانی قول داده سالانه 950 هزار تا شغل ایجاد کنه دیگه :))) خیالت تخت 
    بچه هه رو ها 
    مامانم که نه
    حالا دیگه قابل هضم میشه ^_^
    پاسخ:
    نح! کلأ قابل هضم نیست!
    No Body@ 
    من وقتی داداشم بدنیا اومد در حد توانم(توانِ یه بچه‌ی سه ساله دیگه!) سعی کردم تو خونه راهش ندم!:دی
    یه ذره هم که بزرگتر شدم دقیقا همین جمله‌ی شما رو به همه می‌گفتم! هرکس می‌پرسید دیگه خواهر یا برادر دوست نداری؟ می‌گفتم خودم می‌کشمش! 
    ولی چند وقته فهمیدم اشتباه می‌کردم. خیلی حال میده خواهر و برادر داشتن، زیاد :))
    ما 4 تا بچه ایم و به عقیده من کمه :)))))))))))
    مادر بودن خیلی شیرینه :))
    ادم اگه بخواد میتونه به همه نقاط زندگیش رسیدگی کنه :)
    پاسخ:
    حرفِ منم همینه
    شما تک بعدی نگاه میکنی به این قضیه فقط بچه اوردن نیست بزرگ کزدنُ تامین ایندهُ اینا همه هست، اگه نتونی به بچه ات برسی و ساپورتش کنی از همه لحاض چه فایده ازین بچه اوردن یکی دیگم بدبخت کنی با خودت!!
    پاسخ:
    اتفاقأ خیلی جامع نگاه کردم! من دارم میگم طرف هم پول داره، هم رفاه داره، همه چیزش اوکی ولی به بهانه های غیر منطقی تن نمیده به مادر شدن! خیلیا هم شاغلن هم پست و مقامِ بالایی دارن ولی مادر هم هستن! مثالِ ایوانکا ترامپ رو واسه همین آوردم! 
    خیلیا نمیخوان که مادر شن! حالا بعضیا کلأ واسشون مهم نیست، یه سری هم ترس دارن که نتونن بهش برسن! ولی اگه آدم بخواد هرکاری رو میتونه انجام بده! 
    + و اینکه منظورِ من تو این پست خانواده های ثروتمند بودن بیشتر که دغدغه ی مالی و رفاهی ندارن! 
  • مهــ ـــسا
  • با نظرت موافقم البته اکه فقط دغدغه مادر شدن رو در نظر بگیریم.ولی  تربیت و مسائل مالی و ... هم مهم هستن.
    در جواب اونایی که میگن بچه هاش پرستار دارن،مگه خود نه ماه حاملگی آسونه؟همون نه ماه به اندازه بزرگ کردن بچه سخته.
    به نظر من فقط کافیه بچه رو خوب تربیت کنی ساپورت مالی و تامین شغل و اینا رو نمیشه اصلا تضمین کرد.
    پاسخ:
    منم تو پست گفتم که منظورم خانواده های ثروتمند هستن بیشتر! 

    والا به قرآن! انگار اون 9 ماه رو بچه تو شکمِ پرستار بوده :)))

    حرفِ منم همینه!
    اون پسر پایینیه شبیه بابابزرگشه :)))))))))
    پاسخ:
    بدبخت :))))
    از همه اینا گذشته دوست دارم بدونم این سه ترامپک (!) چه احساسی دارن وقتی پدربزرگشون یه رییس جمهوریه که همه دنیا بهش میگن دیوانه؟!
    پاسخ:
    اینبار که مسیرم خورد کاخ سفید اگه دیدمشون میپرسم :)))
    اونییم که بغلِ مامانشه عمقِ فاجعه(اینکه ترامپ بابابزرگشه) رو فهمیده :)))

    تو چشماش هق هق هق موج میزنه اصن :)))

    از قیافش معلومه از خیلی چیزا خبر داره که اون دوتایِ دیگه خبر ندارن :)))))
    پاسخ:
    چه ریشه یابی ای میکنید حالا :))
    حوصله ام سر رفته!از سرِ بیحوصلگی دارم بررسیشون میکنم :)))

    زیست جلوم بازه ها,ولی حسش نیس متاسفانه...هق هق هق
    پاسخ:
    واقعأ هق هق هق
    بعله...عمیقا هق هق هق
    پاسخ:
    :)))
    به همون اندازه ای که تک فرزندی بده،فاصله سنی زیاد بین بچه ها هم بده:)
    پاسخ:
    موافقم!
    + راستی! بالاخره یه عکسِ درست درمان گذاشتی :))))
    یکی از فانتزی های من اینه که یه پست بذارید که من باهاش مخالف باشم! بعد بیام بگم خیر سناتور من با شما مخالفم! بعد کلی توضیح بدم و دلایلِ خودم رو بیارم... شما هم بگید نح! اشتباه فکر میکنید و از این بحثا!
    :)
    پاسخ:
    :))))
    داغش به دلِ منم مانده :)))))
    @آرزو
    مادر دیگه سه سالم نیست که :/ گنده شدم مادر
    حالا ترامپ که سه تا زن داشته از هر گلی چمنی چیده هیچی، شما بگو منِ نوعی چرا و به چه انگیزه ای باید سه تا نه، یدونه حتی، بچه داشته باشم؟
    به جز «بچه نمک زندگیه» و «عصای پیریه» و «خانواده تون مستحکم میشه».
    پاسخ:
    حالا ترامپ سه تا داشته :| شوهرِ ایوانکا هم سه تا داشته؟ :| من رسمِ کلی رو گفتم.
    نگاهِ شخصیِ من به بچه، به عنوانِ امید و عشق و انگیزه به زندگیه! و اینکه یه خانواده بتونه بچه هایی تربیت کنه که بتونن به جامعه و یا حداقل خودشون یه خدمت و کمکِ بزرگی کنن! اینکه بچه هایی تربیت شن که بتونن بعدها باعثِ افتخار و سربلندیم شن! یه جور یادگاری که باعث شه بعد از خودم خدابیامرز به روحم بگن :))) دلیل و انگیزه زیاده ولی نگاه و دیدگاهِ من و شما متفاوت میتونه باشه! کما اینکه من به اون سه تا دلیلِ تهِ کامنتت هم اعتقاد دارم به شدت!
    نکته مهمی که یادم رفت:
    بانوی اول کاخ سفید به همسر رییس جمهور میگن، نه هر فامیل مونثی که هر جا رییس جمهور میره دنبالش هست :دی
    flotus  یا first lady of the united states رو سرچ کنید. نتیجه ملانیا ترامپه، نه ایوانکا.
    پاسخ:
    :)))))
    میدونم به همسر اول رئیس جمهور میگن بابا! ولی در اصل ایوانکا عه! ملانیا بیشتر فورمالیته س و رو کاغذ! نمیدونم چجوری منظورمو برسونم :| نقش و وظیفه و اهمیتِ ایوانکا درحالِ حاضر بیشتر نزدیک به بانوی اوله! ملانیا فقط همسرِ ترامپه :| :)) در عمل ایوانکا بانوی اوله :))))
    حالا نیگا چجور حاشیه گرایی میکنی :/
    سه تا زیاد نیست خب، با توجه به اینکه میانگین کل آمریکا 2/4 هست، گل خاصی هم به سرشون نزده ن.

    والا من انقدر این چند وقت دیتای نادرست تصحیح کرده م دستم عادت کرده اطلاعات غلط می بینم می پرم تصحیح کنم:دی
    ایوانکا زیاد در کنار پدرش دیده میشه ولی وظایف بانوی اولی نداره. وظایفشون رو هم چون میدونید و من براتون لینک هم بدم نمی خونید چون از اولم منظورتون همین بوده، دیگه ذکر نمی کنم:دی
    پاسخ:
    عرفأ غلط بود چیزی که گفتم! ولی منظورمو درست رسوندم! بانوی اول از لحاظِ تأثیر گذاری و برش تو تصمیماتِ ترامپ منظورم بود که ایوانکا خیلی بیشتر بانوی اوله و خیلی فراتر از فقط دیده شدن کنارِ پدرش :)) ولی خب درسته! عرفأ ملانیا بانوی اوله! ولی کلأ ترامپ چیزی حسابش نمیکنه :))) اکثرِ مشاوره های مهم رو ایوانکا میده بهش همونجور که میدونید و اینا!

    و اینکه بلاگ مدیونِ از خودگذشتگی های علمی و دیتاییِ شماست :| :))
  • دوشیزه نیکلی
  • قبول دارم حرفاتونو من اینستاشونو دنبال میکنم  واقعا اون حس مادری و مسئولیت پذیری نشون میده حتی خود ترامپ همیجور خیلی از نوه هاش عک و کلیپ میذاره کِ بعضیا پای جلب توجه عموم مردم میگن هست
    پاسخ:
    بعضیا حرف زیاد میگن : ) عکسِ نوه ها رو گذاشتن چجور جلبِ توجهی میتونه داشته باشه؟! ترامپ دیوانه هست، ولی دیوانه ها هم ویژگی های خوب دارن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی