Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کفشداریِ شماره 7

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ


مثلِ همیشه یه نشون؛ یه نشون واسه گم نشدنم. کفشداریِ شماره هفت. شاید جالب باشه، ولی من هنوزم که هنوزه ترس از گم شدن تو حرم دارم. یه جور شلوغی و بزرگیِ خاص که باعث میشه این ترس بعدِ عمری هنوز تو وجودم قلقلک میخوره. کاش همینقدر ترس رو واسه گم نشدن تو شلوغی های دنیا هم داشتم. فکر کنم وضعیتِ بهتری از این حالِ گم شده و سردرگم داشتم. بگذریم. قبلِ ورود به داخلِ حرم، صحنِ آزادی و شکوه و عظمتِ جذابش. ایوونِ طلا و اون طلاییِ دوست داشتنی و حس و حالِ غیر قابلِ وصفش که تو هیچ ادبیاتی نمیگنجه.



دل میکنی ازش و میری سمتِ کفشداری و کفشهات رو تحویل میدی و اون شماره ی نوستالژیک رو تحویل میگیری. همون تیکه ی شیشه ای که از وقتی یادته بوده و گره خورده به خاطراتِ ورود و خروجت از حرم. خوب جاش رو تو حافظه ی تصویریت ثبت میکنی و میری که بری سمتِ آقا. یه آقا که خیلی خوبه. اونقدر خوب که همین الآن که اسمش اومد اشک تو چشمم نشست و جا خوش کرد. مگه میشه اینقدر خوب و مهربون؟! آره خب! شده دیگه. میری و میری و میری تا چشمِ گناه کارت برسه به اون ضریحِ نورانی. ضریحی که واسش فرق نداره کی هستی و از کجا میای، درست مثلِ صاحبشه خب. همون آقایی که گفتم. واسش فرق که نداره چقدر بد و گناه کار و بدی که! منتظرته بری و در آغوش بکشیش و نفس بکشی تو بغلش؛ با هر نژاد و مذهب و فکر و اندیشه ای که داری. فقط میگه که بیا تو، باقیش با خودم. میری و غرق میشی تو سیلِ جمعیت. موج میکشونتت و میبرتت سمتِ آقا. خودت رو میچسبونی به اون گوشه ی معروف که همیشه و هرسال میری. گوشه ی سمتِ چپ، تو بغلِ آقا. دیگه نمیدونی بخندی و یا اشکتو کنترل کنی. اونقدر حالت خوب میشه که اشکت خودش محو میشه و میره. شروع میکنی دعا کردن با همون زبونِ گناه کارت. ولی خب آقا که دیگه تهِ معرفت و گذشت و بزرگواریه دیگه؛ این رو که همه میدونن. فقط کافیه همون لحظه دل و فکرت رو بسپری بهش و دعا کنی. واسه هرکی که تو ذهنته. 



واسه پدر و مادرت که سایشون رو سرت مستدام باشه. واسه خواهر و برادرت که خوب بزرگ شن. واسه خودت و عاقبت به خیریِ خودت و همه ی جوونا که حقشونه عالی باشن. واسه رفقای بلاگرت که حضورِ مجازیشون طعنه میزنه به رفقای واقعیت. اونقدری که شک میکنی مگه میشه مجازی باشن؟ پس چرا من حسشون میکنم؟! دعاشون میکنی و امیداوری حالِ همه شون خوب باشه. میرزا جانِ اصفهانیمون سلامت باشه و مهراد جانش [ اکوری پکور ] زنده و موفق باشه. مونوکسیدِ کربن خانم [ حوا عه اول ] و رستگاری در زیر باران همراه با هق هق [ حوا عه ثانی ] و فرشته خانم و بقیه بلاگرهایی که کنکور دارن مزدِ تلاششون رو بگیرن و موفق شن. مترسک به اون چیزی که تو دلشه برسه. دچار پستِ بالای وبش مستجاب شه [ حالا هرچی هم که میخواد خدا بهش بده جدا از اون ]. محمد جواد تنبلیش فرو کش کنه خودش رو جمع و جور کنه پاشه بره جمکران [ داغان! فردا پاشو برو دگه ]. پرستو خانم و آرزو خانم هم هر چی میخوان مستجاب شه واسشون. آراگل و پری دریایی بانو هم به هرچی میخوان برسن و داغان نباشه حالشون به حولِ قوه هیچ وقت. مادر خوانده ی بیانیم، مهربانو هم سلامت و موفق باشه تو مسیری که انتخاب کرده. بهارِ تنها از تنهایی در بیاد [ البته هنوز زودشه، ولی خب ما پیش دعاش رو میکنیم حالا هر وقت قسمت شد دگه ] و باهار [ پاتریک ] حالِ دلش خوب شه و به آرزوهاش برسه. بهار خانمِ تازه وارد هم مستجاب شه دعاهاشون. محدثه بانو هم که از خواننده های بدونِ وبلاگ ماست، همون چیزی که تو دلشه بهش برسه. آن شرلی با موهایِ بور [ الکیع ] موفق باشه و سرطانِ لعنتی منقرض شه کلأ [ واسه دوست یا آشناشون دعا کنید ]. سمیرا خانم کمتر داغان بازی در بیاره و آروم و خوشبخت و سلامت باشه.  محبوبه خانم که خودشون مشهدی ان، هرچی که میخوان بهش برسن و عاقبت بخیر شن. آندرومدا کم تر عربده بکشه و به مرادِ دلش برسه [ حالا این مرادِ دل رو داستان نکنید! ]. زهرا خانمِ باقری و مهردخت و الیکا خانم هم به هر خواسته ای که دارن برسن ان شاءالله. خانمِ انار از بندِ مادیات و شکم پرستی بیرون بیاد و به بارِ معنویِ سفرهاش بیفزاد [ شوخی بود بخشِ اولش ها :)) ]. حدیث خانم حالِ دلشون خدایی شه و هلما بانو هم موفق و سلامت و پیروز شن. اسمارتیز خانم هم همون چیزی واسشون رقم بخوره که میخوان و صلاحشونه. حورا بانو و آسوکا خانم هم هرچی تو دلشونه بهش برسن و شایسته خانم و بانو هوپ و فاطمه خانم بهترین ها واسشون رقم بخوره. و اینکه ناقوسأ خیلی زیاد بودین!! دو مرحله ای باید دعاتون کنم. هی میری میچسبی هی پرتت میکنن اونور دوستانِ مشتاق. خلاصه امیدوارم همه و همه خوب باشه حالِ دلشون.

اینا که تموم شد میری و تکیه میدی به یه دیوارِ سردِ دیگه. پشتِ سرت رو میچسبونی به دیوار و چشمات رو میبندی و نفس میکشی و زندگی رو لمس میکنی تو این حرم. چشمات رو بازی میکنی و میبینی هرکسی تو حالِ خودشه. یکی گریه میکنه و با خدا و آقای خودش حرف میزنه. یکی فقط نگاه میکنه و چیزی نمیگه. یکی میخنده و لذت میبره و نشون میده لذتش رو. یکی دعا میخونه و یکی نماز. یکی بچه شو دنبال میکنه و یکی داره عکس میگیره. یکی مهر ها و دعا ها رو جمع میکنه و لبخند به لب داره. یکی هم مثل من این پست رو مینویسه و تقدیم میکنه به شما دوستای باحالش.

+ راستی! الآن زاویه ی عکس ها گویای قد بلندیِ عکاس هست یا نح؟؟ :)))) ینی اینو نمیگفتم زیارتم قبول نمیشد :))) به همین کیبورد :))

  • ۹۶/۰۱/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۵۷)

میشه تو دعاهای بعدیتون ما رو هم دعا کنید خانوادگی؟!
پاسخ:
چرا که نه
حتمأ : )
اف بر شما :/ اون رو به رو نوشته عکس برداری ممنوع :/ 
: )))
زیارت قبول : )
پاسخ:
تیز بازی در آوردم خانم :/ :))))
خوبی نیامده ها :))) واسه بقیه گرفتم دگه

خیلی ممنون
  • خانومِ حدیث :)
  • حالا یهو ملت فک نکنن ما کافریم  :دی هرچی خدایی شیم بازم کمه  ؛)
     :)  ممنون مستر تدشون
    دعاها و زیارتتون مقبول
    ان شاء الله خودتونم به همه ی خواسته هاتون برسید ^_^
    پاسخ:
    بابا حالِ دل خدایی شدن خیلی چیزه خوبیه :/ چه ربطی ب کافر بودن داره نمیدانم :/ بهترین دعاس واسه همه

    خیلی ممنون. قبولِ حق باشه : ))

    :))
    پاسخ:
    والاع ب خدا
    فکر کردی رفتیم ترکیه؟ :))))
    سپاس :))
    حس خوبی داشت پست. :)
    و مجددا زیارت‌هاتون قبول باشه الهی :)
    پاسخ:
    نوشِ جان
    هم اکنون از داخلِ یکی از رواق ها پاسخگو هستیم :))
    ما هم از داخل اتوبوس برگشت از حرم نظرگذار هستیم!
    پاسخ:
    ناقوسأ؟ :))) کدوم حرم؟ :))
  • خانومِ حدیث :)
  • شما  :/  این شکلی نشید من مثلا شوخی کردم :) :دی
    گفتم که هرچی خدایی شیم کمه...
    پاسخ:
    نه دگه
    حرفِ دلتونو زدید :)))
    خلاصه اون دعا ب شدت خوبه
    مرسی که مارو از یاد نبردی،قشنگ ترین اتفاق امروز پستای شما بود،کلی حس و حالم و عوض کرد.
    پاسخ:
    وظیفه بود

    خیلی خوشحال شدم :))
    همین حرم امام رئوف که عکساش رو گذاشتید دیگه! :)
    پاسخ:
    اوهوع :)))
    ینی مشهدی هستین یا زائر بودین؟؟
    شنیدن عربده حای من عارظوی ملت عصد خیلیم دل همگیدون بخاد (*˘︶˘*)
    - مراد شر میشه واس ماها عررررررربده
    پاسخ:
    کله ملت رو خوردی مؤمن :/ :)))
    + :))))
    من همیشه با بغض و ترسٍ گم شدن، هی از اون خادما ک از اون بیلبیلکا دستشون بود میپرسیدم آقا باب الجواد کوجیس? 
    سفرنامه شو توی وبلاگم پستیده بودم دارم خودم و کنترل میکنم همشو تکی تکی اینجا کامنت نذارم عرررربده.
    پاسخ:
    :)))))
    مواظب باش دگه
    فکر کنم تقریبا بشه دومی! دانشجو می‌باشم.
    پاسخ:
    اها! خوبه ک
    ممنونم از این پستِ حال خوب کنتون.بسی لذت بردم و اصلِ حالم خوب شد :)
    زیارتتون قبول...امیدورام که عاقبت به خیر باشید و موفق تر باشید و هر روز بهتر از دیروزتون باشید...
    پاسخ:
    قابل نداشت :))
    خیلی تشکر
    دلم گم شدن در حرمت را میخواهد آقا...

    چقدر دوس داشتم که الآن مشهد بودم...هق هق هق
    و باز هم خوش به سعادتتون.
    پاسخ:
    بابا گم میشید داستان میشه به پفک خوردن میفتید :)))

  • خانومِ حدیث :)
  • حالا نیگا  :)
    پاسخ:
    والاع
    زیارت  قبول...:)
    منم دعا :)
    پاسخ:
    ممنون
    چشم : )
    (-:خودم خودمو گم میکنم همیشه داخل حرم تا باخیال راحت یه دل سیر گریه کنم، و شکلات بگیرم از خادم های حرم حس قشنگیه گم شدن داخل حرم،
    التماس دعای خیلی خیلی لطفا!
    پاسخ:
    شکلات میدن؟ ناقوسأ؟؟ به بچه ها میدادن یه زمانی. به منم میدن ینی؟ برم گم شم؟ :)))
    ممنونم ممنونم ولی قشنگ معلومه با زجه و التماس از طرف من دعا نکردی ها:))) قشنگ یه دعای گذری کردی نوبت بقیه هم برسه.:))
    عکس دومی فوق عالی بود؛ ممنونم:)
    زیارتتون هم قبول
    یاعلی
    پاسخ:
    اونجوری دعا رو واسه خودمم نکردم :))) وجدانأ تحت فشار بودم

    خیلی ممنون
    نه،به شما نمیدن[: (-:فقط به من میدن من هنوز یکی ازشکلاتاشونو دارم دلم نمیاد بخورمش
    پاسخ:
    جدی؟
    ما مگه بو میدیم؟ :)))

    عالیه :)
    [:شاید بدید من خرسارو تاحالا بو نکردم
    پاسخ:
    حالا نیگا :)))))
    اول اینکه ممنونم بابت اینکه فرمودین محبوبه و نگفتین محبوب خانم ^_^
    دوم اینکه سپاس بسیار بابت دعای خیرتون و ان شاءالله شما هم به تمام خواسته هاتون (اگه به صلاحتونه) برسین
    بعدشم اینکه خدا اون رویای گمشدتونو زودتر نصیبتون بکنه و از دست پست های بی مخاطب و بی صابتون راحت شیم والاع : ))
    در ضمن قد بلندتونو تو چش و چال ما نکنین آقا :/ یحتمل رو همون پله های نزدیک به ضریح ایستادین :دی

    +کامنت اولمو وقتی فرستادم که داشتم آشپزی می کردم و ناغافل نزدیک بود بسوزنن... 
    پاسخ:
    دیگه دلم سوخت واستان :)))

    خیلی ممنون.
    ان شاءالله :)))
    نه خانم! خیلی هم رو زمین بودم :))) 

    + سوخت حتمأ :))
    بی صابتون=بی صاحبتون :|
    پاسخ:
    بله بله
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • خوش به سعادتتون...
    التماس دعای فراوان...
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    چشم اگه قابل باشم
    آقا شما مثل اینکه رفتین اونجا فقط برای سوزوندن دل ما
    اشکال نداره البته. خدای ما هم بزرگه-
    پاسخ:
    :|
    آخه این چه حرفیه
    من غلط بکنم

    ممنونم
    چقدر دلم میخواست اونجا بودم...
    پاسخ:
    امیدوارم قسمتِ همه شه
    پس یحتمل دوربینتونو بالاتر گرفتین!
    پاسخ:
    نح
    اصن
    فرزند خوب گلی هست از گل های بهشت :) 
    پاسخ:
    قطعأ :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • دستت درد نکنه تد، چه متن و عکس و دعاهای خوبی بود
    البته دعای منو یه کم داغان کردی :))) امیدوارم امام رضا قاطی نکنه دعاها رو با بقیه :))))

    +یعنی قدت چقده خداییش؟؟؟؟؟!!!! رو یه بلندی واستادی بابا. مگه میشه اینقد بلند؟
    پاسخ:
    خداییش هرچی در توانم بود گذاشتم
    :)))

    + خیلی بلند هم نیست ک :)))
    تو عکس دومی که قشنگ معلومه عکاس ،شناگر ماهری هم هست:|
    +خدا این کفش داریا رو از ما نگیره:)
    ++دعای مخشوش من چی شد؟

    پاسخ:
    شنا و استخر دوست ندارد :)))

    + دعا کردم دیگه
    +والاه ملت موهای تن منو سوزوندند بس فکر کردند بهار تنها منظور از بهار شکست عشقی خورده ی بدون زوج عسد://بخدا اینطوریا نی!
    این تنهایی صرفا با اون تنهایی که تو ذهن شماست خعلی فرق داره!

    پاسخ:
    :))))))
    میدونم باباع
    بی جنبه
    با همه شوخی کردم یه شوخی هم با شما کردم :/ :)))

    ممنون
    امیدوارم خدا بهتون بهترین ها رو بده. :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    مچکرم : )
    زیارتتون قبول
    ممنون که به یاد منم بودین
    پست رو که میخوندم فک نمی کردم منم جز دعا شدگان باشم
    ان شاءالله هر چی که خیره و دوست دارین بهش برسین:)
    پاسخ:
    ممنون : )
    اینا خط به خطش تاکیدی بر داخانیت بود:دی
    زیارت قبول:)آخ گنبد طلا..یکی بیاد منو جمع کنه اول صبحی..
    .هییی
    پاسخ:
    برو داغان :/ واسه داغان بودنت دعا کردم شفا پیدا کنی
    امیدوارم بیای زود
    زیارت قبول
    فانوساً خیلی زیاد بودیم! دمتون گرم
    الهی برید نجف و کربلا همینجوری دعامون کنید :)) 
    پاسخ:
    قبول حق
    مچکرم
    زیارت قبول :)
    برا ماهم دعا میکنین دیگه؟!
    ما اونور آشنا مویرگی دارما.دعام نکنین میگمم بچه های بالا زیارتتونو قبول نکنن :/
    خود مختارید :))
    پاسخ:
    قبول حق
    کردیم دیگر :))
    ترسیدم اصن :))
    چه عکس های قشنگی(:
    چرا عکس گرفتن ممنوع/:
    خب چرا گم مشید مگه مشهد زندگی نمیکنید باید الان تو حرم رو بشناسی از کجا بریو از کجا بیای(:
    پاسخ:
    قشنگی از خودته :))
    نمیدانم :))
    من مشهد زندگی میکنم و خودم خبر ندارم؟ :))
    اینو عمومی گفتم که حالی همه بشه.میدونم شوخی کردید .اصن خوب کردید:)))
    پاسخ:
    :))
    همچین خوشم میاد اینایی ک میرن یه گوشه تنهایی گریه میکنن
    انقد از این صحنه خوشم میاد
    پاسخ:
    خیلی حسِ یجوریه ایه

    سلام:)
    ماهم بی زحمت دعاکن کنکوردارم:)
    پاسخ:
    سلام
    واسه همه کنکوریا دعا کردم :) ولی بازم چشم
    خیلی طولانی بود نخوندم -_- کوتاه تر برادر... :|
    پاسخ:
    چشم :))
    واسه منم دعا میکردی خب!!!
    + زیارت قبول
    پاسخ:
    خب حاضری نزدی ک :/ اون زیارت واسه اونایی بود ک حاضری زدن. ولی واست دعا میکنم قطعأ. 
    + خیلی ممنون
    زیارت قبول :))
    میشه برای منم دعا کنی الان خیلی به دعا نیاز دارم؟؟!!
    ممنون :)
    پاسخ:
    تشکر : )
    حتمأ : ) امیدوارم لایق باشم البته
    خیییییییلی خییییییییلی ممنونم ^____^ 
    پاسخ:
    خواهش میکنم : )
    میگم اگه هنو اونجایی بازم بگم برام دعا کنی ؟
    پاسخ:
    بوگو :))
  • هانیه شالباف
  • چه‌قدر این دلانه‌تون، این پست‌تون چسبید :)
    زیارتتون قبول تد جان! ان‌شالله حاجت‌هاتون رو بگیرید از آقا :)
    پاسخ:
    خوشحالم : )
    خیلی مچکرم : )
    احتمالاً قدتون بالای ۱۹۰ هست! مگر این که خلافش ثابت بشه!
    پاسخ:
    نه باباع  :)))))
    کمتره
    کی حاضر غایب کردی مگه؟!!! :(
    خب من این روزا کم‌رنگم!
    چون دعا لازمم کم‌رنگم :((((
    پاسخ:
    شاید باورت نشه. ولی همین الآن دارم میرم به سمتِ حرم.
    حتمأ دعا میکنم.
    من با این پست یه بغض شیرین نصیبم شد :)
    میدونید چقد ذوق مرگی داره یه دوست همه امونو تک تک و با اسم دعا کنه، من مطمئنم امام رضا پیش خدا شفاعت هممونو میکنه الان خودش هم محو این معرفته، ایشالا هر چی از خدا میخوایین و صلاحه براتون مقدر شه.
    اندازه تمام کهکشان های راه شیری و پلنگی و خرسی ممنون :)
    الان یه چیزی ته دلم میگه بهتون بگم: هر وقت و تو هر حالت و هرجا بودین و کامنتمو خوندین از ته ته دل بگین: خدای هوای این دختر و خواسته هاشو داشته باش.
    پاسخ:
    و بنده هم جا داره بگم به شدت خوشحال شدم بابت کامنتتون
    امیدوارم موفق و سلامت باشید تو تمام مراحل زندگیتون.

    گفتم : )) 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • دعوت نامه ماروهم بگیرید و بیایید!
    پاسخ:
    اگه بدن حتمأ :))
    من باز هم به دعا احتیاج دارم....هق هق هق
    التماس دعا...
    پاسخ:
    امشب واسه آخرین میرم و دعا میکنم همه رو
    میگما تدولوژی گم شدن نداری تو خخخ
    پاسخ:
    :)))
    امکانش هست بابا
  • •✿ آرورا ✿•
  • زیارتتون قبول باشه و خوش به سعادتتون
    میشه لطفا خیلی التماس دعا ؟
    پاسخ:
    خیلی سپاسگزارم 
    چشم : )
    تد !‌
    میشه من داستانتو از نظر اون شخصیته که به گروه ئه روشنایی خیانت کرد تعریف کنم ؟

    یکم ایده دارم  در موردش می خوام  یکم بنویسم :D
    البته به شما که نمی رسه !
    پاسخ:
    نه راستش. گفتم که در حالِ حاضر قصدِ چنین کاری رو ندارم.
    باش پس من می نویسم هر وقت قصدشو داشتی منتشر می کنم خخخخ

    ( شوخی :D )

    هر وقت قصدشو داشتی بوگو !
    خجالتووم نَمی خواد بَکِشی ! :)
    زیارتتون قبول..ولی حالا اگه اسم ماروهم اون گوشه موشه ها مینوشتین بد نبودا..ما به همون پایینا هم راضی هستیم به خدا:)
    پاسخ:
    نبودید دیگه
    اگه میومدید اعلام حضور میکردید اوکی میشد
    کنار زیارت، سراغ برادر حاج حسینم رفتى؟ ننوشتی از احوالاتش که! :)
    (دارم آرشیوت رو میخونم، ممکنه واسه پست های قدیمی ترت هم کامنت بذارم حتاع!)
    پاسخ:
    مگر میشود برم مشهد و حاج حسین رو زیارت نکنم؟ :)))
    جلسه غیر علنی بود 😎😎

    [ منم جات بودم این کارو میکردم! چون واقعأ جات خالی بود ]
    برادر به سکون راء البته. برادرْ حاجْ حسین!
    پاسخ:
    خاع :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی