Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

هوای پاعک!

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

از همین تریبونِ مقدس، به نوبه ی خودم روزِ ملیِ هوای پاک رو به همه ی دوستانِ عزیزم تبریک میگم و امیدوارم تا باشه از این روزای هوای پاک باشه و دورِ هم لذت ببریم از هوای پاکِ شهرهامون! 

.

.

.

.

اقدس! قربون دستت؛ اون کپسولِ اکسیژنِ منو بیار میخوام برم بیرون!

+ یه روزی میرسه که همه کپسول همراه لازم میشیم! فقط واسه نفس کشیدن!

  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • وضعیت هوای شهر ما که افتضاحه، کرمانشاه و پر از گرد و غبار
    پاسخ:
    امیدوارم خوب شه هرچه زودتر!
  • شازده کوچولو
  • انیمیشمن Lorax رو دیدی؟ یاد اون افتادم! :)
    پاسخ:
    نح
    ندیدم
    خوبه؟!
    اقدس کلفتتونه؟:/
    قم خوبه هواش:))
    پاسخ:
    عاره
    موردی ک نداری؟؟ :))
    الحمدالله
  • شازده کوچولو
  • کامنتِ بهار! :))))
    پاسخ:
    :)
    خدانکنه داخان
    پاسخ:
    حقیقتیست بس تلخ!
  • شازده کوچولو
  • بدک نیست. ولی بخشی از داستانش این بود که تمام درختا رو از بین برده بودن، واسه همین هر روز برای خونه‌هاشون «هوای تازه» می‌خریدن. به خاطر همین با دیدن این کپسوله یادش افتادم!
    پاسخ:
    ک اینجور!
    اقلنش اینجا یه هوای خوب نصیبمون شده :)
    پاسخ:
    منم واسه اونایی ک ندارن نوشتم :)) وگرنه شهر ما ک خوبه :)) 
  • شازده کوچولو
  • روایتی هست که میگه:
    تدباشی را خدایگان نفرین‌ها می‌خوانند، از آن رو که به هر جا می‌رود، سیلابی از سوتی بر دست و روانِ حضّار جاری می‌گردد. :|

    هیچی هم ندارم بهش قسم بخورم... به همون کت و شلوارت قسم! :|
    پاسخ:
    سوتی دادنت مستدام :)))
    نفرین هام گرفتنت :)))
    هوای اینجا که بهاریه :))
    دریغ از یه ذره ذرات معلق! :|
    لوراکس رو من دیدم... در آینده ای نزدیک به سرنوشت آدمای این انیمیشن دچار میشیم!

    اقدس :-/

    پاسخ:
    هوای عالی متعالی :))

    من الان دارم دنبال سوتی میگردم تو کامنتتون :))
  • آندرومدا :)
  • ب اَقی بگو واس مام بیاره -.-
    پاسخ:
    مگه کلفتته؟؟؟ :/ 
  • دچــ ــــار
  • طراحی از خودته؟
    پاسخ:
    طراحی چی؟! متن؟ آره خب.
    من که دیگه ریه‌م رو مرخص کردم رفته به جاش یه خاک شش گذاشتم :/ 
    باز شماها اوضاعتون خوبه ما چی بگیم که کلا تو دود داریم زندگی میکنیم 
    پاسخ:
    شما میمیرین :)) با لحن اون یارو تو گالیور
    بگردین... ولی نیست که نیست...
    حواسم هست دیگه سوتی ندم :)
    نفرین هم اثر نداره :)
    پاسخ:
    خیلی مطمئن نباشید :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • من فقط منتظر انقراض گروهی ششم هستم
    پاسخ:
    :))
  • دچــ ــــار
  • طراحی متن !!!!
    پاسخ:
    :)))
    الان ینی چی؟؟
  • منِ ناشناس
  • هوای شهرماکه عادیه
    پاسخ:
    خدا را شکر
  • منتظر اتفاقات خوب
  • هوا خیلی خرابه:(
    پاسخ:
    اوهوم