Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

میشه تِز ندی؟

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ
۱. پروفسور کید.ال.مور


۲. تی. وی. ان پرساود T.V.N Persaud



۳. پروفسور موریس بوکای



۴. مارشال جانسون



۵. جرالد. سی جررینگر Gerald C.Goerinyer



۶. سی مپسون Simpson



۷. تِجاتَتَ تِیاسِن Tegatat Teyasen



اشخاصی که دیدین، پروفسورهایی هستند که تو زمان خودشون با مراجعه به قرآن و خوندنش، مسلمان شدن!

من چیزی درمورد تخصص و بزرگیشون نمیگم که فکر نکنین دارم از خودم میگم؛ اسمشونو سرچ کنین، همه چیز شفافه!

فقط یه چیزی بگم خطاب به بعضیا!

شما دوست عزیزی که هنوز دیپلم نداری یا مدرک داری و بدردِ شوهر عمه ت میخوره و از دردِ بیکاری یا بیماری تو تلگرام و مجازی، از قرآن و اسلام و احکامش عیب میگیری و پروفسور طور، تِز میدی واسه خودت! این پروفسورها برن تو چش و چال و دریچهٔ میترالت D:

لطف کن تز نده جانم! برو یکم سوادتُ درست کن!

مچکرم!

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • حالا چرا انقد عصبی؟
    پاسخ:
    وجدانأ عصبی نیستم :))
    ولی بی تفاوت هم نیستم!
    آخ آخ آخ دست رو دلم نزار که خونه :/
    پاسخ:
    عخخیی :))
  • حسین مداحی
  • از این دست آدما اینقدر میشناسم تد. خیلی زیاد!
    تو فضای واقعی ها!
    پاسخ:
    خیلی رو مخن داداش! خیلی!
  • دخترِ انار :)
  • روی اعصاب های بزرگوار :|))
    روزتونم مبارک :)
    پاسخ:
    :)))
    منم ب نوبهٔ خودم روز دانشجو رو به شما هم تبریک میگم :)
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • چقدر بده که این دسته از آدما که تز میدن وجود دارن :/
    پاسخ:
    خیلی بد!
  • بانوچـ ـه
  • تشویق حضار
    پاسخ:
    تعظیم تد :)))
    پسرم؟
    خونسرد باش :|
    پاسخ:
    مادر؟
    چشم :)
    :) اینا عقل ندارن راحتن بخدا:/ افتضاح ترین کار دنیا صوبت کردن راجب موضوعیِ که ازش اطلاع نداری!اصن مگه داریم از قران و خدا بهتر؟
    پاسخ:
    نداریم والا!
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • والا
    پاسخ:
    : )
  • مجتبی مطوری
  • بخوره تو چش و چال بعضیا😃
    پاسخ:
    :)))
    لایک:))) بعضی فقط دهنشون کار میکنه نه مخشون:)
    پاسخ:
    دقیقا!
    وای وای وای تد...دلم میخواد موهامو از ریشه بکنم...یعنی نمیدونی نمیدونی که چقد عصبلنیم میکنن..خب گوسالهتوکه تموم زندگیت خلاصه میشه تو ماهواره  و تلگرام به عمرت یه کتاب علمی نخوندی شکرخوردی الکی حرف میزنی...یعنی الان یادش افتادم به حدی باز قاتی کردم که دلم میخواد جیغ بکشم:|نمیدونی که نمیدونی چندتا ازین احمقا توفامیلمونن ومن انقد حرص میخورم که بابام نمیزاره هرچی لایقشونه بارشون کنم:/
    پاسخ:
    حالا خونسردی خودتونو حفظ کنید :)) پس نیفتین :)))
    تحویلشون نگیرین. بذارید بخوابن : )
  • پسته خانوم
  • خیلی ها توانایی جلوگیری از خودشون رو ندارن
    سر هر مسئله ایی که گوش کردن به اسلام براشون نفعی نداره، نمیگن من ناقصم، میگن اسلام مشکل داره
    جالبه برام این جور آدما به علم الهی هم اعتراض وارد میکنند و گاها خودشونو از علم الهی برتر میدونن
    خیلی پستتون خوب بود
    به شخصه ازتون تشکر میکنم...
    پاسخ:
    والا خودمم در عجبم چجوری اینقدر بی فکرن :|

    خیلی لطف دارید.
    مچکرم!
  • پسته خانوم
  • ان شاالله دغدغه مند باقی بمونید...
    پاسخ:
    امیدوارم!
    والا به خدا...
    یه وقتایی دلم میخواد به بعضیا بگم خفه شید لطفا! ولی اهل بکار بردن این الفاظ نیستم...
    پاسخ:
    کار خوبی میکنید! ارزششو ندارن!
  • محمدرضا عاشوری
  • یه سری هستن که کلا کارشون تز دادن و حرف زیادی زدنه  اینا در مورد همه چی نظر میدن.
    اما اینکه بخوایم اسلام رو با مسلمون شدن چند تا دانشمند و فیلسوف ثابت کنیم و و بگیم چون اینا مسلمون شدن پس بقیه سوادشون نمیکشه به نظرم جالب نیست. چون خیلی از دانشمندا و فیلسوف ها خدا نا باورن حتی، چه برسه به اینکه به دین خاصی گرایش پیدا کنن. در حقانیت اسلام شکی نیستا، منظور من مقایسه شماست.
    پاسخ:
    به نظرم میتونه دلیل خوبی بر حقانیت اسلام باشه! چون یک پروفسورِ سطح بالا بی جهت و رو هوا نمیاد تغییر عقیده و باور بده، قطعأ دلایل خوبی واسه این کار داشته. 
    البته بحث سر اینه چرا یه عده بی سواد از روی عمد و شاید بیماری میان گیرهای بیخود و الکی میدن به اسلام و قرآن؟ 
    اسلام رو باید قلبی بهش ایمان آورد، ولی خب اسلام آوردن این دانشمندها و پروفسورها دلگرمیِ خوبیه واسه ما!
  • دچــ ــــار
  • بیشتر از متن از این پاسخت کیفور شدم :)

    وجدانأ عصبی نیستم :))  ولی بی تفاوت هم نیستم!


    پاسخ:
    قربانت :) 
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • شما تو اینستا یه چرخ بزنی
    میبینی یه بچه هفده ساله پیج زده
    شر و ور میگه و اسلامو نقد میکنه.
    بعد میری باهاش حرف بزنی جز فحش
    چیزی نداره..😂😂
    پاسخ:
    خاعک :))
    خواهش میکنم! قابل نداشت! ^__^

    دریچه میترال کجاست :))
    پاسخ:
    باز میگه چرا سوال سخت میپرسی :))

    یه جایی تو بدن :))
    عجب! به اپی دیدیمت داداش!
    حرفای این ادما فقط رو ادمای هم سطح (فکری) خودشون تاثیر داره
    پاسخ:
    : )
  • گمـــــــشده :)
  • مرسی
    یادم باشه اسامی شونو سرچ کنم حتما
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    حتما اینکارو‌ کنید!
    بی خوابی زده به سرم!
    رفتم وب یکی از دوستان که اتفاقا شما رو هم دنبال میکنن... توی یکی از پست ها شما از انقلاب دفاع کرده بودین... حرفاتون خیلی برام جالب بود!
    اصلا فکر نمیکردم جناب تِد این مدلی باشه!
    فقط خواستم بگم احسنت...
    پاسخ:
    وظیفم بود.
    من ایمان دارم که قرآن خود خود خوشبختی و آرامش زمین و آخرته ... کافیه با معنی بخونیم و به سخنان گفته شده فکر کنیم .
    پستتون مستحق شنیدن "احسنت" جیغ طوره .. عالی :)
    پاسخ:
    درود بر شما :)
    لطف دارید شما!
    اصن اون سوالا که بحثش جداس!!!! یه وقتی انتقامشو میگیرم :)))
    پاسخ:
    منتظرم پس :))

    اخ چی گفتی؟ یعنی حرف دلمو زدی؟

    تز از اهنگ یاس اومده سرکوب تو ایران بیشتر با این اهنگ جا افتاده ☺

    آخرین جملتو عشق کردم بارکلا 👏

    ووووووالاا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی