Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

صندوقچه ی رویاهای گم شده

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

-رویا؟

+ رویا چیه بابا!

.

- ببخشید! رویا؟!

+ اشتباه گرفتید!

- معذرت میخوام! رویای منو ندیدین؟!

+ خدا شفات بده دیوانه!

.

- رویا؟!

- رویا؟؟!

- رویا؟؟؟

- رویا؟؟

.

.

.

.

کلِ شهر را به هم ریختم! نیست که نیست!

 صدای ماهی های دریا و پرندگانِ کوهستان و حیواناتِ جنگل هم از دستم در آمده! نیست که نیست.

تمامِ کافه چی ها و کتابدار ها از دستم کلافه اند! ولی نیست که نیست!

و در عمقِ این جستجو ها و نیافتن ها حسرتِ یک چیز مغزم را به درد می آورد و آن، نبودنِ چیزی مثل یک صندوق که درونش پر از آدرس هایی باشد که یک عمر در پی شان هستیم و نرسیدن بهشان برایمان بدل به عادت شده! صندوقچه ای که با خطِ خوش بر رویش نوشته شده باشند: رویاهای گم شده.

  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

  • پرتقالِ دیوانه
  • منم یه مدت خیلی دنبال آرزو میگشتم..
    اونم هیچ جا نبود تد
    فکر کنم با رویا فرار کردن
    پاسخ:
    فکر کنم فرار مغز ها کردن داغانا :/ 
  • دچــ ــــار
  • منظورت همون بالشه که قبلا ذکرش رفت نیست ؟ :)
    پاسخ:
    نح :))
    این صندوقچه س :)) فرق داره ;)
    چیز خوبیه این صندوقه!
    یا به لحجه ما:
    خُب چیزیه!
    پاسخ:
    لهجه حتی ;))
    کجایی هستی اونوقت؟ :))
    شمال؟
    صندوقچه ای که در انبوهِ هیاهویِ جمعیتِ در جست و جویِ هیچستان گم شد...
    پاسخ:
    هعیی
    ای بابا این صندوقچه که دست منه :دی
    خب زودتر میگفتین دنبالشین بهتون میدادم 
    پاسخ:
    نفرین فیل های تایلندی بر شما :| :))))
    چرا نمیاریدش؟؟؟ مگه نمیدونین مُشاعه؟؟ :))
    باید پیداش کنید!
    باید در دل این هیاهو صندوقچه رو پیدا کنید...
    پیدا که بشه... رویا هم میاد :)
    پاسخ:
    همه باید پیداش کنیم!
    بله خب...
    درسته خطاب به شما گفتم ولی کلی بود...
    یکم خشن شدید :|||
    پاسخ:
    €: | :))))
    من؟ خشن؟؟ نداریم :))
    اگه فیل ها نفرین میکنن پ سوسمارم اواز میخونه :/ 
    درسته مشاعه ولی باید یکی ازش مراقبت کنه 
    بنده هم نگهبان صندوقچم :دی
    پاسخ:
    آدرس میخوام خب :/
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • ینی میشه پیدا شه؟
    :)
    پاسخ:
    داریم میگردیم تا ببینیم چی میشه :)

    هرموقع اومدین تهران بهم بگین آدرس بدم 
    به بقیه هم بگین پیدا شد دیگه اینقدر دنبالش نگردن 
    پاسخ:
    عجبا :)))
    نمیدونم چرا منم این آرمانمو پیدا نمیکنم:///
    ^_____^

    پاسخ:
    عخخخی :)
  • اسمارتیز :)
  • تیترتونو یه چک بکنین:)
    صندوقچه‌ی رویاهای گم شده باید میبوده فکر کنم:)
    پاسخ:
    درست شد : )
    داشتم قشنگشو...خیلی قشنگشو..
    اما عمرش تموم شد..

    پاسخ:
    بازم متولد میشه
    شک نکنید
    اصن اینجا آدم همش یاد رویاهای گم شده‌ش میافتاد!!! این پست هم تکمیلش کرد :)
    پاسخ:
    خوبه ک :))
  • پسته خانوم
  • بی تو تهران و منو قصه سرگردانی
    پای رفتن نه ولی آمدنم می لرزد
    ساقی سلیمانی
    پاسخ:
    چه قشنگ : )
    (-: اخرش خوب بود اولش یکم زیادی لوس بود...
    پاسخ:
    لوس :/ 
    خیلی هم تلخ بود :/
  • حسین مداحی
  • یه پسر هست بیاد وبت نظر بده؟!
    بهم نشون بده بهت جایزه بدم.
    پاسخ:
    خودت :)))
    به خودت ک شک نداری؟؟ :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • باید پیداش کرد!
    پاسخ:
    باید!!
  • اسمارتیز :)
  • وقتی نرسیدن به چیزی واسه آدم عادت بشه، رسیدن بهش فقط شاید یه تلنگر بشه...
    به نظرم آرزوها به این سادگی عادت نمی‌شن....
    البته اون تلنگر هم در نوع خودش نعمته.
    #نظر_شخصی:)
    پاسخ:
    دوستان اورژانس خبر کنین
    کمر شیکست :))
    ممنون بابت نظرتون
  • פـریـر ...
  • ای وای! رویای معروف شما رفت؟ هعی :/
    پاسخ:
    نیومده بود ک بخواد بره :)) هنوز دنبالشم!
  • آندرومدا :)
  • رویای من کنآرم نشسته میگه رویای پرتقال یه جآهایی نزدیکای خودش بید =)
    پاسخ:
    :))))))))))
    وای خدا :))
  • آندرومدا :)
  • وای من اشتباه کامنت گذاشتم فکر کردم وب پرتقاله =\ 
    اصلاح میکنم -.- رویای من کنارم نشسته میگه رویای تد یه جایی نزدیکای خودشه


    بازم معذرت میخوام 
    پاسخ:
    الان جا داره بگم افق انتهای وبلاگ.سمتِ چپه :)))
    خداییش کجای وب هامون شبیهه؟؟

    معذرت نمیخواد ک
     من فقط وصف تورا گفتم و ماندم که چرااهل این شهر به من تهمت دیوانه زدند
    یهو شعرش یادم اومد،اصن انگاری شاعر اینو فقط برای رویا گفته باشه ها!عجیب به فضای پست خورد یهو!
    پاسخ:
    بح بح اصن :)))
    خیلی خورد ترکید :))

    دنیای من با عشق درگیره:|

    یاد این اهنگ شاهین افتادم!

    پشین پشت پنجره بارونو ببین و غمگین باش رویا میاد:)

    پاسخ:
    عاخ بدم میاد از این شاهین :|¤ 
    چشم :))

    منم بدم میاد ازش:|

    ولی این آهنگ قشنگه خب:|

    پاسخ:
    از دهنِ کثیف چیزهای تمیز بیرون نمیاد به نظرم! 
    قبول دارم حرفتو!
    پاسخ:
    درود!
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • صندوقچه ی رویاهای گمشده ..
    چرا هممون باید چنین صندوقچه ای گم کرده باشیم؟
    پاسخ:
    واقعا نمیدونم!
    حالا نمیشه یه اسم دیگه ای انتخاب کنین . هیچ کس به رویاهاش نمیرسه آخه ! چه میدونم "عسل"ی "نفس"ی "کبوتر"ی چیزی :))
    پاسخ:
    :))))
    نح
    فقط رویا :))
    باید تعبیرش کنم!