Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کاش چوپان شوم، شاید گله ام شماها باشید!

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ


تو نگاهِ اول به عکسِ بالا این جمله تو ذهنم شکل گرفت: کاش چوپان شوم، شاید گلهٔ موردِ هدایتم شماها باشید! وجدانأ یه لحظه حسرت خوردم که ای کاش میشد تو چنین فضا و شرایطی چوپان میشدم و چنین گلهٔ باحال و دوست داشتنی ای میداشتم! اونم نه یه گلهٔ ساده! در حدِ تصویر خاص و دوست داشتنی و مؤدب! مثلأ یه گوشه یه درختِ سیبِ سبز پیدا کنم و زیرِ سایه ش تکیه بدم به درخت و پاهام رو دراز کنم و نی لبک ننوازم! چون خوشم نمیادآقا! گوشی دستم باشه و پلی لیستِ گوشیم پخش بشه و محسن خانِ چاوُشی دوسِت داشتم یا دیوونه رو بخونه و درحالی که عطرِ سیبِ سبز منو تو خلسه فرو برده یهو داد بزنم: هوووووووی گوسفند! مگر گاوی؟! بیا پیشِ بقیه! یا یهو عربده بزنم: کره بز! تو چی؟! تو مگر گوسفندی؟! اونی که داری میخوری بیرون ریزِ جوجه تیغیه! تِخ کن بیرون! و یا حتی فریاد بزنم: آهای شما که بوفالویی! چرا گوسفند بازی در میاری؟! تو که خودت بوفالویی! سعی کن بوفالو بمانی!! فقط یه گوسفند میتونه گوسفند باشه! و همینطور فقط یه بوفالو یه بوفالو! و یک آدم یه انسان! بعد برم شیرِ بوفالو بدوشم و موهاشو نواز کنم، گوسفندم رو پشم هاشو کوتاه کنم و شیرشو ندوشم! چون شیرش به درد نمیخوره! شیر فقط شیرِ گاو! بعدشم چند دقیقه بِدَوم دنبال اون خروسه و وقتی گرفتمش ببوسمش و تخم هایی که نکرده رو از لونه ش برندارم! چون اصولأ خروس نمیتونه تخم کنه! ازش بر نمیاد! شرایطِ فیزیولوژیکیش رو نداره! بعدشم برم بیفتم دنبالِ لاماها [ لاما ] [ شترِ بی کوهانِ اکوری پکور ] و سعی کنم سوارش شم و هی نتونم و هی بیفتم و بخندیم! با هم! شاید بگید لاماها که نمیخنده! ولی فکر میکنید! خیلی قشنگ هم میخنده! تهش هم که همه خسته و کوفته از عشق و حالِ روزانه شدیم، بریم زیرِ همون درختِ معطرِ سیبِ سبز و درحالی که سرم رو گذاشتم روی شیکمِ لاماها چُرت بزنیم. 

بعد از دیدنِ عکس و خیال پردازی های شور، یه مسئلهٔ دیگه اومد خورد تو سرم! و اون این بود که شاید باورتون نشه! ولی این پنج تا حیوونی که تو عکس میبینید، بطورِ خودجوش و ارادی دورِ هم جمع شدن و عکاس، هیچ نقشی تو گردآوریشون نداشته! داشتم میگفتم؛ یه چیزی خورد تو مغزم و اون این بود که چجوری میشه پنج تا حیوونِ مختلف از نژاد ها و مدل های خاص، اینطور دوست داشتنی و جذاب کنارِ هم جمع شدن و این عکس رو بوجود آوردن؛ ولی ما آدما حتی نمیتونیم هم نوع هامون رو کنارِ هم تحمل کنیم! گاهی اوقات حتی هم خون هامون. حالا اشاره ای به هم وطن هامون نکنم! اشاره نکنم به جنگ های جهانی و غیرِ جهانی که میلیون ها انسان رو به نابود کرد. یعنی بازده و نتیجه‌ی عقل و اختیار و انتخاب و آزادیِ ما آدما همینه؟! فقط حدودِ صد میلیون کشته حاصلِ دو جنگِ جهانی؟! من میگم بیاید عقل و اختیار و آزادی رو بدیم حیوونا! خودمون غریزه طور زندگی کنیم! دنیایِ تمیز تری خواهیم داشت.


+ حاصلِ یه سردردِ کمی تا قسمتی شدید بود ;)

  • ۹۶/۰۱/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

  • قالب بلاگ رضا
  • عکس عالی بود
    پاسخ:
    ینی مشخصه فقط عکسو دیدی ها ;))))
    ممنون
    عجب سردرد باحالی حالا اگه برا من بود نتیجه اش فحش و گریه میشد :))
    فقط رو شیکم لاماها چرا که میزنید مواظب باشینا، یهو لگدی، مشتی، جفتکی چیزی نثارتون میکنن :)
    از حیوونای تو تصویر تو ایران هم هست؟؟؟
    پاسخ:
    پس شما لطفأ هیچ وقت سر درد نگیرید :)))))
    نح! لاماها بچه خوبیه :))) شیکمش نرمه :))))
    عاره بابا :))) حیوون فضایی ک نیستن :)) هستن. البته بوفالو و لاماها رو نمیدانم :))) لاماها تو باغ وحش هست ولی :))
    چه افکار زیبایی
    سردرد هاتان مستدام:دی
    +عکس جالبی بود
    پاسخ:
    قابل دار نیست :))) 
    خیلی ممنانم :/ :))))
    + خیلی
    نمیتونم قول بدم، خیلی دوستم داره زود زود میاد پیشم :)
    نشنیدین میگن: نترس از آنکه های و هوی دارد بترس از آنکه سر به توی دارد :))
    واقعا؟؟ من این مدلیش رو ندیدم فک کردم واسه کشور دیگه اس، مثلا یه کشوری یادم نیست کدوم گوسفندای پشمالو و خوشگلی داشت .
    پاسخ:
    بدبخت اطرافیانتون :)))))

    دست کم نگیرید بابا :))) از اینا تو جنگلِ ما ریخته
    اول بدارید کلی بخندم :))))))))))))

    خب حالا باید بگم...
    سیبِ سبز *___*
    جنابِ چاوشی ^___^
    اونم دیوونه ^___-
    عجب چیزی میشه واقعاً... معرکه...
    پاسخ:
    گوارای وجود :))

    عاولیه :)) 
    بذارید :|
    پاسخ:
    شما سوتی ندید بیان هنگ میکنه اصن :))))
    وایی خداااا!!چقد ترسناکنننننننننن:/
    پاسخ:
    چیااااااا؟؟؟؟
    به این خوشگلی :/ اکوری پکوری :/ مؤدبی :/
    عاااالی بود! :))
    عکسش خیلی قشنگه! 
    پاسخ:
    سپاس :))
    خیلی خوبه لعنتی
    عکسش واقعا زیباست، کل آرزوت برام قابل درکه به جز بوسیدن خروسه :|
    پاسخ:
    خروس نبوسیدی دگه :))) درک نمیکنی
    منم باهات موافقم انگار غریزی زندگی کنیم بهتره و دردسرش کمتر.
    +عکس خیلی خوب بید:))
    ++ چوپان خوبی میشی احتمالا تلاشتو بکن شاید شد:))))
    یاعلی
    پاسخ:
    آورین :)))
    + میدانم :))
    ++ با دعاهای شما :)))
    عنوانو خوندم فک کردم منظورتون از گله ماییم!! :|
    یکم بی ابهام تر عنوان انتخاب کنین لطفن!!-_-

    ببخشید من همیشه بار معنوی پستاتونو زیر سوال میبرم،ولی عکس فتوشاپه ها!!Oo
    پاسخ:
    حق دارید :))))))

    حالا نیگا :| کی گفته :/ خیلی هم درسته :/ :))) به شخصه معتقدم فتوشاپ نیست!
    حالا اصلِ کاری رو رهانیدید چسبیده اید حاشیه را؟ :/ :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • وقتی داشتم میخوندم مطلب رو میخواستم بیام بنویسم: تد حالت خوبه؟!
    دیدم خودت آخرش جواب سوالمو دادی 
    پاسخ:
    :|
    خخخ یعنی خلاقیتتو قربون خخخ
    پاسخ:
    عی باباع :)))
    وای چ گوگولین این ببیای:)
    پاسخ:
    خیلی :))
    من یاد قومِ بنی‌اسرائیل میفتم :|

    ینی در حدِ بز نبودن که چهل روز منتظرِ موسی بمونن. رفتن سراغ گوساله :|
    ینی خودِ گوساله تو این عکس نشون میده خیلی آدمه. آدما چه‌طوری انقدر گوساله می‌شن؟ بَل کمتر از گوساله؟

    پاسخ:
    گوساله؟ ://
    گوساله کدومه؟؟
    کجاست؟؟
    :/
    \:
    :%
    #:

    حالا چرا فحش میدید ب گوساله؟ غیبت؟ ناچ ناچ ناچ
    تو اگه چوپانشون میشدی اونقد بهشون فحش میدادی که بعد دو روز دیگه اینقد مودب نبودن!!!! :/
    پاسخ:
    فحش نبودن ک :/ 
    دقت ننمودی خانم :/
    صاف زل زدن تو چشای عادم نامصبا -_- سگ داره چشاشون
    پاسخ:
    :)))))
    مواظب باش اسیرشون نشی :)))))))
    تازشم مدیونیم اگه فک کنیم اون شاید تب کنم شاید پرستارم تو باشیه :||
    پاسخ:
    اونو ک اون لاماها هم میدونه :| 
    بیرون ریز جوجه تیغی؟ 😑

    +شما وقتی سردرد دارین اینجوری خیال پرداری می کنین، وقتی سر خوش باشین دیگه چه شود! (میشه ساندارک..)

    عکستون خدایی فتوشاپ نیست؟ اصلا نمی تونم هضمش کنم :/ نیگا چه جوریم به دوربین زل زدن 😐
    پاسخ:
    آری :)))) دوشواری درن؟

    + مغزم.سوراخ میشه میریزه بیرون :)))

    نه والا! ولی حق میدم ک باورتون نشه. ولی واقعیه!
    من اولش که عکس رو دیدم فک کردم فتوشاپ کردین!!
    ولی فک نکنم ماها که به این زندگی شهری و امکانات و تکنولوژی و دنیای عادت کردیم
    بتونیم اینجوری که شما گفتین زندگی کنیم
    ولی خب آرزوی خوبیه:)
    پاسخ:
    نه بابا :)) فتوشاپ نیست.
    عادتِ بدیه خب.
    جنس بددادن بهت تد:)))معتاد مورفینی:دی
    پاسخ:
    :||
    خودت یادت رفته بیای جنستو ازم بگیری شیشه ای
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حاصل سردردهاتون چیز بدی نمیشه!
    پاسخ:
    خوبه پس
    لاما هست فکر کنم و نه لاماها. اون ها آخرش اضافیه
    پاسخ:
    خیر! لاماها هست! یه سرچ کن :|
    + ولی لاما هم هست :)) 
  • 🍁 غزاله زند
  • یادمه قبلا این عکس رو جای دیگه دیده بودم.عکاسِ این عکس گفته بود هیچ اجباری به جمع کردن این حیوانات نداشتم،وقتی دوربینم رو آوردم،همشون اومدن و جلوی دوربینم جمع شدن :) 
    (هر چند درست یادم نیست همین عکس بود یا نه ولی به احتماله زیاد همین بود)
    دیوونگی اصلا بد نیست ;)  حاله خوب هم توش داره...
    پاسخ:
    اوهوم. گفتم ک

    ینی غیر مستقیم گفتین من دیوونه ام دیگه :/ :))))

    کلا پست به کنار!!!!!!

    اون نگاه نافذ بزه میگه هوا پسه :))!
    لامصب به قصد حمله یه پاشم گذاشته جلو :))!
    پاسخ:
    خیلی باحاله :)))
    اتفاقا شک کردم. سرچ کردم لاماها. ولی خب همه نتایج نوشته بود لاما.
    پاسخ:
    من ولی چند جا دیدم لاماها :))) 
    حالا تو فرض کن منظور جمعِ لاما عه :)))
    منم این عکسو دیشب تو اینستا دیدم
    خیلی خفنه خدایی
    پاسخ:
    عالیه لامصب :)) متنِ من عالی تر :))))
    ما میگیم من مره قربان :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی