Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عشقِ نیمه شب های سردِ تِد!

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

عشقم؟! دوباره وقت خواب شد و میبینم که آماده ای!

عاشق این شعور و درکِ متقابلتم اصن!

اونجوری نگاهم نکن. خجالت میکشم! نمیبینی چقدر سرده هوا؟! نمیبینی سردمه؟! نمیخوای گرمم کنی؟! چجوری؟! تو که بلد بودی! کار هر شبته! چجوری یادت رفت؟!! واقعأ دلت میاد منو از گرمای آغوش گرم و نرمت منع کنی؟! خب تو نباشی من چجوری این وقت شب گرمم شه؟؟! هان؟! نفرینِ گاو های هندو بر تو! 

آفرین! حالا شدی عشقِ اکوری پکوریِ خودم! بیا بغلت کنم عشقِ نیمه شب هایِ سردم!

+ گفتگوی تد با بالشِ گرم و نرم و باشعور و فهیمش که همیشه آغوشش بازه و گرم! توقع هم نداره! قانع، بساز، خوشگل، بالشِ زندگی اصن D:

چند بار میخواستم از شدتِ عشقم نسبت بهش ببرمش محضرخونه به نکاحِ خودم درش بیارم، ولی میگن نمیشه با بالش ازدواج کرد D; 

واقعا چرا؟! چرا آزادی نداریم ما؟! باید برم سازمان حمایت از مجردین شکایت کنم در خصوص این موضوع :)) حیفه اینجور کیس های زندگی رو از دست بده آدم :)) 

+ میخواستم عکسشو هم بذارم، ولی دیدم خوشم نمیاد در معرض عُموم قرار بگیره :| خودتون مگه بالش ندارین؟ هان؟


باحال باشیدا ؛))

  • ۹۵/۰۹/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • شرم بر تو.
    پاسخ:
    اوف بر تو!
    -___- خدایا شفا نده بذار بخندیم:/

    من عاشق پتومم♥!نرم تر از بالشِ:دی!
    پاسخ:
    دعای همیشگیه من واسه شماس :)))

    با پتو‌ هم نمیذارن ازدواج کنی :| :))
  • دچــ ــــار
  • نمیشه با بالش ازدواج کرد 

    از:words-gray.blog.ir
    پاسخ:
    تحت تأثیرش قرار گرفتی؟ ؛))
    قربون بالشت بری که اینقدر خوبه
    پاسخ:
    فدات شه دختر همسایه تون ک اینقدر لطف داری!
  • شادوَرد __
  • خدایا بالش تدُ ازش نگیر:)
    پاسخ:
    عامین :))
    :/
  • مجتبی مطوری
  • بالش عشق اول اخر😂
    پاسخ:
    :)))
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • به قول بولفسنج شرم بر تو باد D:
    پاسخ:
    نفرین بر خودت باد :))
    مام یه عشق اکوری پکوری داریم که شبا گرممون میکنه...منتها اونم قابل مُزدَوَجیده شدن نیست[آیکون اشک و آه و گریه:)]
    از اقوام خودتونم هست اتفاقاً:دی
    همون که اسمش شکلاته...پوستشم برنزه کرده...چشماشم با شما مو نمیزنه ..یادتون میاد؟!:))))))
    پاسخ:
    :)))
    چنین اقوام جلفی نداریم ما :))
    ای بابا من جدیدا دیگه از بالشم ناراضی ام ... فک می کنم عشقم تموم شده بهش :(
    پاسخ:
    رابطتون سرد شده پس :)))
    عشق منو مامان بابام تو روز تولدم بهم دادن.چهار سال پیش
    یه خرگوش خیییلی خوجگل که اسمش "مری" هستش😊😊
    از همین تریبون اعلام میکنم  که:
    "مری تو عشق اول و آخر منی...!"
    پاسخ:
    عخی :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • O_o
    o_O
    :|
    :|
    :|
    غششش غششش D;
    پاسخ:
    :||||||
    :)))
  • رُدریگو :)
  • یه سوالی که پیش میاد اینه که : 
    چطور بالِش سببِ ایجاد ِ گرما میشه ؟ :D پتو گُزینه یِ بهتریه :D
    مُمکنه از آپشنایِ عشقِ خفنِ شما باشه البته :) 
    پاسخ:
    عشق گرما زاس عاقا :)) اصن عالیه اون آغوشش :))
    پتو هوو میتونه باشه :))
  • گمـــــــشده :)
  • چرا والا داریم
    :دی
    پاسخ:
    خدا ر شکر پس :)
    وقتی شروع کردم به خوندن پست...
    اوایلش 😨😨
    بعدش 😂😂

    اصلا بالش یه عشقه تکرار نشدنیه :)
    پاسخ:
    :)))
    قطعا :)
  • خانومِ حدیث ^_^
  • هشتگ عشقتون پایدار 
    هشتگ فور اور 
    هشتگ دونخطه دی
    +پتو چیز دیگریست ولی  :)
    پاسخ:
    :)
    + فقط بالش!
  • پرتقالِ دیوانه
  • True love:/
    پاسخ:
    Bashad :))
    اوف برتو!اخه بالش؟!
    پاسخ:
    نفرین فیل های تایلندی بر خودت :))
    بله بالش! ما اینجوری حال میکنیم خانم :))
  • بانوچـ ـه
  • عشق روزهای سردته؟ تابستون چی پس؟
    پاسخ:
    عشق شب های سرد :))
    تابستون کولر و پنکه رو ترجیح میدم :))
    ایییییش "تد" لووس :)
    فک کنم چالش عشق راه بندازیم،  عشقهایی که محور ازدواج ندارن یکی یکی رو میشن :))
    عشق من ؟؟؟ نمیگم :)
    پاسخ:
    اییششش بک :| لوس هم شوهر عمه تونه :||
    عشق شما میکروفونه ؛))
    شوهر عمه ام لوس نیس طفلی مخ خوره از بس حرف میزنه :))
    آره آره آورین به این درک :))
    پاسخ:
    اون تابلوئه غیبت ممنوع رو نمیبینید ورودی وبلاگ؟ :))
    آخه خودش میگه ...
    اوکی در هر صورت غیبت رو محکوم کرده و بخاطر گفته خود توبه میکنم ، باشد که ره رستگاری به رویم باز شود :)
    پاسخ:
    بگه خانم :)) چ ربطی داره :))
    باشد ک شود :))
    مرسی غیرت ^__^
    پاسخ:
    : ))