Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نازی

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

نمیدونم چرا! ولی دو روز پیش درحالی که در لای پتو، چِلانده و ساندویچ شده بودم و پشتم گرم بود «اشاره به پکیج گرمایشی و شوفاژ و آبگرمکنِ *****» و داشتم به ریزشِ دانه های برف در افق مینگریستم، یهو هوس کردم یه فانتزی به لیستِ جمع و جورِ  فانتزی هام اضافه کنم. 

من اساسأ دختر بچه دوست دارم؛ از این مدل لوس هاش مخصوصأ! اون لحظه یهو هوس کردم یه دختر داشته باشم، لوس، نُنُر، بابایی، موبلند؛ که یهو وسطِ بازی باهاش دعواش کنم و ضدحال بخوره، بره یه گوشه پیدا کنه و زار زار گریه کنه و منم یه پوزخندِ خبیثانه بزنم و برم به زور بغلش کنم و بیارم بذارمش رو پام، بعد هی واسش بگم:« ناززززی نازززی گلِ پرواززززی گل پرواززززی» بعد اونم هی ناز کنه و هی ناز کنه، منم هی واسش اینو بخونم!

لازم به ذکره که «گلِ پرواز» رو نمیدونم چیه! فقط یادم یکی به دخترش میگفت یه جایی!

همین :|

  • ۹۵/۰۹/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

:|
پاسخ:
میخوای هویتتو لو بدم؟ :)))
  • سین مثه سپیده
  • 😉گل پرواز
    پاسخ:
    بله :))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • بیچاره بچه هه:/
    پاسخ:
    عه
    خوبه ک :/
    آخی... چقدر نازه فانتزیتون ^___^
    پاسخ:
    خیلی :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • گوشه سالن سمت چپ =>
    پاسخ:
    تازه بودم :|
    ای جااان^_^
    فک کنم میگن گل پیازی!
    پاسخ:
    اینم میگن :))
    :/نازی نازی خدا بزرگه شفا میده نازی نازی غصه نخوری یه وقتا خودم دنبال راهش میوفتمشاید پیدا شد..:))):-P

    پاسخ:
    خیلی :|||
    من انتقام میگیرم :)))
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • نازی...
    الهم اشفع بکل نازی...
    کلا نازی...
    پاسخ:
    نامرد :)))
    :/ از همین الان با روح و روان بچه ی نداشته بازی میکنی؟
    جای اینکارا پاشو برو با خودش بازی کن خب:)) انقدر خوبه باباها اسب بشن سوارشون شی:دی

    چنگده زیاد رومانتیکی:)
    پاسخ:
    بابا حال میده لامصب :)))
    نیست ک :||
    به وقتش چیزای دیگه هم میشیم :)))

    لازمه دیگه :/
    :||||||
    دستم به دامنت تد :|||
    پاسخ:
    دامن ندارم
    شلوار کردی ولی هس :)))
    دفعه آخرت باشه پوکر شی اینجاها :))
    وژدانن یادم نبود بلاگفان سه نفر نویسنده داره :|
    تففف :|
    :)
    پاسخ:
    وژدانن حواست باشه :))))
    عخی چه ناااااز:)))))
    خیلی کیف گولنزچی عه!:))))
    ولی...
    من اگه بچم لوس و ننر باشه میفرستمش پرورشگاه!:]

    پاسخ:
    : )
    عالیه ک
    گناه داره بابا :|
    چه فانتزی خوشمزه ای ....
    به دختر نازتون تاکید کنید گوشه پیدا کنه نه گوشی :) 
    مدل منو بابام که الانم خودمو براش لوس میکنم، اینقد کیف داره ...
    پاسخ:
    خیلی شیرین :   ))
    باشه بابا! درستش کردم :)))
    عخخخیی!
  • عاشق بارون ...
  • کلاً شما خشونت تون یکم بالاست. به فانتزی هاتونم سرایت کرده. -__- والا!
    پاسخ:
    خشونت نبود ک :)) محبت بود خانم :))
    پسر بچه خیلی عشقول تره خب!
    پاسخ:
    خب واسه شما عشقول تره :)))
    😂😂😂این به وقتش چیزای دیگه هم میشیم بسیار خوب بود!

    خب مگه من گفتم لازم نیست؟تازه تهش اسمایل هم گذاشتم که ینی خوبه:)
    پاسخ:
    عالیه :)))

    باشد : )
  • پسته خانوم
  • خیلی خوبه که شما یه پدر دختر دوست و مهربون خواهید شد
    ولی در علم روانشناسی این عمل شما باعث میشه که دخترتون دچار پدیده اجتنابی شه!!!
    یعنی توی ذهن ناخودآگاهش این شکل میگیره که بابام میخواست باهام بازی کنه بهمون خوش بگذره ولی دعوا شد! اونوقت دیگه نمیدونه چی کار کنه، ذهن ناخودآگاهش میمونه که بیاد سمتتون یا نه، از یه طرف میگه بازی یا هر خوش گذرونی از طرف دیگه میگه دعوا و گریه...
    ببخشید طولانی شد و فانتزیتون رو تقریبا نقد کردم
    ولی وظیفه بود بگم
    :)))
    دخترتون در آینده سلامت باشه...
    :))))
    درسمون هنوز به بقیه مطالب نرسیده، بعدا در رابطه با فانتزی های دیگه تون  نظریه های بسیار خواهم داد
    :))))))))
    پاسخ:
    چشششششم :))) بیشتر مواظب فانتزی هام هستم خانم روانشناس : ))
    خیلی ممنون.
    من بچه بودم بابام دقیقا باهام همین کارو میکردم ^__^
    پاسخ:
    خدا پدرتون رو حفظ کنه :  )
    با این که خیلی خویه، موافقم واقعا:)))))
    ولی خیلی بعد تر وقتی بزرگ شد دیگه کسی نمیتونه جلوی لوس بازیاشو بگیره!( دیدم که میگما:دی )
    خلاصه اینکه من اعصاب کل کل کردنای چندین سال بعدشو ندارم!!!:/
    همچین عادم آینده نگریم...
    پاسخ:
    جلوشو میگیرید بابا :))) نترسید : )

    سلام :)
    آقای تد میشه لطف کنید برای منم رمز رو بفرستید ؟!
    وسط امتحانام بشینم داستان بخونم :))
    پاسخ:
    سلام
    میفرستم حتما.
    راستی یادم رفت بگم
    من ناااااازی نااااازی گل پیاااااازی شنیده بودم :||
    پاسخ:
    :|||
    من گل پرواز یادمه :))
    خدا شفای عاجل عنایت بفرمایید.:)))
    اخه چطور دلتون میاد دختر به این نازی و نانازی رو دعوا کنید که بره زار زار گریه کنه؟
    :)))
    خدا هدایتتون کنه خخخ
    یاعلی
    پاسخ:
    الهی آمین :)))
    بابا قشنگه ک :)))
    تد!!! از دست رفتی دیگه!! :)))
    پاسخ:
    داغانم :)))
    خدایی فانتزی بچه ننر نشنیده بودم زمان ما اینا کابوس 
    بود :))
    پاسخ:
    واسه خودمم کابوس بود :))) یهو هوس کردم دیگه :))
    کلا پسرا دوست دارن دختر داشته باشن با همین ویژگی هایی که شما گفتید!
    :))
    پاسخ:
    انصافأ همه شون نه :))
  • بانوی عاشق
  • خدا نصیبت کنه ان شالله
    پاسخ:
    خیلی ممنون : )
  • پسته خانوم
  • ممنون از این انتقاد پذیریتون....
    پاسخ:
    وظیفه بود : )
    پدرا اصولا بی ربط ترین بی معنی ترین کلماتو نثار دختراشون میکنن ..مورد داشتیم یکی به دخترش میگفت:«بزهای من به فدات:///عاخه یکی نبود بگه تو بزت کجاست؟؟:|
    ایشالا دختر دار بشین^_^
    پاسخ:
    شاید داشته خب :)))
    خیلی ممنون : )
    من دختر بچه عاشقم ؛))
    پاسخ:
    عاورین :))
  • حمیدرضا ندیری
  • قشنگ بود دنبال شدید.
    خوشحال میشیم شما هم ما را دنبال کنید.
    پاسخ:
    ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی