Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اصلِ " ز غوغای جهان فارغ "

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ


" ز غوغای جهان فارغ " فقط همین 

کلِ دنیا و بدبختی ها و تلخی ها و جنگ و منازعاتِ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، به انضمامِ هرچیزِ دیگه ای که حالِ آدم رو خراب میکنه و بهم میزنه یه کنار، حس و حالِ همه مون یه وقتایی لازمه اینجوری باشه! درست مثلِ همین دختر بچه خوب و بیخیال و باحال.

دقیقأ پاها رو داشته باشید ناقوسأ! حالِ همه تون همینجوری! دنیا رو سخت بگیرید، سخت تر میشه! یعنی خودش همینطوریش سخت هست؛ بیاید سخت ترش نکنیم وجدانأ! 

باحال باشید در ضمن ;)

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۴۱)

خیلی نازه :))
پاسخ:
یه چیز اونور تر
اخی چ نازه :)
پاسخ:
بله بله :))
آخه تبعیض جنسیتی تا کجا؟ من و زهرا خانوم نظرمون عین هم بود، ولی جوابت خیلی فرق می کرد!! دفعه اولت هم نیست -_-
پاسخ:
:))))))
واسه تو ک بهتر بود داغان

این مدلی نشستن خیلی حس و حالِ خوبی داره! هر کس تجربه نکرده سه چهارمِ عمرش بر فنا! :)

چند هفته ای میشه دقیقاً همینقدر آروم و همینقدر بی خیال روزگار می گذارنم... همه چیز خیلی بهتر پیش میره خداروشکر :)
پاسخ:
خدا رو شکر پس
واسه همه عالی باشه 
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • عزیزم^ـــــــــــــــ^
    چه گوگولی:دی
    و چه بیخیال:دی
    پاسخ:
    خیلی خوب :))
    فک کنم این دختره همزاد منه ^_^ 
    پاسخ:
    در چ راستایی؟
    به پیشنهادت مدتهاست که لبیک گفته ام :)

    پاسخ:
    درودِ خدایانِ مصر بر تو باد :)))
    هه، بیخیال و فارغ بودیم وقتی بیخیال و فارغ بودن مد نبود 
    پاسخ:
    هه بک :/ :))
    در راستای قد و قواره و سنمون :| 
    نه واقعا در چه راستایی به نظرت :/ 
    در راستای بیخیالی دیگه ://
    پاسخ:
    حدس میزدم هم قد و قواره و سنت باشه ها :)))
    دوسِش دارم^^
    پاسخ:
    اونم شما رو دوست نداره :))))
    بیخیال:|مثه من!البته من یکی زیادی بیخیالم:/
    پاسخ:
    والا همیجوری بهتره :))
    دلم بسی گیتار می خواهد آی بله !
    پاسخ:
    :)) برو بخر
  • Mohsen Farajollahi シ
  • خخ خیلی قشنگه :) ولی حیف بعضی اوقات خوشحال بودن خیلی سخته مخصوصا اگه زوری باشه :| 
    +تجدید میثاق خوبی بود موفق باشی تد :دی
    پاسخ:
    سخته. ولی شدنی :))
    + زنده باشی
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • آره واقعا پاهاش نازه :))
    ولی دنیا هیچوقت تا این حد نازنیست :(
    پاسخ:
    ناز نیست. ولی ما تو حدِ خودمون میتونیم نازش کنیم
    نمیدونم چرا این پست غم داره :(
    برخلافِ ظاهرش باطنِ تلخی داره...
    پاسخ:
    غم؟
    کجاش دقیقأ؟؟؟
    چرا من حس نمیکنم؟! 
    بیخیال بابا. بخندید :))
    یکی می گفت چیزی که من تو آجر میبینم بقیه تو آینه هم نمیبینند...
    شده حکایتِ ما :| :)
    پاسخ:
    خود ستایی بود؟؟ :)))
    اتفاقاً حدس زدم اینو بگید :)
    نه بابا خوستایی کدومه... همینطوری گفتم... من و چه به حقیقت بینی در آجر! :))
    پاسخ:
    خلاصه حواستون باشه :/ :))))
    پس چرا این بچه نمیخنده؟این بچه غم داره،باور کن:/
    پاسخ:
    غم نیست
    یه آرامشِ عمیق داره

    چشم :|
    پاسخ:
    آورین :))
    :)
    پاسخ:
    ((:
  • خانومِ حدیث :)
  • من میخندم اما دنیا غم انگیز است
    واقعا غم انگیز است..
    پاسخ:
    غم انگیز ک هست
    ولی میشه غم انگیز ترش نکنیم
    دنیا اصنم غم انگیز نیست....خیلیم شاد و باحالِ... خیلی زیااااااااااااد :)
    الکی مثلا این روزا حالِ دلم خیلی خوش هستش و شادم :) ...هق هق هق


    پاسخ:
    حل میشه همه چیز
    حل میشه نه...حل میکنم همه چیز رو...
    پاسخ:
    خا همون.
    کاش ویالون دستش بود :)
    پاسخ:
    ان شاءالله دفعه بعد :)))
    عرررررررررربده لباسشششو میخواااااااااام
    پاسخ:
    اندازه س؟
    منم از اینا میخوام:(
    + چقدر دلم هوس ارامش رنگ عکس کرده:)
    یاعلی
    پاسخ:
    کدوماش؟ :)))

    اچکال نداره فدا سرم ،کشیه...بعدشم همین ک مال من باشه کافیه :/ لازم نیس حتما بپوشمش... ها ^^
    پاسخ:
    خا :/ نمیده بهت
  • خانومِ حدیث :)
  • اره باید دنبال خوشیها بود  :)
    غم که راه و بیراه خودش میاد
    پاسخ:
    دقیقأ
    اون گیتاری که دستشه:)
    پاسخ:
    اونو هم.نمیده
    برید بخرید بی زحمت
    چرا پستِ کشتمش نظراتش بستس هنوز؟؟؟
    پاسخ:
    جدی؟
    چک میکنم
    دست خودشه مگه..اصنم ناز نی •﹏•
    پاسخ:
    :))))
    خودت برو راضیش کن
    چقدر پوزیشنش زیبااااااااااااس

    پاسخ:
    خیلی جذابه
    تکبیر:))
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    راه نداره یه پارتی بازی بفرمایید؟ 
    اصلا روایت داریم خرس باید مهربون و اهل پارتی بازی باشه:)
    پاسخ:
    روایت از کدوم منبعِ موثق؟ :)))
    پای راستش خیلی باحاله! :)
    هم‌خوانیِ جالبی داشت عکس و شعر.
    پاسخ:
    خیلی :))
    قابل نداشت :))
    شما دریا دارین ما که ندااااریم:((
    کجا اینجوری بشینیم!
    میدونم من اصل رو ول کردم فرع رو چسبیدم
    ولی زندگی انقد سخت شده برام که کلا موج منفی میدم:|
    پاسخ:
    هق هق هق :))) 
    زندگی رو سخت نگیرید. بیخیالش :))
    چه عکـــس خوبـــی:)))
    چقدر حس جذابی داشـــت:))

    پاسخ:
    عاولی :))
    باشه شما پولشو برام به این کارت بفرست : :D
    5022291100638731
    به نام :‌محمد جواد قاسمی

    قول میدم یکم باهاش نواختم گیتار رو برای خودت پست کنم خخخخخخ
    پاسخ:
    برو بچه برووووع :))))) من خودم تحت حمایت صندوقِ حمایت از خرس هام
    یکی باید ب من کمک کنه
    @بهار
    دریا رو بیخیال فقط گیتاره خخخخخ
    شما گیتارشو جور کن من  وسط کویر ( قم ) براتون دریاشو می سازم خخخخ
    به قول اقاگل از غیر معصومه:))
    از احادیث ساختگی فرشته.ع که اصلا بعضی هاش خیلی موکد و توصیه شده است یکیش همین پارتی بازی خرس هاست:)))

    پاسخ:
    :)))))
    پس یه کاری باید کنم 
  • پوریا نوروزی
  • گاهی وقت ها نمیشه تد
    آره می دونم که گاهی باید نشست یه گوشه و حالش را برد و از همه چیز فارغ شد ولی گاهی مشکلات دقیقا میان و پشت در همون جای دنج آدم یا تو همون ساحل میان و دقیقا در کنارت می شینن . هرجوری هم بشینی و بنوازی و فارغ بشی باز تا ببینی کنارت نشسته یادت میاد .
    ممنون آمدی . به نظرت هم پاسخ دادم
    پاسخ:
    اتفاقأ همیشه میشه ب نظرم
    به شخصه واسه خودم شده تو بد ترین شرایط هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی