Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

انقراض

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ب.ظ

جنابِ قاضی: چرا انداختیش تو چرخِ گوشت؟! بیماری مگر بیمار؟!

قاتل: وقتی واردِ جمع شد مثلِ پنگوئن های ماداگاسکار فقط نگاه میکرد که بهش سلام بدن، وقتی هم بهش سلام دادن مثلِ کره بزِ هیمالیایی سرش رو انداخت پایین رفت اونور! 

جناب قاضی: عه؟! خب کارِ خوبی کردی! تبرئه شدی! پاشو برو خونه تون! واسه نفرِ بعدی دستگاهِ پرس رو بهت پیشنهاد میدم! [ چکش را میکوبد ]


+ اینجوری ادامه بدیم سلام و جواب سلام دادن هم منقرض میشه! چند سال بعد به بچه هامون میگیم این عکس رو میبینی؟! واسه اون وقتیه که هنوز سلام علیک میکردن آدم ها! وجدانأ سلام علیک کنیم! به جانِ خودم چیزی از پرستیژ و کاریزمامون کم نمیشه!

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

سلاااااااااام :دی 

خیلی وقتا شده تو مدرسه وارد کلاس شدم و بلند سلام کردم :) جواب سلام که نشنیدم هیچ :/ کلی هم همه گفتن درد، زهرمار و امثالهم و اینکه مگه کوری نمیبینی داریم درس میخونیم :||| 
کلا آدم رو پشیمون میکنن :/
پاسخ:
علیکم السلام و رحمت الله و برکاتُ :))))

شما اخلاق رو رعایت کن و ثوابتو ببر :))
سلااام :))
پاسخ:
سلام علیکم :)))

سلام علیکم خخخخخخ
خیلی خوب بودツ 
پاسخ:
سلام بر شما :))
قابل نداشت
من یکی که عاشق سلام کردنم! چندین بار به همه سلام می‌کنم :)
ولی چند روز پیش به هر فسقلی‌ای که سلام می‌کردم جوابم رو نمی‌داد:/ آیا پدر و مادرای جدید به بچه‌هاشون یاد میدن جواب سلام غریبه‌ها رو نده؟
پاسخ:
درود بر شما :))

نسلِ جدید که هِچی! 
هاااای تِـــــــــــد(-:!

پاسخ:
علیکم الهای :)))
سلام جنابِ تِد :)
خوبید؟! چه خبرا؟! چه میکنید با درس و دانشگاه؟! پسرِ تاریکی رو به کجا رسوندید؟! رویا خانم خوبن؟! آیه کوچولو خوبه؟! ایلیا چطوره؟! سلام برسونید :))

خوب بود؟! :/
پاسخ:
سلام :))
خدا رو شکر! سلامتی و اینا! هستن سلام میرسونن! قصد دارم شروع کنم نوشتنش رو ولی هنوز شروع نکردم! سلام میرسونه! آیه و ایلیا هم بازی میکنن :))))

بد نبود! یکم بیشتر تمرین کنین :))
بد نبود؟! :|
به این خوبی :)
پاسخ:
شوخی نمودم :))
  • آندرومدا :)
  • تازه تو کتاب دینی ما نوشته بود اگه سر نماز باشی و کسی بهت سلام داد باید جوابشو بدی...
    عح یادم رفط با قلت عملایی بنویثم =[
    پاسخ:
    درست نوشته

    |:
    سلام سناتور :)

    همینطور رد میشدم گفتم دوباره سلامی عرض کنم :|
    پاسخ:
    سلام :)))

    درود بر شما :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • سلام و رحمت الله :))
    بدتر از سلام دادن ، جواب سلام دادن با اخمه . آی بدم میاد . آی بدم میااااد
    پاسخ:
    سلامممم :))
    خیلی ضایعس
  • گلبول سفید
  • سلامت کو خودت؟ :/
    [دستگاه خرس‌پرس‌کن را روشن می کند]
    پاسخ:
    :/ 
    مستتر بود :)))
    [ برو گلبول! باکتری نفرستم بارات ]
    جدیدا خداحافظی هم نمیکنن :/
    پاسخ:
    اینکه دیگه هیچی
    و بدون خداحافظی گوشی رو قطع میکنن هم...
    پاسخ:
    هم

    ز ما سلام به دارالسلام دار رسان 

    که در زمانۀ ما خلق پنبه در گوش اند

    پاسخ:
    صحیح 
    آخ آخ این دهه  هشتادیا کلا نمیدونن سلام چیه!
    میری سلام میکنی دست بدی روشونو مکنن اونور و در میرن بعضا!
    بدتر میدونی چیه؟
    این معلما و اساتیدن که سلام میکنی جواب نمیدن بیتربیتا:|

    من به خرس ها سلام نمیکنم:|
    پاسخ:
    اونا که کلأ پرتن

    اساتید :||

    منم جوابتو نمیدادم اگه هم میکردی :/
    اره سلام دادن خوبه
    دوست دارم جرئت کنم وارد مثلا اتوبوس که میشم مثل ادم های مسن به همه سلام بدم
    ولی نمیشه

    پاسخ:
    حق داری. یجوریه.
    :))
    من چقدر تلاش کردم سلام نکردن رو بهت یاد بدم ...


    تاحالا به هویچ اینو اموزش داده بودم یاد گرفته بود :))
    پاسخ:
    تهاجم فرهنگی :| 
    من سلام میدم ولی به همه نه:/
    ینی گاهی از دید آدما محو میشم سلام ندم
    از بدیم نیستااااا،از حال زارمه
    می دونم باید برم توی افق محو بشم
    پاسخ:
    گزینشی سلام میکنید؟ :/
    برعکس من یه خلیم با مامان بابام لباس میپوشیم بریم جایی بابام زودتر کفش مپوشه سوار ماشین میشه هنوز تازه درو بسته من سوار میشم سلام میکنم:|
    پاسخ:
    خدایا بذار تو اولویت :))))
    حتی توی دبیرستان هم دیده می شه متاسفانه... 
    بعضی همکارا اهمیت نمیدن اما من یک بار خیلی جدی و مهربانانه تذکر دادم بهشون :) نباید ما بزرگترا هم بی تفاوت باشیم.اصول اخلاقی و ادب خیلی باارزشه. 
    پاسخ:
    زنده باشی خانم معلم : ))
    ممنون پسرم :) 
    پاسخ:
    مخلصیم : )
    آی گفتین تد! بخدا اینقدر حرصم میگیره ملت سلام نمیدن به هم! به کجا چنین شتابان واقعا؟ :|||
    پاسخ:
    واقعأ به کجا؟ 
    یه همچین چیزی:|
    پاسخ:
    :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلام.

    پاسخ:
    سلام و درود
  • نــاریــن عـآبی :)
  • نی هانو
    نماسته 
    او لا
    بن ژوق 
    السلام علیکم :| به چه زبانی دیگه سلام کنم ؟ :دی
    پاسخ:
    خا حالا :/ پزِ زبان هاتونو به ما ندید :/ :))))
    سلام عزیز دلم
    خیلی جالب بود. ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی