Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

برای تمامِ مردهای سرزمینم

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ


سیبیل رو که گربه هم داره...

بازو و هیکل و سیکس پک رو گوریل هم داره...

عربده و صدای کلفت از حنجرهٔ گرگ و کفتار و گاو هم در میاد...

در حقیقت مرد بودن یه صفتیه که توی سختی و نامردی های روزگار بدست میاد، نه توی باشگاه و زیرِ وزنه که اگه وزنه ای هم باشه، وزنه های سختی و فشار های زندگیه که که واسه راحتی و رفاهِ خانواده س، نه خودش!

در واقع مردانگی از زخم خوردگی هایی متولد میشه که بخاطرِ مرد بودن و صاف و ساده بودن روی روح و روانش زده میشه، نه توی آرایشگاه و جلوی آیینه با مو چین و زیر ابرو گرفتن و سفید کردنِ دورِ سر!

مرد بودن اونجایی بدست میاد که واسه بدست آوردنِ یه لقمه نونِ حلال، کمرش خم میشه ولی دستش جلو کسی دراز نیست؛ نه اونجایی که میدی رو کمر و دستت عکسِ حیوون و اژدها و دوست دخترت رو هک کنند!

مرد اونجایی بوجود میاد که واسه خاطرِ اعتقاد و عشقِ به ناموسش، میره جایی که آدم رو تیکه تیکه میکنند. اون میره که خیلیا نیان. اون میره که مردانگی بمونه. زن و بچه و زندگیش رو میذاره و میره که بگه هنوز هم مردهایی هستند که بشه بهشون تکیه کرد.

حرفِ آخر: نر بودن چیزی نیست که بخوای تلاشی کنی واسه بدست آوردنش، چون از توی رحِمِ مادرت باهاته! ولی مرد بودن نیاز به شدن داره! مرد به دنیا نمیای، مرد باید بشی، مرد زندگی کنی و مرد بمیری!

  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۲)

دمِ همه ی مـــــَــــــردا گرم...
پاسخ:
زنده باشید
گفتم محشرهه:)) واقعا محشره:))
پاسخ:
لطف دارید دیگر : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی