Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تعریفِ متفاوت

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۶ ب.ظ

اون دختر خانمی که هیچ تصویری از خودش تو فضای مجازی منتشر نمیکنه، نه خیلی زشته، و نه عقب مونده! فقط تعریفش از حیا با اون دختر خانمی که میشه از عکساش تو مجازی یه آلبوم عکسِ خیلی شخصی ساخت، اصولأ متفاوته! 

  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

  • خانومِ حدیث :)
  • دروووود  ؛)
    ولی فکر کنم من جزو دسته سوم باشم! زشتِ با حیا D:
    پاسخ:
    عخخخییی
    کاش یه عده بخاطرِ این تعریفِ متفاوت یه عده ی دیگه رو مسخره نکنند...
    پاسخ:
    کاش..
    یعنی صد رد صد تاکید میکنم صد در صد موافقم ..
    پاسخ:
    خیلی هم خوب
    الان باز یه عده میان میگن که اونا جربزه دارن و میتونن : |

    ‌خخخ خیلی شخصی رو خوب اومدین...
    انگاری فضای مجازی واسشون تعریف نشده : |
    پاسخ:
    :|

    قابل نداشت : )
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • یعنی الان ما که عکسمون هست تو فضای مجازی تعریفمون از حیا خیلی داغونه؟ :)
    هنوزم در این باره به یه نتیجه ی واحد و درست و حسابی نرسیدم و خیلی ذهنم درگیرشه
    پاسخ:
    از شما بعید بود بد متوجه بشیدا
    صحیح ست صحیح است :)
    پاسخ:
    تشکر
    تایید میشود
    پاسخ:
    ممنان
  • حسین مداحی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آزادیِ بیان!
    اف بر تو
    اینقدر با آزادیِ بیان ملت بازی نکن.
    دلشون میخواد هرچیزی که دلشون خواست توی وبلاگشون منتشر کنن! دلت نمیخواد رد شو و نگاه نکن. وبلاگشون رو دنبال نکن.
    پ.ن:
    *** ****** *** ***** ** *** ****** ****** *** ** ******* ** *** **** **** ** ** ** ******* **** **** ***** ****** ****** ** ***** ***** ****** *******
    **** *** *****
    ضمنا. این قسمت پ.ن رو ستاره ایش کن. یعنی حذف کن کسی نخونه. فقط خودت.
    پاسخ:
    اعصاب نداریا یره
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • با توجه به اینکه کلمه‌ی خیلی شخصی رو بکار بردین، موافقم با پست :)
    البته شخصی هم بود مشکل نداشت.
    پاسخ:
    ممنون که دقت کردین!
    (-: هرکسی با توجه به عقایدش عکسشو میتونه بزاره یا نزاره،،،البته ملت ما هنوز تعریف عکس پروفایلو نمیدونن یه شناسش واسه شناسایی افراد ربطی هم به حیا نداره
    پاسخ:
    نظرتون محترمه! ولی اینا برمیگرده به همون تعریف : ) 
    البته بستگی داره تعریف شما از خیلی شخصی چی باشه،،،بازم تفاوتی نداره البته
    پاسخ:
    میگم ک! طبق گفته تون برمیگرده به عقایدِ فرد! 
    یعنی الان اومدی شما یه توعین بسیار عظیمی کردی به اونا که عکساشون رو میذارن! اولا اینکه تعریف هر کس از محدوده ی شخصیش به خودش ربط داره و متفاوته. همین طور هم حیا!!
    نه اونی که عکسشو نمیذاره لزوما خیلی با حیاست، نه اونی که صد ها آلبوم عکس میذاره بی حیاس! این چیزا هم ربطی به عقب موندگی و اینا نداره!صزفا اناخلب هرکسه که غیر قابل توهینه...
    بد متوجه شدن هم نیس. کاملا ساختار نوشته ی پست این منظور رو میرسونه
    پاسخ:
    :))))
    خب خیلی واضحه که دقیق نخوندید که اینجوری توهین تلقی کردید محتوای پست رو! من گفتم تفاوت تعریف! نگفتم چی خوبه چی بد ک!  
    حیا کاملأ در ارتباطه با عقاید و نگاه و تعریفشون!
    حیا رو توضیح بده تو دوخط:)
    این همه ی حیا نیست..بعضیا یجوردیگه بی حیان:)
    پاسخ:
    شما هم خوب نخوندی خانم :))
    چرا بد میخونن همه؟!! بد خط نوشتم؟
    خو الان من چی بگم؟!! :)))
    مثلا اگه یکی دو تا عکس باشه و حجاب و عفاف و اینا رعایت شده باشه حکمش چی میشه؟!!!! :)))
    پاسخ:
    شما یه خاطره از آبجی کوچیکه بوگو :))
    بابا چرا پست رو پیچیده و حاشیه ای میکنین؟؟!! خیلی ساده بودا!
    👌👍
    در جواب اونایی که پست تد رو توهین برداشت کردند، تد گفت «دختر خانمی که میشه از عکساش تو مجازی یه آلبوم عکسِ خیلی شخصی ساخت» تاکید روی آلبوم عکس خیلی شخصی! فک نکنم حرفی مونده باشه :/
    پاسخ:
    والا ب قرآن موندم چجوری میخونن که توهین محسوبش کردن :))
    دقیقا
    پاسخ:
    ممنون
  • حامد عبدالهی
  • آره واسه اونا فقط قلب اهمیت داره :)))
    قلبت پاک باشه، همه چی حله!
    پاسخ:
    اینم هس : ))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • شوخی بود صرفا به جان خودم. اون جا افتادن پرانتز دومِ جلویِ دو نقطه رو هم بذارید پای حال بدم خودتون خودکار :))
    والا در حال حاضر توی شبکه های اجتماعی خصوصا اینستا که مخصوص عکس هست و اصلا ساختارش بر اساس عکاسی و ایناس اینقدر همه ی دوستان راحتن ادم فکر میکنه بی اجازه وارد چهار دیواری مردم شده:||
    ولی اون خط دوم رو جدی گفتم و واقعا درباره ی این که گذاشتن عکس هرچند با حجاب کامل کار درستی هست یا نه به نتیجه نرسیدم هنوز
    پاسخ:
    یجوری گفتید اصلا بهش نمیومد شوخی باشه خب :))

    والا آدم نمیدونه کجاس! دچار سردرگمی میشه!

    به نتیجه رسیدید به منم بگید
  • مرتضی معادی
  • چه پست خووووبی
    چه حرف خوووبی
    آلبوم شخصی... تعرییییف
    هییییی
    چه حرفای شتابزده ای !!!!
    پاسخ:
    چه شدید :))
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • الان که با این طرز استفاده ی ملت از فضای مجازی، آلبوم شخصی و ....کاملا عادی شده...
    به نظرم حیا یه تعریف کلی هم داره اما خب برداشت ها متفاوته و باعث شکل گیری عقاید میشه !!!
    پاسخ:
    همه چیز به عقاید شخصی برمیگرده
  • 🍁 غزاله زند
  • شکی در این موضوع نیست ;) 
    البته هر کس،هر چی دوست داشت بگه.مهم باور و انتخاب خوده آدمه و بس!
    پاسخ:
    دقیقأ
    نه اتفاقا متوجه منظورت شدم..پست بد نبود,میخواستم بهم بگی ازنظرت حیا یعنی چی!!
    پاسخ:
    شاید یه روز یه پست گذاشتم درموردش
  • •✿ آرورا ✿•
  • اصن دیگه تکبیر :)
    پاسخ:
    اوه
  • دچــ ــــار
  • عکس قشنگ بود :)))
    پاسخ:
    باشه واسه تو :))
  • بنیامین دهقانیان
  • این تعاریف مدام در حال عوض شدنه. شاید اگر صدسال پیش بود پستت اینجوری بود:
    اون دختری که نقاب و پوشیه می‌زنه نه زشته  نه خیلی عقب مونده فقط ...

    پاسخ:
    خیلی تغییر کردیم...
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • اصلا گیر دادی به خانوما هااااا
    بابا اینقد مردسالار نباش، اون از گیر دادنت به تولیدمثل خانوما اینم از عکساشون
    خداییش یه نگاه به ماهیت این دو تا مقوله بنداز، ببین چقدددددددددر شخصی و خصوصی هستن.
    پاسخ:
    : )
    خب ببین تو یه پست میذاری و فک میکنی دقیقا منظور تو ذهنتو گفتی اما ممکنه واقعا اینطور نباشه!
    بعدشم کاملا شخصیه این قضیه و نمیشه خرده گرفت!
    پاسخ:
    من خرده گرفتم؟ :/
    کلأ عادت نداریم فکر کنیم و بعد واکنش نشون بدیم : )
    دقیقا :!
    ^_^
    پاسخ:
    : )
    به نظرم صرف عکس نیست،کاش تو همون بالا اضافه میکردین تو پرانتز ک دختری ک عکس فلان نداره و...
    آخه به نظر خود من؛منی ک تو این جامعه به قولی  فعالیت دارم،شخص من حضور داره،برا خود من خیلی مهمه ک بخام با صورت یه نفر ارتباط برقرار کنم.گرفتین چی میگم؟منظورم اینه ک باید یه تعریف مشخصی داشته باشم از شخص روبروم.مبهم نباشه برام.و ب همین دلیلِ حضور تمام و کمالم تو هر بحثی تو دنیای حقیقی م؛ترجیح میدم تو دنیای مجازیم هم یهمچین حضوری داشته باشم منتهی متعارف به عرف خودم و مشروع به شرع و برای مخاطبم مبهم نباشم (منتهی ب دلایلی وبم نا امنه و نمیشه ک باشه:دیی)
    الله اکبر عجب چیزی گفتم=)))))
    پاسخ:
    دقت کنید! بنده اصلأ منظورم این نیست که عکس گذاشتن خوبه یا بد! من فقط دوتا دیدگاه متفاوت درمورد حیا رو گفتم! حالا اینکه کدوم دیدگاه کامل و درسته رو نگفتم! هرچند به شخصه دیدگاه اولی رو ترجیح میدم!


    دروووووووووود بر شـــــــرفت بـــــــــرادر تـــــــــد :)))
    پاسخ:
    خواهش میکنم خواهر حوا :))