Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سکانسِ برفی؛ برداشت در بهشت!

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ق.ظ

دونه های برف روی موهات، تعبیرِ همون رویای بچگیمه..!

که من باشم و تو باشی و برف...

نفس زدن های گرمت توی آغوشم کارِ تو، و ها کردنِ دستات بشه کارِ من..!

که خودش یهِ سکانس از بهشت، وسطِ زندگیمه...

[همینجوری یهویی]

*داره برف میاد😐😂

* موزیک هم از آقای خاص ;) 


  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۵۰)

  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • معلومه برف خیلی خوشحالتون کرده ها :دی
    پاسخ:
    عجیب خرس کیف شدم :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مبارکه
    برف رو میگم
    پاسخ:
    قابل نداره
    برفو میگم :))
    😕
    پاسخ:
    :)))
    چی شد؟!

  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • این که آدم این ساعت بیدار باشه و شانس اینو داشته باشه که توی سکوت و آرامش چنین صحنه ی دوست داشتنی ای رو ببینه واقعا حس عالیه :)
    مثلا شما الان میتونید یک دیوانِ عاشقانه یِ تدی بنویسید :))
    پاسخ:
    واقعأ عالیه : )
    یا رمان حتی! تِد و عشقِ یخ زده مثلأ :))
    ینی بازم میخواین انکار کنین که لابد مخاطب نداره؟!😕😕
    پاسخ:
    آره دیگه
    با فرضِ اینکه همه میدونن نگفتم دیگه :)))
    اصن از این پست داره همینطور قلب میزنه بیرون :))))


    برف دوست داشتنیه واقعا ^_^
    پاسخ:
    تشعشعِ حسی داره :))) ولی تخیلی :))

    خیلی : )
    خیلی احساسی بود جناب سناتور کبیر :))

    خیلی خوبه که همه جا برف و بارون میاد😊
    پاسخ:
    خوبه پس : ))

    عالیه! خدا رو شکر واقعأ!
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • در راستایِ پسرِ تاریکی بنظرم اسمشو بذارید دخترِ برفی/ روشنایی حتی :))
    وسط رمان نویسیتون توی گیر و دار نزول این برکات یه نذر تسبیح اللهم بدل فراقنا بوصال الرویا هم بگیرید که مخاطب این نوشته های بخت برگشته هم بیاد دیگه :))
    پاسخ:
    :))))))
    عالی بود دعاهه :)))
    من برم تسبیح بگیرم دستم :)))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • چه خوبه که همه‌جا برف و بارونه و همه خوشحالن :)
    ریتم آهنگ رو هم خوشمان آمد.
    پاسخ:
    عالیه
    چه عجب :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • قابلی نداشت :))
    برید زیر سقف آسمون تسبیح بزنید و عاجزانه بخواید اینجوری اثرشم بیشتره :دی بلکه خدا به دلِ سوخته یِ این نوشته هایی که همه مشکوکانه بهشون نگاه میکنن رحمی کنه و رویارو با پست پیشتاز لا به لای برف و بارونا بفرسته بیاد :))
    پاسخ:
    :)))))
    سرما بخورم کی جواب میده خانم؟! :/ :))))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • عه چاووشی
    یه زمانی از پیروان مکتب چاووشیسم بودم یادش بخیر
    پاسخ:
    ینی الان نیستید؟! :))
    بنده ک هنوزم هستم : ))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • چه عجب؟ 
    ولی خوب بود، حداقل با یه آقای خاص دیگه هم آشنا شدم که مورینیو نیاد تو ذهنم و تعجب نکنم!:دی
    پاسخ:
    بله :))

    تشکر نکردید ک :))))
    ^__^‌ مرسی چاووشی :)
    مرسی جناب تد :)

    پاسخ:
    چاوُشی البته :)))
    مخلصیم :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عه؟! شرمنده!
    خیلی ممنون! :)
    پاسخ:
    دشمنتون شرمنده :))

    خواهش میکنم :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • نچ نچ واقعا زشته امیدوارم رویا این جواب شمارو نبینه هیچ وقت. عاشقم عاشق های قدیم، میگقتن: الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی. حالا شما برای بدست آوردن رویا یه مختصر سرما هم حاضر نیستید بخورید؟ :دی شما برید تحت شرایط فوق دعا کنید خود رویا میاد تیمارتون میکنه عجبا :))
    هنوزم اگر چیزی گوش کنم جزو لیست پخشم اکثر آهنگا برای چاوشین منتهی دیگه خیلی کم میرم سراغ موزیک گوش کردن کلا :)
    پاسخ:
    بابا تیمار هم حد داره :)) من به سرما حساسم! میفتم میمیرم :))) نرسیده بیوه میشه :))

    آها! گرفتم!
    خا😑
    پاسخ:
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خواستم یه چیزی بگم پشیمون شدم ولی :))
    الان ملت فردا میان وبتون میگن این سرخوش که ساعت دو صبح نشسته بود چنین چرت و پرتایی میگفت رو خدا شفا بده ان شاء الله :))
    پاسخ:
    عی باباع :)))

    خوبه ک :)) حرفای حال خوب کن زدید :))
    خخخ همیشه دشواری داشتم با این لایک و دیس لایک...
    الان از بین این ۱۶ نظر که چهار پنج نفر کلا هستیم، موندم چرا من فقط لایک کردم..؟
    شیطونه میگه برو واسه خالی نبودن عریضه یه دیس لایکم بده! هوم؟😅
    پاسخ:
    حالا نیگا :|
    اجرِ لایکو با دیسلایک به فنا ندین خانم :)))
    @ خاتون
    خخخ همچنین به من...
    پاسخ:
    عاشقین دیگه :))))
    خخخ اجر؟
    خوبه که اینجوری قرینه میشه خخخخخ
    پاسخ:
    :|
    ایجوری خونوک مشه
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • پس خداروشکر با خاطرات خوب صحنه رو برای مدتی ترک میکنم :))
    پاسخ:
    خیلی خوبه
    امیدوارم با حالِ خوب هم برگردید
    نُ نمِشه : |
    پاسخ:
    :| :))
    یا خدا..
    اشتباه شد : |

    نِ نمشه :))
    پاسخ:
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • محبوبه شما ماه رمضون تخته میومدی؟
    یاد ماه رمضونای تخته افتادم که تا سحر یه ملتی سرخوشانه باهم حرف میزدیم :)))
    نه.. من از اواخر مهر عضو شدم...
    ولی بچه ها تعریف میکردن..
    کلا  فضای سایتو دوست دارم ^_^
    خخخ دوتا مثلا بی وبلاگ چسبیدن به یه وبلاگ دیگه 
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • ان شاء الله برگشتم شیرینی تشیف فرمایی رویارو بدید بهم :))
    ممنون و متشکر از لطفتون :)
    پاسخ:
    اووو :))) چه غیبتِ طولانی ای پس :))
    ممنونم ولی
    خواهش میکنم
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • مستر تدشون خوابشون برد گمونم :))
    اوهوم خیییلی خوب بود تخته های ماه رمضون واقعا :)
    من برم کم کم آماده شم برای رفتن به دانشگاه :))
    پاسخ:
    :| 
    چت روم گیر آوردیدا :)))
    @ مستر تدشون خخخ همیه که هس😛
    @خاتونم برو عزیزم موفق باشی😊
    پاسخ:
    خا خا :)))
    ببخشید سرتونو درد آوردیم خخخ
    پاسخ:
    تکرار نشه فقط! :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • مدیونید فکر کنید من بازم اینجا رو رفرش می‌کنم که این آهنگه رو گوش کنم!
    پاسخ:
    خیلی هم عالی : )
    آخی تدخوشحال^_^خوش بگذره بروبرف بازی خودشو خفه کن اصن زیر برفا:دی
    پاسخ:
    دلت سوخته داغان؟! :)))
    زشته بخدا!چیکار به زوج های بدبخت داری میری ازشون عکس میگیری؟:دی
    پاسخ:
    از خداشونم باشه :)))
    ولی یکی دیگه گرفته :))
  • دچــ ــــار
  • به به :)
    پاسخ:
    بح بح تر :))
    رویای بچگی؟! :/
    از همون کودکی شما به رویا فکر می کردین؟! :))
    می رسه بالاخره...

    جنابِ چاوشی هم که عالیست :)
    پاسخ:
    این رویا ریشه در عنفوان کودکیم داره اصن :)))
    ان شاءالله

    خیلی ;))
    رویاهای بچگیت خیلی مثبت هیژده بوده‌ها!!! :/
    پاسخ:
    حالا نیگا :|
    یه آغوش بودا :))))
    عشقتون پایدار :)
    پاسخ:
    عشق :)) حالا هر وقت اومد :)))
    خیلی هم عالی:))
    پاسخ:
    خیلی هم تشکر : )
  • آندرومدا :)
  • وا پابوسیا :|| 
    پاسخ:
    :| ینی چی الان
  • آندرومدا :)
  • معادل وا فانوسیا :|| 
    پاسخ:
    :| :))
    اینجا برفش انگار اومده فقط سلام کنه بره :/ نمیمونه که همش یکمه اونم آب میشه ://
    پاسخ:
    اینجا هم قطع شده
    زشته بچه اینجا نشسته از سنت خجالت بکش :/ 
    پاسخ:
    میخوام بکشم! خوبش گرونه  :|
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • عخی :)))))
    میگم زشت نباشه اینا برا من فقط فانتزیه؟ D:
    پاسخ:
    والا به جز برفش بقیه ش واسه ما هم فانتزیه :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • باشه منم باور کردم :))
    پاسخ:
    :|| حالا نیگا
    عکستون لو رفت! :/

    http://baghbagho.blog.ir/1395/11/29/baghbagho2658985
    پاسخ:
    ینی خیلی :|| :))))
    عالی بود :))))
    ولی خوبیت نداره عکسِ قاموسیِ ملتو پخش کنن :|
    دیدی واقعی بود! :/
    پاسخ:
    پوکیدم اصن :)))
    میگم اگه خبری هست یه شیرینی هم به ما بدید، ثواب هم داره:))
    خیلی پست خوبی بود.
    یاعلی
    پاسخ:
    اگه خبری بشه قطعأ ترسی از شیرینی دادن ندارم :))))
    ممنون
    حتما اینم مخاطب نداشت؟ (؛
    پاسخ:
    به همین برکت :)))
    :) شیر داغ حتی:دی!
    موهاش پیدا باشه؟😂
    پاسخ:
    حتی :)))
    آره دیگه :))) مکان شخصیه
  • رسول (گریزان)
  • برف ندیده:|
    پاسخ:
    خودتی داغان :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی