Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بر مدارِ ضمه

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

بحثِ من، بحثِ عبورِ از واژه هاست؛ واژه هایی که خودشون روح دارند و حاملِ بار هستند. 

من موجودِ ساکتی هستم و این سکوت، بخاطرِ ثبوتمه. من موجودِ ثابتی هستم و این ثبات، واسه خاطرِ صعودمه. همیشه سعی کردم تو اوج پرواز کنم و این صعود، بخاطرِ گذشته ی همراه با سقوطمه. همه میگن سقوط بی فایده است و موجبِ شکست میشه، ولی من که میدونم این سقوط، مقدمه ی صعودمه. همیشه خواستند تنهاییم رو بشکنن و با تیکه تیکه هاش خودشون رو بسازن، ولی من نمیشکنم و شکستنم کارِ یک نفره و این، واسه خاطرِ غرورمه. مغرور بودم و هستم و خواهم بود، چون غرور لازمه ی صعوده و اون تکبره که زمینه سازِ سقوطمه؛ پس مغرورم و این غرور، همه ش بخاطرِ شعورمه! شعور نشانه ی انسانیته و سکوتِ درست، یکی از شاخصه های شعوره؛ هیچ بی شعوری نیست که سکوتِ بجا رو به رسمیت شناخته باشه و موفق نباشه و این، خودِ خودِ خودِ سقوطمه.

من اینجا هستم؛ یه موجودِ مغرور که با سکوتش، صعودش رو بسازه و با سقوطش، غرورش رو از تکبر بتراشه و بفهمه که شعور به دروغ نیست و سکوت، خودِ شعوره و ظهورِ سقوط، گره خورده به یک چیز و اون مرگِ مغزیِ ما آدمایِ پر حرف و کم سکوته و من اینجام که یه جرقه باشم واسه فهم و شعورِ خودم، عبورِ از واژه های زنده واسه رسیدن به حقیقت و این، دلیلِ حضورمه.

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

سقوط یعنی پله ی صعود:)
پاسخ:
آری : )
چی نوشتی تد....!!! خیلی باحال یود، میشه به عنوان موزیک رپ اینارو خوند خخخخخخ
پاسخ:
شاید دادم بهرام بخونش :)))
آآآآهااااا! الآن فهمیدم عنوان یعنی چی! ادیب شدی ناقلا
پاسخ:
دقت کن دیگر پسر :))) مخلصیم :))
مطلب بسی سنگین بود، خواننده ی مطلب در افق محو گشت
پاسخ:
سلامِ ما را به افق رسانده و پیشانی اش را ببوسید :)))
دقیقا به درد رپ میخوره!
ولی خداییش حرف نداشت کمرم رگ به رگ شد @__@
پاسخ:
تشکر : )
اوووف اینا رو خودت نوشتی ؟‌

اگه اره که  دمت گرم خخخ
پاسخ:
نح! شوهر عمه م نوشته! :/ :))


  • خانومِ حدیث :)
  • با توجه به کامنت بالا باید بگم دست شوهر عمتون درد نکنه افرین بهش  :دی
    پاسخ:
    دمش گرم واقعأ :))
    ترجیحاََ بدش "یاس"بخونه
    :)))))))
    پاسخ:
    فکرهام رو کنم حالا :))
    خب غزل قشنگ تره که :|
    الان شما در حال سقوطی بالاخره یا صعود؟! :)
    پاسخ:
    حالا این مگه شعر بود اصن؟
    صعودی که نتیجه ی سقوط های گذشته س : )
    چیدمان و آرایش منظم و مرتبط کلمات و جمله ها در حد فراتر از عالیه :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون : )
    یه بار خوندمش و بعد واسه بارِ دوم که خوندم لبخند هم ناخودآگاه همراهش بود!
    چقدر عالی! مخصوصاً عنوان! لقبِ خرسِ فیلسوف برازنده ی شماست! :)
    "من نمیشکنم و شکستنم کارِ یه نفره و این واسه خاطرِ غرورمه"
    این جمله رو خیلی دوست دارم! چون به شدت قبولش دارم! :)
    خواستم کپی پیستش کنم نشد! چکار کردین که نمیشه هیچ چیز رو کپی کرد؟! :|

    پاسخ:
    چه عالی : )
    لطفتون مستدام :)) 
    خودمم خیلی دوستش دارم :))
    دیگه دوستانِ کپی دوست باعثش شدن دیگه :)) واسه خاطرِ.جلوگیری از کپی شدنِ غیر مجاز بوده این حرکت.
    یه خط رو بنویسید دیگه :)) چی تنبل :)))
    خیلی باحال بود؛ اول فکر کردم متن یه اهنگ رو گذاشتی.:))
    سقوط مکمل صعودِ:)
    عیدتون هم مبارک
    یاعلی
    پاسخ:
    باحالی از خودتونه :)))
    بلی :))
    واس شما بیشتر :))
    اون یه خط باشه "عید تون فرخنده و مبارک :)"
    پاسخ:
    :))))
    خیلی ممنون
    هیچ بیشعوری نیست که سکوت بجارو به رسمیت نشناخته باشه و موفق نباشه این خودِخودِ خودِ سقوطمه...
    اینجارو نفهمیدم، و موفق نباشه؟و این خود سقوطمه؟
    پاسخ:
    چه خوب که اشاره کردید بهش! چون یه خورده اشتباه نوشته بودمش :))
    منظورم اینه که آدمای دروغگوی بیشعور، اکثر مواقع به واسطه ی دروغ هاشون موفق میشن و این باعثِ سقوطِ اونایی میشه که دروغ نمیگن!
    میشه ایدی تلگرام شوهر عمتو بدی یکم باهاش حرف بزنم خخخخخ

    دست به متنش ظاهرا خیلی بهتر از توئه خخخخخ
    پاسخ:
    :))))
    راستی به این پی بردم که تو خیلی بیکاری چون بلاگ منو نمی خونی خخخخخ

    پاسخ:
    حوصله خودم رو هم ندارم :))
    خیلی سنگین بود :| 
    زیر دیپلم بنویسید ماهم متوجه بشیم :دی
    پاسخ:
    خداییش ساده بود
    جالب بود:))ینی شما چون شعور داری غرور داری و چون مغروری سقوط میکنی و بعدش صعود..آره؟
    پاسخ:
    نح! البته تا حدودی درست بود.
    :)
    پاسخ:
    خا که چی؟ :/
    @محبوبه شب :

    این خرسولی ئه ما  قضیش چُخ مُخ یُخ ئه
    خخخخ خیلی نگران نباشید :D

    وقتی می گن سادس به زبان اقوامشون در گریزلی سادس نه برای ما :D
    خواجه تدالله انصاری :D
    پاسخ:
    :))))
    راستی پسر تاریکی چی شد خسته شدم خب قسمت جدیدشو بده دیگه !‌
    پاسخ:
    به این زودیا نمیاد
    منتظر نباش
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • می تونید به سبک رپ بخونیدش!!
    خیلی از پرنده ها رو دیدم که وقتی میخوان پرواز کنند، اول سقوط می کنند و بعد اوج می گیرند!
    پاسخ:
    بله :)))
    دقیقأ ما هم مثلِ همون پرنده هاییم!
    ای بابا  تد اذیت نکن دیگه عجب نویسنده ای هستیا !‌

    مخاطبو می زاری اندر کف بعد می گی به این  زودیا نمیایید !
    :(‌


    پاسخ:
    باید بشه که نوشت! هنوز نشده!

    وجدانن دمت گرم تد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی