Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه عکس و حالش

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ


به قولِ تِدروف: حالِ من که شمال است، هوا هم که شمالی، لوکیشن هم که شمالی، ولی جای تو خالی :| :)))

* عکس بای خودم

* پستِ قبلی رو هم همینجوری الکی حذف کردم

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۴۴)

مزارع زرد پایینش جلب توجه میکنن:))
نصف زیبایی عکس به هموناست:))
پاسخ:
اینجور لوکیشنِ خفنی داریم ما 😎 :))))
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • -__________-
    پاسخ:
    چی؟ حسادت؟ هان؟ چی؟ :)))
    تو مسیر شمال نزدیکای جنگل یه مزارعی وجود داره که گلای زرد رنگ داره ( نمیدونم اسمشون چیه) یعنی نشده از اونجا رد بشیمو یه یه ساعتی رو به عکس گرفتن اختصاص ندیم ^_^ کلا جاده ها ی شمال قشنگن حالا از هر مسیری که می خواد باشه : ))) 
    پاسخ:
    کلأ شمال و شمالی ها و همه ی مشتقاتش قشنگن :))))))
  • رفیعه رجعتی
  • فکر کردم نوشتین یه عکس و چالش :| میخواستم بگم این چالشای شمام که مارو پیر کرد :| عینکم نمیزنم، اصرار نکنید :|
    پاسخ:
    ناقوسأ همین شما کِی تو چالش های من شرکت کردید؟ :)))
    راه نداره یکم اصرار کنم؟ :)))
    خوش به حال کسایی که مسیرشون اون جاده است :(
    پاسخ:
    واسه ما که خاطره س 😎 هه :))))))
    خا :/ چه خودشیفته هستن بعضیااااا
    اون دیسلایک رو من زدم چون تداعی کننده خاطرات خوب و بد بود :/ نوش جونتون
    پاسخ:
    حقیقته خانم :))))
    صداقتتون قابل تقدیره! :)
    لطفا با لبخند بخونیدش 👆😊
    پاسخ:
    باشد :)
    هوم خودم میدونم : ))
    پاسخ:
    اندکی فروتن :))))
    حالا شما که شمالی هستین نمیدونین اون گلا یا  اون مزارع اسمشون چیه؟
    پاسخ:
    مزارعِ کُلزا هستن :))
    بابا لوکیشن خفن:) 
    پاسخ:
    میدونم میدونم
  • 🍁 غزاله زند
  • دیگه لازم شد برای انتخاب رشته حتما شمال رو هم انتخاب کنم :) 
    پاسخ:
    حتما :))
    دیگه از شمال هم خوشم نمیاد:(
    ولی عکسش قشنگ بود:) هنر عکاسیت رو تحسین مینمایم:)
    یاعلی
    پاسخ:
    شمال هم از شما خوشش نمیاد :/
    خیلی ممنان :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • واقعا عکاسی یکی از لذت بخش ترین کارای دنیاست
    پاسخ:
    خوش بحالِ عکاس ها :))
  • رفیعه رجعتی
  • زمانیکه باهم توی یه تیم بودیم :| بلاگفان خدا بیامرز و تیمش منظور :| 

    الان یادم اومد راستیییی!!! شما با مستر زاخاروف هم تیمی بودینننن :| دور شین ا من :| بلاک اند ریپورت :|
    پاسخ:
    اووووووو :)))) اون واسه بلاگفان بود. به من چِح 

    والا کمِ کمش 1000 کیلومتر فاصله دارم باهاتون :)))) خدا رو شکر
    بله:)
    پاسخ:
    چی بله؟ :/
    شمال شما چقدر با شمال ما فرق میکنه:))اون زردا عدس نیستن ؟؟
    پاسخ:
    شمالِ ما قیشنگ تره چون

    نح
    پستِ قبل چی بود؟! قبول نیست من ندیدم!

    چقدر دلم میخواد یه بار برم شمال... هعی...
    پاسخ:
    میذارم تو کانال عکسشو :))

    هعییی :))
    نِ لازم نیست : )))

    ممنونم
    پاسخ:
    وا عجبا :))
    راه گرگان ازادشهره؟یا ازادشهر نوده؟


    پیف... واسه من این عکس به شدت تکراریه =)))
    پاسخ:
    حالا لوکیشن ما رو به فنا نده جلو ملت :/ :))) آزادشهر به گرگانه 

    خا حالا :)))) 
    ناراحتی بوشهر رو از شما اعلام میدارم:))

    پاسخ:
    تو هوای گرمِ بندر توی بازارِ خرمشهر فقط :)))
    من گرگان نرفتم تا بحال :دی
    پاسخ:
    خدا رو شکر واقعأ :))))))
    فقط شما مزرعه کلزا نداریناااا
    مام داریم اینورا،طبیعتمونم خیلی باحاله،شرجی هم نیس
    خواستم پز بدم،بعله:))))
    ما فقط دریا نداریم که اونم با سدمون جبران میشه
    ولی خب شمال جای خود دارد

    کلا خواستم بگم که ما اصلا دلمون نخواست:((((

    پاسخ:
    اینا رو نگید چی بگید :)))))
    جنگل! دریا! کوه! دشت! دریا! صحرا هم داریم ما :)))
    زیارتِ حاج آقا و حاجیه خانم شون بسی قبول :))))
    پاسخ:
    تقبل الله باشه واسشون :)))
    هعی! همین دیروز داشتم عکس‌ها و فیلم‌های مسافرت‌ها رو می‌دیدم که توشون پر بود از اینا. البته مه داشتن اغلب! ولی هوای شمال هم مه‌گرفته‌ش قشنگه و هم آفتابی :)
    این عکس بیشتر به استان گلستان می‌خوره!
    پاسخ:
    شمال همه جورش قشنگه :))
    حدستون درسته :))
    الآن کامنت witch aura رو دیدم. بازم خدا رو شکر ضایع نشدم!
    پاسخ:
    خدا رو شکر :))
  • اسمارتیز :)
  • ما هم کوه‌های بی آب و علفی داریم که خب در نوع خودشون زیبا هستن:) دی: 
    و البته اینجا هم به صورت مقطعی(!) از این صحنه‌ها پیدا میشه:) ولی خب اون مزارع اونجوری تیکه تیکه با رنگای تیره و روشن خیلی دلبرن:)))
    این ورا یه جوری شده که حتی جاهایی که قبلا اینقدر آب داشته که همیشه خاکش خیس بوده، الان خشک خشکه... آدم وقتی میره تو دامان طبیعت، به جایی که بهش خوش بگذره، افسردگی میگیره:|
    پاسخ:
    عخخخخیی :)))
    ♡_♡
    این شکلکه برا عکس بود.
    پاسخ:
    چه خوب گفتی! من فکر کردم واسه من بود :/ :)))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ّحسرت دیدن دریا را به دل داریم!!!
    پاسخ:
    حسرت به دل نمونید
    |:هه کویر داریم وختی کویر داشتن مــــــد نبود
    |:توکوهستانم کویرامونه واسه خودش یه پاجاذبه فرهنگیه۰_۰
    پاسخ:
    هه ما همه چیز داشتیم وقتی همه چیز داشتن مد نبود :))))
  • گلبول سفید
  • جاى منو میگى؟ D:
    لوکیشن که فقط شمالِ غرب.😎
    پاسخ:
    نح :))) جا خودمو میگویم :))
    ببغشیدا؛  میخواسم بگم کوفتتون شه ولی چون با هم زیاد آشنا نیسیم نمیگم ^__^
    پاسخ:
    :)))))
    حالا میگفتیدم فرقی نمیکرد :))) چون ما کوفتمون نمیشه ک
  • دچـــــ ــــــار
  • جاش پر بشه ایشالله :)
    پاسخ:
    التماس دعا :)))))))
    شیطونه میگه یه عکس از خلیج فارس بزارم تا پز سرسبزی و جنگلتون رو بهمون ندیدا:))

    پاسخ:
    بررررررو باباع :)))))) به ما نمیخورین :))))
    ببین تو رو خدا واسه یه جنگل چه پزی میده ها:))
    جنبه ی طبیعت داشته باش برادر:)))

    پاسخ:
    علاوه بر جنگل! پزِ کوه و صحرا هم میدم :))) استانِ ما همه چیز داره!
    ما هم تا دلت بخواد بیابون داریم:)، شرجی داریم؛ خلیج فارس داریم, تش باد داریم و ...
    ببین ادمو مجبور میکنی حتی پز شرجی و تش باد(تش=آتش) هم بده:))))))
    پاسخ:
    نح! اینا به ما نمیرسه :)) واسه ما بِیتره
    اره بارونش برای شماست تش باد و شرجی برای ماست.:))
    به قول خودت خاااع دیگه این قدر پز نده افسرده ام کردی:)

    پاسخ:
    خاع باشه :))
    شمال معرکه اش...مخصوصا با هوای بارونی...به به

    من دلم شمال خواست...هق هق هق
    پاسخ:
    بح بح :)))

    بِیتر :))
    من پست قبلی رو ندیدم سناتور!!!هق هق هق
    پاسخ:
    تو کانالم گذاشتم اگه تلگرام داشته باشید
    من از تلگرام خوشم نمیاد!!!نصبش نکردم :(
    هق هق هق :)



    پاسخ:
    تلگرام به این خوبی :))
    بیتر؟!
    خب الآن من دلم شمال خواست و شرایط برایِ رفتنم به شمال مهیا نیست,شما پاسخگو هستید؟! هق هق هق
    پاسخ:
    نح! به من ربطی ندارد :)))
    خب من ازش خوشم نمیاد دیگر! :)
    موضوعِ پست رو نمیگید برادر تد؟؟؟

    پاسخ:
    :)))
    یه شوخی بود با سفرِ ترامپ به عربستان.
    آها فهمیدم موضوع چیه! :)
    حله.ممنونم برادر تد.
    پاسخ:
    خدا رو شکر :))
  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی زیباست خیلی خیلی خیلی
    پاسخ:
    ممنون
  • لــوراخــ ‌‌‌ــس
  • دقیقاً همون حسادت :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی