Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تِد در حرم

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ب.ظ


شاید باورتون نشه [ حالا چرا نشه؟! چه کاریه اصن؟ ] ولی بنده در حالِ حاضر در یکی از صحن های حرمِ امام رضا علیه السلام، و درحالی که به دیوارِ سردِ ورودیِ حرم تکیه دادم، دارم واستون این پست رو مینویسم! و اینکه به عنوان اولین خرسِ گریزلیِ وارد شده به حرم، اسمم میره تو کتاب گینس قطعأ! دوستان مقاومت کردن که راه ندن، ولی بنده اون بُعدِ انسانیم رو نشون دادم و وارد شدیم به حولِ قوه! 

راستش یه زیارت و دعای کلی کردم واستون؛ ولی دیدم اینجوری حال نمیده! بخاطر همین لطفأ یه حضوری بزنید تا شب که دوباره خواستم بیام همراه با اسم و لینک [ ! ] دعاتون کنم برید حال کنید! هرچند دعای بنده به جایی نمیرسه، ولی خب زورم رو میزنم که برسه دیگه.



  • ۹۶/۰۱/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۴۱)

التماسِ دعا واسه کسی که 6 ساله حرم ندیده...
پاسخ:
6 سال خیلیه ک
ان شاءالله بیاید ب زودی
التماس دعا حتما ب اقا بگید مارم بطلبه دلتنگشم:(
پاسخ:
حتمأ 
بح بح التماس دعا
پاسخ:
بح بح چشم :))
میشه دعا کنی حالش خوب بشه؟ دعا کن دیگه اثری از سرطان تو وجودش نباشه :( 
دعا کن رفیقم حالش خوب بشه و بهترینا براش رقم بخوره 
دعا کن همه شاد باشن ^_^ 
راستی از همه مهم تر، دعا کن امام زمان ظهور کنن :) 
پاسخ:
همه ش چشم :))
ان شاءالله قابل باشم
زیارت قبول و التماس دعا واسه سلامتی و آرامش همــــــــــه :)
پاسخ:
خیلی ممنون
حتمأ
بح بح : ) التماس دعا نه واسه من، واسه همه اونایی که شوق زیارت دارن و نمیشه و نمی تونن مشرف بشن. نه اینکه بگم نیازی به دعا ندارم چرا اتفاقا خیلی محتاجم ولی میگم اگه ان شاءالله دعاتون براورده شد حاجت مهم تری براورده بشه.
سفر خوب و خوشی رو براتون تو شهرم آرزو می کنم.
پاسخ:
محتاجیم ب دعا :))
چشم. حتمأ
خیلی ممنون. شهر واسه شهرداریه خانم :)))
کی گفته؟ :/
پاسخ:
مو :))))
واسه کنکوریا هم خیلی دعا کنید :)
پاسخ:
شک نکنید :))
شدیدشدیدالتماس دعا...
پاسخ:
چشششم
ان شاءالله ک لایق باشم
قربونش برم امام رضا خطش مستقیمه لینک نمیخواد :))) 

خوش به سعادتتون
سلام ما برسانید
پاسخ:
حالا کار از محکم کاری ک عیب نمیکنه :))
خوش به حالت داخان انقدر دلم هوای حرمشو کرده:'(
پاسخ:
عخخخیی
لینکت میکنم بیا :))
کوچه پشتی بازار رضا 😁 آقا بعد از دعا تو حرم از باب الرضا سمت بی آر تی ها که بری یه بستنی و آبمیوه فروشی هست یه سری نیمکت بدون میز گذاشته بیرون اونجا هم یادمون باش😂 دو سه تا مغازه پشت همون بستنی فروشی بری پایین دیزی سنگی هست ولی از من می شنوی برو شاندیز پدیده بعد دقیقا روبه روی پدیده یه رستوران هست که هم تخت داره هم رستوران گردون اسمش پدیده نیست، فضاشم مثل اون نیست ولی غذاش صد برابر بهتره اونجا هم شیشلیک بزن به یاد ماباش😁 بعد هم الان فصل چاغاله ها هم هست اونجا هم به یاد ما باش😁😊
پاسخ:
یادِ آنتالیا افتادم :)))))
بارِ معنویِ سفر رو پودر کردی اصن :)))))
دعا کن خخخ
منم یه روز می رم جمکران  برات  دعا می کنم D:

فقط دعا کن برام از  این  تنبلیسم  ئه  رفتن  به  جمکران  در بیاییم  خخخ
تغریبا  15 دقیقه با  خونمون فاصله  داره  ولی خیلی کم می رم :(
پاسخ:
تنبلیِ تو به امام رضا چ ربطی داره مرد حساب :)))) پاشو برو باباع :))
عاغا بهش بگو اندرومدا همونقد که تلاش کرده واسه اون قضیه هه نتیجه بگیره...بگو عم که دوست داره بیش از این خدا رو دوس داشته باشه ولی بلد نیس. 
- مرسی اه :) بگیااااااااا عرررررربدههههه 
پاسخ:
باشد
اون عربده تهش عالیه :)))))
  • خانومِ حدیث :)
  • التماس دعای فرج و وصل به پابوسیشون  =(
    زیارت قبول
    پاسخ:
    : )
    خیلی ممنون
    اعلام حضور:)
    پاسخ:
    اعلامِ حیات :))
    ممنون
    التماس دعای شدید ومخصوص:))

    پاسخ:
    تیک خوردی :)))
    سلام ...
    اینجانب پری با اسم وبلاگی هلما 23 ساله از آذربایجان شرقی :)
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    اینجانب هم تِد هستم :)) تِد از جنگل های بی مرز
    به به خوشا به سعادتت
    اول سلام منو به امام رضا (علیه السلام) برسون بعد دعای فرج بخون از طرف من بعد محکم پنجره فولاد رو بگیر و با گریه و التماس بگو یا امام رضا این بچه(من) کنکور داره کمکش کن.از سویدای وجودت بگو که اجابت بشه ها.:)
    خدایی خیلی به دعا نیاز دارم:)
    زیارتت هم قبول خرس مهربون و التماس دعای شدید.
    یاعلی
    پاسخ:
    او اوه :))) چی ویژه :))) حتمأ
    امیدوارم لایق باشم
    خیلی ممنونم
    زیارت قبول خرس بیان :)
    پاسخ:
    دعا گوی دوستان خواهیم بود
    راستی لطفا  یه عکس همین الان یهویی از حرم بزار که دلمون وا بشه:)
    من ۴ سالی هست نرفتم:(
    پاسخ:
    اینبار ک برم حتمأ
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • التماس دعای بسیار زیاد!
    پاسخ:
    چشم.چشم

    آقا به اون آقایی که اونجاست بفرما که: هشت حرفلی (علیه الرحمه) (رضی الله عنه) امسال تابستونم میام پیشت،  قول میدم که نسبت به پارسال یکم آدم شده باشم. فقط یکم!
    پاسخ:
    به روی چشم

    اقا منم با لینک دعا کن مخصوصا پست بالای وبم:)
    پاسخ:
    حتمأ
    دیدم پستت رو اتفاقأ :))
    به نیت ماهم یکم رور بزن بیزحمت(:
    پاسخ:
    باشد :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • داغان منو خیلی دعا کن. بگو خدایا به داد همون داغان برس :((((((
    پاسخ:
    :)))
    چشم
    حتمأ
    آقا التماس دعااااااااااااااا

    پاسخ:
    خانم! محتاجیم ب دعا :))
  • بــاهــ ــار .
  • التماس دعا..
    پاسخ:
    حتمأ 
    محتاجیم به دعا
    ولی نه با وبِ اونجوری :/
    خوش به سعادتتون
    خیلیییی التماس دعا
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    التماس دعا خیلی خیلی به امام خوبان ؛)
    پاسخ:
    حتمأ : ))
    التماس دعا :)))

    حرم خیلی صفا داره :)
    پاسخ:
    محتاجیم

    عالیه
    حوش به سعادتتون...منم دلم حرم میخواد....به آقاجانمون سلام منو برسونید...
    برایِ عاقبت به خیریِ همه دعا کنید...برایِ  همه آدما :)
    برایِ اینکه اصلِ حالمون خوب باشه و کج نریم هم دعا کنید...کنکور رو هم دعا کنید :)

    چقدر دلم آبِ سقاخانه میخواد...هق هق هق
    خوش به سعادتتون.
    پاسخ:
    ان شاءالله قسمتتون بشه

    حتمأ : ))

    هق هق هق بک :))
    ممنون
    چقدر دلم تنگه برای حرم...امیدورام منم دعوت بشم...سه چهار سالی هست که نرفتم...هق هق هق هق هق هق هق هق

    باز هم خوش به سعادتتون جنابِ تد...
     التماس دعا...
    پاسخ:
    خیلی ممنونم

    بعد کنکور برید حتمأ
    اگه عمری باشه حتما حتما میرم...و البته اگه آقا دعوتم کنه...
    پاسخ:
    ان شاءالله : )
    عاشق اون دیوارای سردشم،تصورشم آرامش بخشه...خیلی ممنون میشم اگه واسه خواننده ی بی وبلاگتونم دعا کنید..خیلی نیاز دارم که به یه دعای ویژه و راستکی..
    پاسخ:
    خیلی خوبه واقعأ

    حتمأ
    این دفعه که رفتم زیارت ویژه تر
    (-:التماس،دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا : )
    التماس دعای فراوان
    پاسخ:
    انجام شد
    خوشااااا بحالتون:)
    التماس دعا
    دلتنگیم...
    پاسخ:
    اگه لایق باشیم
    دعا کردیم
    تنبلیه دیگه چیکارش کنم ؟
    پاسخ:
    بزن زیر گوشش
    حال  ندارم تو بیا بزن  زیر گوشش !
    اشکم در اومد :(((((خیلی دل تنگ امام رضام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی