Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

منحل کنندهٔ نظامِ کی بودی تو؟!

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

آهای دوستِ عزیزی که فردا رأی نمیدی که نظام منحل شه و زمین بخوره و تغییرِ رژیم و حکومت داشته باشیم، میگم یه وقت النگو هات نشکنه اکور پکوریِ من D: 

+

فردا تحتِ هر شرایط و نتایجی بنده به شخصه به همه تون ارادت دارم و مثلِ سابق آرزوم آرامش و موفقیت و شادی واسه همه تونه! این انتخابات هیچ اثری بر دوستی های وبلاگیِ حداقل من نمیذاره! 

فردا هرکی رئیس جمهور شه به شخصه احترام میذارم به انتخابِ مردم و انتظار دارم بقیه هم این احترام رو داشته باشن! امیدوارم تحتِ هر شرایط و نتیجه ای طرفدارایِ نامزدی که رئیس جمهور نشده برن و به دوستاشون که طرفدارِ نامزدِ پیروز هستن تبریک بگن! 

فردا هرکی رئیس جمهور بشه واسش آرزوی موفقیت کنیم که این آرزو گره خورده به سرنوشتِ 4 ساله مون! 

فردا هرکی رئیس جمهور شد اگه کاندیدای مورد نظرمون پیروز نشد، ظرفیتِ شکست رو داشته باشیم و همه چیز و همه کَس رو به فحش و نفرین نبندیم و ادعای تقلب و احمق بودنِ شهرستانی ها و داماد و عروس و خاله و عمه ی فلان جا بودنِ نامزد مورد نظرمون رو بهانه نکنیم. 

فردا هرکی رئیس جمهور شد اگه کاندیدای مورد نظرمون پیروز شد، طرفدارای نامزدِ شکست خورده رو مسخره نکنیم و ظرفیتِ پیروزی رو داشته باشیم و تحقیر نکنیم طرفدارایِ شخصِ مقابل رو و توهین نکنیم به اون نامزد!

فردا هرکی رئیس جمهور شد، رئیس جمهورِ کشورِ همه ی ماست و باید واسه ش آرزوی موفقیت کنیم، حتی اگر بهش رأی نداده باشیم.

+

اگه تو این مدت حرفی زدم یا رفتاری داشتم که دلخور شدید معذرت میخوام و ازتون میخوام فراموش کنید و بذارید پایِ اخلاف سلیقه ی فکری و سیاسی، نه دشمنی و کینه و نفرت! 

+

به امیدِ سربلندی و موفقیت و فردایی روشن برای ایران و ایرانی.

+

فردا هرکی رئیس جمهور شد... اگه چیزی میخواید میتونید اضافه کنید : )

  • ۹۶/۰۲/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

باشه، اگه این مدت حرفی زدی که منو رنجونده می بخشمت! [جیغ کشیده و فراااار می کند!]
پاسخ:
خونی نشی گلبول سفیدم :)))
فردا هر کس رئیس جمهور بشه یک ملت پشتشه و امیدواریم اون هم پشت اعتماد ملت رو زمین نزنه.
فردا هر کس رئیس جمهور بشه انتخاب مردم ایرانه و موفقیتش ارزوی ماست.
فردا هر کس رئیس جمهور بشه امیدوارم دلسوز واقعی مردم باشه.
فردا هر کس رئیس جمهور بشه امیدوارم پاسدار خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران باشه.
+ ما برای اینکه ایران خانه ی خوبان شود رنج دوران برده ایم...ما برای اینکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم.
یاعلی
پاسخ:
خیلی خوب : )
+
فردا هر کی رییس جمهور شد تد باید شیرینی بده! ^__^
پاسخ:
مهمونِ من، به حسابِ خودتان :))))
چون تویی میبخشمت :دی
+ تبریک نمیگم اگه دلخواهم نشه ولی اقتشاش هم نمیکنم :) 
هرکی رئیس جمهور بشه امیدوارم به فکر ماها باشه که بهترین سال زندگیمون تو دوره ریاست جمهوریش داره میگذره
پاسخ:
این لطف رو تا ابد فراموش نخواهم کرد :))
+ من ولی شخصأ پستِ تبریک میذارم.
منم همینطور!
موافقم!
پاسخ:
درود!
اگه حرفی زدی که حرص خوردم با این پستت دود شد...

فردا هر کی رئیس جمهور شد آلزایمر بگیره که کی ازش حمایت کرد! هدفش خدمت به همه باشه
پاسخ:
خوشحالم

امیدوارم
به امید سربلندی و اقتدار ایرانمون . خاکمون . وطنمون . فقط دلم ارامش میخواد . همین و بس . 
پاسخ:
عالیه همه ی این خواسته ها
همه چیز به خیر ان شاءالله، همه چیز به مهر و آرامش... و عاقبت به خیری برای همه مون.

ممنون بابت پست های این دوران. درست یا غلط، ممنون که وقت گذاشتید و ما رو هم به فکر واداشتید. حالا هر فکری :))

ای کاش شنبه ترسناک نباشه. ای کاش هرکی رئیس جمهور شد، مردم به رای مردم احترام بگذارن.
پاسخ:
ان شاءالله : )

هرکاری بوده، درست یا غلط قصدم خیر و صلاحِ مردم و کشورم بوده و وظیفه ی خودم میدونستم نوشتن تو این موضوعات رو.

امیدوارم همین باشه و هست 
  • عاشق بارون ...
  • راست میگه حنا! ای کاش هر کی رئیس جمهور شد "مردم" به رای "مردم" احترام بذارن!
    پاسخ:
    شما هم راست میگید اصن :))
    این روزا انقدر بحث سیاسی کردم و خوندم و نوشتم که دیگه خسته شدم...خیلی هم توهین شنیدم!!!ولی تمامِ تلاشم رو کردم که به کسی توهین نکنم...از همین تریبون استفاده میکنم و از کسایی که باعثِ ناراحتیشون شدم عذرخواهی میکنم....و اگه کسی رو قضاوت کردم و خودم متوجه نشدم هم معذرت میخوام.

    امیدوارم هرکی رئیس جمهور شد یادش نره که قراره یه روزی بمیره و باید جواب بده!!!پس منصف باشه و حق رو ناحق نکنه...خیانت نکنه و خدمت کنه...ما هم پشتشیم...

    +به نظرم مرگ رو باور کردن باعث میشه که آدم, آآآآآآآآآآآدم باشه...کاش واقعا باورش کنیم....کااااااااش...

    ما چرا باورمان نیست که باید برویم؟!
    پاسخ:
    یادمون میره دیگر
  • خانومِ حدیث :)
  • ماهایی که توی این رقابت جنگیدیم و تلاش کردیم برای نامزد مورد انتخابمون حتی اگه شکست هم بخوریم برنده ایم!بازنده اونایین که نجنگیدن  :)))
    من هم بالشخصه اگه طرف مقابل رای بیاره به همه ی دوستان مخالفم تبریک میگم.تا اخرین روز هم باهم بودیم و خوش گذروندیم خداروشکر  :)))
    پاسخ:
    خدا رو شکر واقعأ
    هر کس رای بیاره من سیبِ سبز میدم! همراه با یخ در بهشتِ بلوبری :))
    پاسخ:
    هرکی نده :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • حالا نیاید بگید ما که تلاش توی وبت ندیدیم  :دی
    من توی واقعیت فعالیت های مویرگی داشتم  :دی
    پاسخ:
    من به شخصه تلاشی تو وبتون ندیدم!
    فردا هرکی رئیس جمهور بشه، وای به حالش اگه اگه وعده‌هاشو یادش بره.... وای به حالش اگه شور و شوق مردم واسه انتخاباتو یادش بره، وای به حالش اگه به وظیفه.ش درست عمل نکنه، وای به حالش اگه بخواد یادش بره که اگه رئیس جمهوره، مردم بودن که به اونجا رسوندنش و مردم هم میتونن از عرش بیارنش به فرش:|
    فردا هرکی رئیس جمهور شه، وای به حالش اگه بخواد چار سال از عمرمو به خاطر کار نکردنش یا ندونم کاریش هدر بده:|
    بعله:| حالا چه فرد مورد نظرم رای بیاره چه یکی دیگه، اینا همه صدق میکنه...
    شوخی هم ندارم با کسی...
    اعصابم ندارم :|
    پاسخ:
    بیاید با کیف منو بزنید اصن :| :)))))
    ان‌شاءالله هرچی که خیرترین‌ـه اتفاق بیفته. و همه‌مون به رای اکثریت احترام بذاریم :)
    میگما! از چند روز دیگه منتظر پست‌های طنز باشیم دیگه؟ :)
    طنز خونمون افتاده پایین! 
    پاسخ:
    ان شاءالله همینه.
    بله دیگه :)) برمیگردیم به شدت!
    من از همین‌جا تلاش‌های مویرگی رفیقم در واقعیت رو تایید می‌نمایم! 
    پاسخ:
    شما صلاحیتتون از طرفِ شورای نگهبان تأیید نشده! :))
    حرفاتون کاملا صحیحه....

    فردا هرکی رئیس جمهور شد طرفداراش باید بهمون بستنی بدن و تمام :)))
    پاسخ:
    میدونم :)))) 

    هرجا قرار گذاشتید خبر بدید منم بیام شیر عسل مهمون کنید منو :)))
    بله!:/ :)
    پاسخ:
    بلهع :))
  • خانومِ حدیث :)
  • @ارزو
    چاکریم رفیق  :دی
    @تد
    شما بالشخصه که منو فالو نمیکنید عاغا!  :دی  همش دروغ همش کذب  :دی لابد الانم میخاید بگید صد ثانیه پیش وب من بودین :دی
    پاسخ:
    دروغ چرا! همین سه ثانیه پیش وبِ شما نبودم :)))
    1. عالی، به شما میگن یه سناتور اخلاق مدار👌
    2. فردا هرکسی رئیس جمهور شد ما انتخابش کردیم حتی اگه بهش رای نداده باشیم. پس همگی حمایتش میکنیم.
    3. آهای آقا خرسه دور دوم بمونه تکلیف چیه؟؟ :)))
    پاسخ:
    1. میدونم میدونم :))
    2. درود
    3. سه صفحه از روی شعرِ ما گل های خندانیم بنویسید
    نمیشه با کفش بزنم؟:) خوش دست تره:)))
    پاسخ:
    چی خشن :/ :)))
  • دچـــــ ــــــار
  • فردا هر کی رئیس جمهور شد گندم باید شیرینی بده :)
    پاسخ:
    تکبیییر
    بیا بَخَلم تِدم! :)))
    پاسخ:
    خونی میشم :)))))
    خب حالا کی بهمون شیرعسل میدید؟! :)
    پاسخ:
    همین الآن برید هرجا دوست داشتید مهمونِ من، با هزینه ی خودتون :)))
    عه شیرعسل هم خوبه ها؟ امیدوارم قبول کنن! حالا من هماهنگ می کنم به شرطی که شمام یه شیرموزبستنی منو مهمون کنین! :))) خلاصه یه همچین فرصت طلبی ام من :دی
    پاسخ:
    باشد! مهمانِ من، به حسابِ شما :)))
    اقا از این تد شیرینی در نمیایید همه بیایید  شیرینی مهمون من به  حساب خودم D:
    پاسخ:
    باریکلا :))))
    عجججباااا! شدین عین هم کلاسی من! شاگرد اول کلاسمون شده بود گفت بهتون شیرینی میدم. بعد بردمون بستنی فروشی. وقت حساب گفت دنگا رو بدین بیاد! حالا ما حساب کردیم ولی...معنی شیرینی دادن و مهمون کردن دیگرانو هم فهمیدیم :)))

    شمام تا تعهد کتبی ندین که شیرموزو حساب می کنین من در مورد شیرعسل مذاکره نمی کنم با اونا! بعله :))
    پاسخ:
    خوشم اومد از دوستتون :))) آینده ی روشنی داره :))))

    دیگه وقتشه گزینه های روی میز رو بیارم وسط :))
    به بــــــــه آقا جواد گلی به جمالتون! دم شما گرم :)))
    لطفا به آقا جواد اطلاع رسانی شود زود تند سریع شیرینی رو بدن ما تعارف نداریم :)
    پاسخ:
    برید از خودش بگیرید :)))
    چه طرفداریشو هم می کنین! البته بایدم طرفداریشو کنین... هر دو یه استراتژی دارین دیگه :)))

    :: بله بله! وحتی کلیدها رو =)))))
    پاسخ:
    ما همیشه هوای همو داریم :)))

    حتی :))
    بخشیدمت یا خرس!
    پاسخ:
    آورین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی