Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تسخیرِ زمان در گِرو وجودِ تو

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

+ یه دقیقه چند ثانیه س؟!

_ پیشِ تو یا در انتظارِ تو؟!


  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • Neo Ted

نظرات (۴۰)

  • منطقاً بهار هستم D:
  • چه خوبه این عکسه "_"
    پاسخ:
    علی الخصوص متنِ پست :| :))))
  • بنیامین دهقانیان
  • جالب بود تد عاشق پیشه
    پاسخ:
    جالبیش قبول
    ولی عاشق پیشه نح :))
  • منطقاً بهار هستم D:
  • اخه مثلن قبلا یه چیزی تو این مایه خونده بودم که :
    - یه ساعت چه قدره ؟!
    +بستگی داره کنار کی باشی ..
    ~_~_~_~
    بعد در همین راستا بیشتر عکس رفت تو چش و چالم تا متن :))) ولی خب از اینی که گفتم خلاقانه تره :))
    پاسخ:
    :))) اونو خودمم خونده بودم! ولی واسه من بعتر بود :))) 

    همون اول بوگو :| :))))
    اثرات تنهایی در روز ولنتاین حس میشه ، حتی شکست عشقی ، حالا اگه تبدیل به وصال شد باغ و تالار خواستین یه مدت کافیه :)
    متن عالیه ..
    پاسخ:
    توضیحاتِ کامل در مورد ولنتاین رو دادم تو دوتا پستِ پیش :))))

    من خودم تالار و باغ میدم به ملت :))
    منظورم: یه ندا کافیه ..
    یا اشتباه میاد یا دستم میخوره خصوصی میاد . بیان با من لج کرده :(
    پاسخ:
    از بس بدین :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • می فرماد:
    اگر به دست من افتد فراق را بکشم...

    پاسخ:
    درود بر او باد 
  • خانومِ حدیث :)
  • دستم به جدایی برسد رَحْم ندارم
    حیف شد گذر پوست به دباغ نیفتـــــاد
    +گشنگ بود  :)
    پاسخ:
    یا صاحبِ خشونت!

    + آذری هستید؟!
    چه عشقولانه! هعییی
    پاسخ:
    هععیییی بک :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • باور ندارد قصه ی مهر و وفا را

    {غزل شاکری داره میخونه همین الان که پستت رو باز کردم}
    پاسخ:
    شی شی هه؟ :))
  • حسین مداحی
  • باز کی به کی میگه خشن!
    قاتل!
    پاسخ:
    این خشن نبود جانِ یره :))
    نظری ندارم :| :))
    پاسخ:
    چرا اونوقت؟!
  • حسین مداحی
  • نه برار با تو نبودم. با خانم ظریف احساس بودم.
    پاسخ:
    اها :)))
    حالا به روشان نیار برار
    گناه دارن :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • مستر سخی من که نفرماییدم شاعر می فرماد :دی
    پاسخ:
    از سر درونِ نقل کننده حکایت میفرماد دیگه :)))
  • حسین مداحی
  • اگه شما با حرفی مخالف باشین بازنشرش میکنین؟!
    بله خانم ظریف احساس! ما نکته سنجیم.
    همۀ جنایات شما رو محکوم میکنم از همین تریبون.
    پاسخ:
    تکبییییر
    چی بگم خب؟! :|
    پاسخ:
    :| 
    هیچی
    + یک دقیقه چند ثانیه ست ؟! 
    _ بستگی داره سر کلاس باشی و از اون درس بدت بیاد یا زنگ تفریح باشه :/
    پاسخ:
    ارزش معنوی پستو پایین نیارید خانم :/
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • :))
    من با توجه به محتوایِ نوشته و حال و هوایِ صاحبش متن بازنشر میکنم نه با توجه به عقاید خودم :دی
    عقاید خودم پست هاییه که مینویسم :))
    پاسخ:
    برررییید باباع :))) ما رو سیاه نکنین :)))) من و حسین تو لوله بخاری نمو یافتیم :))) نکنید اینکارا رو :)))
    شاعر می فرماید:

    نیستی اما هنوزم کنارمی
    نیستی اما هنوزم اینجایی
    روزی صد هزار دفعه میمیرم
    اگه احساس کنم تنهایی

    خوبه؟! :|
    پاسخ:
    دیگه دیره :| 
    بلاک
    ریپورت
    :)))
  • حسین مداحی
  • اصلا عقاید آدم رو زمینۀ مطالعاتیش معلوم میکنه.
    این چه چیزهای جنایت مندانه ناکی هست که شما مطالعه میکنین اصلا؟!
    باید بدم خواهرم با گونی بیاد سراعتون که تشریف ببرید توی گونی.
    ما خودمون بقیه رو بلاک می کنیم... پس چی :/
    پاسخ:
    :)))
    اوهوک چه متنی :)
    اوهوک چه عکسی :)

    یه چیز بگم!
    نوشته رو عکسو که خوندم یاد شعر سهراب افتادم: 
    نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست!

    همینجوری یهویی :))
    +اصلن یهوییام مستدام 😉
    پاسخ:
    : ))

    نح! نگید :))))
    چرا گفتید :)))

    + :| :))
    رویا...
    اقدس و مشتقات
    پاسخ:
    چشِ دشمنام کور :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • مستر تدشون داخل لوله بخاری چرا؟ بفرمایید توی خود خونه اونجا زشته شرمندتون میشیم :))
    شمارو نمیدونم ولی من که سیاه نیستم :دی

    مستر اسفنجی شون شک نکنید خواهرتون به در آوردن گونی نرسیده با من رفیق فابریک شده :)))
    پس دنبال راهکار های نوین باشید :دی
    پاسخ:
    روزگار ما رو سیاهانید :( :))))
    خلاصه ما خودمون ختمِ روزگار ک هیچ، سالِ شیم :))))
    نپیچونید ما رو :))

    +یه دقیقه چند ثانیه س ؟!
    _بستگی داره تو نت باشی یا نه 

    # پایین _ آوردن _سطح _پست 
    پاسخ:
    :|

    دندان ها و چنگولک های تیزش را نشان میدهد :|
    الکی مثلا منم ترسیدم :|
    پاسخ:
    همین نترسیدنا کار دست آدم میده دیگه :))
    ای : | چی میگه؟😕
    پاسخ:
    میگه :| 
    کامنت های دوستان :))))
    پاسخ:
    بلهع :| :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • غمگین شدم :(((((
    پاسخ:
    از برای چ بانو پرستو؟!
    تهدید الکی کردن بیشتر کار دست آدم میده ها ;)
    پاسخ:
    به ما نمیخوری باباع :))))
    چی؟! :/
    پاسخ:
    هیچی :/ دنبال دعوا میگردم :))))
    معلومه که به شما نمیخورم :/ 
    شما تهدید میکنی من عمل ;)
    پاسخ:
    من عمل نمیکنم! کلأ نابود میکنم :)))
    شما فعلا بپا نابود نشی نابود کردن پیشکش :)
    پاسخ:
    :)))))

  • خانومِ حدیث :)
  • اگه منظورت از آذری بودن آذری زبان بودنه نه نیستم  :)
    ولی اگر منظورت آذر ماهی بودنه  نه اونم نیستم  :دی
    پاسخ:
    :))))
  • خانومِ حدیث :)
  • گاهی خِشانت لازمِD: 
    خواستم جدایی حسابِ کار دستش بیاد[   ایموجی شکلک دودی]
    پاسخ:
    بح بح به این اقتدار
    (-: به به چه خوب بود  متن
    پاسخ:
    چه عجب یه چیز اینجا مورد پسندِ شما واقع گشت!
    (-: قشنگ مشخص بود تیکه پروندینا...
    پاسخ:
    عه؟!!
    مشخص بود؟!! :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من مفاتیح الجنان را زیر و رویش کرده ام
    نیست یک حرز و دعا اندر دوام وصل تو..
    پاسخ:
    به به : ))
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • هعی
    پاسخ:
    دقیقأ :))
    اینجا ننوشتید خبری نیست :))))
    خبری هست برادر؟؟؟؟؟ :))))))))))))
    قشنگ بود سناتور...
    پاسخ:
    ینی همیشه باید بنویسم؟ :)))
    بلی بنویسید....:))))))))))))
    پاسخ:
    چقدر حساس :| :)))