Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رویای بارونی

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ


من و خودت

تنها

چشم هامون بسته

توی ماشین

کنار جاده

وسط جنگل

شیشه ها بست

دستم روی دنده

دستت روی دستم؛ مثل همیشه گرم

سکوت

صدای بوسه های بارون روی شیشه ماشین

تیک

تیک

تیک

تیک

رقص برف پاک ‌کن

راست

چپ

راست 

چپ

یه چیزی کم داره! مگه نه؟!

واستین!

ضبط چرا خاموشه؟!

پیداش کردم:

  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

:)
پاسخ:
(:
  • پرتقالِ دیوانه
  • به خدا تو مسلمون نیستی تد -____-
    پاسخ:
    چرا اونوقت :•|
    آقای تد به جوونای مملکت رحم کنید ، با رویا و اقدس و بلقیس و گلابتونتون جو میدین،  فردا روز تو این هوای بارونی فقط ارشاده که از تو جاده ها جمع میکنه ها از من گفتن . اونوقت شما دقیقا کجا خواهین بود ؟؟ :)))😆
    پاسخ:
    من ک تو ماشینم با بچه ها :)))
    وسط جنگل ارشاد کجا بود اصن :)+
  • پرتقالِ دیوانه
  • چون دلم خواست :/
    پاسخ:
    عخخخخخییی :+))
    پرتقالمون دلش عاشقی خواست ؛)))

  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • ای بابا...

    چقد قشنگ :)
    پاسخ:
    ممنون : )
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • هی اقا
    بیدار شو :|
    پاسخ:
    رویا خواب و بیداری نمیشناسه : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • همشم تقصیر توعه -____-
    پاسخ:
    خُبه حالا
    خودتو جمع کن
    ته شبی واسه من هوس عاشق شدن نکن :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • خودت بد موقع پست میزاری :دی
    پاسخ:
    من معذرت میخوام :|
    دفعه بعد هماهنگ میکنم :))
    آخـــــی :)))
    پاسخ:
    : )
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • (:
    پاسخ:
    (:
    (-:صدای نفس های یه بچه هم میتونه این عاشقانه رو قشنگ تر کنه
    پاسخ:
    بچه نق میزنه یهو، داغان میکنه فضا رو :))
    بچه خونه مامان بزرگشه :))) تنها بودیم :))
    بچه خوبه :|
    بگو چشم پسرم :)
    پاسخ:
    همه جا نه :|
    میخوام تنها باشیم اصن :|
    بچه باشه پیش شما دیگه :)))
    (-: نق نق بچه با صدای قربون صدقه های مادرش میتونه قشنگ ترکنه حتی
    @فاطمه:بچه خونه شماست انگاری! خسته شدی اینطوری میگی:دی
    پاسخ:
    یه ساعت اگه گذاشتین تنها باشیم :| :)))
    جاش خوبه ب خدا! مادربزرگش عاشقشه اصن :)))
    :)) نکنین اینجوری با ملت:/
    وسط درس خوندن کلا موجُ عوض میکنین:دی!
    پس فردا کی میخواد پاسخگو باشه؟
    من الان جنگل و بارون از کجا بیارم؟
    پاسخ:
    وسط درس خوندن اینورا نیاید خا :/
    مسئولین :))
    شمال :)))
    :))
    پاسخ:
    کاش بجای لبخند همه نظرشونو بگن.
  • دچــ ــــار
  • تد بیا با هم دوست تر بشیم :)
    پاسخ:
    چرا اونوقت؟‌ : ()))
  • پوکرفیس :|
  • اوه، چقدر احساسات موج میزنه در ملت!:دی
    همش تقصیر مسئولینه دیگه، ملت دچار کمبود عاشقی شدن :|
    پاسخ:
    واقعا چرا رسیدگی نمیشه؟!!
    وقتی این پست رو خوندم لبخند زدم همون رو تایپ کردم!

    قشنگه به شرطی که موندگار باشه... بعضی از این حس ها یک شبه از بین رفته... دیدم که میگم!

    + چشم از این به بعد نظر کامل میذارم بجای لبخند :)
    پاسخ:
    چشمتون بی بلا! 
    ممنون
  • دچــ ــــار

  • + چون فکر کنم واسه اینکه با هم بریم دور بزنیم تفاهم زیادی داریم :)
    پاسخ:
    کی و کجا بریم؟ :))
    درست....
    پاسخ:
    : )
  • مجتبی مطوری
  • کدوم رویا؟😃کدوم بارون؟😃
    پاسخ:
    به تو ربطی نداره :))) ناموسیه قضیه :))
    عکس توپی بود!!
    پاسخ:
    بقیه ش چی پ :/
  • سولانژ ...
  • تصویر سازی خوبی داشت ولی می تونست خیلی بهتر از این باشه تدی ... اگه بتونی ادامه اش بدی خیلی خوبه بنظرم ...
    پاسخ:
    خاصیتش به کوتاه بودنش بود : )
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی