Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ترسناکه!

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ

جهنم هفت طبقه دارد و شیطان، ساکنِ طبقهٔ چهارمِ آن!! و چقدر جذاب که افرادی بر روی همین کرهٔ نسبتأ خاکی و شاید در اطرافمان و شاید «!» خودمان جایگاهی پست تر و حقیر تر از شیطان داشته باشیم! 

سه طبقه از جهنم، آنقدر بزرگ و جا دار هست که خیلی از ماها در آن جا شویم و هیچ بنی بشری از فردای خود که چه عرض کنم، از چند دقیقه بعدِ خودش هم مطلع نیست!

به شخصه از این که پست تر از شیطان باشم و شاهدِ پوزخند هایِ رخوت انگیزش از بالایِ سرم، میترسم! خیلی!

  • ۹۵/۰۹/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • حالا دیگه شب خوابم نمیبره
    فکرمو درگیر کردید دیگه:/
    پاسخ:
    لازمه این درگیری :)
    تامل برانگیزه!
    منم میترسم! خیلی خیلی زیاد!
    پاسخ:
    باید فکر کرد!
  • دخترِ انار :)
  • اولئک کالانعام بل هم اضل ...
    حضرت امیر بی جهت نگفتن که : دشمن ترین فرد نسبت به تو نفس اماره توست
    ظلمت نفسی ...
    پاسخ:
    قربونش برم من : )
    اگه با خدا باشی دیگه ترس نداره :)
    پاسخ:
    اوهوم!
  • شادوَرد __
  • منم میترسم...
    پاسخ:
    ترس همراه با عمل!
    من تانرم بهشت نمی میرم :|
    پاسخ:
    اوهوع :)
    ان شاءالله عاقبت بخیر باشیم
    پاسخ:
    ان شاالله!
    :/ مث دبیر دینیمون شدینا!یه جوری از معاد و اینا ماروترسوند که دلم میخواست به خدا بگم میشه تا بیشتر گناه نکردم لفت بدم:/
    حسش نیست بسوزم خب!
    پاسخ:
    چرا لفت بدی؟ بمون و خوبی کن و خوب باش، از چیزی هم نترس!
    در ضمن هیچم ترسناک نیست
    وحشتناکه
    پاسخ:
    فرقش؟
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    و
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    پاسخ:
    : )
    اعوذبالله من نفسی
    پاسخ:
    : )
    بله باید فکر کرد... وقتی ساده از کنار یکسری اتفاقات میگذریم!
    همین دنیای مجازی!
    هیچ کس حواسش نیست پرده حیا رو از بین آدم ها برداشته!
    راحت میگیم، میخندیم (خنده های بیجا و بی وقت!)، شوخی میکنیم و گاهی غیرهمجنس(!) رو به حساب این که مثل خواهر یا برادر ما میمونه عزیزم و جانم و... خطاب میکنیم! و خیلی چیز های دیگه...
    حالا اگه همین آدم ها توی دنیای واقعی روبروی هم قرار بگیرن خیلیاشون به خودشون اجازه نمیدن بهم "تو" بگن! همون حیا!

    اینا مسائل خیلی ساده ایه که از کنارش میگذریم... واقعا بعضی از وب ها اونقدر از این مدل بیان ها و الفاظ و شوخی ها درش زیاد شده که حال آدم رو بهم میزنه!
    بعد توقع بهشت داریم!!

    ببخشید مطلبی که قرار بود یه پست باشه شد یکی از کامنت های وب شما!
    خوشحالم که وب شما جزء حداقل وب هاییه که اون مدلی نیست...

    پاسخ:
    خدای‌مجازی همون خدای دنیای واقعیه. حلال و حرامش هم یکیه. خیلیا اینو نمیفهمن!
    ممنون بابت کامنتتون.
  • آشـــفتهـ ⇜...
  • کاش آدم نباشیم :|
    با این روال...
    پاسخ:
    آدم خوبی باشیم بهتره :)
  • خانومِ حدیث ^_^
  • تامل برانگیز..
    چن وقته حس میکنم الانِ که عزرائیل صدام بزنه بگه بیا بریم-_-
    پاسخ:
    عخیی :))
    من خداییش اذیت کسی نمیکنم:( ولی خب اگه یه جایی حواسمون نبود و یه کار اشتباه کردیم اونوقت دیگه کار از کار گذشته:/
    پاسخ:
    درِ توبه بازه خواهر :))
    اون دیگه خیلی مشتیه که میزنه رو دسته شیطون:)))
    پاسخ:
    مشتی بودنش همون دنیا مشخص میشه :)
    سعی میکنم یه جوری با خودم کنار بیام که نیازی به ترس نباشه ... دلهره و ترس که سودی نداره ... اگه ترسی هم بیاد سراغم تلاش میکنم جبران کنم و تا حدودی از لرزش ترس کم کنم :)
    پاسخ:
    ترس لازمه یه وقتایی! بازدارنده س!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی