Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اسفندِتو خاکستر کن

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

هر سال این موقع های سال که میرسه همه یه حال و هوای خاصی داریم و مدام به سالی که گذشت و قول و قرارهایی که ابتدای سالِ گذشته به خودمون دادیم، فکر میکنیم و یه حسرتِ نسبتأ عمیقی نوشِ جان میکنیم که حدودِ 366 روز گذشت و هنوزم که هنوزه همون آدمِ ناقص و پر غلط غلوطِ سالِ گذشته ایم و هیچ خبری از تغییر و تکامل نیست که نیست! و جالب اینجاس که این چرخه سال ها داره میچرخه و هر سال این وقتِ سال همون حس و حالِ حسرتِ کارهای نکرده و امید و حرارتِ تغییر و تحول واسه سالِ جدید سراغمون میاد و قطعأ این حال و روزِ اسفندِ 96 هم خواهد بود و در این شک نکنید که این چرخه بنزین سوز نیست که متوقف شه از تموم شدنِ سوخت، این چرخه دستی کار میکنه و نیازی به سوخت نداره! پس تا ابد به همین روال خواهد چرخید و هر سال راکد تر از سالِ گذشته اسفند رو فروردین و فروردین رو اسفند خواهیم کرد! مگر به یک شرط! اونم اینه که اینبار، یعنی اسفندِ 95 - فروردینِ 96 عمیقأ و ارادتأ و فانوسأ یه عهدی با خودمون و خدای خودمون ببندیم که اِی تِدِ راکد! تو رو به جانِ زنبورهای عسلِ کندوهای عسلت که هم ارزش با جانت هستن، بیا و این باهار با باهارِ سالِ پیشت یه فرقی داشته باشه! این تصمیم و اراده ای که داری استارتشو تو سالِ جدید میزنی یه تفاوتی با سالِ پیشت داشته باشه! ناقوسأ این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نباشه که تا یکی دو ماه از سالِ نو گذشت، کلأ یادت بره چه عهد و قول هایی با خودت و خدا بستی و بشی داغان تر از سالِ گذشته و باز اسفندِ 96 یادت بیاد که آخ! چرا من هیچ تغییری نکردم! چرا دارم درجا میزنم؟! چرا اینجوری شد؟! چرا اونجوری نشد؟! و هزارتا چرایِ بی جوابِ دیگر!

پس بیاید با هم یه قول و عهدِ متفاوت با سال های گذشته با خدا و خودمون ببندیم که خودمون متوجه تغییر و تحولِ خودمون بشیم و اسفندِ 96 شرمنده ی خودمون و خدامون نباشیم.

پس اسفندتو خاکستر کن

ققنوس شو

دوباره متولد شو

پرواز کن به سقفِ اراده ت.

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

من اسفندم سبز تر از سبز شده !
پاسخ:
الآن این خوبه یا بد؟ :/
خوبه دیگه :))
خودم قراره تا سال بعد مثل لاکام سیاهش کنم ^______^ 
هپی هپی
خوبه وجدانا
پاسخ:
اگه خوبه که خدا رو شکر
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • جان تد حسش نیس بخونم -_-
    بعدا میخونم نظر میدم :))
    پاسخ:
    :/
    حالا چه اصراریه
    دوست داشتید میتونید نخونید اصن
    زوری ک نیست
    چه جالب...
    چند روزه ذهنم کاملاً درگیرِ همین مسئله ست...
    ققنوس وار زندگی کردنم آرزوست :)
    پاسخ:
    بعضی از درگیری های ذهنی لازمه
  • بهار بهاری
  • این سالی که گذشت فقط سیصد وشصت وپنج روز نبود:¶
    (تاثیر گذاشتی روم تد!)
    پاسخ:
    تا باشه از این تأثیر گذاری ها!
  • گیس گلاب خاتون :)
  • چی مردم روشن فکرانه و فیلسوفانه حرف میزنن :دی
    حالا زورتون به اسفند رسیده؟ :/
    اگر راس میگید مهرتونو دود کنید آقا :))
    بعد پرواز کنم به سقف اراده ام سرم بخوره به سقف ضربه مغزی شم شما پاسخ گویید؟ :/
    واقعا که خیلی مویرگی میخواید از این طریق رقبا رو از مرحله خارج کنید :))

    عیدتون پیش پیش مبارک جنابِ تدِ ققنوسیان :)
    پاسخ:
    اینجور خرسِ فیلسوف و روشن فکری هستم :)))
    زورم به همه میرسه خانم :/ چی فکر کردید :/
    نح!! مهر فقط بخار میشه که بعدأ ابر شه بارون شه برگرده سرِ جاش!
    اراده و سقفتون رو تنظیم کنید خانم :)))
    در حدِ رقبای ما نیستید خانم :/ :)))

    عید شما مبارک تر سرکار خاتونِ کربلائیان
  • •✿ آرورا ✿•
  • دقیقا چند روز قبل کاملا اتفافی برنامه ریزی های فروردین 95 م رو پیدا کردم . خیلی حس بدی بهم دست داد...
    پاسخ:
    خیلی حسِ داغانی داره لعنتی :||
    آخر متن قشنگ بود. به‌اندازه‌ی متنِ سمت چپ.
    پاسخ:
    بقیه شم که پشمک :/ :)))
    ممنون

  • گیس گلاب خاتون :)
  • پر واضح است که من در حد رقبای شما نیستم چون هیئت مدیره مسابقاتم (آیکون عینک دودی)

    سرکار خاتون خیلی خوب بود :))
    هنوز که کربلائیان نشدم که اینجا دو دقه پیش زلزله ای خفیف ما را گرفت گفتم هیچی کربلا نرفته همین جا میمونم زیر اوار :/// حس میکنم تا فردا بشه و برسم به اتوبوس جان به جان آفرین تسلیم میکنم :||
    پاسخ:
    من برم بپوکم پس :)))

    قابل نداشت! :))
    شهید نشید قبلِ رفتن حالا :)))

    بقیه‌ش قشنگ نبود، محرک بود و برانگیزاننده.
    پاسخ:
    خیلی هم صادق :)))

  • محمود بنائی
  • وفای به عهد، انگیزه های خوب میخواد!  باید دید هدفت چیه و اونقدری انگیزه داری که بهش برسی؟  مثلا یکی میخواد سیگار را ترک کنه! عمرا نتونه بی دلیل و انگیزه ترک کنه. حتی یک سلمانی رفتن هم تا انگیزه نداشته باشی کار سختیه! خلاصه این انگیزه خیلی موهومه! امیدوارم سال جدید همه هدف های بزرگ و انگیزه های بزرگتر داشته باشیم. 
    پاسخ:
    ان شاءالله که همینطوره
  • گیس گلاب خاتون :)
  • من که خودم حس میکنم به اخبار تلخ (شایدم شاد باشه حالا نمیدونم) تقویم نود و پنج میپیوندم :))
    پاسخ:
    به سلامتی و میمنت :)))))
    ناقوسا؟ :)))

    خیلی خوب بود. خیلی کیف داد این متن.

    همه‌ش یه انتخابه...
    پاسخ:
    به همین کیبورد!

    خیلی خوب خوندید

    دقیقأ
  • گیس گلاب خاتون :)
  • قبلنا تو جواب اینجور صحبتا میگفتن دور از جون خدا نکنه مد سال 96 به سلامتی و میمنت گفتن ؟
    خیلی ممنونم
    یادم باشه زودتر بسپارم جنابِ عزرائیل بیان سبب دلشادی شمارو فراهم بیارن :))
    پاسخ:
    مزاحی نمودیم خاتون :/ شما جدی نگیرید
    ان شاءالله سلامت میرید و برمیگردید اصن! 

    تکبییییییییییییییییر!


    همین:|
    پاسخ:
    خا


    :|
    سلام
    مطالب خیلی خوبی مینویسید
    موفق باشید:)
    تازه وارد هستم فعلا
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    پس نظرتون عوض میشه احتمالأ :))
    فکر کنم باید یه‌کوچولو شفاف‌سازی کنم! :) 
    دیگه اینقدر‌ها هم صادق نیستم. :)
    شما منظور من رو این‌چنین در نظر بگیرید که اگه قرار باشه برای هرکدوم از بخش‌های پست یک صفت رو بگم، اونا رو می‌گفتم؛ یعنی برای من برجسته‌تر بود. نه اینکه بقیه‌ی صفت‌ها رو نداشته‌باشه :)
    پاسخ:
    میدونم :))
    شوخی نمودیم
  • دچــ ــــار
  • اسفند یا اسفند؟
    پاسخ:
    هر چی تو بگی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خود را به دیوار می کوبد وقتی یاد قول و قرار های 95 می افتد!!
    پاسخ:
    امسال رو دریابید!
    آخ گفتی....الآن داغانم شدید...ینی له لهم...داغونمااااا...
    نوشته ات الآن حس خوبی بهم داد...ممنونم بابت این حس.
    امیدوارم سال 96 داروساز بشم....دلم داروسازی میخواد...هق هق هق
    پاسخ:
    داروسازی که بازار نداره خانم :/ :))
    مگر اینکه واسه علاقه و اینا بخواید برید که امیدوارم موفق باشید
    جمله آخر عالی بود
    پسرم :) 
    پاسخ:
    عالی خوندی
    مادرِ معلمم :))
    خییلی اسفند امسال غم انگیز طور بود :( اسفند سال دیگه غلط بکنه اینطور باشه از همین الان دارم تو گوشش میخونم :// 
    راستی جناب تد(151)سال نودون پیش پیش مبارک 
    پاسخ:
    امیدوارم 96 متفاوت با 95 باشه واستون و موفق باشید

    همچنین : )
    داروسازی بازار نداره؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
    آره علاقه ام بهش شدیده....
    پاسخ:
    خیر 
    ندارد
    چرا بابا دارد برادر!!!!دارد!
    کلی پول واسه مدرکش میدن!!!مدرک از داروساز و پول از آدم پولدار!!!بعدش با هم داروخونه میزنن!!!به همین سادگی!
    پاسخ:
    به این سادگی نیست خانم :))
    نمیخوام نا امیدتون کنم
    پس چیزی نمیگم :))
    قبول دارم...حرفتون درسته.ولی هیچ کاری ساده نیست...مخصوصا تو این دوره زمونه!!!هق هق هق....
    براش تلاش میکنم!امیدوارم که بهش برسم و توش موفق بشم :)
    پاسخ:
    موفقیت شما خواسته ی ماست : ))
    ممنونم مستر تد...
    پاسخ:
    خواهش میکنم