Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه نشونه واسه اثباتِ وجودِ خدا

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

خیلی فکر کردم تا یه پستِ طولانی و مفصل در مورد مادر بنویسم؛ ولی تهش به یه نتیجه رسیدم. اگه بزرگ ترین و بهترین نویسنده ی جهان هم باشی و همه ی لغت نامه های دنیا به همراهِ تمومِ صفت های خوب رو بلد باشی، به وصفِ بزرگی و مهربونیِ مادر که میرسی، باس قلم رو بندازی کنار و تمام قد در برابر عظمتِ این کلمه خم بشی و بدونی اینو که، اون خانمی که روز به روز داره شکسته تر و ضعیف تر میشه، تمومِ جوونی و خوشی هاشو گذاشته واسه تو، که قد بکشی و بزرگ شی و اون کِیف کنه از بزرگ شدنت. و اینو بدون که این بزرگ شدنت فقط به خودت ربط نداره که فکر کنی میتونی هرجوری و به هر شکلی بزرگ شی و به کسی ربط نداشته باشه، نتیجه ی این بزرگ شدنت، لرزشِ دست های مادرته که اگه الآن نداشته باشه، بالاخره سراغش میاد؛ نتیجه ی چین های رویِ پیشونیشه که هرسال بیشتر میشن؛ نتیجه ی درد های دیگه شه که هرسال بیشتر میشن، پس یادت باشه چجوری بزرگ میشی و قد میکشی و بدون چه کسی فدای این بزرگ شدنت شده و داره میشه؛ بدون نگرانته و عاشقت. یه عشقِ واقعی و خدایی. حواست باشه...
مادر جان! فدای همه ی حرص هایی که واسم میخوری و نگرانی هایی که همیشه باهاتن. فدای همه ی خنده هات که دنیامو قشنگ میکنن. فدای همه ی گریه هات که جهانمو زیر و رو میکنن. مادر جان! تمومِ نفسام، فدای گرفتگیِ نفس هات. 
مادر جان! مامانِ قشنگم! زندگیم گره خورده به حضورت؛ سایه ی مهربونیت روی سرم مستدام.

+ چقدر خوب میشه هر کدومتون یه جمله خطاب به مادرتون اینجا بنویسید و به خودش هم بگید : ) میشود؟!
+ و چقدر خوب میشه که هرکسی که اینجا رو میخونه، اعلام کنه که امشب یا فردا دستِ مادرشو میبوسه. میدونم همه اینکارو میکنن. ولی اینکه اعلام کنیم خیلی خوبه. میشود؟! : )
بنده فردا تا کمر خم شده و دستِ مادرمو میبوسم! با افتخار ترین بوسه ی عمرم!
+ یه فاتحه هم بخونیم واسه مادرهایی که امسال پیشِ خانواده هاشون نیستند؛ ولی قطعأ جاشون تو آغوشِ خدا گرم و نورانیه. 


  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

خطاب به مادرم:
اشک هایت خریدارِ جانِ من است :)

بنده اعلام می کنم فردا دستِ مادرم رو می بوسم... با افتخار و چند قطره اشکِ شوق بخاطرِ حضورش :)
پاسخ:
خیلی خوب : ))

خدا حفظشون کنه
  • دچــ ــــار
  • احسنت به تو
    احسنت به متنت
    و درود و صد درود بر تیتر قشنگت...
    یه-نشونه-واسه-اثبات-وجود-خدا

    پاسخ:
    مخلصیم
    تقدیم به مادرِ خودم و همه ی مادرهای دنیا
    ممنونم... خدا مادرِ شما و همه ی مادرها رو حفظ کنه...

    پاسخ:
    آمین
    جمله‌ی خطاب به مامانم:
    تو عشق‌ترین گوگولی خودمی! 

    الآن خوابه! بیدار که شد می‌بوسم :))

    بی‌اغراق این پست همه‌ی همه‌ش قشنگ بود و حس خوب ازش می‌بارید :)
    پاسخ:
    جمله عالی : )))

    آورین :)) خدا حفظشون کنه

    تعارف نکنیدا :))))
    :)
    همون کامنت دوم حوابانو، به‌جای سه‌نقطه‌هاش نقطه :))

    پاسخ:
    بله بله :))
    مامان جونم هستی که هستم...تموم زندگیمی عشق من :)
    فردا حتما میبوسم دستشو...هق هق هق(گریه ی شوقه :)) )
    متن قشنگی بود برادر تد :)

    پاسخ:
    خدا نگهشون داره
    قابل نداشت خواهر حوا :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • جمله برای مامانم : چقد خوبه که هستی

    ان شاء الله فردا دستشونم خواهم بوسید :) 

    روح همه مادرهایی که نیستن شاد...
    پاسخ:
    ان شاءالله زنده باشن
    چه متن زیبایی و چه آقازاده ی قدردانی : )
    خدا مامانا رو واسمون حفظ کنه(ان شاءالله) و شما رو واسه مادر بزرگوارتون : )

    +خودشونم میدونن و همیشه بهشون گفتم که
    عشقمی، نفسمی، هر چی که دارمو مدیون شما و بابا هستم.. نفسم به نفس هاتون گره خورده : ))
    +با اینکه هر شب قبل خواب دستهاشو میبوسم ولی چشوم : )
    👏👏👏👏
    + : )
    پاسخ:
    خیلی ممنون

    کارتون عالیه

    ان شاءالله سلامت باشن
    راستش من یه چند ساعت پیش دست مامانم رو بوسیدم، مجدد میبوسمش .. اصلا تا دنیا دنیاست باید جلو مامانا تمام قد خم شد ..
    جمله برا مامانم: یه عالمه شکر که هستی، فدات شم ببخش که از روز دنیا اومدنم شروع کردم به اذیت کردنت، نفسم رو به نفس هات گره زدم، خیلی خوبه که بهترین مامان دنیا رو دارم، راستی باید صبح بهت بگم که وقتی تو حیاط بودی بابا گفت: خدا منو خیلی دوست داره یه خانم بهم داده و روش یه کوه و شیرمرد اشانتیون داده که 40 ساله بخاطر داشتنش میدونم میتونم از پس تمام مشکلات برام و شاد ام ...
    و یه دعا: خدایا آرامش مامانمم رو بهش برگردون ...
    پاسخ:
    خیلی خوبه : )
    خدا نگهشون داره واستون

    آمین
  • 🍁 غزاله زند
  • خدا حفظش کنه برام و همچنین همه‌ی مادرا رو برای بچه‌هاشون (◍•ᴗ•◍)❤
    پاسخ:
    آمین
  • آندرومدا :)
  • روم نمیشه مستقیما بهش بگم اما خودش میدونه براش نمیمیرم به عشقش زندگی میکنم, یه کاری میکنم سرش بره بالا...خودش میدونه رفیقه...همدمه...یه لحظه خونه نباشه صدای خنده هیشکی نمیاد...یه لحظه خونه نباشه غربت و دلگیری خونه حال ادمو بهم زن میشه ... خودش میدونه چقد دوسش دارم :*
    پاسخ:
    حالا یه بار بهشون بگو
    خوبه ک

    خدا حفظشون کنه
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • من که هیچکدوم از این کارا را نمی کنم. یعنی نمیشه. نمی تونم
    پاسخ:
    :(
    اگه از دنیا رفتن خدا رحمتشون کنه
    هیچ جمله ای با اسم قشنگ مادر برابری نمیکنه اصن هرچی فک میکنم نمیتونم یه جمله واسش بنویسم که در شان مقامش باشه ولی مگه نه اینکه مادرا قانع ترین موجودات زمینند. مامان عزیزم فقط یه نگاهت کافی تا دنیاما دگرگون کنه هیچ کس ارامش ومهربونی نگاهتا نداره وقتی از تمام دنیا خسته میشم هیچ چیزی نمیتونه مثل اغوش گرمت ارومم کنه  دوستت دارم مامان گلم :)
    پاسخ:
    عالی و قشنگ : )
    ان شاءالله سلامت باشن
    برادر تد دست مامان گلمو بوسیدم....خیلی حس خوبی داشت :)
    پاسخ:
    منم همین دو دقیقه پیش بوسیدم : )
    عالی
    ممنون :) همچنین مادر شما و همه مامانای گل دیگه :)
    پاسخ:
    ان شاءالله
    روز اثبات عشق، روز مادر، مبارک ^_^
    پاسخ:
    مبارک : )))
    این پست برای من هم بود؟ ^___^ 
    پاسخ:
    پس چی :))
    به قول اون که گفت
    #مادر_چراغ_خونست

    موفق باشین
    پاسخ:
    دقیقأ

    زنده باشید