Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

حاصلِ آخرین درگیریِ قلب و مغزِ من

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ق.ظ


اونا رو پول هاشون به هم نزدیک کرد، ما رو باور هامون...

+ خیلیا بهش میگن تهاجم فرهنگی! ولی من باهاش به فکر فرو میرم و غرق میشم. 

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۴۰)

الان هندزفریم دم دست نیست :(
پاسخ:
هق هق هق
همون بهتر که غرقش شین، نزدیکی باورها ماندگارتره :)
پاسخ:
الآن دمِ دستتون رسید؟ 

+ التماس دعا :))) نماز شب میخونید مثلِ من :))))))))
خدای نکرده خفه نشید یه وخ...
پاسخ:
خرس ها هیچ وقت خفه نمیشن!

+ شما هم نماز شب خون شدید :))))))
+ نح روزه بگیر شدیم :| : )))
پاسخ:
اوهوع :))) ریا نشه حالا :))
التماس دعای فراووووون جناب تد : ))))))
پاسخ:
اسمتون رفت تو نوبت :))))
نه یعنی جا مونده اتاق داداشم :(( همچنان هق هق 

+ چشم دعا میکنم. البته شمام لا به لای نماز شب و ذکرهاتون فراموشمون نکنید :))
چند رکعت خوندین؟؟
پاسخ:
عخخخیی

+ راستش به رکعت نرسید! تو همون نیت موند :))))) 
الان مخالفه کیه؟؟
پاسخ:
همی محبوب خانم :)))))
مهم نیته :)))
پاسخ:
صد در صد!
نه بابا ریای چی! 

@هلما
من ✋ : ))))))
پاسخ:
همی کاری که شما کردین :)))

ینی لیاقتِ موزیک های عمیق ندرن :/ برید همون حامد پهلان و امید جهان گوش کنید :/ :)))
@محبوبه شب
حالا چرا؟؟
خوبی مخالف؟؟ :))
احسنتکم جناب : )))
پاسخ:
:|
حقفتح4یراح
حلقربقهیقهاق

پاسخ:
:||
:)) خب خوابم نمیاد:)
عه چرا اینجوری نگاه میکنید؟؟ خرس ترسناک
پاسخ:
خدایا توبَح 
هوم؟ محبوب خانم 😠

@هلما
خودشون بیتر میدونن!! 
بگم شر میشه!
به موزیک مربوط میشه
پاسخ:
ها :)) 

بگید حالا! تعارف که ندریم!
اصلا به من چه..
یکم دعوا کنید با هم، بخندم مشعوف شم :))
پاسخ:
|: 
نصفه شبی از جانتان سیر شدین :)))
خوشُم میه سریع گرِفتِن : ))
پاسخ:
مو اینوم :)))))
نگا تو رو خدا :/ :| 
کی گفته حامد پهلانو امید جهان گوش میدم هوم؟ اونا دیگه خز شدن : ))
پاسخ:
خلاصه که عمیقأ متأسفم واستان :/

اصن رفتم بخوابم
مِگن: مو اینُم : )
اگه بدونید شاد کردن دل جوون مثل ثواااب دارره :)
پاسخ:
:)))
حالا یه شوت محکم از محبوب :))
پاسخ:
عه! چرا اییُوم خواندم :/ سوادُم نم کشیده انگار ://
پاسخ:
:₩
هوم شمام گفتن و مویم باور کردوم :/ 
مو که مدنوم چشتان به پنل وبتانه چرا ایقد کلاس مذارن که «رفتم بخوابم»؟!
پاسخ:
ای بابا تف تو ریا :)) نماز صبح خواندُم :)))
@هلما 😠
از تو بعید بود جانم :| بگو محبوبه : ))


نیگا تو رو خدا از شما یاد گرفته هااا :/
پاسخ:
حرفِ حق رو یاد میگیرن ملت :))
منده تورکی دانیشاجاما.
:)
هن بابا گوزلری پنل وبده دی جواب ورمیلر بیز گداخ، اصلا خداحافظ..
پاسخ:
:£€$
@محبوبه
اصلا صبر کن از فردا وبتو دنبال میکنم بهت هم محبوبه عزیز میگم :)
من از خرسا چیزی یاد نمیگیرم جانم..
پاسخ:
یاد گرفتین دگه 
خدایا توبح : )))
یه ور لهجه مشهدی
یه ور دیگه گویش آذری 

مو دیگه صوبتی نِدِرُم :|
: ))))
پاسخ:
4 تا بازدید نزدیک 30 تا کامنت :| :)))

منم دگه حرفی ندرم

عه! بیدار شدِن :دییییییی
پاسخ:
:{
@ الان ای چی میگه؟ فقط مویومو هلما دیگه ای کارا چیه؟
ای جانم هلما بانو... مرسی خواهری : )))

+حال کردِن 😛
ترجمه:
منم ترکی حرف میزنما 
آره بابا چششون رو پنل وبه جواب نمیدن ما بریم، اصلا خداحافظ.
:)
پاسخ:
:)))
استفاده کردیم
@محبوبه جانم
عزیزمی دختر :)

یعنی این پست بصورت شیک و مجلسی قابلیت سوژه شدن داره :))
قبول باشه : )
خواستوم بگوم که ای چه وقت نماز خواندن دیدوم حداقل با مشهد یه یه ربعی فاصله زمانی داره! درسته؟
نمدنوم اینجه کی اذان گفتن!!!
پاسخ:
دقیق نمیدانم
خخخخخ برید خدا رو شاکر باشید ای (:|) چیه؟
پاسخ:
چشم چشم :))
  • آسـوکـآ آآ
  • سبک این موزیکو نمی پسندم
    اما خب انتقادیه :) خوبه!
    پاسخ:
    اختیار دارید

    با رپ ارتباط دوستانه ای ندارم. همه چیزش بهم حس هراس میده. 
    رفتم ترانه_تکست آهنگشو خوندم ولی. چقدر خووب بود. 

    شروع رشد ما همینجاست... یه درگیری تو عمق فکرامون. 
    پاسخ:
    عالیه
    رپی که حرفاش حرفه رو باید گوش داد...
    پاسخ:
    اوهوم
    منو اشتباه کن من بوی خوب کودکیتو میددم:)
    چا بامزه..
    پاسخ:
    و عمیق
    ا.. چیزه.. این عکسه چیه؟ :/
    پاسخ:
    الآن سه سالی میشه که این آلبوم اومده، ولی هنوز بطورِ دقیق کسی نمیدونه این عکس چیه! ولی یه عده میگن شبیه یه پرنده س که خونی شده و احتمالات دیگه! فقط خودِ خواننده میدونه و چیزی هم نگفته تا حالا!
  • خانومِ حدیث :)
  • چه خبر بوده اینجا  :دی

    +قلمت میچرخه اگه سفید باشی و صاف...
    تأمل برانگیز طورِ!
    من فقط تکستشو خوندم البته!
    پاسخ:
    چت رومِ شبانه :))

    + : )
    چرا من هرکار میکنم پلی نمیشه؟؟ \:
    پاسخ:
    نمیدانم والا
    از رپ سیاسی خیلی خوشم میاد چون از درد اجتماع صحبت می کنن نه فقط خوشی یا عشقی مثل آهنگای پاپ مجاز(اما فکر معروفیت خودشونن خواننده ها اکثرا در هر صورت)
    یه کمی سیاسی بخونن حالا چه موافق چه معترض و ... معروف میشن و بعد زا مجوز ها دیگه میرن تو هپروت و تو فاز همون هایی که با پول به هم میرسن و تهش حامی میشن.

    مثل این همه هنرمندی که حامی آقای روحانی بود.از بین مردم بلند میشن و به اونا وصل!


    پاسخ:
    هدف اصلیِ رپ هم اعتراضه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی