Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چالش کشونه D;

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

این شما و تصورم از Pokerface در چالشمون.

قطعأ از خودش خوشگل تر کشیدمش :))) ندیدمشا :)) ولی مطمئنم  :))

به همین تیر چراغ برق :))

ببینید و راضی باشید D;


+ اگه ایده ای به سرم بزنه دوتای دیگه هم میکشم بعدأ!


  • ۹۵/۰۹/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

  • پرتقالِ دیوانه
  • عالیه :دی
    پاسخ:
    میدونم ؛)))
    :))))عالی..الهیی خیر از اقدس و عفت ببینی تد حوصلم سر رفته بود همه یخ زدن هیچکس پست نمیزاره:))
    پاسخ:
    میییدددووونم ؛)))
    منم همینو حس کردم اصن ؛)) گفتم ضد یخ بریزم :))
    :|
    پاسخ:
    من لو دادمت ناراحت نشی فقط :|||
    خوشم میاد مثه خودم با حداقل امکانات کشیدی:دی
    من کلی گشتم۴رنگ مداد رنگی پیدا کردم۳رنگم ماژیک فسفری داشتم یه ماشیک وایت برد دورنگ ابی و قرمزم داشتم:دی
    پاسخ:
    آدم تو محدودیتا ستاره میشه اصن ؛)))

    خدا رحم کنه به اون دوتای دیگه :))
    پاسخ:
    حتی شما دوست عزیز ؛)))
    خداییش آقای تد هیچ مقنعه ای انقد کوتاه نیست :))
    اصن خیلی جالبه D:
    پاسخ:
    هست :||
    خیلیم :|
    جالبی از خودتونه :))
    کار از کار گذشت تد :(((((
    من که میدونم کار تو بوده :(((
    پاسخ:
    هرچی بهت گفتم پوکر نشو گوش نکردی
    همین میشه دیگه ؛))
    عه اینجوریه؟ :|
    باشه :|
    یَک نقاشی ای ازت کشیدم بیا و ببین :|
    پاسخ:
    :||||||
    جالب شده :-)

    پاسخ:
    ممنون
    😂😂😂😂😂
    عالیترین نقاشی ای بود که تاحالا از خودم دیده بودم!اصن قشنگتر از خودم کشیدیش😂😂😂😂😂
    درحال حاضر در حال گاز زدن درو دیوارم
    پاسخ:
    خداییش حال کردی؟ :)))
    خیلی خوشگلتر از خودته :)))

    نوش جان :)))
    خییییلی خوب بود!! ^___^

    من فقط تو کف اون خط کمرنگی هستم که کشیدی تا دکمه‌ها تو یه راستا باشه ^__^
    پاسخ:
    خیلی ممنون :))
    کاری بود ک برمیومد دیگه :))
    چقدم که واقعیه :))
    مو نمی زنن 
    پاسخ:
    ممنون :)))
    خلاقانه بود :)
    پاسخ:
    سپاس :  )
    خیلی خوبه فقط یه چیزی.
    من چرا تفاوت بین حالات مختلفش رو متوجه نمیشم؟؟:)
    یاعلی
    پاسخ:
    اگه تفاوتی متوجه میشدید مشکل داشت اصن :))
    چون کلا پوکر فیسه دیگه :)))
    خسته نباشید دلااااورر :))))
    نتیجه مبگیریم تغییر حالت خانم پوکر فیس با تغییر وزن و هیکلش سنجیده میشه:))
    پاسخ:
    زنده باشی پهلوان :)))
    دقیقأ :))
    آخ داغونم کرد!!!
    😂😂😂😂
    پاسخ:
    گوارای وجود :))
  • مجتبی مطوری
  • اقا احسنتم نقاشی عالی و زیبایی بود😂
    پاسخ:
    قابل نداشت : ))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • میشه یکی به من بگه اینا چ فرقی با هم دارنo__O
    پاسخ:
    بابا اصل موضوع همینه ک هیچ فرقی ندارن با هم دیگه :))
    متوجه نشدی خداییش؟
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • اوکی
    حالا فهمیدم چی شد
    خخخ
    پاسخ:
    خدا ر شکر : )
    خخخخخخ.پوکرفیس مگگه پسر نی؟!!نگو دخدره وگرنه میزارم از بیان میرم:///
    له شی تد..دلم درد. گرفت بس خندیدم:)))
    ماشالا چش نخوری:))
    پاسخ:
    میتونی جمع کنی بری از بیان :)))
    نوش جان :))
    جاست خنده =))))))))))))))))))))))))))
    هنرمند بودیو ما نمیدونستیم؟ =)))))))))))))))
    پاسخ:
    من خیلی چیزا هستم و شما نمیدونی ؛))
    راستی شوما خودت نظرتو راجع به نقاشی من از خودت نگفتیا:دی
    پاسخ:
    نبودم ک
    الان میام : ))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • عاغو داغونم کِردی
    ینی لهِ له  😂😂😂
    پسرشم میکشیدی خو  :/
    پاسخ:
    : )
  • خانومِ حدیث ^_^
  • الان قضیه چالشو فهمیدم  :دییی

    پاسخ:
    ساعت خواب :))
    قضیه شیه؟ 
    پاسخ:
    واقعأ ممنون :|
  • گمـــــــشده :)
  • من نمیشناسمشون ولی خیلی خوب بود
    :))))
    پاسخ:
    خیلی خوب دیدید : )
    اینا چیه دیگه :0
    پاسخ:
    زحمت میکشیدید میرفتید تو لینک مربوط به چالش خب :|
    خسته نباشید واقعا :|
    پاسخ:
    زنده باشید :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی